X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad synes du om filmen?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 19/06-06 12:07 
Jeg tænkte at vi kunne lave en tråd hvor vi skrev kort om en film man lige har set, dvd, bio, tv, ligemeget.. Kunne være spændende at høre hvad alle i andre syntes om forskellige film, jeg kan da lige starte, og så kan man lige advare med en "spoiler" hvis i har i sinde at afsløre noget fra plottet.

The Fast And The Furious 3
Meget skidt film. Dårlig handling, hovedpe... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
5'229 emne(r).

Svar
nerosnerosSkrevet 17/08-11 07:26 
Xiwana>
Glemte helt at nævne, at der i begyndelsen på Ator lyder adskillige elefanttrut - men der er ingen elefanter i selve filmen. Det kan man da kalde kreativt foley!

Haha :D Ja det er stor filmkunst.

Jeg har set Rise Of The Planet Of The Apes. Det er faktisk en ret fed film og CGI'en ødelægger ikke så meget. Men der går godt nok lige lovlig meget Spiderman i den når aben svinger sig rundt i huset og andre ting, men det er til at leve med. Men helt ærligt man behøver jo ikke lave det sådan hver gang. Der er ingen aber som bevæger sig sådan, og det er jo ikke en Marvel film..!? Ellers var jeg rigtig godt underholdt og de sidste 30 min til slut er fantastiske. Kan varmt anbefaldes.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 17/08-11 08:06 
En Scream-film der er værd at se? Hvad har de ændret?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/08-11 08:14 
Jeg ved hvem morderen i Scream 4 er! Det er delfinen!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/08-11 10:30 
neros>
Men der går godt nok lige lovlig meget Spiderman i den når aben svinger sig rundt i huset

Det var også en af de få scener, hvor jeg, som Hyakotake skriver, tænkte: "CGI, CGI, CGI-abe". Jeg tror det skulle være en parodi på sådan en scene, hvor en teenager kommer hjem fra skole og stener igennem huset. Altså for at understrege hvor menneskelig den/han er blevet. Men det virkede lidt kunstigt.
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 17/08-11 17:09 
Jeg krummede lidt tæer af det ;-)

Men alt i alt synes jeg det var en god film.
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/08-11 17:16 
Nogle her andre end mig der kan lide The Day The Earth Stood Still (2008) Jeg aner ikke hvorfor, men syntes det var en 7/10, så også den fra 1951, den var 4/10.
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 17/08-11 17:30 
Jeg tror jeg har det lige omvendt med din karaktergivning hvad angår de film :D Ej jeg var ikke så vild med den fra 2008 må jeg indrømme.
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/08-11 17:59 
Er nok den enste her inde der har det sådan :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/08-11 18:02 
Har også lige set War Of The Worlds (1953) Så glæder mig til den fra 2005 :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
HankyHankySkrevet 17/08-11 18:18 
Jeg er nok en af få herinde, der synes at den nye War of The Worlds var god :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/08-11 18:22 
Bortset fra slutningen kunne jeg også godt lide den :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/08-11 18:30 
Glæder mig så :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 17/08-11 18:37 
Hanky>
Jeg er nok en af få herinde, der synes at den nye War of The Worlds var god :)

Synes Tim Robbins scenerne og alt det der foregår med ham burde have været klippet ud ellers er det en ok film.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/08-11 08:16 
Jeg synes så den nye War of the Worlds var noget af det værste bæ jeg har set i mit liv. Den er dræbende kedelig, bader i ligegyldige og uoverbevisende figurer, og kunne bestemt ikke formå at fastholde min interesse. Jeg må indrømme at jeg slet ikke kan huske noget af den i dag. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/08-11 08:44 
Det eneste, jeg kan huske fra den, er, at lyden, der kommer lige før maskinerne graver sig selv op, lød vanvigtigt lækker i biografen. Ellers er jeg også fuldstændigt blank. Jeg kunne feks. slet ikke huske, at Tim Robbins var med i den. Og jeg har endda set den to gange.. har den vist også på DVD :D
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/08-11 08:55 
Har du den på DVD, kan jeg så ikke komme forbi og låne den?
Hoid to colony C05 where the computer is...
millenniummillenniumSkrevet 18/08-11 08:59, rettet 18/08-11 10:52 
Hanky>
Jeg er nok en af få herinde, der synes at den nye War of The Worlds var god :)

Overhovedet ikke. Jeg er giver den også en positiv smiley, men det er en lidt alternativ form for invasionsfilm, som der skal tygge lidt på. (SPOILER) Mange synes måske det var en anti-klimaks at de kære aliens dør pga. Jordens bakterier, men man kan jo ligesom ikke ændre det oprindelige oplæg. Var dog ikke så glad for hele faderskabs tematikken der flettes ind.
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/08-11 08:59, rettet 18/08-11 08:59 
KroeboCop>
Har du den på DVD, kan jeg så ikke komme forbi og låne den?

Jo, da. Det' faktisk lige før, du må få den :)
AV Intelligent Terminal
KTCKTCSkrevet 18/08-11 10:38 
millennium: Vil du ikke enten fjerne spoileren, eller tydeligt markere, at der optræder spoilers i dit indlæg?

KroeboCop: Jeg kunne fint nok lide The Day The Earth Stood Still (2008), men har ikke set den gamle udgave. War of The Worlds (den nye) er jeg dog ikke så vild med.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/08-11 15:37 
@KBII
Dope ringer lige :=)
@kTc
OkaY Så er jeg ikke alene :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 23/08-11 21:58, rettet 04/09-11 16:30 
Midnight in Paris:

Ganske enkelt en af de bedste film jeg har set i mange år. Bare se den!
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/09-11 16:31 
Zen (Chocolate):

Virkelig fed kampsportsfilm. Masser af pladdersentimentalitet og foragt over for fysikkens love. Men det hører sig jo nærmest til. Thailænderne KAN bare det lort. Er specielt glad for melodien, som kører under rulleteksterne. Teksten er bare en konstant gentagelse af ordet "fly". Men selvfølgelig bliver det udtalt som "Freeeei!" :D
AV Intelligent Terminal
RaGeRaGeSkrevet 04/09-11 16:16 
DeluxScan>
Jeg har ogsaa set Tomorrow, WTWB som Naiera omtaler og kan nikke genkendende til det. Udmaerket film.

Det er nok den værste film jeg længe har set - men ok, er man til dårligt skuespil, stereotyper, hjernedøde soldater, ja, så er det vel en ok film..
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
jaesjaesSkrevet 05/09-11 21:19, rettet 19/09-11 20:35 
Repo Men:
Godkendt, low-key action-thriller, iklædt sci-fi-tema, der ofte deler stemning og pace med tema-fæller som Code 46 og The Final Cut. Og sjovt nok omtrent samme karakter på både Metacritic og IMDb. Dommen på sidstnævnte (63/100) er klart mest fair, efter min mening - 32/100 på Metacritic er latterligt lavt, selvom filmens manuskript skulle have været igennem et par flere iterationer. Specielt for at brolægge et par plothuller eller tre, hvoraf det dybeste desværre er en af historiens omdrejningspunkter.

De tre hovedpersoner gør det ret godt, men to stjerner er nok én for meget - man kunne fint have sparet den ene væk og brugt pengene til at gøre spændings- og action-sekvenserne lidt mere interessante. En middelmådig film, der muligvis vil føles som en snert over middel, hvis man er glad for sci-fi.

EDIT: Ok, "latterligt lavt" er måske en smule unfair :)
EDIT 2: Glemte: Ved naturligvis godt, at høj-profilerede skuespillere nogle gange arbejder for en relativt besked løn. Det virker bare som om budgettet er halvskidt fordelt...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/09-11 22:03, rettet 11/09-11 22:03 
Kobøjdere og Rumvæsner:

Jon Favreau kan finde ud af at lave CGI-tunge film, hvor effekterne ikke stinker langt væk af CGI, og blandingen af Western og Sci-Fi virker faktisk okay. Der er dog nogle store huller i logikken hist og her. [LIDT SPOILER] Feks. står hovedpersonerne og glor i flere minutter lige under det sted på himlen, hvor et kolossalt rumskib er ekspoderet. Men alle de vragstumper, man skulle forvente ville regne ned over dem, er bare forsvundet i den blå luft, så at sige. B-films logik lige dér.[/LIDT SPOILER] Men fin nok popcornsunderholdning.

Colombiana:

Lort. Zoe Saldana er lækker (men for tynd til at være rigtig, rigtig lækker), men det redder overhovedet ikke filmen. Uoriginalt, forudsigeligt og kedeligt plot. Lidt komiske indslag eller et par plot turns ville måske have hjulpet.. men jeg tvivler. Det hele er noget man har set før og udført langt bedre.
AV Intelligent Terminal
HulleHulleSkrevet 11/09-11 22:56 
neros>
Midnight in Paris:

Ganske enkelt en af de bedste film jeg har set i mange år. Bare se den!

Er det efterfølgeren til A Night in Paris?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
nerosnerosSkrevet 11/09-11 23:02 
Ja! Se den du vil elske det!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 12/09-11 09:03, rettet 14/09-11 08:05 
THOR: Naturligvis et symptom på filmindustriens kreative krise, og Thor har da heller aldrig ligget i mine tegneseriebunker som barn. Men det sagt, er filmen overraskende vellykket. Kenneth Branagh virker som et godt valg til instruktør, for filmen har mere tilfælles med klassisk teater end tegneserier, og Branagh formår at binde knuderne med komiske detaljer. Jeg nød Thor mere end Bryan Singers genoplivning af Superman.
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/09-11 21:33, rettet 13/09-11 21:34 
Drive:

Var efterhånden totalt hoppet med på hype-vognen, så jeg var lidt nervøs for, om det bare ville være en fis i en hornlygte. Men jeg blev ikke skuffet. Rigtig, rigtig god film. Måske ikke ligefrem et mesterværk.. men tæt på. Uden tvivl den bedste film, Nicolas Winding Refn har instrueret. Bernie Rose er en af de mest ubehagelige skurke jeg længe har set på film, og blandingen af 80'er synth, lavmælte Kubrick-inspirerede halvdrømmescener og spontan ultravold holder 100 :)
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 13/09-11 22:00 
Drive skal snart komme ud på Blu-ray :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 13/09-11 22:03 
Egentlig nogen som så Conan The Barbarian den nye?
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 14/09-11 00:51, rettet 14/09-11 00:54 
Conan

Så den i 3D. Undgå det endelig, hvis din biograf også har 2D-versionen. Det var udelukkende en ulempe og gjorde kun filmen mere anstrengende at se.

Underholdningmæssigt er den ok, men ikke noget at råbe hurra for. Morbidt voldelig - til tider så meget at det faktisk er sjovt. Skuespil og karakterer er dog ret uinteressante, og det samme kan siges om plottet. Jeg fortryder ikke jeg så den, men den er kun værd at se, hvis du gerne vil i biffen og alt andet er set. Andre film der klart bør vælges før man ser Conan:

Bridesmaids: tag dig ikke af plakaten, det er IKKE en tøsefilm. Og heller ikke en drengefilm heller. Den placerer sig lige i midten med masser af god humor, et glimrende plot og fremragende skuespilspræstationer.

Crazy Stupid Love: sød, sjov og velspillet. Jeg hyggede mig gevaldigt og blev forbavset over hvor intelligent den egentlig var.

Horrible Bosses: Sjoveste film jeg har set i mange år. Den komiske timing fra skuespillerne er lige i øjet og Kevin Spacey og Colin Farrel er fantastiske som dumme svin. Vil du gerne grine ukontrollabelt, så bør du se den.

Captain America: overraskende god superheltefilm. WW2 tidsperioden giver et dejligt twist på genren og jeg følte mig fint underholdt.

Green Lantern: knapt så god som Captain America. Især fordi den er så almindelig en superheltefilm. Ryan Reynolds charme/humor hiver dog op.

Dirch: kan man lide portrætfilm, og er man nysgerrig efter at vide mere om personen Dirch Passer, så er der meget at komme efer her. Jeg var tryllebundet. Ikke mindst pga de to hovedroller, som spilles genialt.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/09-11 14:44, rettet 16/09-11 14:45 
Naiera>
Drive skal snart komme ud på Blu-ray :p

Har du set filmen? Hvis ikke, så ta' da ind og se den i biffen. Det er sådan en rigtig love/hate-film (det er de fleste gode film jo), så hvis du kan lide den, er den klart en biftur eller flere og derefter en Blu-Ray værd. Hvis du så synes den er skod, har du kun brændt den ene biobillet af på den :)
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 16/09-11 14:49 
Jeg går sjældnere og sjældnere i biffen, da billedkvaliteten bare bliver ringere og ringere. Jeg så Cowboydere og Rumvæsner i onsdags, og det var som det har været længe: uskarpt og med for lidt lys. Det bedste ved den aften var, at jeg rendte ind i Nicolai Wammen umiddelbart efter filmen :p

Så Drive ser jeg på Blu-ray ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/09-11 14:54 
Naiera>
Det bedste ved den aften var, at jeg rendte ind i Nicolai Wammen umiddelbart efter filmen :p

Jeg kondolerer.
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 16/09-11 14:59 
Naiera>
Jeg går sjældnere og sjældnere i biffen, da billedkvaliteten bare bliver ringere og ringere.

Jeg har det lidt på samme måde. De store sale er normalt gode mens de mindre sale med smallere film, er lort. Syntes også der er en tendens til mindre pli blandt publikum som sidder og småsnakker og larmer under en film. Grr!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/09-11 21:28 
neros>
Midnight in Paris:

Ganske enkelt en af de bedste film jeg har set i mange år. Bare se den!

Det fik jeg så gjort. Og du har ret. Det er fanme en god film! Jeg trak specielt på smilebåndet da de havde sagt farvel til Hemingway og han så kiggede rundt i rummet og råbte: "Who wants to fight?!!". I det hele taget bare virkelig god humor hele vejen igennem :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 18/09-11 22:01, rettet 18/09-11 22:02 
Godt at høre.

Ja jeg var også ganske godt overrasket! Sad og grinte en del under fremvisningen. Jeg plejer ellers ikke at være helt så meget til woody's nyere film. Owen Wilson gør det helt fantastisk og spiller næsten som Woody ham selv :-) Elsker når der går snobberi snak i den som: "Cheap is cheap. That's what I always say".
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/09-11 23:08 
Jeg må indrømme, at jeg normalt ikke er specielt glad for hverken Woody Allen eller Owen Wilson, men den her film har næsten fået omvendt mig :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 18/09-11 23:23, rettet 18/09-11 23:23 
Jeg synes den beviser at Owen faktisk kan noget :-) Jeg er bestemt heller ikke til alt Woody Allen, men der er et par gode af slagsen som f.eks Manhattan Murder Mystery og Deconstructing Harry som er helt vanvittig.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/10-11 23:50 
Headhunterne:

Blandingen af sort, sort komedie og drama virker lidt ubalanceret engang imellem. Og der er en håndfuld gange, hvor fysikkens love ikke tages særligt alvorlige. Men ellers en virkelig god film.
AV Intelligent Terminal
enfenenfenSkrevet 03/10-11 08:13 
Så Drive i går.

Den kan anbefales. Jeg synes godt, man kan se, at det er samme instruktør (Nicolas Winding Refn), der har instrueret Pusher og Bleeder. Low budget uden de store effekter, men en god historie og godt skuespil.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 07/10-11 14:13, rettet 07/10-11 14:15 
Det lykkedes mig i går at følge op på nogle af de film fra ~forrige årti som jeg tidligere har undgået i forbindelse med at de ikke rigtig formåede at vække min interesse dengang de kom frem:

Signs:
Overraskende anderledes end jeg havde regnet med, og samtidig også ganske god, i forhold til at jeg ikke havde regnet med det store fra den.
Jeg havde ventet lavmældt mystik og stemning, men fik i stedet for en rendyrket action/horror film.
Filmens moment of truth helt i slutningen smager af at instruktøren har forsøgt at gøre det til hele historiens omdrejningspunkt mellem linjerne, og en form for dybere mening med det hele, men resultatet er i stedet en sjov og forudsigelig gimmick uden det store "sjette sans"-impact, men kunne have håbet på.
Selve handlingsforløbet og skildringen af de forskellige karakterer er kliché på kliché, lavet helt efter bogen. Det samme er instruktionen, omend håndværket er helt i orden, uden at være prangende, og reddes af en ordentlig portion selvironi og velskrevet humor. Skuespillet er dog langt under middel, især efter hvad man kunne forvente fra to stjerne-skuespillere i hovedrollerne.
I sidste ende er resultatet en fornøjelig spændingsfilm, der flere steder fik mit hjerte helt oppe og banke, og det er primært her Signs optjener bonuspoint fra mig. Langt fra et mesterværk, men forventer man en underholdende blanding af Night of the Living Dead og War of the Worlds, bliver man ikke skuffet.


Girl, Interrupted:
Langt bedre end jeg havde ventet dengang jeg første gang hørte om den. Og selvom det er en chick-flick, besidder den intet af det, der typisk gør en chick-flick dårlig og smagløs.
I starten frygtede jeg en ny omgang langsommelig Prozac Nation, men fik i stedet en alternativ udgave af Gøgereden. Filmen handler ikke så meget om psyke og sociale problemer, men i langt større grad om livets vidundere i medgang og modgang, som man kender det fra f.eks. The Bucket List og Shawshank Redemption, og indeholder masser af små passager, der sætter sig fast på nethinden. Skuespillet er suverænt, og hovedrollen er perfekt som observatør-figur i en verden af forstærkede egoer.
Det eneste sted jeg synes filmen falder en smule fra hinanden er i skildringen af Lisa (der ellers er fænomenalt spillet af Angelina Jolie - jeg anede slet ikke at hun var så god en skuespiller), som langt henad vejen fremstår som en inderligt god og velmenende person, med et vildt ydre der gør at hun kommer skævt ind på de fleste. Det er først hen imod slutningen af filmen at man virkelig får de kolde skyggesider, der definerer hende i forhold til filmens tema, at se.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/10-11 23:11, rettet 09/10-11 23:51 
Ronal Barbaren:

Den er fanme sjov. Der er en del jokes, som falder igennem. Men hvis man ikke synes, den er bare nogenlunde underholdende, er man blevet usundt voksen.
AV Intelligent Terminal
millenniummillenniumSkrevet 10/10-11 08:43, rettet 10/10-11 11:02 
Red Riding Hood:
WTF?! Interessant udgangpunkt ender som en forvrøvlet omgang teen-bavl. Det er tydeligvis film-amatører som har været på spil, for hele handlingen er gennemsyret af dårlig håndværk og pinagtigt skuespil. Selv fra Gary Oldman.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 10/10-11 09:19 
Har du set traileren? Havde du ventet dig andet? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 03/11-11 14:06, rettet 03/11-11 14:06 
The Lovely Bones:

Starter enormt positivt. Historien er uinspireret og kliché, men formår alligevel at blive medrivende, og rørende mange steder, på grænsen til at være en tåreperser.
Den dybt seriøse stemning brydes dog flere gange af en-dimensionale tegneserieagtige figurer (dette gælder især "skurken" der på den ene side er ubeskriveligt klam og ubehagelig, men på den anden side virker som en fjollet karikatur af sig selv). Det begynder første gang at falde fra hinanden når Peter Jackson (?) forsøger at presse en masse meningsløs symbolik ind over filmens udtryk, og pacingen ryger helt ad helvede til når filmen skifter mellem en seriøs eller drømmeagtig stemning og formålsløse montager eller tåkrummende pinlige forsøg på humor, midt i det hele. Især scenen hvor bedstemoderen flytter ind virker helt absurd malplaceret, og man ved slet ikke hvordan man skal reagere.
Præmisset er altså meget fornuftigt, men kunne godt have brugt et skud af folk som Neil Gaiman eller Terry Gilliams sprudlende kreativitet for at gøre et indtryk på personer der har set mere end en håndfuld film før.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/11-11 16:00, rettet 09/11-11 16:01 
Skyggen (The Ghost Writer):

Sindssygt vellykket film. Jeg kan godt se, hvorfor så mange folk fra højrefløjen straks begynder at tude og råber "propaganda!". Men hvis man ser bort fra det politiske budskab (som man alligevel godt kan ta' med et gran salt), står man tilbage med en ualmindeligt god spændingsfilm. Polanski er noget af det tætteste vi i dag kommer på Hitchcock.
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/11-11 21:23 
Killer Bean 2>
Headhunterne:

Blandingen af sort, sort komedie og drama virker lidt ubalanceret engang imellem. Og der er en håndfuld gange, hvor fysikkens love ikke tages særligt alvorlige. Men ellers en virkelig god film.

Efter at have set den anden gang, hvor jeg mere eller mindre betragtede den som en ren komedie, er jeg blevet fuldt overbevist om, at det er en god film. Første halvdel af filmen snyder lidt, fordi humoren er så underspillet.
AV Intelligent Terminal
millenniummillenniumSkrevet 12/11-11 13:45 
Tintin:

Først det gode: Teknikken er perfekt. Jeg er selv meget skeptisk over filmbranchens hang til CGI overkill, men her virkede det. Efter 5 minutter så jeg det ikke længere som grafik men som en lettere abstrakt virkelighed.
Personerne er rekonstrueret meget fint. Det er især Haddocks historie, og Tintin glider gradvist lidt i baggrunden. De har ikke gået på kompromis med "volden". Der bliver skudt og der bliver slået med næver uden at skjule det.

Og det dårlig: Doseringen af tempo var for højt. Spielberg og Jackson har været så fokuseret på at gøre hvert et shot fantastisk og levende, så det bliver til sidst noget trættende. Filmen mangler de rolige momenter og mindre perfekte sekvenser, som en svag kontrast til de flotte scener. Det hele glider sammen og brænder sig ikke rigtigt fast i erindringen.
The medium is the message.
5'229 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig