X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Saturn modeller


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 23/06-06 13:42 
Jeg har i forbindelse med et eventuelt køb af en Saturn, ledt efter info omkring de forskellige modeller. Nu har jeg fundet denne liste, så brugerne herinde også kan få glæde af den.

Saturn encyclopedia
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 23/06-06 14:16 
Der er efter min viden mange flere forskellige typer - i hvert fald hvis man regner interne ændringer med, som de gør på den liste. Jeg tror jeg har set hen mod ti forskellige typer bare indenfor PAL-maskiner. Det gør alle typer for modning noget besværligere end det kunne være.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Alf81Alf81Skrevet 23/06-06 14:32 
Tror ikke man skal forvirre den kære Juggernaut, mere end hvad han iforvejen er ;P
Ting om dét og pis.
JuggernautJuggernautSkrevet 23/06-06 15:04 
Så, kære alfie.. Nu skal du ikke bekymre dig mens de voksne snakker :)

Nu er jeg så kommet frem til at jeg skal have den hvide maskine. Inden da så jeg en Hitachi, en Victor V og en grå bare for at nævne nogle. Det var disse som jeg gerne ville vide mere om.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig