X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

flash ram


Svar
FeldthausFeldthausSkrevet 30/05-03 19:13 
hej, hvor kan jeg købe nogle gode billige 128 eller 256 mb ram til min mp 3 afspiller??
gamertag: FELDTHAUS DK
NaieraNaieraSkrevet 30/05-03 19:42 
edbpriser.dk
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FeldthausFeldthausSkrevet 30/05-03 20:28 
jamen ved jo ikke hvad der er godt, derfor spørger jeg, der er ikke forskel i formen på flashs er der??
gamertag: FELDTHAUS DK
NaieraNaieraSkrevet 30/05-03 20:31 
Hvad mener du med formen? Der er masser af forskellige slags memorykort til normal PC data, se f.eks. det nye Netto katalog, hvor en kortlæser til 6 forskellige slags kort, kan købes til et par hundrede kroner.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FeldthausFeldthausSkrevet 30/05-03 20:38 
som jeg skriver skal det bruges til en mp3 afspiller
gamertag: FELDTHAUS DK
NaieraNaieraSkrevet 30/05-03 20:39 
Ja, men der er 1000 forskellige MP3 afspillere på markedet, og de gør brug af 50 forskellige slags flash ram... (sådan ca. ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 30/05-03 20:44 
Du skal vel bare bruge den slags flash kort, din afspiller tager. Så er der ikke så meget at vælge imellem. Bare find den billigste pris.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FeldthausFeldthausSkrevet 30/05-03 20:46 
jeg har en creative, dens nuværende flash er en muvo
gamertag: FELDTHAUS DK
FeldthausFeldthausSkrevet 30/05-03 20:48 
kan ikke finde sådan en nemlig
gamertag: FELDTHAUS DK
jaesjaesSkrevet 30/05-03 21:27 
Jeg tror du mener, at afspilleren er en MuVo (Creative NOMAD MuVo). Den kan ikke opgraderes med med plads.
dpldplSkrevet 30/05-03 23:12 
efter hvad jeg kan se. så kan den MP3 afspiller ikke udvides med mere memory. Da den ikke har et slot til det.

PS. jeg købte selv en MP3 afspiller i for en uge siden. Nok det lækkerste hardware jeg har haft i fingererne (en panasonic SV-SD80)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
FeldthausFeldthausSkrevet 31/05-03 11:10 
jamen kan jeg ikke bruge andet ind muvo memery i den her mp3 afspiller??
gamertag: FELDTHAUS DK
SumezSumezSkrevet 31/05-03 12:46 
MuVo ER din MP3 afspiller...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JesperJesperSkrevet 01/06-03 10:13 
dpl >
efter hvad jeg kan se. så kan den MP3 afspiller ikke udvides med mere memory. Da den ikke har et slot til det.

PS. jeg købte selv en MP3 afspiller i for en uge siden. Nok det lækkerste hardware jeg har haft i fingererne (en panasonic SV-SD80)


Købete en I-river iFP-380T (se linky) - det er det lækkereste hardware man kan få fat i! (mangler dog udvidelse af mem, men så må man bare købe den med nok fra starten jo...)

I-River iFP-380T
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig