X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spider-man 3 teaser


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/06-06 20:03, rettet 27/06-06 21:25 
Så er den her!

Se
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
GreaseballGreaseballSkrevet 27/06-06 23:04 
Den ser ud til at blive en rigtig fed film.
Så vidt jeg kunne se ud fra traileren så har de gengivet scenen fra tegneserien med kirketårnet, hvor han prøve at fjerne symbioten.
Meget spændt på hvordan de tolker det i filmen, hvorvidt den sorte dragt er fra rummet eller noget skabt på jorden.
HeroldHeroldSkrevet 27/06-06 23:36 
Ja tak!

Jeg synes nu godt de kunne have gjort noget mere ud af dragten - den ligner lidt for meget den gamle i en mørk udgave (men det har vi diskuteret før). :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 28/06-06 00:16 
Feeeeedt!!! ... Jeg er solgt :)
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/06-06 08:37 
SANDMAN! nuff said!
nerosnerosSkrevet 28/06-06 09:32 
Greaseball>

Meget spændt på hvordan de tolker det i filmen, hvorvidt den sorte dragt er fra rummet eller noget skabt på jorden.


Ja hvis ikke de gør det som det er fortalt i tegneserien så er det totalt nedtur! I forvejen synes jeg den grønne Gnom var latterlig i sit Hi-tec kostume hvad fanden var det? Men Spiderman filmene er stadig de bedste film fra Marvel indtil nu.
Bashful Neophyte
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 28/06-06 13:51 
Greaseball>
Meget spændt på hvordan de tolker det i filmen, hvorvidt den sorte dragt er fra rummet eller noget skabt på jorden.


Håber ikke det gør ligesom i 2'eren, hvor hans kræfter bliver direkte påvirket af hans følelser: depri = intet eddernet - super depri = sort snask?
På et eller andet plan gav det pludselige reproduktions-stop, af bio-organisk edderkoppemenneske-net mening, men alligevel...
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/06-06 16:23 
Eller som i Ultimate serien. En kræftkur.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/06-06 16:33 
Tænker du ikke på Carnage der?
Spiller nu: Phantasy Star IV
ValkyrieValkyrieSkrevet 28/06-06 16:51 
Spider-Man er blevet emo...
Well crucify the insincere tonight...
GreaseballGreaseballSkrevet 28/06-06 19:58 
Konsolkongen>
Tænker du ikke på Carnage der?

I Ultimate serien var den sorte dragt oprindeligt en form for bio-dragt der skulle virke som en kræftkur. Skabt af Peter Parkers far sammen med Eddie Brocks far.
Mens Carnage i Ultimate blev skabt af Dr. Conners ved hjælp af Peter Parkers DNA og noget af hans fars gamle arbejde, også som en mulig kur mod kraft og andre sygdomme.
(IMHO: Syns den historie var noget underlig i forhold til den orginale)
dRxLdRxLSkrevet 28/06-06 20:52, rettet 28/06-06 21:05 
Greaseball>
(IMHO: Syns den historie var noget underlig i forhold til den orginale)

Den originale hvor dragten er en parasit fra rummet/alternativ dimmension?

Hvordan kan en kur mod kræft, eller noget overhovedet for den sags skyl, være mere underlig end det? ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/06-06 21:01, rettet 28/06-06 21:08 
Greaseball>
(IMHO: Syns den historie var noget underlig i forhold til den orginale)

Enig. Jeg er slet ikke inde i Ultimate universet. Jeg havde dog lige læst det nye Ultimate Spider-Man (#14 - Det med Carnage), og troede at det var det Born2Play mente :)

Ultimate SM er godt nok alternativt. På få områder bedre, men i det store hele en del ringerere end det originale (IMO).

EDIT: Dermed ikke sagt at det er ringe...
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/06-06 22:26 
...jeg synes begge dele er okay... :P
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/06-06 22:39 
Greaseball>
Konsolkongen>
Tænker du ikke på Carnage der?

I Ultimate serien var den sorte dragt oprindeligt en form for bio-dragt der skulle virke som en kræftkur. Skabt af Peter Parkers far sammen med Eddie Brocks far.
Mens Carnage i Ultimate blev skabt af Dr. Conners ved hjælp af Peter Parkers DNA og noget af hans fars gamle arbejde, også som en mulig kur mod kraft og andre sygdomme.
(IMHO: Syns den historie var noget underlig i forhold til den orginale)

Læg mærke til Ben Reilly i slutningen af Carnage historien ;-) Jeg glæder mig til at se Bendis' udgave af Klon Sagaen.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/06-06 22:51 
Ah ja, kan godt huske at Ben Reilly blev nævnt. Kan du ikke skrive hvad side det var på? (Hukommelsen er jo ikke hvad den har været.)

Og Klon Sagaen i et endnu mere forvirrende univers... jo, det skal sgu nok blive godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/03-07 20:51 
Spider-man 3 final trailer!

Se den her
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 25/03-07 21:47 
Glæder mig så meget. Var faktisk slet ikke klar over at Venon allerede er med her i 3'eren. Troede vi bare skulle se Spidermans indre konflikt mellem det gode og det onde og en storkamp med Sandman, (total ynglings bandit) ;-)! Håber ikke de har puttet for meget sammen i en film...Vi for at se!
Bashful Neophyte
HolisticHolisticSkrevet 26/03-07 19:02, rettet 26/03-07 19:04 
Hmmm... Troede egentlig at (sry for brug af danske navne ;) ) at splatter symbioten oprindeligt var et afkom af krybet??
+ Spidy ville få sådan en gang Whoopass af Venom hvis han mødte ham i virkeligheden :P
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
3of193of19Skrevet 26/03-07 19:27, rettet 26/03-07 19:44 
damn, jeg ønsker jeg ikke havde set den trailer. Den er jo MEGET spoileragtig :(
KTCKTCSkrevet 26/03-07 20:25 
Holistic>
Hmmm... Troede egentlig at (sry for brug af danske navne ;) ) at splatter symbioten oprindeligt var et afkom af krybet??
Ja, det er den også (dog ikke i Ultimate Spiderman universet). Hvad får dig til at tro at det er anderledes nu?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 26/03-07 20:42 
Ja, tager Holistic mon ikke fejl af Venom (Krybet) og Carnage (Splatter)?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HolisticHolisticSkrevet 26/03-07 21:09 
Nej... men ok.. det er fordi det er lidt forvirrende med ultimate spiderman universet, har ikke rigtig læst marvel siden mine teenage år, og det virkede lidt som om at den historie var blevet lavet om til Greaseball fortæller istedet for den jeg kendte.
Men nu er jeg med :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
nerosnerosSkrevet 26/03-07 21:27 
3of19>
damn, jeg ønsker jeg ikke havde set den trailer. Den er jo MEGET spoileragtig :(

Ja egentligt :-(!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig