X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jap Saturn RPG engelsk tekst?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 30/06-06 12:49 
Jeg leder efter nogle japanske RPG hvor teksten i selve spillet er på engelsk. Indtil videre har jeg kun fundet Wizardry Llylgamyn Saga.
Det kan jo nok ikke udelukkes at spillene ikke indeholder bare lidt japansk tekst, men det ville være lækkert at kunne fatte historien uden kendskab til det japanske sprog.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
la0sla0sSkrevet 05/07-06 13:47, rettet 05/07-06 13:50 
Hmmm.. jeg var også engang på jagt efter den slags, og fandt kun lidt.

Nu er det ikke helt hvad du beder om men til Langrisser 3 kan du finde en translation patch du kan installere, ved at kopiere din originale kopi først til et image og senere til disk.

Et andet spil er Wachenröder, hertil kan du finde en engelsk oversættelse på Gamefaqs.com. Altså skal man læse parallelt, men i værste fald er det nok muligt :) Jeg har aldrig spillet det, men flot ser det ud.

http://www.segagagadomain.com/saturn2/wachenroder.htm

Wachenröder
Hvad sker der?
la0sla0sSkrevet 05/07-06 14:33, rettet 05/07-06 14:36 
Åbenbart er der så også mere T&A action i Saturn versionen end i PS2 re-releasen af Langrisser 3, så hvis man synes at lidt lir er godt, bør man nok få gang i patcheren (til sin saturn).

EDIT: anyway her er linket til Langrisser patchen (hvorfor går jeg sådan bananas over det her?) http://saturn.classicgaming.gamespy.com/content/vault/translations/index.shtml

Censorship is goooood!
Hvad sker der?
JuggernautJuggernautSkrevet 05/07-06 14:45 
Umiddelbart kommer jeg ikke til at kunne afspille back-ups på min kommende Saturn, men jeg takker da for dine indlæg.
Burde du ikke starte op med en Saturn igen? ;) Du virker da glad for formatet...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
la0sla0sSkrevet 05/07-06 14:50 
Jeg har faktisk også fået fat i en igen! Men har ikke rigtig haft tiden eller pengene til at generhverve mig de rigtige spil :) Men når sommeren er overstået skal der nok købes shootere ind til noget der ligner en guldmedalje.

Angående Wachenröder kan det skaffes til $8 på ebay, og der skal man så bare sidde og glo i en tekstfil ved siden af :) Men ja det er nok liiidt hidsigt at skulle lave swaphalløj og patche en iso-kopi man har lavet af sit langrisser 3 spil, bare for at prøve det :)
Hvad sker der?
JuggernautJuggernautSkrevet 05/07-06 14:56 
Ja så godt den yderst fornuftige pris. Og det synes jeg går igen på mange af de federe japanske 2d shootere. Man kan få nogle ret lækre titler for en forholdsvis billig penge.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
la0sla0sSkrevet 05/07-06 14:57 
I øvrigt det, så vidt jeg skulle vide, ret habile survival horror spil Deep Fear, er også strictly english ingame. Hvilket jo minder en om Blue Stinger til DC.

Værd at tjekke ud, tror jeg det er (hilsen yoda)
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig