X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad synes du om filmen?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 19/06-06 12:07 
Jeg tænkte at vi kunne lave en tråd hvor vi skrev kort om en film man lige har set, dvd, bio, tv, ligemeget.. Kunne være spændende at høre hvad alle i andre syntes om forskellige film, jeg kan da lige starte, og så kan man lige advare med en "spoiler" hvis i har i sinde at afsløre noget fra plottet.

The Fast And The Furious 3
Meget skidt film. Dårlig handling, hovedpe... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
5'229 emne(r).

Svar
enfenenfenSkrevet 01/12-12 22:37 
4'eren var ikke noget at råbe hurra for. For meget fokus på 3D og stort set ingen (ordentlig) handling.
What is the Matrix?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/12-12 23:44, rettet 01/12-12 23:49 
Jeg var mildt positivt overrasket over 4'eren. Den er i hvert fald bedre end 3'eren, som, efter min mening, er den mest pinligt dårlige af dem alle (har dog ikke set 5'eren). 1'eren er okay seværdig, dog mest pga. Scarlett Bin Laden's soundtrack.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 11/12-12 20:46 
Moon

Utroligt overvurderet film. Jeg tror jeg gik ind med alt for høje forventninger, efter al den ros den har fået.
Historien er, på trods af at den lægger op til twists og hemmeligheder a la sjette sans, og eksistensialistisk filosofering a la 2001, utroligt lige ud ad landevejen, og spiller temmelig meget alle kortene på bordet allerede 25 minutter inde i filmen SPOILER-TEKST:
Hvor Sam finder den anden Sam
. Man forventer at filmen vil bryde ud af de lårtykke klichéer, den er bygget opad, men det gør den aldrig.

Det er en yderst sympatisk film, den er flot fortalt, og jeg kunne godt lide den. Men hvis der var nogen plot twists, undertoner, eller følelsesmæssig historie fortalt mellem linjerne, er det i hvert fald feset fuldstændig over hovedet på mig.
Jeg vil helt klart anbefale den, men lad være med at forvente en unik filmoplevelse, som jeg gjorde. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/12-12 22:13 
Jeg synes heller ikke Moon er specielt fantastisk. Men jeg kan god li' stemningen i den :)

Killing Them Softly:

God film. Kan tolkes som en metafor for de begivenheder, der ledte op til finanskrisen, hvor børshajerne er skiftet ud med småkriminelle og lejemordere. Det er ikke noget, der lægges skjul på, men omvendt heller ikke noget, filmen propper ned i halsen på tilskueren. Så jeg synes, det fungerer fint nok. Vold og dumhed vises usødet og bliver ikke glorificeret, hvilket er et stort plus. Kan godt forestille mig, at mange af de folk, som beskylder filmen for at være for "langsom", tilhører flokken, der heller ikke fattede hvad Drive var for en fisk.
AV Intelligent Terminal
HeroldHeroldSkrevet 11/12-12 22:34 
Jeg elsker Moon, men jeg tror godt man kan have for store forventninger til den, hvis man har hørt om den i forvejen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
millenniummillenniumSkrevet 12/12-12 23:10 
Hobitten:

Hvad jeg godt kunne lide:
- Længden og detaljegraden bidragede til en stor indlevelse.
- Gollum og ringen - man holder næsten vejret.
- Historien som hænger sammen.
- Gensynet med Kløvendal er ren eufori.
- Forventningen til næste film.

Hvad jeg ikke kunne lide:
- For lang scene i Bilbos hus hvor dværgene kommer én af gangen.
- Momenter hvor fysikkens love bliver overskredet for meget.
- Den parfumerede "glow-effekt" i naturscenerne.
- De ukomfortable 3D briller som gnavede i næsebenet.
The medium is the message.
OlimarOlimarSkrevet 12/12-12 23:32 
Uden at spoile noget, ender den så man kan se der er planglagt en 2'er ? Altså lidt ligesom LOTR1 ?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/12-12 00:43 
Andet ville vel være underligt taget i betragtning af at det er en historie fordelt på tre film?
JmogJmogSkrevet 13/12-12 02:54 
Jeg skal selv se den i 2D i morgen, men er da nysgerrig: Hjælper den nye HFR-teknologi med at gøre 3D'en behageligere at se på, og distraherer det, at alting er mere flydende end i normal film?
nerosnerosSkrevet 13/12-12 06:58, rettet 13/12-12 06:59 
millennium>
- For lang scene i Bilbos hus hvor dværgene kommer én af gangen.

Ikke for kun at hænge sig i det negative men den slags er bare møg irriterende ;-)

Jeg glæder mig ret så meget til at se den men det bliver uden 3D briller herfra.

Er der nogen som med sikkerhed kan henvise til at vi har med en ny trilogi at gøre?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 13/12-12 07:34 
Imdb
millenniummillenniumSkrevet 13/12-12 09:19, rettet 13/12-12 10:08 
Det er absolut en ny trilogi. Filmen slutter med en cliffhanger, ligesom Fellowship of the Ring.

Jeg så den i Cinemax i 3D, men ikke med HFR teknologien, så det kan jeg ikke udtale mig om.

EDIT: i øvrigt synes jeg hele den smede-hype der har været omkring Hobitten, med Jacksons malkning af guldkoen og to publikummer i New Zealand der fik lidt kvalme, er komplet ude af proportioner. Han er ikke længere en idealistisk splatter-instruktør der fik en chance, men han har tydeligvis lyttet til ønskerne fra Tolkiens fans: Få flere scener med.
The medium is the message.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/12-12 18:55, rettet 13/12-12 18:57 
Hobitten: Så den i 3D med HFR, men skal ikke kunne udtale mig om det er bedre end alm 3D da det er den første (og sidste) film jeg har set i 3D.

Jeg tror jeg ville have nydt den mere i 2D faktisk, jeg sad konstant og fik små ondt i øjnene i starten, især når for at læse undertekster + de irriterende briller fik mig til at miste fokus en smule, men det er selvfølgelig ikke filmens skyld.

Modsat andre store film i år som TDR og prometheus synes jeg faktisk ikke hobitten skuffer, den er lige en tand for sløv til at komme i gang og der er lige lovlig meget irriterende "humor" og platte scener efter min smag, men var dog forventet og "anden" halvdel af filmen er virkelig god synes jeg.

Den når ikke samme niveau som fellowship og jeg havde ikke samme følelse af at det var noget helt specielt efter den var slut, men det er nok stadig den bedste film jeg har set i år, men omvendt har det også småt med virkelig store filmoplevelser i år.
millenniummillenniumSkrevet 25/12-12 01:22, rettet 03/01-13 12:31 
Taken2:

Hvad jeg godt kunne lide:
- tanken om 1'eren. På sin egen cheesy facon var det en svært underholdende film.
- tror aldrig jeg bliver træt af en god biljagt.

Hvad jeg ikke kunne lide:
- for meget produktionsværdi, color grading og shaky cam. Det får det til at ligne alt det andet bras vi ser i nutiden.
- 1'eren mindede mere om 80'ernes vendetta-film, hvilket var dens styrke. En styrke som 2'eren ikke har.
- den irriterende rytmiske underlægningsmusik, røv hamrende stjålet fra Bourne.
- Liam Neeson er slet ikke overlegen nok, og ikke halvt så hævngerrig som sidst.
- 30 stive og røv kedelige minutter i starten, før der sker noget som helst spændende. Alt for meget bla bla følelser bla bla tillid bla bla troskab bla bla....

= selvom du kan lide Taken 1, så er fortsættelsen slet ikke nogen garanti.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 26/12-12 16:03, rettet 26/12-12 16:13 
Looper:

Hvad jeg godt kunne lide:
- Joseph Gordon Levitt og Bruce Willis. Den ene er ung og talentfuld, den anden gammel og rutineret.
- historiens tilpas moralske svingdør. Ingen af de to hovedpersoner (samme person) er særligt godartede.
- associationer: den mindede en mikstur af 12 Monkeys, inception og Terminator.
- det enigmatiske plot og den subtile visuelle opfindsomhed.
- Jeff Daniels.

Hvad jeg ikke kunne lide:
- midten af filmen som trådte vande alt for længe. Den sk.... bondegård er så kedelig.
- den noget uindfriede slutning.
- det telekinetiske halløj som virkede noget påhæftet.
- alt det ros og hype omkring filmen, har måske sat forventningerne lidt højt.
- begrænset gensynsærdi.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 02/01-13 14:03, rettet 03/01-13 12:27 
J. Edgar: (tak til Netflix)

Hvad jeg godt kunne lide:
- DeCaprio. Man forstår virkelig hvad Scorcese så i den dreng.
- Den mørke og dunkle billedestil der understøtter historiens "undergrund"
- Jævnt informativ historie fra USAs baggård.
- Den underdramatiserede slutning ved Edgars død.

Hvad jeg ikke kunne lide:
- Edgars fortællerstemme, der hele tiden skal forklare tingene for publikum og fortælle hvad han tænker.
- Manglende fokus: Er det historien om en mand og den politiske verden han levede i? Eller historien om en mand der kunne lide mænd? Eller historien om en mand med uforløste moderbindinger? Filmen kan ikke rigtigt bestemme sig.
- Den sympatiske og objektive tone som hele tiden gør filmen lidt uinteressant. Mangler kant.
- Det etiske fraværd: Stiller ikke rigtigt spørgsmål ved Edgars magtmisbrug.
The medium is the message.
QQSkrevet 02/01-13 21:58, rettet 02/01-13 21:58 
millennium>
J. Edgar

Jeg kunne have lavet nøjagtig samme post ;)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
millenniummillenniumSkrevet 05/01-13 00:20 
The Bourne Legacy:

Hvad jeg godt kunne lide:
- Jeremy Renner, han er en ferm og dygtig skuespiller.
- Anden halvdel af filmen - der begynder jeg rent faktisk at interesserer mig for udfaldene.
- Mobys musik ved rulleteksterne.
- Den smule sammenfletning af Jason Bourne handlingstråden, som sporadisk dukker op.
- Pæn, tempofuld actionscene i slutningen.
- Edward Norton.

Hvad jeg ikke kunne:
- CIA... Hvad laver de? Åbenbart ikke andet end, at producere superagenter og likvidere dem med andre superagenter. Get your shit together!
- En rooftop chase scene. Igen, igen. Det er ligesom set før.
- Den fjendtlige agent i slutningen bliver introduceret alt for sent i historien. Han kommer bare ind fra højre, hyret til at rydde op efter slipsedrengene, men uden noget set-up.
- Mangler seriøst Paul Greengrass i instruktørstolen. Det er en film komplet uden visioner og uden den realistiske dimension Greengrass mestrerede.
- What?! Slutter den bare sådan?! Komplet stresset og forhastet afslutning.
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 16/01-13 14:38, rettet 17/01-13 15:33 
The Raid vs. Dredd

Man må sige at Gareth Evans og Iko Uwais har kopieret det lækkede manuskript til Dredd godt, da de 'fandt på' Serbuan maut :) Men de to film er slet ikke så ens at det gør noget. Jeg havde den fornøjelse at se Dredd i går, og magen til gedigen action-film skal man lede længe efter (eller, man kan kigge i overskriften på dette indlæg ;).

Karl Urban er helt vildt sej. Med lidt skærmtid i LOTR, Bones i Star Trek og nu Dredd synes jeg virkelig at han viser, at han godt kan spille skuespil. Olivia Thirlby er ligeså god og vidunderlig at kigge på som hun altid er, trods en forfærdelig hårfarve/frisure.

Trods et relativt beskedent budget på $45 millioner, så har den ikke givet overskud! Måske skulle man prøve at gøre reklame for den? Er folk virkelig så påpasselige, fordi Rob Schneider smadrede den med Stallone fra halvfemserne? Noget er der gået galt, og de må sgu gerne få fingeren ud og gøre noget ved det.

Men The Raid og Dredd fungerer fint hver for sig. The Raid er sjovt nok lidt længere end 'originalen' Dredd, men der har de jo også det hersens kampsports-halløj at bruge en masse tid på, hvor Dredd 'bare' er en masse sofistikeret tju-bang.

Kan du lide action-film skal du se dem begge. Der er ingen undskyldning.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 16/01-13 15:11, rettet 16/01-13 15:13 
Har set Dredd, men....
Tror jeg må se at få set The Raid :)

Forhåbentlig får Dredd en lang intjeningsperiode, fordi den klarede sig dårligt i biffen men har masser af word-of-mouth medvind.

I pity the fool that talks bad about Dredd.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 16/01-13 23:34 
Naiera>
The Raid vs. Dredd

Kan du lide action-film skal du se dem begge. Der er ingen undskyldning.

Helt enig med Naiera her virkelig gode action brag begge to. Se dem!
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 17/01-13 02:12 
Naiera>
Er folk virkelig så påpasselige, fordi Rob Schneider smadrede den med Stallone fra halvfemserne?

Jeg synes ikke han ødelagde den. Må indrømme at jeg klart bedre kan lide den gamle film end den nye.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 17/01-13 07:25, rettet 17/01-13 07:26 
Syntes The Raid er klar bedre end Dredd. Dredd er isoleret set en seværdig action film men en dårlig og billig udseende fortolkning af Judge Dredd tegneserien. Produktionsdesignet er helt go' nat (hvad gik der galt for Lawmaster?). Urban gør det dog godt.
millenniummillenniumSkrevet 17/01-13 09:03 
Jeg sagde: "I pity the fool that talks bad about Dredd."

:-P
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 17/01-13 09:05 
Jeg er ked af det. Nej virkeligt!
ProzelProzelSkrevet 17/01-13 09:45 
Dredd er fantastisk!
millenniummillenniumSkrevet 17/01-13 10:19, rettet 17/01-13 12:08 
Pst, Beano.... Vi skal hjælpe Dredd. Ellers bliver vi fortsat kvalt med kommercielt fortænkte lortefortsættelser som Bourne Legacy og Die Hard 4. ;-D
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 17/01-13 10:56 
Det lover jeg :)

Men du skal også få set The Raid!
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/01-13 12:46, rettet 17/01-13 12:47 
The Raid var en af de dårligste film jeg så i 2012, mener faktisk jeg faldt i søvn. Kan man overhovedet kalde det en film? Det er bare en lang række (indrømmet velkoreograferede) actionscener der ikke bidrager til nogen som helst helhed og en flok ligegyldige personer. Mage til substans løst makværk skal man lede længe efter.

Havde det været en hollywood film var folk herinde vel faldet på røven af grin over hvor er ringe den er.
NaieraNaieraSkrevet 17/01-13 12:57 
Næh, det tror jeg ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
spectrespectreSkrevet 29/01-13 08:17 
Django Unchained var ret fed. Typisk Tarantino med god dialog og masser af vold/action, og masser af referencer til andet materiale. Nogle kalder det den perfekte western? Den var lidt lang, men det opdagede jeg først da vi kom ud af biografen.

End of Watch med Chesty Jake Gyllenhaal. Den er optaget som en slags dokumentar eller hjemmevideo hvor man følger 2 venner/betjente i deres daglige rutine. COPS the movie føltes det lidt som om, bare med to drengerøve. Ganske underholdende, men ret forudsigelig rent plotmæssigt.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 29/01-13 08:40 
Skal man være Tarantino fan for at synes om Django? Jeg synes den ser god ud, men indtil Inglorious Basterds har jeg ikke set en Tarantino-film som jeg syntes om. Basterds synes jeg til gengæld er ret god.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 29/01-13 09:15, rettet 29/01-13 09:16 
Inglorious Basterds mener jeg dog, var lidt af et skift for Tarantino. Med Kill Bill filmene og Death Proof var parodien og formsproget i overhalingsbanen. Med Basterds, angav han en mere seriøs, eftetænksom og tragisk tone, hvilket formentlig også er årsagen til Oscar nomineringen. Min intuition er, at han forstsætte i samme spor.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 29/01-13 09:28 
Netop derfor jeg holdt langt mere af Basterds. Han viser, hvis der nogensinde skulle have været tvivl, at han er en fremragende instruktør, med et stort potentiale. Jeg ved godt at de fleste andre holder af hans film, men jeg synes virkelig at han har et potentiale for et stort, gennemtænkt og effektfuldt værk, som ikke bliver udløst. Jeg ville gerne se ham lave en 100% seriøs film.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/01-13 09:45, rettet 29/01-13 09:46 
Altså, flere film i stil med Jackie Brown?

Django Unchained er rigtig fed. Og bare rolig, den er lidt i samme facon som Inglorious Basterds.
Der er en hel del referencer til gamle westerns, men det er ikke fuldstændig overdrevet som i Kill Bill. Historien og handlingen har større vægt end stilen, selvom sidstnævnte stadig er virkelig lækker. Christoph Waltz spiller virkelig godt, og Samuel L. Jackson er helt fantastisk som den ufattelig nederen husslave. Men 100% seriøs er den i hvert fald ikke... hvilket dog ikke er så skidt, for humoren fungerer virkelig godt. Jeg tror desuden også den tager rekorden for at bruge "the n-word" flest gange i en enkelt film nogensinde :D
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 29/01-13 09:50 
Jackie Brown har jeg ikke set, men vil faktisk rigtig gerne se den, efter jeg så RLM's anmeldelse af Django.

KillerBean2>
Men 100% seriøs er den i hvert fald ikke... hvilket dog ikke er så skidt, for humoren fungerer virkelig godt.

Det er heller ikke fordi jeg mener at gode film bør være 100% seriøse, nærmere tværtimod, og Tarantino's humor er heller ikke altid helt skidt, jeg ville bare gerne se resultatet hvis han gad arbejde fokuseret på et seriøst produkt, i stedet for, i mangel af bedre ord, at "lalle rundt" som han nærmest er kendt for. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 29/01-13 10:38 
Sumez>
Han viser, hvis der nogensinde skulle have været tvivl, at han er en fremragende instruktør, med et stort potentiale.

Præcis. Selv da han lavede Grindhouse sammen med Rodriguez, brændte han igennem: Når Tarantino nu er så fantastisk dygtig til at få eminente præstationer ud af sine skuespillere, hvorfor så drukne det hele stiløvelse, musik og indforståede referencer. Den første scene i Basterds er et subtilt kraftværk.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 29/01-13 10:44 
Nu skal I utidige teenagere tage jer sammen og se hans 90er-film igen!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 29/01-13 11:08, rettet 29/01-13 13:32 
Det er lige præcis dem jeg ikke bryder mig særlig meget om.
Undtagelsen må være Natural Born Killers, men den er så også instrueret af Oliver Stone.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 29/01-13 12:15, rettet 29/01-13 12:16 
Det var jo post-Pulp Fuction perioden. Natural Born Killers var han vidst ikke så vild med, fordi Stone ændrede tonen for meget.

Men Tarantino skrev også manus til True Romance, og fra første scene ("I would fuck Elvis") kan man tydeligt mærke hans velkendte dialoger. Jeg synes endda han genbruger noget af materialet i Pulp Fiction.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 29/01-13 12:19 
True Romance synes jeg er dræbende kedelig og formålsløs. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 29/01-13 12:33 
...don't go there...

;-)
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/01-13 14:51 
@Sumez

Jeg skal skal huske aldrig at give dig hånden. I teorien skulle det ikke være sundt for omgivelserne, når stof og antistof rører hinanden :D
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 29/01-13 14:53 
Du kan nikke mig en skalle i stedet, det fortjener jeg vist for ikke at være vild med det mesterværk som True Romance må være :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/02-13 08:51, rettet 02/02-13 08:52 
Batman: The Dark Knight Returns part 1 og 2

Frank Millers klassiske Batman tegneserie er blevet filmatiseret i disse to tegnefilm. Tegnestilen ligger tættere på traditionelle tegnefilm frem for den unikke streg i det originale værk, men man er ikke gået på kompromis med brutaliteten, så de er helt klart værd at se hvis man er Batman fan.
millenniummillenniumSkrevet 03/02-13 00:57, rettet 04/02-13 08:51 
Django unchained:

Hvad jeg kunne lide:
Eminent skuespil. Waltz, DeCaprio og S. Jackson er blændende.
Balancen hvor historien og psykologien er vigtigere end Tarantionos stiløvelser og filmreferencer.
Efterbehandlingen af hele western-genren.
Den nærmest artistiske vold.
Rap-musikken.
Tarantinos fortsat suveræne dialog-sekvenser.

Hvad jeg ikke kunne lide:
Da Tarantino for et kort moment selv optrådte i filmen. Det hev mig kortvarigt ud af indlevelsen.
Lidt associationer til Inglorious Basterds. Tarantino har genbrugt et par idéer.

Konklusion:
Jeg er ikke helt sikker på, at Django var bedre en Inglorious Basterds. Men, god? Det var den. Pokkers god.
The medium is the message.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 09/02-13 23:38, rettet 10/02-13 00:17 
Django er imo den klart bedste Tarantino film siden Pulp fiction. Jeg havde lidt mistet håbet om at han stadig kunne lave kvalitet efter Death proof og inglorious bastards der begge, efter min mening, er direkte elendige. Jeg fatter ikke hvorfor folk herinde synes IB er god, jeg synes virkelig det er en regulær skod film.

Enig i at Decaprio og især waltz spiller rigtigt godt i django, dog synes jeg ikke på Jamie foxx er overbevisende og er tiltider en smule "will smith"-agtig hvilket selvfølgelig aldrig kan være positivt. Rap musikken var også irriterende og passede ikke ind i filmen, en skam da resten af musikken i filmen er ret godt.

Filmen føltes for mig noget langtrukken hen imod slutningen, den kunne godt have været en halv time kortere.
nerosnerosSkrevet 10/02-13 09:34, rettet 10/02-13 10:54 
Azzkikr>
Enig i at Decaprio og især waltz spiller rigtigt godt i django, dog synes jeg ikke på Jamie foxx er overbevisende og er tiltider en smule "will smith"-agtig hvilket selvfølgelig aldrig kan være positivt. Rap musikken var også irriterende og passede ikke ind i filmen, en skam da resten af musikken i filmen er ret godt.

Det lyder til at du har misforstået det afroamerikanske/blacksploitation tema i filmen?
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/02-13 10:09, rettet 10/02-13 10:27 
Jeg fatter slet ikke alt det had, Death Proof altid får smidt efter sig. Personligt ligger den i top 3 over mine yndlings-Tarantino.

@Azzkikr
Inglourious Basterds og Django Unchained spiller på mange af de samme tangenter. Førstnævnte var ment som en "Jødefantasi", mens Django nærmest genbruger konceptet, men drejer det til en "Nigger-fantasi". Med andre ord en blanding af western og blacksploitation. Så med det i mente, passer tåbelig Will Smith -attitude og Rap-musik perfekt ind. Jamie Foxx er bare en væsentligt bedre Will Smith end Will Smith :D

(... og Martin Lawrence er en uhyggeligt dårlig Will Smith)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 10/02-13 10:27, rettet 10/02-13 10:27 
KillerBean2>
Jeg fatter slet ikke alt det had, Death Proof altid får smidt efter sig. Personligt ligger den i top 3 over mine yndlings-Tarantino.

Jamie Foxx er bare en væsentligt bedre Will Smith end Will Smith :D

Helt og aldeles enig omkring Death Proof jeg elsker virkelig den film.

Jeg har ikke altid været så vild med Jamie Foxx men jeg synes han gør det rigtig godt i den nye Django. Hellere ham end tøre Will Smith.
Bashful Neophyte
5'229 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig