X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Friend Code


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 24/06-06 16:14, rettet 24/06-06 16:15 
så fik jeg mig også en DS lite samt Mario Kart og Brain Train.

Jeg vil gerne udforske online delen.. men har ingen Danske "frinds". (jeg er så alene.. høhø)

Min frind code er:
176166811997 og i er velkommen til at add mig..
Glæder mig til at spille mod jer...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BobbeBobbeSkrevet 24/06-06 16:24 


Se her.
Spiller nu: Wii
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/06-06 16:25 
Er "frind codes" et helt nyt koncept i forhold til "friend codes"? :p

Jeg troede egentlig at "venne koderne" var forskellige fra spil til spil - det syntes jeg da hvertfald jeg kan se på mine koder til Tetris DS, Mario Kart DS og Animal Crossing Wild World.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 25/06-06 18:54 
Noget andet jeg er blevet lidt i tvivel om...

er ens Friend code unik for hver DS eller for hver spil?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 25/06-06 19:56, rettet 25/06-06 19:56 
Hvert spil.
KTCKTCSkrevet 25/06-06 22:59 
Jeg tror faktisk også det er unikt for hver DS, for mine online-spil skriver at de skal afvikles fra den maskine jeg kører dem på, for at jeg kan spille online.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 25/06-06 23:04 
ud af dømme af denne liste.. er det unik for hvert spil:
http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=7&thread=13550&page=1&last=2006-06-25+20%3A18%3A49

Jeg troede faktisk også at pictochat virkede over internet... og Voice chat var mere udbredt.. så på det punkt er jeg lidt skuffet.. men stadig glad for min DS lite...

høhø.. nu er det ikke kun Basser blade jeg tager med på lokums tur når der skal laves bummelum..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
ElgenElgenSkrevet 26/06-06 10:22 
KTC>
Jeg tror faktisk også det er unikt for hver DS, for mine online-spil skriver at de skal afvikles fra den maskine jeg kører dem på, for at jeg kan spille online.

Hmmmm, muligvis, men tror mest at den pasus er indføjet med henblik på WiFi-opsætningen (ie. hvilke netværk og passwords osv.).
Det kan man jo bare sætte på den nye maskine også.
Men det burde da være let at prøve, hvis man har et online-spil og en ven der bor i nærheden der også har en DS.
Smæk onlinespillet i vennes DS og se om du kan gå online og se om friendcode er den samme. }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/06-06 11:29, rettet 26/06-06 11:43 
Jeg kan bekræfte at man skal have en ny friend code til hvert spil, hvis man går fra en DS til en anden.

Hvorfor i alverden valgte Nintendo ikke bare en Gamertag-løsning?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Zzap!Zzap!Skrevet 26/06-06 12:23 
Du skal overføre din WiFi opsætning til den nye DS. Det gøres inde i opsætningsmenuen.
Born to kill space
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig