X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

De 50 værste spilnavne... ever


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/07-06 09:34 
Morsom læsning og på samme tid et studie i forfærdelige covere.

50 worst...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/07-06 11:32, rettet 02/07-06 11:33 
Hehe... har heller ikke kunnet dy mig for at kommentere titlen på nr. 13, de par gange Kobsie har forsøgt at sælge spillet :D
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 02/07-06 12:03 
Gundam vs. Zeta Gundam som nr. 3? Hvad har de røget? Hvad er det der er underligt ved den titel? Har de aldrig set Gundam?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KeenKeenSkrevet 02/07-06 13:35 
Ninja Hamster?!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/07-06 14:34 
Naiera>
Gundam vs. Zeta Gundam som nr. 3? Hvad har de røget? Hvad er det der er underligt ved den titel? Har de aldrig set Gundam?

Den fulde titel er "Mobile Suit Gundam: Gundam vs. Zeta Gundam" - mon ikke den er udnævnt, fordi tre ud af de syv ord som titlen består af, er Gundam. Det lyder da i hvert fald helt tåbeligt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 02/07-06 14:50 
Angående dårlige spilnavne. Da jeg havde udgivet dRxLaX (og ejede domænet "drxlax.com") blev jeg af flere engelsktalende gjort opmærksom på at navnet gav associationer til "laxative", altså afføringsmiddel. Det var aldrig rigtig hensigten fra min side =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/07-06 14:54 
Nå, det var det alligevel ikke? :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
NaieraNaieraSkrevet 02/07-06 15:01 
PalleJensen>
Den fulde titel er "Mobile Suit Gundam: Gundam vs. Zeta Gundam" - mon ikke den er udnævnt, fordi tre ud af de syv ord som titlen består af, er Gundam. Det lyder da i hvert fald helt tåbeligt...

Lidt baggrundsviden omkring hvad spillet rent faktisk handler om, og nej, så er det altså ikke helt så tåbeligt. Franchisen hedder "Mobile Suit Gundam" og i spillet er det givetvis en normal Gundam mod Zeta Gundam. Hvad skulle spillet ellers hedde?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TLTLSkrevet 02/07-06 15:10 
Mobile Suit Gundam : Zeta Gundam?

Eller bare Mobile Suit Gundam : Zeta?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/07-06 15:39 
PalleJensen>
Den fulde titel er "Mobile Suit Gundam: Gundam vs. Zeta Gundam" - mon ikke den er udnævnt, fordi tre ud af de syv ord som titlen består af, er Gundam. Det lyder da i hvert fald helt tåbeligt...

Derfor er det stadig nuts at den ligger på tredje pladsen. Selv Jumpman er værre.
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 02/07-06 15:50 
TL>
Mobile Suit Gundam: Zeta Gundam?

Eller bare Mobile Suit Gundam: Zeta?

"Mobile Suit Gundam: Zeta Gundam" giver ikke rigtig nogen mening i forhold til spillets indhold. Det lyder mest som navnet på TV-serien ved navn "Mobile Suit Zeta Gundam".

Sidstnævnte giver heller ingen mening. Idéen med titlen er jo lissom, at den beskriver hvad spillet handler om, altså en eller anden form for dyst mellem en normal Gundam og Zeta Gundam. Derfor virker det utrolig sløvt at vælge lige præcis dette spil som nr. 3 på sådan en liste. Det vidner blot om uvidenhed omkring Gundam, blandt dem der har sat listen sammen.

Mobile Suit Zeta Gundam
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/07-06 19:01, rettet 02/07-06 19:33 
Naiera>
Lidt baggrundsviden omkring hvad spillet rent faktisk handler om, og nej, så er det altså ikke helt så tåbeligt. Franchisen hedder "Mobile Suit Gundam" og i spillet er det givetvis en normal Gundam mod Zeta Gundam. Hvad skulle spillet ellers hedde?

Du behøver ikke flashe at du ved en masse om spillet, vi taler blot om at navnet lyder tåbeligt - og det gør det, ligemeget hvor logisk navnet er...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
NaieraNaieraSkrevet 02/07-06 19:32 
Nu er alle jo tydeligvis ikke enige om at navnet lyder tåbeligt. Jeg ved egentlig ikke synderligt meget om spillet, men jeg ved en del om Gundam generelt, hvormed jeg så kan sige, at navnet er fuldkommen logisk, og altså knapt så tåbeligt som ignoranterne vil have det skal lyde.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SnoopySnoopySkrevet 02/07-06 19:33 
Jeg er helt enig i at navnet bestemt lyder tåbeligt.
HankyHankySkrevet 02/07-06 21:45 
Ja, det lyder ikke alt for skarpt i min øresnegl.

Jeg synes nu langt bedre om "Spankys Quest" - trala, Hanky Spankys Quest?!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkenDarkenSkrevet 03/07-06 01:44 
Hvis nu nr 2:
"If It Moves, Shoot It!"
Havde deres kommentar
"And if it lives, shoot it again!"
med i titlen, ville den have været griner nok.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Zzap!Zzap!Skrevet 03/07-06 11:34, rettet 03/07-06 12:16 
dRxL>
Angående dårlige spilnavne. Da jeg havde udgivet dRxLaX (og ejede domænet "drxlax.com") blev jeg af flere engelsktalende gjort opmærksom på at navnet gav associationer til "laxative", altså afføringsmiddel. Det var aldrig rigtig hensigten fra min side =)

Jeg troede ellers at det var helt overlagt. Det ville da egentlig ikke være helt dårligt, at navnet antydede at spillet er så afslappende at der sætter gang i peristaltikken. ;)
Det kunne også have lidt "Zahavi effekt", lidt ligesom når rockere kalder sig for Fehår eller Makrellen.

Man kunne måske næsten sige at du har være langt forud for din tid, når man ser på navne som PooS eller Wii. :D
Born to kill space
Krans.KKrans.KSkrevet 05/07-06 19:26 
Zzap!>
Man kunne måske næsten sige at du har være langt forud for din tid, når man ser på navne som PooS eller Wii. :D

Haha, well said =D

Angående listen så kan jeg også ret godt lide "Barkley: Shut up and Jam!". Vældigt "IN YOUR MOTHERFUCKING FACE MOTHERFUCKER!". God street-value. Xexyz er da også helt grotesk, man skal ikke sætte 10-årige til at lave spiltitler ud fra de "sejeste bogstaver i alfabetet".
Værste cover må da godt nok være Irritating Stick, jeg fik da næsten et hjerteanfald da jeg så den rædsel.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig