X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dvd-covers/æsker


Svar
IqonIqonSkrevet 06/07-06 21:30 
Jeg har efterhånden fået en hel del PS2-, Xbox- og Xbox 360-æsker smadret af PestDanmark. Derfor kunne jeg godt tænke mig at anskaffe mig nogle nye, men vil helst have det er de "rigtige", så de både er af samme farve og kvalitet som dem spillene oprindeligt kommer i. Findes der en side på nettet (inden for EU), som sælger sådan nogle, og i så fald hvilken?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/07-06 22:57 
Jeg kan afsløre så meget at Amaray bruges af langt de fleste producenter og er af den ypperste kvalitet. Jeg har kun kunnet finde mærket hos mediecentralen.com i en sort udgave, men jeg ved at de fås i både den xbox-grønne og ps2-blå udgave.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/07-06 23:30, rettet 06/07-06 23:36 
Så vidt jeg kan se, har de dem også i flere farver.
54 stk... så skulle der da være til et stykke tid :)

Men kan godt se, det ikke er de ægte xbox-grønne og ps2-blå :/

Deres udvalg
AV Intelligent Terminal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/07-06 09:45 
Ahhh ja det havde jeg glemt. Kan det egentlig ikke være fordi billederne af en eller anden grund er farvekorrigerede forkert? Det virker underligt at Amaray skulle producere covers der ligner den rigtige farve men ikke er det - har det noget med copyright'en at gøre måske?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
TLTLSkrevet 07/07-06 15:57 
Findes de også med memorycard-holdere?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/07-06 17:06 
Ifølge Amaray officielle side gør de - men hvor man får fat i dem, aner jeg ikke!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/07-06 16:44 
Min kæreste insisterede på at hun ville på biblioteket efter nogle lydbånd og at jeg skulle med.

Det gav en uventet bonus at besøge biblioteket: De havde billige brugte PS2-æsker til salg. De fleste havde ganske vist en skræmme hist og her, men standen var generelt meget god. Et tilsyneladende godt sted at lede hvis man mangler originale æsker.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig