X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SH-billedkommentarer: Sonic


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 21/06-06 00:41, rettet 10/01-09 18:44 
I dette emne kan der spørges og kommenteres til Sonics billeder fra Silent Hill-konkurrencen.

Fear The Dark

http://www.playright.dk/billeder/silenthill/FearTheDark.jpg]SH-billedkommentarer: Sonic[/LINK]" target="">SH-billedkommentarer: Sonic
NinjaToolNinjaToolSkrevet 21/06-06 01:44 
Fantastisk!
Jeg vil gerne indrømme at jeg kun havde dit billede på en andenplads, men efterhånden som jeg fik kigget mere og mere på det, blev det min ubetingede favorit. Holder 100! -så jeg er glad for at de andre stemmeafgivere herinde kunne finde ud af at lade den bedste mand vinde ;)
Du har produceret et virkelig godt billede! Tillykke med en velfortjent sejr...
SonicSonicSkrevet 21/06-06 05:58 
Mange tak for roserne, og selvfølgelig mange tak til alle jer der har stemt på mit bidrag til konkurrencen.

Der var ellers rigtigt mange gode bud og billeder.

Det jeg prøvede at gøre så godt som muligt var, at ramme den dystre stemning fra spillene så meget som muligt.
En af mine bedste erindringer fra Silent Hill var netop disse forfaldende lokationer, i mørke rust røde farver, dyster, og forladt, samt angsten for, hvad der lurede ude i de mørke kroge.

Skulle der være interesse for at se kildebilleder, og høre om teknik osv. skal i bare fyre løs.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/06-06 15:40 
Sonic>
var netop disse forfaldende lokationer, i mørke rust røde farver, dyster, og forladt, samt angsten for, hvad der lurede ude i de mørke kroge.

Skinner også klart og tydeligt igennem. Også inspirationen mht den manglende mund, der dog virker effektiv nok ved at fremhæve angsten i drengens øje - det er garanteret en reel angst pga at skulle stå model til det her show nede i en mørk kælder. Det var han vel ikke meget for, eller? ;)

Skulle der være interesse for at se kildebilleder, og høre om teknik osv. skal i bare fyre løs.

Der er et delvist synligt ansigt ca kl 10 i billedet - har du et kildebillede til det, eller er det påtegnet?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SonicSonicSkrevet 21/06-06 16:29, rettet 21/06-06 16:29 
Nuvel, jeg havde ikke regnet med at nogle ville kunne se det, men det er mit ansigt der er kl. 10 i billedet :D
Drengen stod faktisk ikke i kælderen da billedet blev taget, det er min chef's søn, der først er fotograferet på min chef's kontor, og derefter sat i kælderen :D

Kilder ses her:
SH-billedkommentarer: Sonic

SH-billedkommentarer: Sonic
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/06-06 17:06, rettet 21/06-06 17:07 
Sonic>
Nuvel, jeg havde ikke regnet med at nogle ville kunne se det, men det er mit ansigt der er kl. 10 i billedet :D

Man aner det lige alt efter monitor og lysindstillinger :)

Ærgerligt I ikke placerede ham direkte i kælderen. Det kunne have skabt reel frygt i knægten (måske på grænsen til noget mere). Jeg er dog ikke så sikker på det ville have været en pædagogisk god idé ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
TLTLSkrevet 21/06-06 21:06 
Jeg valgte ikke at give dette billede så høj karakter, for det der virker bedst i silent hill er det man ikke kan se. Så grunden er at drengen er i billedet.

Der er ingen små drenge i Silent Hill?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/06-06 21:54, rettet 21/06-06 21:57 
Well, der er små piger...

EDIT: Jeg synes Sonic tager skridtet videre, og sætter sig lidt ud over Silent Hill ved at tilføje universet noget nyt (drengen) - som velsagtens kunne have været i et SH-spil - så det må være Konami der bør se den her vej, og tage ved lære ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/06-06 22:11 
Vidunderligt billede, det var mit nr 1.

Sjovt som sådan en sød lille knægt kan give mig kuldegysninger under de rette omstændigheder ;)
RJKRJKSkrevet 21/06-06 22:54 
TL>
Der er ingen små drenge i Silent Hill?

Kan man se hvilket køn børne-spøgelserne er i skolen i SH1?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/06-06 23:26, rettet 21/06-06 23:27 
Det nærmeste må være intetkøn. Jeg løb i hvert fald væk første gang jeg så dem...næsten (kan stadig høre deres jamren).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 22/06-06 01:44 
Jeg vil også lige sige tillykke. Efter min mening det klart bedste billede, som også fik mine 10 point. Jeg synes det rammer Silent Hill-stemningen meget fint - kælderen er jo perfekt - og samtidig er det teknisk flot lavet og fint afsluttet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TLTLSkrevet 22/06-06 14:17, rettet 22/06-06 14:18 
RJK>
Kan man se hvilket køn børne-spøgelserne er i skolen i SH1?

Nej.

Og jeg ved ikke hvorfor, men drengen virker bare ikke skræmmende på mig.

[EDIT] Det er nok fordi at han mangler en lyd?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 22/06-06 14:22, rettet 22/06-06 14:22 
TL>
Nej.

Hvordan ved du så der "ikke er små drenge i Silent Hill"...? ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TLTLSkrevet 22/06-06 16:14 
RJK>

Hvordan ved du så der "ikke er små drenge i Silent Hill"...? ;p

Jeg lader min påstand stå til det modsatte er bevist :D
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
N|VN|VSkrevet 22/06-06 23:14 
Hehe, sikke en sød knejt...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig