X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Myrer


Svar
KilroyKilroySkrevet 30/06-06 19:11 
I kender det sikkert. Sommeren er over os og pludselig er der noget der skubber grus op i små bunker. Jeg taler naturligvis om myrer. Jeg er simpelthen træt af de små svin og kogende vand er ikke noget der bider på dem. Da jeg ikke kan få lov til at hælde benzin på dem (myrerne holder af at bo i nærheden af huse eller blomsterbede) må jeg have fat i noget gift. Er der nogen der kan anbefale noget god myregift? Prisen herhjemme er lidt hamper, så hvis nogen kender en (billig) udenlandsk myregiftforhandler der gerne sender til DK, så lad mig det vide. Jeg har erklæret krig og det hjælper ikke med rundbordsdiskussioner eller handelsboycott:)
Kilroy Was Here
crying outcrying outSkrevet 30/06-06 19:32 
Hvorfor ikke bare betale hvad det koster, at købe det i et byggemarked e.lign? citat :
Man bør derfor holde sig til midler, der er godkendt af Miljøstyrelsen, da disse er effektive
- så hold dig til det, istedet for at 'hente' et eller andet gift middel, som du ikke kender effekten af.

God krig ;)

miljøstyrrelsen
Jusqu'a ici tout va bien....
CoreCoreSkrevet 01/07-06 01:58 
Kaffegrums!

Det dræber dem selvfølgelig ikke, men de holder sig langt væk fra det, og hvis du bare lokaliserer hvor de kommer fra, og lægger en smule der, så passerer de det heller ikke.

Virker for mig, hver sommer.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KeenKeenSkrevet 01/07-06 02:08, rettet 01/07-06 02:11 
Man skal ihvertfald ikke lade en stor krukke med bolsjer ligge fremme uden låg, så meget kan jeg da huske! ;)

Men den med kaffegumsen må jeg huske til en anden gang, bare ærgeligt at jeg ikke drikker kaffe :)
scavengerscavengerSkrevet 01/07-06 13:27 
Jeg plejer at sprøjte dem med det blå stads man kan pudse spejle og vinduer i. Det kan hedde Glasset eller lignende. De dør ikke af det, men de forlader stedet ret hurtigt.
Nemo me impune lacessit
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/07-06 14:00 
Core>
Kaffegrums!

Det forklarer måske, hvorfor jeg aldrig har problemer med myrer :P Blodtype mocca, den er sikker hver gang.
JimPPJimPPSkrevet 01/07-06 15:58, rettet 01/07-06 15:58 
Har dem i min spisestue... har købt noget pulver i Hus&Have 2-4 dage for "fuld"-effekt... Amoniak virker ok, og derfor sover jeg på sofaen, kunne ikke bortforklarer misfarven på trægulvet, da kæresten spurte :S
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
KilroyKilroySkrevet 01/07-06 16:11 
Haha, okay, jeg holder Amoniak i baghovedet:P
Jeg må så holde mig til de naturlige gifte indtil videre. Dog kan jeg viderebringe et råd jeg engang fik, men aldrig har prøvet. Hæld noget syltetøj rundt om en lille bunke bagepulver. Bagepulveret tager smag og lugt af syltetøjet, således at myrerne ikke kan se forskel. De spiser bagepulveret, svulmer op og dør. Så hvis nogen af jer føler jeg lidt sadistiske, så er det måske et tip man skulle prøve?
Kilroy Was Here
TLTLSkrevet 01/07-06 17:15 
Jeg har heldigvis ikke problemer med myrer, men det har min far dog. Han køber noget, lidt dyrt, myre-gift-spray. Han har fortalt mig at det virker. Myrerne dør med det samme og resten holder sig væk. Så køb endelig det dyre, hvis i vil af med de bæster.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 02/07-06 01:31 
Hos os har vi derimod et andet problem...
Ørentviste... De er nærmest overalt!
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
NeonodeNeonodeSkrevet 02/07-06 09:24 
Føj der er bare ikke noget der er mere vammelt end ørntviste. Ang myrer så lyder dine myrer til, at være lidt sejlivet hvis kogendevand ikke virker, har du tænkt på at anskaffe dig en myrersluger?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig