X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad synes du om filmen?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 19/06-06 12:07 
Jeg tænkte at vi kunne lave en tråd hvor vi skrev kort om en film man lige har set, dvd, bio, tv, ligemeget.. Kunne være spændende at høre hvad alle i andre syntes om forskellige film, jeg kan da lige starte, og så kan man lige advare med en "spoiler" hvis i har i sinde at afsløre noget fra plottet.

The Fast And The Furious 3
Meget skidt film. Dårlig handling, hovedpe... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
5'229 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 31/08-08 22:16, rettet 31/08-08 22:16 
The Forbidden Kingdom:
En rigtig fed eventyrfilm med utrolige flotte action scener. Jeg er normalt ikke så meget til Jet Li og Jackie Chan, men de løfter filmen utrolig flot. Jeg blev ihvertfald overbevist og var rigtig godt underholdt hele vejen igennem. The Monkey King er alt for fed :-)
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 27/09-08 12:35 
Rejsen til Saturn. Tjae, havde lidt ligesom da jeg så Terkel i knibe i biografen, følte at det var lidt et spild at gå i biografen for. Terkel er dog vokset på mig med tiden. Så det kan være jeg bliver gladere for denne film også.
Et råd: husk at se rulleteksterne færdig ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KalicolaKalicolaSkrevet 28/09-08 00:17 
Helt enig i at Forbidden kingsom er en go film. Jeg syntes faktisk at den er rigtig go. Den har en fed blanding af eventyr og kungfu. Og ja the monkey king er for cool :)
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 28/09-08 00:44 
Og så kan jeg anbefale "Fools Gold" og "Tropic Thunder" To fantastiske film. Robert Downey, og Tom Cruise er fantastiske i Tropic Thunder.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 28/09-08 10:24 
Tom Cruise er med i Tropic Thunder?
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 28/09-08 10:28, rettet 28/09-08 10:28 
Den er god nok, i en grineren cameo.
Hvad sker der?
KalicolaKalicolaSkrevet 28/09-08 15:28 
Han har en fantastisk birolle :)
For The Love Of The Game
SonicSonicSkrevet 10/10-08 11:29 
Jeg vil lige høre de folk der har set den nye Indiana Jones film, om den er så dårlig som alle siger den er. Den har vist fået mange dårlige anmeldelser rundt omkring, og da den snart kommer på Bluray, vil jeg gerne vide om den er købet værd eller ej :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 10/10-08 11:32, rettet 10/10-08 11:37 
Der er flere indlæg om filmen i denne tråd - hvis du bare leder lidt :)

EDIT: Jeg vrøvler vist lidt.. check nedenstående tråd, men hold øje med SPOILER tags.

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=22821&sort=0&start=80

Jeg syntes den er udemærket men bare ikke den bedste film i serien. En investering værd.
SonicSonicSkrevet 10/10-08 11:39 
Tak Bønne :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/10-08 12:18, rettet 10/10-08 12:18 
Grandma's Boy er en film 2006 der handler om en fyr der er betatester og bliver nødt til at flytte hjem til hans bedstemor efter at ham og hans roommate bliver smidt på gaden da de har glemt at betale husleje.

Det er ikke et fantastisk mesterværk men en ret sjov komedie der er værd at se

http://www.imdb.com/title/tt0456554/
SonicSonicSkrevet 10/10-08 12:34 
Enig, den er dejligt sjov på en "far out" måde :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 10/10-08 12:42, rettet 10/10-08 12:45 
Også enig. En sød og "skæv" komedie der absolut er værd at se :)
nerosnerosSkrevet 19/10-08 22:18 
Indy4:

Jah selv om jeg var meget skeptisk over for denne 4'er i ellers en meget udmærket serie så blev jeg meget positivt overrasket. Heldigvis for det! Det betyder at Lucas ikke er helt væk endnu...! En ting jeg elskede ved den serie er de hårdtslående lyde som der kommer ved slagsmålende og de typiske sjove replikker og kommentarer imellem personerne. Et meget dejligt gensyn med serien. Kan varmt anbefaldes til alle dem som ikke tror på det, og endnu ikke har set den.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 21/10-08 22:28 
Wow, så fandt jeg alligevel det ene menneske i verden, der synes at Indy 4 er fed. :D

For mig var Indy 4 en skuffelse. Skidt med at temaet var utraditionelt - de formåede bare ikke at holde samme tempo og stemning som i de forrige film. Der var slet ikke nok arkæolog over Indy, og slet slet ikke nok eventyr.

3,5472/6 herfra.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 23/10-08 21:45 
Måske du har ret Herold, men det er ihvertfald sådan som jeg havde det lige efter jeg havde set Indy4. Måske jeg bare var for glad den dag ;-)


Sukiyaki Western Django:

Fedeste oldschool eller skal vi sige new school western film jeg meget længe har set. Den er cheesy, men så opfindsom, sjov, grov og voldsom, at jeg ikke kunne andet end at sidde med et stort smil hele vejen igennem. Dejligt endelig at se en ordenlig samurai-western film. Uden at røbe for meget så til dem som altid har ønsket sig en gunfighter vs samurai scene på film i kan godt begynde at glæde jer det er simpelthen bare for sejt det her ;D

Quentin Tarantino du er alt alt for cool.
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 24/10-08 10:34 
Jeg syntes også at indy holder 100.. Men min mening tæller jo ikke herinde :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 24/10-08 10:49 
Men du og Neros deler da i det mindste smag :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/10-08 10:50 
Indy 1, 2 og 3 holder 100... Indy 4 holder overhovedet ikke :(
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 24/10-08 11:58, rettet 24/10-08 11:58 
Indy 1 og 3 holder 100. Indy 2 holder måske omkring 70-75 stykker, og Indy 4 vil jeg mene ligger omtrent samme sted. :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 24/10-08 12:04 
Herold>
Men du og Neros deler da i det mindste smag :D

Arrggh jeg er ikke til Steven Seagal ;-)
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 24/10-08 22:21 
neros: You're a funny guy, I like you. that's why I'm gonna kill you last.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 24/10-08 23:33, rettet 25/10-08 00:18 
Whahahahahahaha...! Goodfellas.

I like you too ;-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-08 00:13, rettet 25/10-08 00:15 
Sumez>
Indy 1 og 3 holder 100. Indy 2 holder måske omkring 70-75 stykker, og Indy 4 vil jeg mene ligger omtrent samme sted. :D

Jeg er helt enig, Indy4 er ca på niveau med toeren. Dens problem var for mig at hele handlingsforløbet var fuldstændig det samme som i etteren, selv slutningerne virkede ens. Nu er det selvfølgelig et par måneder siden jeg så etteren sidst, men sådan husker jeg det. Men skal man lave en efterfølger så mange år efter og den stadig skal ligne de gamle så er det måske måden at gøre det på :/

Rumvæsnerne havde jeg ikke så meget imod, men jeg havde håbet på noget lidt andet da man i starten så noget af arken i lagerbygningen. Nå hvad... den var da bedre end de tre nye Star Wars film tilsammen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 25/10-08 00:19 
Konsolkongen>
den var da bedre end de tre nye Star Wars film tilsammen.

Fuldstændig enig.
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 25/10-08 00:33, rettet 25/10-08 00:36 
Max Payne
7 Personer inde og se den og der var lidt delte meninger.
Tilsyneladende så os der har spillet Max Payne og husker
historien, er dem som synes bedst om filmen.
Nogle af de andre synes bare den er visuelt flot men røvkedelig.

Der er rigtig mange hentydninger til spillet som nok ikke
giver mening (eller bliver opfanget) hvis man ikke kender det.

Det er ikke en super film, men jeg fortryder bestemt ikke
at have set den i biografen. Jeg synes han passede fint
til rollen, samt at den ændret historie er acceptabel nok.

Eneste reele problem jeg havde var med det unge publikum
der var i biografen.. føj nogle larmende røvbananer!
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/10-08 02:56 
Det er derfor ingen gider gå i biografen mere - det og så de karry-spisende folkefærd man normalt kommer til at sidde ved siden af, og jo, de har deres egen sandwich med!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/10-08 05:34 
Du skal lade være med at gå i bio i Palads eller på Fisketorvet... Det er ikke andet end unger der sidder og skal SMSe i hele filmen og begynder at snakke hvis den ikke er "syg nok".

Hellere Imperial eller Empire... Så kan man som regel få lov at se sin film i fred.
nerosnerosSkrevet 25/10-08 10:34, rettet 25/10-08 10:35 
Grand Teatret, Empire eller Imperial!

Ja man skal satme holde sig væk fra fisketorvet. Noget andet er at hvis der er en film man meget gerne vil se skal man se den med det samme. Hvis man venter ender man med at komme i den pulje som hedder "dem som bare vil en tur i biffen", hvis i forstår sådan en lille en ;-)
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 26/10-08 17:14 
- Dog har Grand ikke ry for at vise amerikanske actionfilm :-)

Desværre, for jeg kan heller ikke døje Cinemaxx og Palads. Vil hellere vente 6 måneder på en dvd udgivelse, end jeg vil gå i biffen disse steder. Efter flere års "hold-k-og-se-filmen" kampagner, så er der stadig unger i biosalen som burde været blevet i foyeen.

Nå ja... NB: Check min nye filmblog:

Link...
The medium is the message.
HeroldHeroldSkrevet 27/10-08 02:36 
Darken>
Max Payne
7 Personer inde og se den og der var lidt delte meninger.
Tilsyneladende så os der har spillet Max Payne og husker
historien, er dem som synes bedst om filmen.
Nogle af de andre synes bare den er visuelt flot men røvkedelig.

Der er rigtig mange hentydninger til spillet som nok ikke
giver mening (eller bliver opfanget) hvis man ikke kender det.

Det er ikke en super film, men jeg fortryder bestemt ikke
at have set den i biografen. Jeg synes han passede fint
til rollen, samt at den ændret historie er acceptabel nok.

Eneste reele problem jeg havde var med det unge publikum
der var i biografen.. føj nogle larmende røvbananer!

Jeg forventer at neros eller Darknon kommer og skamroser den lige om lidt :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 27/10-08 08:10, rettet 27/10-08 08:10 
Aldrig i livet ;-)

Jeg vil slet ikke betale penge for at se den. I øvrigt har jeg aldrig spillet Max Payne...

Så jeg venter. Hehe!
Bashful Neophyte
LarsGLLarsGLSkrevet 28/10-08 23:27 
En rigtig fin film med masser af 'heart'. Og så skader det ikke, at de spiller Shadow of the Colossus deri.

Reign over Me
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/10-08 23:49 
Prøver du at sige, at Adam Sandler er med i en GOD film? Hahahahaaa, den var god! :-)
LarsGLLarsGLSkrevet 28/10-08 23:51 
Nej, jeg siger at han har været med i to ;-)

Punch-Drunk Love
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
KalicolaKalicolaSkrevet 01/11-08 12:52 
Herold: Jeg var inde og se den i torsdags. Og den var forfærdelig på alle tænkelige måder. Efter min mening burde den ikke få lov til at gå i biografen.
For The Love Of The Game
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 03/11-08 21:50 
Burn After Reading: Vidste ikke helt hvad jeg skulle forvente efter at have set traileren, men den er jo hyleskæg. Clooney, Pitt, Malkovich, McDormand, Simmons osv osv. gør det alle rigtig godt. Sjovt at se the Coens i det muntre hjørne igen, selvom No Country for Old Men jo er den bedre film.
(...)
nerosnerosSkrevet 03/11-08 23:55 
Tropic Thunder:

Robert Downey Jr, Ben Stiller, Jack Black og TOM CRUSE...? Hahahahaha hold da kæft en birolle. Rigtig sjov film og god underholdning. Downey som Black er for skæg mand!

Simple Jack! ;D
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 04/11-08 00:11, rettet 04/11-08 00:21 
SPOILER ALERT!
Tropic Thunder: tjaa tjoo.. den var ret så underholdende, men det ærger mig lidt at Stillers typiske og klassiske humor, hvor alt ligesom skal hænge sammen kommer ind over her. Med det mener jeg sådan noget som at de der heroinproducenters yndlingsfilm er Simple Jack. Det giver ikke noget, og er efter min mening for doven manuskriptskrivning. Det er selvfølgelig også meget 80'er hollywood humor og den slags, men med et så opfindsomt manus er den slags lige et letdown. Det er der hvor filmen trækkes over i det overskabede og overdriver de regler for troværdighed den ellers har sat op for sit univers. Men ellers god underholdning og en af de bedste komedier jeg har set længe.. Tom Cruise er alle pengene værd.

SPOILER ALERT!
Burn after reading:
En Coen-bagatel jeg slet ikke forstår bliver sammenlignet med Lebowski. Eksempelvis er det mere fragmenterede ensembleperspektiv med til at gøre at man (jeg) ikke føler særligt for karaktererne, og hele herligheden bliver på en eller anden måde detached. Jeg nyder det, men uden indlevelse, men sidder nærmere sådan på afstand og betragter hele det tossede scenarie. Det kan være en strategi, men tror ikke det har været meningen. Udover det synes jeg også hele bunken af hollywood stjerner er et problem, det bliver simpelthen for meget en leg ala Ocean-serien og endnu mindre troværdigt. Filmen gør opmærksom på sig selv som film ved at have alle disse skuespillere. MEN når det nu er sagt er det jo en ganske underholdende film om misforståelser og menneskets grådige og egoistiske sind og skal da klart anbefales... men er nok bare ikke en jeg ville have set i biografen, hvis jeg havde haft valget. Dog stadig bedre end det meste, men middelmådig Coen.

SPOILER ALERT!
Eagle Eye:
En underlig System Shock kopi (seriøst revealet i den her film er som taget ud af Shock 2 og hele historien er meget system shock). Det her er dog på alle måder en ligegyldig movie, der hurtig taber alt goodwill for at blive et transformersagtigt effektorgie i stedet for at satse på tyngdekraftsorienteret action og spænding. Der bliver alt for løst og vildt og rutsjebaneagtigt, fyldt med en frygtelig masse Hitchcock light pastiche. Virkelig kedelig.


Edit: (I know det er gået lidt bananas med movies på det sidste)
Frygtelig lykkelig.
Ved ikke hvad jeg skal sige, vil helt klart anbefale den her danske coenagtige western, eller hvad man skal kalde den. Det er i hvert fald et interessant genreeksperiment, og godt spillet og ofte med en spændende sort humor. Jeg er bare sådan helt personligt i tvivl om hvad jeg skal mene. Der er en bismag, en mangel af noget... som om den pga. af sit stiliserede udtryk og visuelle stil bliver for distanceret. Den føles i hvert fald ikke så vigtig som Kunsten at tude i klub, men det er nok heller ikke planen. I hvert fald en ener i forhold til årets danske film, og virkelig seværdig, men den kan kun være årets bedste danske film fordi niveauet har været lavt. Den mangler altså lidt... og så ja.. hvad vil den helt sige, og det den siger.. er det virkelig så banalt eller misforstår jeg ting?
Hvad sker der?
nerosnerosSkrevet 04/11-08 01:46 
la0s>
SPOILER ALERT!
Tropic Thunder: tjaa tjoo.. den var ret så underholdende, men det ærger mig lidt at Stillers typiske og klassiske humor, hvor alt ligesom skal hænge sammen kommer ind over her. Med det mener jeg sådan noget som at de der heroinproducenters yndlingsfilm er Simple Jack. Det giver ikke noget, og er efter min mening for doven manuskriptskrivning. Det er selvfølgelig også meget 80'er hollywood humor og den slags, men med et så opfindsomt manus er den slags lige et letdown. Det er der hvor filmen trækkes over i det overskabede og overdriver de regler for troværdighed den ellers har sat op for sit univers. Men ellers god underholdning og en af de bedste komedier jeg har set længe.. Tom Cruise er alle pengene værd.

Jeg synes netop de ting som du påpeger er dårligt ved filmen i mine øjne er et plus og kan sagten leve mig ind i karakterende. Synes faktisk det er rart at se godt skuespil i en komedie for en gang skyld, og dem er der ikke ret mange af. Ja man har set Ben Stiller spille de her roller før, men jeg er sku ikke blevet træt af det, men uden en Robert D. ville den måske være knap så opfindsom og sjov. Synes han bærer filmen oppe med hans skuespil, og Jack Black's væsen er nu også meget godt ;-)
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 04/11-08 09:10 
Ja det er sgu nok en smagssag, jeg er helt enig i at skuespillet generelt er fint, og Stiller gør det også godt. Der hvor jeg bare bliver en smule skuffet er at den efter min mening svigter sig selv og gør det nemme. Det kører på en ganske fin linie med at holde en "troværdighed" og tage pis på en masse stereotyper, og det synes jeg er fedt. Men det svigter den for at hæfte alle ender sammen, da de der banditter elsker hans movie. Her skifter filmen spor, og bliver nærmere sådan crazy komedie agtig, eller på en anden måde den problematiske Ben Stiller stikker sit ansigt frem.

Jeg synes det er behagesygt og helt unødvendigt at den der bryder med sig selv. Jeg fandt det hverken overraskende eller sjovt at de skulle elske den film, og træls at der blev gjort det nummer ud af det, selvom inspirationen selvfølgelig ligger i Apocalypse Now og Col. Kurtz.

Men igen vi snakker om småting, jeg var godt underholdt.
Hvad sker der?
nerosnerosSkrevet 04/11-08 11:02, rettet 04/11-08 11:03 
Nej det er ikke verdens bedste film det kan vi hurtigt blive enige om, og den er da en smule steriotype agtig, men ganske god underholdning hvis man er til Ben Stiller's univers. Noget jeg godt kan lide ved filmen er at den er selvironisk og gør grin med Hollywood og andre film. Det er ikke nogen ny ting men det virker her IMO. Apocalypse Now nåh ja det havde jeg ikke lige tænkt på.
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 04/11-08 14:48 
Vi er nok enige generelt, og jeg blev bare lidt for hys over et irriterende element. :)
Hvad sker der?
silverstarsilverstarSkrevet 04/11-08 17:19, rettet 04/11-08 17:19 
Hehe, så vil jeg også tilkendegive min mening om Tropic Thunder. Jeg var ikke imponeret, jeg synes der er tale om en absolut middelmådig komedie. Eneste større lyspunkt var Tom Cruise.
Bortset fra Cruise vil jeg sige at et kig på selve filmplakaten hvor man ser "udklædningen" af de forskellige karakterer er højdepunktet, Jack Blacks rolle i filmen var i min bog tåbelig og udnyttede ikke hans potentiale. Nick Noltes karakter var også meget tynd, imponerende at han sagde ja til den rolle. Stiller og Downey kunne gå an, men jeg synes desværre det var en meget tynd kop te alt i alt.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
jaesjaesSkrevet 08/11-08 20:36, rettet 08/11-08 23:45 
Hvorfor skriver folk egentlig stort set kun om nye film, I må da se lidt ældre film også. Kom igang! :)

The Proposition:

En af de bedste westerns jeg har set. Historien er simpel og kun med få originale elementer, men den er virkelig godt fortalt. Nok mest fordi den er fortalt gennem mennesker, og dertil bruger det visuelle som medfortæller. Der er for stor tendens til, at mange film føles som replikker der skal lires af, og en billedside der mest er med for at skabe spænding, atmosfære og lignende, i stedet for at være med til at udskære handlingen.

EDIT: Var vist lidt træt. Fik skrevet et par ting om filmen uden at tænke dem ordentligt igennem først, rettet :)

Indiana Jones 4:

Ok actionfilm, der dog havde vundet en del ved at være lidt længere. Historien fandt jeg passende, dog var der en enkelt dum kliché. En af figurene, jeg ikke skal spoile, var også meget overfladisk beskrevet.
KalicolaKalicolaSkrevet 08/11-08 21:32 
Den nye bond film med verdens dårligste titel: Sikke en møg film. Den har noget ok action, problemet er bare at klipningen er elendig, så det er i mange tilfælde umuligt at se hvad der sker fordi der bliver klippet så åndsvagt hurtigt.
Hvis en action sekvens varer 1 min, så er der i gennemsnit 60 klip i sådan en sekvens. Med andre ord det er lynhurtig klipning, med et meget rystende kamera, meget dårlig kombination. Det ødelægger filmen totalt.

Og så er der bond selv som er endnu mere stoneface end keano reeves. Han er midt i en biljagt på liv og død, og det eneste han gør er, at tilte hovedet lidt og se cool ud mens fjenderne skyder hans bil i smadder. Hvis altså man når at få fat i det, under den amatøragtige klipning.

Tror bare at jeg stopper her.
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/11-08 00:24 
Ja det er da vist det bedste - Et er ikke at synes om klippe-teknikken, noget andet er at kalde den amatøragtig.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 09/11-08 01:21 
Amatøragtig er lige hvad den er. De har optaget en masse super fede action scener, og så er der en klipper som spolerer det ved dårlig klipning. Og bagefter er der et helt filmhold som ser den færdige film, uden at der er en eneste som rækker fingeren op og siger "Men... Man kan jo ikke se hvad der foregår"

Måske forventer jeg bare for meget af én af årets største blockbusters?
For The Love Of The Game
JesperJesperSkrevet 09/11-08 07:14 
Måske :)
Jeg var egentlig ganske godt underholdt da jeg så filmen, men jeg tror folk, som er "Bond-kendere", ikke vil synes specielt godt om den. Der mangler nok noget Bond stemning, men for mig har det ingen betydning. Der var masser af action, og det var egentlig det jeg forventede.

Jo, du har ret - der bliver klippet utroligt hurtigt (med garanti helt bevidst), så man skal være vågen når man ser den (ellers bliver man det i hvert fald).
BeanoBeanoSkrevet 09/11-08 09:46 
Det påstås den minder mere om en Bourne film end en Bond film.
5'229 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig