X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny 15 minutter Fable film!


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/05-03 12:00 
En ny film hvor Peter Molyneux fortæller om Fable, viser meget gameplay! Ligner uden tvivl det mest åbne spil nogensinde..... Er du da sindsyg....

Linket er snuppet fra Nexus post på Gamereactor, hvis nogen skulle spørge;D

Men den server tillader kun 300 mennesker der kan downloade af gangen så prøv senere! En Download manager er på det seriøst kraftigste anbefalet da det er over 150 MB:P

Best 15 mins of ur life!
Well crucify the insincere tonight...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 30/05-03 12:06 
Download er igang, lad os se hvad det bliver til, :)
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/05-03 12:17 
Jamen det er jo helt ekstremt..... Man ser ham ændre udseende fra en stærk mand til en tynd behåret nøgen mand..... Det er helt utroligt at når han går ind i et hus og starter en slåskampog går igen så udvikler det sig, og dem inde i huset bliver ved med at slås!

Kampsystemet ligner også noget helt ekstremt! Moly kalder det selv for et revolutionerende:O

Tjek det nye site ud! Det er ret inovativt og godt lavet:)

http://www.fablegame.com/
Well crucify the insincere tonight...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 30/05-03 12:19 
k, det er vildt, blev nød til at afbryde downloadeden, da jeg installerede og den skulle genstartes. :( nedtur, havde downloaded 11 MB af de 157 MB
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/05-03 12:53 
Ok, men tjek altså lige sitet ud... Det er rigtig godt:=)

Faktisk vandt det en award:http://www.favouritewebsiteawards.com/home.html

Totalt fortjent!
Well crucify the insincere tonight...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/05-03 13:09 
OK - inden i går i gang, skal I lige vide, at det er 15 min optaget med håndholdt kamera til en fremvisning med publikum.

Så man ser alt gameplay lidt rystet og fra siden.
Men det største problem er dog at man stortset ikke kan høre noget af hvad der bliver fortalt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 30/05-03 13:10 
ok, godt jeg ikk downloaded den.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/05-03 13:33 
Man kan nu godt se hvad der sker på skærmen rigtig godt. Det er sandt man ikke kan høre så meget, men det hjælper en del hvis man bare skruer op!

.... Det er også gameplayet man skal kigge på. Altså hvordan kampene, styringen, AIen(børn, town fights, crowd der skråler etc) og hele landskaber(vinden, i græsset) ovs ovs....

Synes helt klart det var downloaden vær!
Well crucify the insincere tonight...
CronossCronossSkrevet 30/05-03 16:00 
Det synes jeg bestemt også. Spillet ser faktisk vanvittigt godt ud, og på trods af at kampene ligner noget der er taget fra LOTR- TT, så de da ud til at de var både spændende og actionfyldte.

Det bedste er uden tvivl den grad af interaktivitet som bliver lovet, og hvis man bare tilnærmelsesvis kan gøre nogle af de ting som bliver beskrevet (Men ikke vist) her, så er jeg i drømmeland :)
jaesjaesSkrevet 30/05-03 17:43 
Det bliver for vildt!

Lækkert at frameraten er høj, og der er en god draw distance, på trods af den fede grafik *host* Morrowind *host*.
Og så er der ikke en gang load mellem udendørs og indendørs sekvenser, imponerende.

Nogle der ved om man kan "føre samtaler" som i eks. Morrowind?
I klippet talte folk desværre kun til hovedpersonen...
CronossCronossSkrevet 30/05-03 18:10 
Hvad mener du er problemet i Morrowind???
jaesjaesSkrevet 30/05-03 21:16 
I udendørsområderne kører spillet oftest med noget der kunne ligne 15-20 fps. Samtidig kan man ikke se super langt.
Det ødelægger ikke spillet, men det er alligevel lidt synd.

Nu ved jeg ikke om det er et levn fra PC-udgaven, der kræver en latterlig stor computer, for at kunne køre bare nogenlunde.
jaesjaesSkrevet 03/06-03 22:34 
Hmm, linket har ikke virket på min PC i 2-3 dage, virker det hos jer?
KeenKeenSkrevet 04/06-03 10:40 
The Hest >
En ny film hvor Peter Molyneux fortæller om Fable, viser meget gameplay! Ligner uden tvivl det mest åbne spil nogensinde..... Er du da sindsyg....

Linket er snuppet fra Nexus post på Gamereactor, hvis nogen skulle spørge;D

Men den server tillader kun 300 mennesker der kan downloade af gangen så prøv senere! En Download manager er på det seriøst kraftigste anbefalet da det er over 150 MB:P

Den er faktisk gammel
enfenenfenSkrevet 04/06-03 10:53 
jaes >
Hmm, linket har ikke virket på min PC i 2-3 dage, virker det hos jer?


Virker fint hos mig.
What is the Matrix?
ckruseckruseSkrevet 04/06-03 11:12 
Også her.. nappede den i første hug :)
PvtSommerPvtSommerSkrevet 04/06-03 14:57 
Gjorde jeg også...! (altså i første hug)

250kb/sek i hele 12 minutter, og så var filmen nede...

Måske man skulle købe det når det kommer *savle*
"And sheppards we shall be..."
jaesjaesSkrevet 04/06-03 20:35 
Siden kan jeg også godt komme ind på, men når jeg prøver at DL får jeg en meddelelse om, at der ikke kan oprettes forbindelse til serveren.
quadquadSkrevet 04/06-03 20:41 
Codecs til at se filmen?
jaesjaesSkrevet 04/06-03 20:46 
Codecs?
Codecs har jo ikke noget med DL at gøre.
quadquadSkrevet 04/06-03 21:16 
Ermmm?
Kan ikke afspille den..
AmbyAmbySkrevet 04/06-03 21:21 
Kan jeg heller ikke. Har de nyeste divx codecs
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
jaesjaesSkrevet 04/06-03 21:24 
Wagner >
Ermmm?
Kan ikke afspille den..

Nå ok, troede at du talte om mine DL problemer :)

Kan ikke lige huske formatet på den, men hvis det er AVI, så prøv på www.divx.com.
jaesjaesSkrevet 04/06-03 21:25 
Dark-Light >
Kan jeg heller ikke. Har de nyeste divx codecs

Wierd, jeg har set den på mit arbejde med Media Player 9 på Win 2000 uden ekstra codecs.
KTCKTCSkrevet 04/06-03 21:51 
Den er i WMA-format, hvilket er Media Players eget codec.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 10/06-03 10:34 
Dark-Light >
Kan jeg heller ikke. Har de nyeste divx codecs

Damn...Jeg kan heller ikke starte den op her :( !!!

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ckruseckruseSkrevet 10/06-03 11:29 
Hmm.. den blev vist med det samme på min com. Sikker på du har det ny Media Player?
jaesjaesSkrevet 10/06-03 11:40 
Grrr, jeg kan stadig ikke hente den film - kan det være et router/firewallproblem?

Vi har en Tiscali ADSL-linie, og den router der fulgte med (kender ikke navnet).
Derudover bruger jeg ZoneAlarm.

Den ligger jo på en FTP-server, skal routeren mon have en port åben til det?
JuggernautJuggernautSkrevet 10/06-03 12:36 
kr0oZe >
Hmm.. den blev vist med det samme på min com. Sikker på du har det ny Media Player?

Jeg har standarden som følger med XP. Det skulle være at jeg skulle hente den seneste...

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ckruseckruseSkrevet 10/06-03 13:08 
Jeg har ikke selv XP endnu, så jeg kan ikke sige hvilken version du kører med og om det er problemer. Men jeg kører med version 9 på min computer, og der afspiller filmen uden problemer. :)
jaesjaesSkrevet 11/07-03 22:24 
Den findes nu både i DivX og WMA format :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig