X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad synes du om filmen?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 19/06-06 12:07 
Jeg tænkte at vi kunne lave en tråd hvor vi skrev kort om en film man lige har set, dvd, bio, tv, ligemeget.. Kunne være spændende at høre hvad alle i andre syntes om forskellige film, jeg kan da lige starte, og så kan man lige advare med en "spoiler" hvis i har i sinde at afsløre noget fra plottet.

The Fast And The Furious 3
Meget skidt film. Dårlig handling, hovedpe... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
5'229 emne(r).

Svar
NaieraNaieraSkrevet 18/04-12 17:52 
Helt sikkert. Jeg så den første teaser trailer for flere år siden, og har været klar på at købe BD-udgivelsen lige siden :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 19/04-12 10:54, rettet 19/04-12 11:09 
Den Sidste Rejse

Med Finn Nørbygård og Jacob Haugaard. Instrueret af Lasse Spang Olsen.

Jeg havde ikke rigtigt nogen forventninger til filmen, jeg vidste bare det var en Finn og Jacob film som havde fået en dæmpet modtagelse af anmelderne. Men blev positivt overrasket og morede mig gevaldigt undervejs.
Filmen er ikke noget mesterværk. Skuespillet er middel-til-dårligt, instruktionen og klipning er til tider rodet. Men plottet er virkeligt bizart, humoren kulsort og Finn & Jacob's kluntede præstationer er morsomme (specielt Finn). Tænk Jydekompaniet + I Kina Spiser De Hunde + De Grønne Slagtere og tilsæt ekstra blod, så går man ikke helt galt i byen. Ekstra point hvis man syntes Greenpeace er en flok gøglere :D

Trailer
dRxLdRxLSkrevet 19/04-12 16:10, rettet 19/04-12 16:11 
KillerBean2>
Iron Sky:

Var "dårlig" på en helt anden måde end jeg forventede. Historien, skuespillet, humoren og CGI-cirkusset er helt i top, men det virker lidt som at manuskriptet er skrevet af en 12-årig, og at der kun har være råd/tid til at lade voksne mennesker rette sporadisk op på det. Det kunne have været en helt fantastisk film, hvis en god klump at det, de har smidt efter CGI'en, i stedet var blevet brugt på et ordentligt manus.

Enig med ovenstående, og jeg kom tilmed udklædt som duckface Hipstler til den danske premiere og fik instruktøren til at lave et casual heil fra scenen da jeg kom ind i salen mens han var ved at introducere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
millenniummillenniumSkrevet 19/04-12 17:37 
Beano>
Den Sidste Rejse

Med Finn Nørbygård og Jacob Haugaard. Instrueret af Lasse Spang Olsen.

Lasse Spang Olsen og jeg... Vi kan bare ikke sammen.
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/04-12 17:55, rettet 19/04-12 18:08 
Du er ikke den eneste. Manden burde ikke på noget tidspunkt have fået lov til at sætte sig i en instruktørstol. Jeg synes faktisk, at I Kina Spiser de Hunde er en okay film. På trods af at Lasse har gjort alt, hvad han kunne for at ødelægge det fuldstændigt. Så jeg tager virkelig hatten af for alle de andre, der har være med til at lave den.
AV Intelligent Terminal
millenniummillenniumSkrevet 19/04-12 21:14 
Anders Thomas Jensen skrev manus til "I Kina Spiser de Hunde" og ikke engang Lasses venstrehåndsarbejde kunne ødelægge historien og de skarpe replikker. Det er en skide god film.

Hovedproblemet er så, at Lasse bagefter gik frontalt ind i selvbedragerisk illusion om, at han nok var lige så godt til manuskripter. Han prøvede åbenlyst at lave de samme komiske dialoger, som ATJ mestrer, men har slet ikke af samme stof. F.eks. scenen fra "Gamle mænd i nye biler" hvor trioen skal booke et "meatroom" på et svensk hotel. Det ER SÅ tåkrummende pinligt, men et åbenlyst ATJ plagiat.

Bagefter er der ingen på Nordisk Film som tør fortælle Lasse, at hans film stinker. Hvorfor, må guderne vide.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 19/04-12 23:58 
Jeg har lige været inde at se den og var fremragende underholdt. Ja, den er kitchet som alpehuer med fjer i, men på en rigtig charmerende måde. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg (og en salfuld af mennesker) sidst har skreget så mange gange af grin.
HeroldHeroldSkrevet 20/04-12 13:11 
Jeg så The Raid: Redemption her i forgårs. Jeg tror ikke jeg kommer til at se en action-film foreløbig, der kan matche hvor underholdt jeg var af den.

Jeg så også Chronicle et par timer inden, og den var sådan et også udmærket - den ligger op til at være lidt en teen-flick, men er lidt mørkere end man umiddelbart skulle tro.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 21/04-12 19:31 
Iron Sky... dukkede alligevel op i nærheden af mig :)

Gennemført fjollet langt-ude b-film der ikke tager sig selv seriøs - overhovedet. Plottet er morsomt, skuespillerne rammer tonen, CGI effekterne flotte. Dog virker handlingen noget uskarp til tider og der er flere små huller, men noget der faktisk bidrager til b-films tonen.
Dejlig at gå i biffen og se en film som bare skriger "fuck jeres forventninger til logik, store filmstjerner og Amerikanske pap-helte der redder verden! Her er nazister... fra MÅNEN!"
Glæder mig allerede til at se den igen på bluray.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/04-12 21:23 
Haywire:

Slet ikke, hvad jeg havde forestillet mig. Temmelig meget stilhed og snak, og egentlig ikke ret meget tju-bang og slå på tæven.. hvilket slet ikke er en dårlig ting. Mange virkelig gode scener, men de står desværre lidt for afskårne fra hinanden, og filmen virker i det hele taget lidt rodet. Man får desværre aldrig rigtig en fornemmelse af, hvad filmen vil, og hvad ideen er med noget af det.
AV Intelligent Terminal
dRxLdRxLSkrevet 22/04-12 22:14 
4 Days in May@CPH PIX, kører igen på tirsdag (24/04) kl. 16:30

Varmt anbefalet film herfra, har sjældent oplevet så stram pacing i en film der samtidig er fortalt i et så afslappet naturligt flydende tempo, og (de overvejende russiske) skuespillere er mere end gode.

CPH PIX beskrivelse
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
millenniummillenniumSkrevet 24/04-12 23:39, rettet 25/04-12 09:39 
Pirates 4

Hvis man tager den, for hvad den er - popkornsunderholdning til weekenden - er den egentlig ok. Sørøver-historien er kombineret med lidt fornuftigt "Indiana Jones" skattejagt, og instruktør Rob Marshall viser som altid en ekspertise for historiens noget teatralske filmunivers. Effekter er heldigvis brugt moderat. Jeg er dog stadig ikke fan af de cartoonish actionscener.

3/6.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 27/04-12 12:01 
The Avengers (3D)

Utrolig underholdende og velfungerende super-helte film som dog ikke tager nogen chancer.
Alle heltene har en vigtig rolle og får tilstrækkelig tid på lærredet. Skuespiller præstationerne er oplagte og samspillet lige i øjet. Ruffalo som Banner/Hulk gør det overraskende godt. Plottet er noget tyndt og har et stort hul, men god pacing, flotte action scener og balancen imellem action og humor, gør at man glemmer det. Alt i alt top popcorn underholdning og leverede til fulde den vare jeg forventede.
millenniummillenniumSkrevet 27/04-12 23:11 
Haywire

Typisk Soderberg - på den gode måde, altså. Mens instruktøren manifesterer sin velkendte drilske leg med filmsprog, stilbrud og spring i tid, kører han Gina Carano i stilling som filmbranchens nye actionheltinde. Haywire har en nostalgisk aura med tålmodige dialoger, håndlavede actionsekvenser, gul colorgrading og 70'er funk. Ikke et monstrøst mesterværk men en lille genistreg. Anbefalet filmelskere der nyder action, men er trætte af nutidens overkill.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/05-12 00:57, rettet 03/05-12 00:58 
Har set Drive som er fantastisk.
Det er nok ikke alle der kan slippe afsted med sådan en jakke, med mindre de er Kojima

Kojima's Drive jakke på Twitter
millenniummillenniumSkrevet 03/05-12 09:07 
Nej, i 90'erne Twin Peaks hype, gik en masse rundt med FBI jakker. Forskellen var blot: Ingen af dem var halvt så seje som Dale Cooper. :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 03/05-12 09:36 
Darkbeat>
Det er nok ikke alle der kan slippe afsted med sådan en jakke, med mindre de er Kojima

Det syntes jeg ikke han kan :)
nerosnerosSkrevet 03/05-12 17:48, rettet 03/05-12 18:22 
millennium>
Nej, i 90'erne Twin Peaks hype, gik en masse rundt med FBI jakker.

Female Body Inspector!
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/05-12 18:18, rettet 03/05-12 18:18 
The Avengers:

Meget god underholdning, men også helt ekstremt "ufarlig". Højglanspoleret og 100% teknisk korrekt sammensat, men indeholder ikke den mindste snært af den slags guf, der provokerer tilskueren på en sund måde. Med andre ord en ganske fin hjernedød tjuh-bang-film. Den eneste lille ting, som virkelig stak mig i øjet, var, at Hulk er blevet gjort 10hi f9s -sjov på en måde, der virker tåbeligt og helt ude af kontekst.
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 03/05-12 18:36 
Dårlige film valg omkring Hulken er jeg ved at blive ked af! Han er min ynglings Marvel figur of all time.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 03/05-12 18:56 
Den Avengers film jeg så, sparkede Hulk røv i. Så den kritik kan jeg ikke være enig i, men se selv filmen før du fordømmer den :)
silverstarsilverstarSkrevet 03/05-12 19:18 
Jeg synes Avengers var ok underholdning, selvom historien var en tand for fjollet til min smag.
Det største problem med filmen var ujævn pacing. Der gik alt for lang tid inden vi fik hul på noget god action, den første halvdel (godt og vel) af filmen var præget af manglende/langsom fremdrift i historien, hvor sidste halvdel var med fuld knald på. Det kunne godt have været skruet bedre sammen.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/05-12 19:24 
Hulks handlinger i filmen fungerer fint. Det er hans replikker, jeg har et stort problem med.

Hulk skal kun sige to ting: "Arrrrrrrrrrr!!!" og "Hulk smadre!!". Når han pludselig begynder at sige sjove ting, ryger illusionen fuldstændigt for mig.

SPOILER

Jeg krummede SÅ meget tæer, da han sagde "Prrrt, puny god" lige efter han havde afbrudt Loke's monolog. Den scene ville have været perfekt, hvis han ikke havde sagt et ord og bare havde gået sin vej fuldstændig ligeglad.

SPOILER SLUT
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 03/05-12 19:30 
Siger han ikke kun noget 1-2 gange?

Men enig i at han ikke skulle sige lige den replik - havde bare svært ved at høre det for publikums latter :D
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/05-12 19:34, rettet 03/05-12 19:37 
Beano>
Siger han ikke kun noget 1-2 gange?

Jo, men det er 1-2 gange for meget :D

Det ville nok heller ikke genere mig så meget, hvis det ikke var fordi, at Mark Ruffalo faktisk er rigtig, rigtig god som Bruce Banner.
AV Intelligent Terminal
GreaseballGreaseballSkrevet 03/05-12 19:37 
Ikke enig at hulks replik er forkert, hulk er ikke dum, som sådan, hulk er føleser i udbrud og stadig Banner, som viser mere kontrol over hulk.

Var godt underholdt af Avengers og syns det var lykkes godt med balacen af screen-time mellem de forskellige figure

**Spoiler**
At se Thanos til sidst efter første credit liste, spændende oplæg til en 2'er
BeanoBeanoSkrevet 03/05-12 19:39 
Ok, der var jeg ude af biffen... dammit!!!
BeanoBeanoSkrevet 03/05-12 19:41 
Greaseball>
Ikke enig at hulks replik er forkert, hulk er ikke dum, som sådan, hulk er føleser i udbrud og stadig Banner, som viser mere kontrol over hulk.

*SPOILER*

God pointe - han understreger det jo også med "I'm always angry" (eller lign) replikken.
nerosnerosSkrevet 03/05-12 19:45 
KillerBean2>
Hulks handlinger i filmen fungerer fint. Det er hans replikker, jeg har et stort problem med.

Hulk skal kun sige to ting: "Arrrrrrrrrrr!!!" og "Hulk smadre!!". Når han pludselig begynder at sige sjove ting, ryger illusionen fuldstændigt for mig.

Hov Hov! Du har da vist ikke læst HULK blade?
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 03/05-12 19:45 
Hvilke bære meget godt over fra Hulk filmen hvor han til sidst sidder og selv trigger forvandlingen... Og smiler.
nerosnerosSkrevet 03/05-12 19:49 
Nu er der mange forskellige retninger i HULK universet. I en retning lærer han selv at kontrollere forvandlingen, og en anden den evige søgning efter selvkontrol, og til sidst The Grey HULK ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 03/05-12 19:56 
Jeg har kun læst Hulk som knajt... grå Hulk? Hippiecrap! ;)
CoreCoreSkrevet 03/05-12 20:22, rettet 03/05-12 20:25 
neros>
Hov Hov! Du har da vist ikke læst HULK blade?

My thought exactly.

Der var også, det der på dansk hed "Seje Hulk". Der kontrollerede han det også selv, men bevarede fuld "bevidsthed" efter forvandlingen, og han brugte endda våben.

I Avengers ses for første gang den rigtige Hulk, de første to film, ikke kunne levere. Mark Ruffalo leverer en Banner, der er langt mere karismatisk end både Nortons og Banas, og for en gangs skyld er Hulk andet end bare Banner med bæfjæs på flugt fra sin egen skygge.


*SPOILER!*

Og talen tolkede jeg egentlig også som banner, der er ved at have styr på det. Især "I'm always angry"-scenen understøtter det i høj grad. Derudover er han lige på vippen til at gøre det tidligere i filmen, men bliver afbrudt og lader værd. Så jeg så kontrol, hvor KB2 så "Tihi fnis".

silverstar>
Der gik alt for lang tid inden vi fik hul på noget god action, den første halvdel (godt og vel) af filmen var præget af manglende/langsom fremdrift i historien, hvor sidste halvdel var med fuld knald på.

Hvor mang popcorn hentede du i første halvdel? For jeg husker da en kvadratkilometer stor underjordisk base, der synker helt i grus efter et rimeligt hidsigt angreb, en skov der spontant bliver fældet af sammenstødet mellem Thor, Ironman og Cap. America, samt en superlækker Scarlett der straffer russere.

*SPOILER SLUT*

Jeg er VILD med Avengers, og den står for mig, som den klart bedste Marvel-film til dato. Havde det ikke været for Watchmen, måske endda den bedste tegneseriefilmatisering ever. Gruppen Avengers ER stuerene og meget pæne i kanten, så det generede mig ikke. I stedet var jeg enormt imponeret og at castet både er så godt sammensat, og at alle leverer i så høj en grad som de gør.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 03/05-12 20:36 
Beano>
Jeg har kun læst Hulk som knajt... grå Hulk? Hippiecrap! ;)

Jeg har et nummer hvor Todd McFarlane har tegnet Grå Hulk Vs. Wolverine. Det er der sat'me ikke meget hippie over ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 03/05-12 21:07 
Nymodens pjank jeg aldrig har opdaget = hippiecrap :)
nerosnerosSkrevet 03/05-12 21:18 
Core>
My thought exactly.

Der var også, det der på dansk hed "Seje Hulk". Der kontrollerede han det også selv, men bevarede fuld "bevidsthed" efter forvandlingen, og han brugte endda våben.

I Avengers ses for første gang den rigtige Hulk, de første to film, ikke kunne levere. Mark Ruffalo leverer en Banner, der er langt mere karismatisk end både Nortons og Banas, og for en gangs skyld er Hulk andet end bare Banner med bæfjæs på flugt fra sin egen skygge.

Det lyder rigtig godt jeg glæder mig til at se den :D

Iøvrigt er Grå HULK faktisk udemærket læsning. Mig bekendt er han meget mere vittig i den serie og kæmper til tider med dumme grønne HULK engang imellem i sådan en indre psykotisk verden.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/05-12 22:08 
neros>
Hov Hov! Du har da vist ikke læst HULK blade?

Guilty as charged :)

Jeg har faktisk aldrig rigtig læst blade af nogen slags. Så jeg skal måske ikke brokke mig over en bestemt fremstilling af Hulk'en... men jeg synes nu alligevel han virker plat i filmen.
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 04/05-12 00:02 
Hehe :-)

Nu må vi se jeg har jo heller ikke set filmen endnu.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/05-12 00:09, rettet 04/05-12 00:11 
Jeg bryder lige ind med et spørgsmål til Star Trek fra 2009.

SPOILER-TEKST:
Jeg har aldrig set noget af de oprindelige serier, så jeg er lidt i tvivl om filmen her viser begyndelsen af serien, eller foregår i et alternativt univers. Altså, er Vulcan ødelagt og Kirk's far død i den oprindelige serie?

Jeg kunne godt søge på det, men vil nødigt ha' noget spoilet i de gamle serier hvis jeg en dag beslutter mig for at se dem :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 04/05-12 00:52 
KillerBean2>
Jeg har faktisk aldrig rigtig læst blade af nogen slags. Så jeg skal måske ikke brokke mig over en bestemt fremstilling af Hulk'en... men jeg synes nu alligevel han virker plat i filmen.

Det forklarer også dit savn af "provokationen" i dit tidligere indlæg. Avengers er en bande boyscouts, helt som i filmen. Det samme gælder de fleste af deres skurke. Det er i X-Men, Ghost Rider og Punisher du finder Marvels antihelte og det der ligner.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 04/05-12 00:57, rettet 04/05-12 00:59 
@KK:

*SPOILER*

Vulcan er en stor magt faktor i tv serierne og de oprindelige film. Så derfor en alternativ tidslinie der åbnes op med masser af muligheder, og stadig i Trek's ånd :)
Jeg kan ikke lige huske om Kirk's far også var kaptajn eller overhovedet i Starfleet, men det mener jeg ikke.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/05-12 01:37 
Af hjertet tak :)

SPOILER-TEKST:
Det er også meget smart at gøre på den måde. Så kan de fucke ligeså meget op som de har lyst og ingen fans vil blive sure :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 04/05-12 09:10 
Nu blev jeg lige så glad, da jeg så at andre herinde også vare skuffet over Hulk versionen i Avengers.

For mig er Ruffalo den værste Banner indtil videre. Bana lignede ret godt den version af Banner, som jeg er vokset op med - splejset, lidt tilbagetrukket og nørd. Norton spillede rollen ret godt, men lignede ikke Banner ret godt. Ruffalo bliver en lille, halvgammel og alt for bred Banner, der kedede mig voldsomt og var uoverbevisende som videnskabsmand.

Hulk-delen var også noget skudt ved siden af, synes jeg.
SPOILER-TEKST:
I hans første forvandling var han rent monster, endnu mere end jeg nogensinde har oplevet ham i de blade jeg har læst. Det er selvfølgelig okay, hvis han lige skulle brænde flere års vrede af, men det var stadig lidt "off".
Så ser man ham ikke i lang tid, Banner vågner op i en lade, og pludselig har han kontrol over Hulk? Og Stark ved åbenbart noget ingen andre gør, da han bliver ved med at sige at Hulk stadig er med i spillet, men hvorfor gav de sig så ikke lidt tid til at forklare og vise, hvad der gav ham kontrollen.
Som jeg husker det fra de gamle blade, er det kærlighed og venskab, der giver Banner mulighed for at styre Hulk eller Hulk mulighed for at styre sig selv. Når alle de andre figurer bliver portrætteret så godt, hvorfor skal Hulk så reduceres til dette?

Nå ja, "kognitiv reprogrammering" var godt nok en billig måde og plat måde at bryde Loke's hypnose, men omvendt kan jeg godt lide en lille smule "camp".

Udover Hulk, synes jeg faktisk Avengers gør det ret godt. Jeg frygtede at Loki ville være en for "cheap" (gudekræfter er snyd :D) en fjende at konfrontere dem med, og at det ville blive en film uden fokus, fordi de forskellige helte ville fylde for meget.
Loke var ret god på grund af hans kompleksitet og luskethed, og de formår faktisk at flække en historie sammen, der forklarer hvorfor det lige netop er disse personer fra de tidligere film, der skal være med. Den Totale Terning (The Tesseract i filmen) er fra Captain America, og Tony Starks' far lavede det serum som skabte Captain America, så der kommer Iron Man og Black Widow ind i billedet. Terningen udsender gammastråler, så her kommer Banner/Hulk med. Da Loki bliver tiltrukket af terningens magt, kommer både Thor, Hawkeye og Selvig med. Der er faktisk endnu flere koblinger, men jeg har holdt det til personerne i filmene her.

Der gik lidt for meget Independence Day i den, og så håber jeg at Gears Of War-spillene får sine monstre tilbage inden det næste spil ;)
Jeg synes det er fedt, at der er så meget fokus på personernes motivation, værdier og ego, og så fungerer det også ret godt, at filmen ikke tager sig selv for højtideligt, selv om humoren kammer lidt over og bliver for "campy" for min smag visse steder.


Alt i alt en overraskende vellykket film, hvor kun Hulk virkelig var en torn i øjet på mig.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 04/05-12 10:17, rettet 04/05-12 10:18 
Banner er ihvertfald ikke nogen lille bred videnskabsmand!!

Jeg begynder lige så stille at blive nervøs nu. Håber virkelig man har portrætteret den Marvel figur ordenligt det trænger vi til.
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 04/05-12 11:26 
Hvordan laver I de dersens spoiler tekster?
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/05-12 15:40 
(SPOILER)
(/SPOILER)

Erstat ( ) med []

:)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 04/05-12 15:42 
Og det var så ikke et officielt tag endnu... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/05-12 15:43 
Men det virker jo :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 04/05-12 15:45 
Ikke hos dem der har cachet css.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/05-12 15:47 
Nå ja hvad fan'. Hos dem står det vel så bare sådan:

(SPOILER)
tekst
(/SPOILER)
Spiller nu: Phantasy Star IV
5'229 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig