X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad synes du om filmen?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 19/06-06 12:07 
Jeg tænkte at vi kunne lave en tråd hvor vi skrev kort om en film man lige har set, dvd, bio, tv, ligemeget.. Kunne være spændende at høre hvad alle i andre syntes om forskellige film, jeg kan da lige starte, og så kan man lige advare med en "spoiler" hvis i har i sinde at afsløre noget fra plottet.

The Fast And The Furious 3
Meget skidt film. Dårlig handling, hovedpe... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
5'229 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 04/08-09 10:38 
Jeg synes heller ikke det var særlig relevant, men passede nu alligevel meget fint ind i filmen. Jeg kunne meget godt lide den, selvom den blev rimelig svært at tage seriøst mod slutningen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 04/08-09 21:09 
Med "useriøst" tænker du på sådan noget som at udødelige Dr. Manhattans "svævende morgenstjerne" på Mars falder til jorden som et korthus efter et "arj altså"-slag fra Silk Spectre II? :) Men all right, det var vel den gode doktor, der "lod tingesten gå i stykker", da han lod hende få sin vilje. Eller noget. Jeg har ikke læst tegneserien, så hæng mig ikke op på noget ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
nerosnerosSkrevet 11/08-09 23:07, rettet 11/08-09 23:10 
Transformers 2:

Til at starte med var filmen bedre end den inormt ringe første transformers film, men så kammer filmen totalt over i et fuldstændigt ligegyldigt actionhelvede med masser af ligegyldigt snak og USA's militær propaganda som jeg får kvalme af at se på. Jeg sad faktisk og grinede og indimellem gabte over af hvor ringe den film er. Til sidst sad jeg bare og tænkte på hvornår den ville slutte. Fede robotter og effekter dog, men filmen er så utrolig ringe skruet sammen. Så trist, så trist at Optimus Prime skal være med i sådan en gang møgkasse af en action film!
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/08-09 08:45 
Han har udtalt at han gjorde det for pengenes skyld...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 12/08-09 09:19 
Optimus Prime er en værre pengepuger!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 12/08-09 09:31 
Echelon VI>
Han har udtalt at han gjorde det for pengenes skyld...

Gør han ikke altid det?

Han vil forhåbentligt ikke påstå at hans film laves for kunstens skyld ellers :D
SumezSumezSkrevet 12/08-09 09:40 
Jeg tror Echelon VI snakker om Optimus Prime, ikke Michael Bay
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 12/08-09 09:45 
Hmmm :D
nerosnerosSkrevet 12/08-09 09:46 
Fnis... :D
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/08-09 12:08, rettet 12/08-09 12:10 
Sumez>
Jeg tror Echelon VI snakker om Optimus Prime, ikke Michael Bay

Selvfølgelig! Bay interessere mig ikke i forhold til Optimus :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 15/08-09 18:59 
GI Joe:

Super fed film på alle mulige måder. Handlingen gir ikke noget mening, det samme gør meget af det der sker i filmen heller ikke.

Det er over the top brutalt action, som bare er fedt skruet sammen.

Go popkorn film hvor man bare skal slå hjernen fra og kigge på flotte billeder :)

Men det bedste ved filmen var nok traileren til District 9 lige inden. Oh lord det ser lækkert ud.
For The Love Of The Game
DarkenDarkenSkrevet 16/08-09 08:45 
GI Joe:
Skod Film.
Den ligger lidt ud med at være en ok hjernetom action film og så går det ellers ned af bakke. Flashbacks der er for steneren og alt alt for lange. For meget af at den ene eller anden side er super kompetente det ene øjeblik og idioter det næste. Vil ikke røbe noget fra "historien", men nøj hvor blev der krummet tæer fra min og mine venners side af.

Den har nogle ha-ha moments, men action og effekterne er "meh". Jeg kan ikke anbefale at se denne film i biograffen, lej den eller køb den på dvd/blueray når den kommer i stedet.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JmogJmogSkrevet 16/08-09 13:53, rettet 16/08-09 13:53 
Darken>
Jeg kan ikke anbefale at se denne film i biograffen, lej den eller køb den på dvd/blueray når den kommer i stedet.

For en dårlig film, burde det vel være omvendt ;-). Hjemme i stuen med mindre billede og dårligere lyd vil den jo falde ENDNU mere igennem for slet ikke at snakke om at den vil koste mere på DVD/BD end de 70 kroner en bif-billet koster.

Dårlige film skal ses i biografen ;-)
KalicolaKalicolaSkrevet 16/08-09 14:57, rettet 16/08-09 14:59 
Mit tv med bluray står bedre end i biografen. Min sort er mere sort, og min hvid er mere hvid, plus at billedet er skarpere. Min lyd er også bedre end biografen, da jeg selv kan styre volume og bass. Det er som regel for højt og skærende i biffen.

Hvis ens tv er for lille i forhold til biografen, så kan man bare rykke sofaen helt tæt på :D

Edit: darken, interessant at du ikke kan li den. Hvad er der galt med den? Det er en action film, og det lægger den ikke skjul på. Hvad forventede du af den?
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 16/08-09 15:21 
Du skal lade være med at se film i Palads, Darknon :P

Jeg forstår ikke rigtigt hvordan du i én sætning kan sige at filmen er fed, og i den næste at intet af den giver mening. Ser du ikke en film som en helhed? Det virker oftest som om dine vurderinger af film og spil er ud fra at du synes nogle få elementer er vildt fede, og så overskygger de alt andet. Det var lidt det samme med Transformers 2. Den var noget skidt, men var en fed film, fordi du udelukkende så på effekterne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkenDarkenSkrevet 16/08-09 16:05 
Uden at lave spoilers har jeg svært ved at uddybe min mening. Jo der var da noget ok action i filmen, men det blev (for mig) ødelagt af dumme replikker, åndsvage story valg, for ikke at snakke om de stemningsbrydende og sindsyg lange flashbacks.

Med hensyn til selve actionscenerne, så er jeg måske blevet for "jaded" med alle de man har set fra cgi-generationen af film (*lille ubetydelige spoiler alert*)at en person bliver gennemboret af et stykke metal som så går igennem en beton stolpe(*lille ubetydelige spoiler alert*) er intet nyt... det så jeg i hellboy 1 som jeg genså forleden... der skal altså bare mere til at få mig op af stolen og hvis så historien og replikker bare falder så hårdt til jorden som den gør, så keder jeg mig altså. Tro det eller lad være, men Transformers 2 er bedre underholdning end denne film.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/08-09 21:42 
GI Joe:

En smule bedre end Transformers 2... hvilket ikke siger så meget. Masser af tju-bang og overflødigt CGI, men også en forbløffende godt ramt legetøjs-agtig feel over det hele (hvis det altså var det, Hasbro gik efter?). I det mindste fik den mig ikke til at gabe :)
AV Intelligent Terminal
KalicolaKalicolaSkrevet 16/08-09 23:54 
Hvis jeg går ind og ser en action som. Altså en film som er lavet udelukkende for at vise action, så er det også med den instilling jeg går ind og ser filmen. Havde jeg forventet andet end action var jeg blevet meget skuffet.

Når jeg går ind og ser Good Will Hunting, så forventer jeg go historie og godt skuespil.

Jeg syntes ikke at man på den måde kan bedømme film som helhed altid. GI Joe har action men mangler historie og skuespil. Det er derfor i bedømmer den som dårlig. Men Good Will Hunting mangler action, skal det så også trække ned?

Man bliver nødt til at se film for det de er.

Jeg æder ikke bare action råd. Der er meget stor forskel på hvordan action bliver lavet på film. Nogle gør det dårligt som f.eks The Watchmen og Ironman, og andre gør det godt som Transformers og GI Joe :) Det har alt sammen noget at gøre med hvordan det er filmet, klippet og koregraferet osv.

Det er også kæmpe forskel på hvordan våbene i halo 3 føles i forhold til våbene killzone 2.
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 17/08-09 00:41 
Darknon>
Jeg syntes ikke at man på den måde kan bedømme film som helhed altid. GI Joe har action men mangler historie og skuespil. Det er derfor i bedømmer den som dårlig. Men Good Will Hunting mangler action, skal det så også trække ned?

Ja, enig, helheden er ikke bidende nødvendig. Men jeg tror, vi er mange, som gerne vil have god action + en eller flere andre gode elementer i en actionfilm.

En film behøver som sagt ikke være god på alle punkter, men er smækker action det eneste positive, filmen indeholder, så gør de andre *negative* elementer, at regnskabet ender i rødt for mange.

Disse "andre" elementer kan i og for sig være alt. Humor + action kan fx være nok til en fin oplevelse, selvom resten af filmens dele er noget crap. I princippet kan action også godt være det eneste direkte positive ved filmen, men så skal de fleste af de øvrige elementer som minimum være middelmådigt leveret.

Naturligvis er du ikke den eneste, som kan nøjes med god action i en actionfilm, men måske ser du mildere end de fleste på disse film pga. dit job :)
DarkenDarkenSkrevet 17/08-09 00:48 
Darknon>
Jeg syntes ikke at man på den måde kan bedømme film som helhed altid. GI Joe har action men mangler historie og skuespil. Det er derfor i bedømmer den som dårlig. Men Good Will Hunting mangler action, skal det så også trække ned?

Man bliver nødt til at se film for det de er.

GI Joe PRØVER jo at fortælle en historie (og gør i ihærdigt forsøg med flashbacksne må man sige). Og jo man bliver nødtil at vurdere en film i helhed for det er ikke nok for de fleste af os, at der er et par små grin og et par gode scener ud af en hel film (lidt lige som at købe et helt musik album og så er der 2 sange man gider høre).. ellers kunne jeg begynde at kalde Boll film for gode... blot fordi der rent faktisk fra tid til anden er nogle scener som virkelig rammer plet, men som resten af filmen så ødelægger (ja jeg har set mange Boll film, så jeg smider ikke kritik efter ham uden at have noget at have det i).


Darknon>
Jeg æder ikke bare action råd. Der er meget stor forskel på hvordan action bliver lavet på film. Nogle gør det dårligt som f.eks The Watchmen og Ironman, og andre gør det godt som Transformers og GI Joe :) Det har alt sammen noget at gøre med hvordan det er filmet, klippet og koregraferet osv.

For mig lyder det som om at du sluger det råt? men det er blot mit syn på det. Og at du sammenligner overstående film med hinanden fremstår det for mig at du ikke skelner mellem hvad en film prøver at fortælle med en "action" scene og hvad en anden film prøver at fortælle... dette betyder en del for hvad personen der ser filmen for ud af scenen.
Men det er nok en smagssag, det kommer vi vel ikke uden om ;)

Darknon>
Det er også kæmpe forskel på hvordan våbene i halo 3 føles i forhold til våbene killzone 2.

Nu har jeg ikke prøvet Killzone 2 og skyder så lidt i blinde. Hvis vi nu siger at du mener at våbene i Halo 3 giver dig en fed fornemmelse af at trykke på aftrækkeren, mens at i Killzone 2 er det en noget fladere tur. Så ville du i givet fald mene at Halo 3 var et bedre action spil, uden at tage højde for ting som level design (grafisk, layout osv), AI (sp), balance i multiplayer osv... er det rigtigt forstået? For så er du godt nok nem at stille tilfreds og hvis det er tilfældet så misunder jeg dig altså.. og det mener jeg! ;).
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KalicolaKalicolaSkrevet 17/08-09 01:16 
Jeg tager det i mig igen at GI Joe var en go film, for det er det overhovedet ikke. Men med hensy til action, så gjorde den det rigtigt godt.

Det kan godt være at mit job og fag gør at jeg går mere op i effecter og filmning end mange andre. Men det betyder jo tydeligvis at jeg får mere ud af en ringe actionfilm end andre :) Dog har jeg endnu ikke nydt en owe boll film.

Jeg håber at det var tydeligt at halo3 våbene var de flade, og killzone de fede. Det er detaljer som depth of field på våbenet, og reload animationerne, lyden og looket, som gør at de våben er gjort på den rigtige måde, og halos våben er gjort på den flade måde. Det er dog ikke nok for mig til at kunne nyde et spil. Men det er en del af det som øger immersion for mig, og derfor kan leve mig bedre ind i spillet. Jeg tror godt man kan sige det samme om film.

Gav det egentligt nogen mening? Det er ved at være lidt sent.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 17/08-09 11:52, rettet 17/08-09 12:18 
Ud fra traileren alene, synes jeg GI Joe ligner noget af den værste gang opblæste pis, jeg nogensinde har set.

Det er lidt sjovt, her den anden dag sad vi og så film derhjemme. Først så vi Doomsday, og derefter så vi Den Gode Den Onde og den Grusomme.


Selvfølgelig en unfair sammenligning, da sidstnævnte er en filmklassiker helt uden lige, men det slog mig bare hvor åndssvag Doomsday virkelig er. Den er rigtig flot, og gør brug af nogle fede elementer, og oplægget er faktisk rigtig spændende, men hold da op hvor er den bare dum derudover. Plottet og de ting der sker i den giver overhovedet ingen mening, og det hele kulminerer i den 20 minutter lange, kedelige Bentley-reklame til sidst, hvor alting eksploderer fuldstændig uden grund - og selvfølgelig uden bilen får en skramme.

Men altså, det er jo bare en dum, underholdende actionfilm, den behøver ikke at hænge sammen. De vil gerne vise en masse forskellige ting (hvilket er den eneste forklaring på hele den der fjollede "middelalder-scene" midt i det hele), og det gør de bare, de behøver ikke at bruge tid på at skrive en sammenhængende historie, for det brede publikum er ligeglad, så længe der er eksplosioner.

Men det der så slår en, når man ser en film som "God ond og grusom", bagefter er, hvor lidt der egentlig skal til for at lave en sammenhængende historie, der fungerer. Figurerne er farverige, men alligevel fuldt ud troværdige, og man sidder aldrig og tænker "hvorfor gjorde han dog det?", eller "Jeg ved præcis hvad der sker de næste 15 minutter af filmen". Hvorfor kan man ikke forvente en bare nogenlunde fungerende historie i hollywood-actionfilm? The Dark Knight beviste at det sagtens kan kombineres, så hvorfor laver man crap som Transformers og GI Joe (som jeg bedømmer uden overhovedet at have set den :P)?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/08-09 12:08 
Ja også mit indtryk. Selvfølgeligt kun en trailer men ikke noget der gav mig lyst til at se filmen... hverken i biffen eller i stuen. Så hellere pille navlefnuller...
nerosnerosSkrevet 17/08-09 12:40 
Jeg skal helt sikkert se GI Joe da jeg som lille knægt var helt vild med "Action Force", og jeg tror da også filmen har "B" potienale ;D
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 17/08-09 13:27 
Darknon det giver meget mere mening =)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HulleHulleSkrevet 20/08-09 10:59 
"B" potentiale er ikke ordet. G.I. Joe er action film som giver industrien en ny bundskraber at hæve sig over. Man kan næsten høre dem sige: "i det mindste var min film da ikke så dårlig som G.I. Joe.."

En tom skal af en film og klart en af de værste action film jeg nogensinde har set.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HeroldHeroldSkrevet 20/08-09 13:17 
Njarh, det er stadig Transformers 2. Jeg har flere steder læst at "GI Joe i det mindste ikke er lige så dårlig som Transformers 2". :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 20/08-09 14:14, rettet 20/08-09 14:14 
Et eller andet sted så er det vel også begrænset hvad man bør forvente sig af film som transformers og GI joe?

Jeg mener, det er trods alt film baseret på legetøj/børnetegnefilm hvor målgruppen var/er børn/teenagere. I (de fleste herinde i hvertfald) hører nok ikke ligefrem til målgruppen som filmene henvender sig til.

Så at en flok nørder midt i 20'erne sidder og har lange nosser over at de nævnte film ikke just var årets mest tankevækkende oplevelser kan jeg slet ikke tage seriøst. Hvad bliver det næste? I tager ind og ser Peter Pedal På Nye Eventyr og disser den også?

No offense.. :)
SumezSumezSkrevet 20/08-09 14:19 
Azzkikr>
Et eller andet sted så er det vel også begrænset hvad man bør forvente sig af film som transformers og GI joe?

Jeg mener, det er trods alt film baseret på legetøj/børnetegnefilm hvor målgruppen var/er børn/teenagere. I (de fleste herinde i hvertfald) hører nok ikke ligefrem til målgruppen som filmene henvender sig til.

Det er sandt nok. Men.... well, læs mit længere indlæg lidt ovenfor, det forklarer hvad jeg mener, så slipper jeg for at gentage mig selv.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 20/08-09 14:36 
Jeg er totalt enig, men igen afhænger det jo af hvilket publikum filmen henvender sig til.

Jeg kan forsikre dig om at 10-15 årige knægte vil synes Transformers er en federe film end The good, the bad and the ugly ligegyldigt om niveauet af plot og skuespil er på en helt anden planet i sidstnævnte rent kvalitetsmæssigt.

Hvis de lavede de her børne/teenage action film anderledes er det ikke sikkert at filmene vil fange målgruppen og omvendt hvis de ikke fanger den målgruppe vil filmen ikke få halvt så mange seere fordi der ikke er så mange ældre der gider spilde tid på den type film og på den måde vil filmen ikke indbringe så mange penge. For at jeg foreksempel skulle gide tage ind og se GI Joe (som jeg automatisk forbinder med en børnefilm) skulle jeg godt nok høre helt ekstraordinært godt om filmen og sådan har de fleste det nok når det kommer til film med børne/teenage tema'er som fx GI Joe.

Jeg er derudover imponeret over at du så doomsday færdig, personligt holdte jeg kun cirka 30 minutter før jeg måtte slukke. Med hensyn til Doomsday, som vel ikke kan gå i samme katagori som transformers/GI Joe, har du helt ret i at det utroligt at de ikke kan gøre det bedre.
HeroldHeroldSkrevet 20/08-09 15:01 
Jeg synes ikke man kan spille publikumskortet i disse tilfælde. Det kan godt være at Transformers er baseret på legetøj og henvendt til unge, men de er altså heller ikke dummere end at man sagtens kan lave ordentlige film. Desuden er publikum heller ikke udelukkende unge - der er rigtigt mange omkring de 30, der er vokset op med begge dele - jeg vil faktisk mene at de lige så meget er målgruppen som alle mulige andre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 20/08-09 15:32, rettet 20/08-09 15:33 
Azzkikr>
Jeg kan forsikre dig om at 10-15 årige knægte vil synes Transformers er en federe film end The good, the bad and the ugly ligegyldigt om niveauet af plot og skuespil er på en helt anden planet i sidstnævnte rent kvalitetsmæssigt.

Det er klart. Det jeg står uforstående overfor er blot at man ikke gør det anderledes. Det er trods alt ikke fordi det kræver en nobelprisvindende forfatter, at lave et plot der hænger sammen.
Og jo, jeg mener sagtens man kan fange målgruppen, OG nå en bredere målgruppe. Men på den anden side, man ser jo stadig trailers, der ligefrem reklamerer med, at en bestemt film er lavet af folkene bag The Mummy og Scorpion King. Perfekte eksempler på film, der er så pinlige at man kun kan krumme tæer når man ser dem.

Jeg er derudover imponeret over at du så doomsday færdig, personligt holdte jeg kun cirka 30 minutter før jeg måtte slukke. Med hensyn til Doomsday, som vel ikke kan gå i samme katagori som transformers/GI Joe, har du helt ret i at det utroligt at de ikke kan gøre det bedre.

Ja, GI Joe er nok også lidt et sidespor. Det er især med en film som Doomsday, hvor man har et fantastisk potentiale, at jeg bare er forbavset over at man laver sådan en gang juks.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 21/08-09 20:06, rettet 21/08-09 20:07 
GI Joe:

Hjernedød action kombineret med dårligt skuespil og flotte special effects.

Yo Joe!
Bashful Neophyte
ViolatorViolatorSkrevet 21/08-09 20:35 
Return of the Pink Panther

Peter Sellers er jo fuldstændig vanvittig i den her.. Hold da ferie hvor grinte jeg røven ud af bukserne nærmest hele vejen igennem. Steve Martin - hold venligst nallerne fra denne filmserie fra nu af, du kommer ikke i nærheden af de gamle film..
nerosnerosSkrevet 21/08-09 20:59 
Lidt off topic men nyd lige denne scene ;D

En mand i sit rette element!
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/08-09 21:46 
Så fik jeg set District 9 - en meget anderledes science-fiction film og noget anderledes end jeg havde forventet. Var umiddelbart lidt skuffet, men efter den lige er sunket ind en times tid, synes jeg faktisk det var en rigtig god film, med en pointe og et underliggende budskab.

Kan anbefales.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkenDarkenSkrevet 22/08-09 02:00 
Også en anbefaling her fra!
Og lige en tilføjelse.. prøv at gå ind og se filmen med Cloverfield i tankerne.. jeg havde et noget misforstået indtryk fra traileren at det var mere ren dyrket action og begyndte også lidt i starten at tænke "hold da op, hvor bliver dette en lang film" pga pacing.. Så ændrede jeg opfattelse (kamera føring havde en del at skulle have sagt her ;) og nød filmen.

Hvis man går lidt i dybten er det en film med nogle meget bevidste valg, andet er der vel ikke at sige.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
ViolatorViolatorSkrevet 23/08-09 13:25 
neros>
Lidt off topic men nyd lige denne scene ;D

Hahahahaha.. Jeg genså også lige "Pink Panther Strikes Again" i går.. Og den er jo mere vanvittig end "Return.." Den scene, der er linket til, er humor på højt plan..
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/09-09 00:12 
G.I. Joe - The Rise of Cobra
Et intellektuelt mesterværk som jeg nød i én af Palads mindste biografsale. Prisen var dog den samme som i andre sale, men det var nok fordi det var sådan en eksklusiv cinematisk oplevelse.
Der var flere der gik under forestillingen, sikkert fordi den var for dyb til dem eller fordi der var for mange af de underliggende sandheder de ikke kunne håndtere, men jeg kan klart anbefale den.





Seriøst syntes jeg faktisk at den var meget god. Jeg forventede en corny action film med massere af fan service og det var også det jeg fik. Jeg ved ikke hvad folk havde regnet med... Jeg mener, Marlon Wayans er med!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/10-09 23:25 
Har lige set "Salinui chueok"/"Memories of Murder", og den var simpelthen fremragende. Et yderst intenst og helt særligt velspillet syd-koreansk thriller-mesterværk. Er man bare lidt til Se7en og seriemord, er det helt klart et must; en stor stor anbefaling herfra.

Salinui chueok
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 06/10-09 23:52 
Darkbeat>
Seriøst syntes jeg faktisk at den var meget god. Jeg forventede en corny action film med massere af fan service og det var også det jeg fik. Jeg ved ikke hvad folk havde regnet med... Jeg mener, Marlon Wayans er med!

Haha Jaja det er hvad det er. Slutningen er dog meget plat, men..... ;-)
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 15/10-09 11:49 
Er der nogen der har set Død Snø (Dead Snow)?

http://www.youtube.com/watch?v=GkC7HiAlAeE

Det minder mig om de gode timer jeg har tilbragt med Nazi Zombies i Call of Duty: World At War.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 15/10-09 12:38 
Ja! Den er meget cool og temmelig skør, men et friskt pust til zombiefilms genren.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 15/10-09 13:15 
Sidste år var det en Svensk vampyr... og nu Norske nazi zombies?... herligt :D
SumezSumezSkrevet 16/10-09 14:33 
Alle jeg kender der har set den, siger den er genial. Han er allerede i gang med en ny film om Hans og Grete
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 16/10-09 21:33 
Hehe, den der Død Snø har sneget sig under radaren hos mig, det ligner et must-see hit i min bog :D
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
nerosnerosSkrevet 21/10-09 23:31, rettet 21/10-09 23:31 
Surrogates:

Filmens fremtidsversion er absurd og tankevækkende men også meget morsom til tider og man får et skævt smil et par gange undervejs. Der er visse scener og replikker som er ret fantastiske. Speciel effects er flotte og der er gjort et godt stykke arbejde for at vise det syntetiske menneske fejlfrie look på godt og ondt. Plottet er dog ikke helt fejlfrit, men ikke at det gør så meget ved historien som sådan. Filmen er noget af det bedste cyberpunk jeg har set i meget lang tid. Er man ikke til den slags skal man nok ikke gøre sig de store forhåbninger. Jeg har på fornemmelsen jeg lige har set en kultfilm!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 22/10-09 07:23 
Hvad er din definition af cyberpunk, neros?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 22/10-09 09:04 
Husk at svare i denne tråd, hvis det er:

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=29692#405407
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RaGeRaGeSkrevet 30/10-09 15:00 
http://movieclock.com/aw/cvpa.aw/e/189457/Martyrs.html

Martyrs - det var godt nok en underlig/fed/fucked up oplevelse.

De franskmænd ved hvordan man laver film, der sætter sig på hjernen.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
5'229 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig