X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad synes du om filmen?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 19/06-06 12:07 
Jeg tænkte at vi kunne lave en tråd hvor vi skrev kort om en film man lige har set, dvd, bio, tv, ligemeget.. Kunne være spændende at høre hvad alle i andre syntes om forskellige film, jeg kan da lige starte, og så kan man lige advare med en "spoiler" hvis i har i sinde at afsløre noget fra plottet.

The Fast And The Furious 3
Meget skidt film. Dårlig handling, hovedpe... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
5'232 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 30/07-08 20:30 
Jeg faldt af stolen da jeg læste det!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 30/07-08 20:34, rettet 30/07-08 20:35 
Jeg har gaffa-tapet mig til stolen - vil ikke risikere noget så tæt på weekenden!
WehnerWehnerSkrevet 30/07-08 21:28 
Hacker attack! Nogen har hacket Hyakotakes bruger og forsøger (med succes) at få ham til at fremstå i et dårligt lys!!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 30/07-08 23:03 
Haha! :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 31/07-08 09:11, rettet 31/07-08 09:13 
Beano>
Herold>
Jeg er egentlig lidt træt af det Burton-hysteri, der går på omgang lige for tiden. Ja, manden er dygtig, men så er den vist heller ikke længere... Og brug dog andre skuespillere end Bonham-Carter og Depp for én gangs skyld...

Åbenbart ikke nogen ændringer på vej... :!
Øj, Burton burde da virkelig snart til at køre på andet end sine egne klichéer (som han f.eks. gjorde med Big Fish!!). Det var fedt i 80'erne, men det er fandeme kørt i sænk.
Jo, han fortjener at bruge Depp så meget han vil, det var trods alt ham der gjorde ham til stjerne, men vi er nok en del der snart er ved at være træt af genudsendelser...
Men vil da gerne lige sige til jaes, at jo, Depp ER en genial skuespiller. Han bliver bare castet i alt for mange typiske Depp'ske roller for tiden til at vi virkelig får lov til at se ham brilliere.

Beano>
Er skam på vej ;)

Havde slet ikke set at han var med i den film. Jeg ser rigtig meget frem til den. Stor Gilliam-fan her :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 31/07-08 09:23, rettet 31/07-08 09:26 
Xiwana>
Bale har slet ikke nok screen-time, da alle de andre karakterer (Gorden og Harvey Dent især) fylder FOR meget i fortællingen.

OMG!
Her vil jeg lige slå i bordet og sige at det var fandeme ikke Heath Ledger's Joker, der gjorde The Dark Knight til den geniale film den er! Jo, han var god. Om han var bedre end Nicholson tør jeg ikke sige, for selvom han virker grum i starten, udvikler han sig hurtigt til at være lidt af en Nicholson-klon (den får jeg sikkert klaps for).
Jo, han gør det godt. Og jokeren er genial i filmen. Men det er pga. figuren, og ikke så meget skuespilleren der spiller ham. Tror de fleste ville kunne levere den samme præstation, modsat Nicholsons joker.

MENMENMEN tilbage til pointen: For mig var det først og fremmest Harvey Dent, der gjorde filmen genial. Man VED at det er ham der bliver til Two-Face, men alligevel holder filmen fast ved at udpensle hvilket inderligt godt og heltemodigt menneske han er, man får set hvor meget lid Batman ender med at sætte til sin nye allierede, og samtidig får man en forsmag på mandens latente splitpersonlighed.
Han er en genial karakter, og det eneste jeg ærgrer mig over er at han ender som en smågal vigilante, en lille ubetydelig skurk, som hurtigt bliver fejet af banen, uden man når at opleve hans dobbeltsidethed. Men jeg satser på at der kun er tale om en opbygning til hans storladne skurkerolle i 3'eren eller 4'eren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 31/07-08 09:32 
Hov hov du er lige ved at røbe hvordan filmen ender og der er jo folk som ikke har set den endnu ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 31/07-08 09:38, rettet 31/07-08 09:38 
Jeg har selv undgået denne tråd indtil jeg fik set filmen :P
Men synes ikke rigtig det er en film, det er muligt at spoile.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 31/07-08 09:40 
Nej nej det går nok :-)

Nu kan jeg så bare sidde og spekulere på hvem Batmans allierede er?

;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 31/07-08 09:55 
Altså jeg kan sgu ikke tage ansvar for hvis folk ikke kender til Batman-figurerne i forvejen. The Dark Knight er altså ikke den første historie hvor de optræder. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 31/07-08 10:51 
Jeg kender kun til Dark Knight det andet gider jeg sku ikke læse, men jeg er ikke helt op på noderne kan jeg se ;-)
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 31/07-08 18:44, rettet 31/07-08 18:46 
Stadig Sumez så er det klart spoilers og ikke pænt.

For eget vedkommende har jeg aldrig interesseret mig for batman tegneserierne og selvom jeg kendte (meget) lidt til characteren så havde jeg ikke forventet hvad der skete og at det var ham.. det gik først op for mig rigtig sent... så for mig var det nice lavet.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
la0sla0sSkrevet 31/07-08 19:25, rettet 31/07-08 19:26 
Har lige set Dark Knight. Lige et hurtigt indspark, jeg synes det er interessant at Batman næsten bliver en bikarakter i sig egen film. Den burde næsten have heddet The Rise and Fall of Harvey Dent. Den handler jo mere om hans karakter, og den har også en udvikling modsat Batman.

Jeg synes ikke det er skidt, men et meget interessant valg af Nolan, og noget jeg tror der er med fuldt overlæg.
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 31/07-08 20:13 
Som sagt mener jeg også det er Harvey Dent, der bærer filmen.

Og Darken, jeg synes faktisk det gjorde filmen bedre at man ved hvad der sker med ham. De kommer også med tusind referencer til det igennem filmen.
Ligesom Lucious' reference til katte, der formentlig tyder på Catwoman i næste film (NØJ de får svært ved at konkurrere med Michelle Pfeiffer..)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 31/07-08 20:58, rettet 31/07-08 21:06 
Sumez>
Ligesom Lucious' reference til katte, der formentlig tyder på Catwoman i næste film (NØJ de får svært ved at konkurrere med Michelle Pfeiffer..)

Ihhh... Gid de ville caste Halle Berry. Hun ville være en perfekt catwoman [/sarkasme]

Der går forresten også rygter om, at Depp skal spille The Riddler i næste Batmanfilm.
[inspirational quote here]
WehnerWehnerSkrevet 31/07-08 22:55 
Sumez>
(NØJ de får svært ved at konkurrere med Michelle Pfeiffer..)

Rygterne siger allerede Angelina - så gør de da i hvert fald et forsøg.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 31/07-08 22:57 
la0s>
jeg synes det er interessant at Batman næsten bliver en bikarakter i sig egen film

Dette er vel ikke noget nyt? Svjh. droppede Micheal Keaton netop Batman-rollen fordi han var træt af at stå i skyggen af alle de andre karakterer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
la0sla0sSkrevet 01/08-08 01:25 
Det ved jeg sgu ikke mr. selvfølgelighed, nok i den grad det er her, er det noget nyt for mig. :)
Hvad sker der?
WehnerWehnerSkrevet 01/08-08 01:29 
Jamen så må du jo se Tim Burton's Batman og Batman Return og se, om jeg har ret :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 01/08-08 08:07 
Wehner>
Rygterne siger allerede Angelina - så gør de da i hvert fald et forsøg.

Det ville være skrækkeligt hvis det passer - at ødelægge en film :(
SumezSumezSkrevet 01/08-08 08:33 
Wehner>
Sumez>
(NØJ de får svært ved at konkurrere med Michelle Pfeiffer..)

Rygterne siger allerede Angelina - så gør de da i hvert fald et forsøg.

Ja det har jeg også hørt, men det ville da virkelig være et skrækkeligt forsøg! Jeg mener, selvfølgelig kan man tage afstand fra Burton's Catwoman, men jeg mener ligeså godt man må bide i det sure æble og indrømme at Catwoman ikke kan gøres anderledes. Angelina som Catwoman ville ligge for meget op ad Halle Berry's, med eller uden det latterlige kostume. Hun er sipelthen for meget "sass", hvor Michelle Pfeiffer er en klassisk skønhed, som Catwoman bør være (og stadig pivfræk).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/08-08 08:36 
Angelina som Catwoman og Brad Pitt som Riddler.. så er man da garanteret at serien igen er smadret de næste 10 år.
SumezSumezSkrevet 01/08-08 08:41 
Tja, hvis man tænker på Brad Pitt i film som 12 Monkeys, ville han faktisk ikke være så slem som The Riddler, men jeg tror nu også helst jeg foretrækker filmen uden ham. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/08-08 09:03 
Ja Pitt er skam en udemærket skuespiller men selv den bedste skuespiller kan fejlcastes ;)

Angeliga er bare trals uanset hvad hun er med i - og så syntes jeg ikke ikke engang hun er smuk. Hun ser bare underlig sugemalleagtig og syg ud IMO :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/08-08 09:08, rettet 01/08-08 09:08 
Hmm casting call til Catwoman? Hvis det skal være nogen, som er oppe for tiden, hvad så med Megan Fox :-) De kunne også tage Keira Knightley, for hun kan garanteret samme trick som en rigtig kat: Hvis hovedet kan klemmes gennem en åbning, så kan kroppen også :-)
SumezSumezSkrevet 01/08-08 09:11 
Keira Knightley har i hvert fald helt klart mere af det der skal til. Hun er jo også hammerlækker, meget mere end Angelina, hvis I spørger mig. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 01/08-08 09:31 
Jeg vil hellere se Brad Pitt som Catwoman ;D
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 01/08-08 11:11 
I er fra den :) Angelina Jolie kan spille alt - selv hajen i Jaws...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 01/08-08 11:26 
Jeg syntes MS skal hyre hende til at reklamere for deres nye karaoke spil!
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/08-08 15:50 
Har lige set 28 weeks later, det er den bedste horror film jeg i mit liv har set!
Hoid to colony C05 where the computer is...
HeroldHeroldSkrevet 01/08-08 17:11, rettet 01/08-08 17:11 
KroeboCop>
Har lige set 28 weeks later, det er den bedste horror film jeg i mit liv har set!

Jeg synes du burde se flere film så :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/08-08 17:30 
Ser ikke så meget film, er også meget kritisk, er der andre horror film du syntes er bedre en den her? Jeg syntes den er fed fordi der er de ondeste zombier i og næsten alle dør, plus der er ikke de der smarte kommentar i, så som "eat this" og hvad de altid skal proppe i film. Det er virkelig 10/10 efter min mening :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkenDarkenSkrevet 01/08-08 18:05 
Sumez>
Angelina som Catwoman ville ligge for meget op ad Halle Berry's, med eller uden det latterlige kostume. Hun er sipelthen for meget "sass", hvor Michelle Pfeiffer er en klassisk skønhed, som Catwoman bør være (og stadig pivfræk).

Så enig!... det er så også det bedste ved den film!.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
nerosnerosSkrevet 01/08-08 20:50 
Jeg tror på Kate Beckinsale som Catwoman.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 01/08-08 20:55, rettet 01/08-08 20:57 
KroeboCop>
Ser ikke så meget film, er også meget kritisk, er der andre horror film du syntes er bedre en den her? Jeg syntes den er fed fordi der er de ondeste zombier i og næsten alle dør, plus der er ikke de der smarte kommentar i, så som "eat this" og hvad de altid skal proppe i film. Det er virkelig 10/10 efter min mening :=)

Det forbavser mig, at ikke ret mange synes godt om 28 Weeks Later. Det er absolut den bedste zombiefilm i nyere tid. Den har en form for realisme over sig som gør at man ikke bare sidder og griner hele vejen igennem som i Dawn of the dead 1978. Dog skal det siges at den ligger number one på min liste. Det nye remake er noget hø. Starten på 28 weeks later er mega fed. Jeg har set dem alle undtaget Land of the dead og Zombie strippers ;-)
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/08-08 22:01, rettet 01/08-08 22:01 
Vi har meget til fælles, både spil, musik og film, god stil de køre sir. (=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/08-08 22:04 
Og meninger om antiøko folket...
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 01/08-08 22:57 
Hehe! Yes sir.

Godt der er folk som os :-)
Bashful Neophyte
silverstarsilverstarSkrevet 02/08-08 02:13 
28 weeks later er en bleg skygge af den oprindelige 28 days later...
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/08-08 08:26 
Jeg syntes ikke 1'eren var så god, men det er også lang tid siden jeg har set den, den må jeg lige gense her snart...
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 02/08-08 10:34 
silverstar>
28 weeks later er en bleg skygge af den oprindelige 28 days later...

Den er også god ja :-)
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/08-08 10:42 
Nu har jeg også set den her til morgen, men syntes stadig 2'eren er bedre.
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 02/08-08 11:14 
Pas på antiøkopolitiet ikke kommer efter dig ;-)
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/08-08 11:27 
Har de skrevet til dig?
Hoid to colony C05 where the computer is...
HankyHankySkrevet 02/08-08 11:29, rettet 02/08-08 11:30 
Nu fik jeg også set The Dark Knight.

Jeg gik desværre glip af 10 minutters film, 20-30 min. inde i selve filmen, pga. en stiv grønlænder der sad og råbte/gentog replikkerne på lærredet, og kastede om sig med øl, men efter han blev smidt ud, kunne jeg endelig nyde filmen.

Og wauw, hvor er den fed. Der sker noget hele tiden, og de 2½ time føles på ingen måde som lang tid. Den er laaaangt bedre end Batman Begins IMO. Jeg overvejer kraftigt at tage ind og se filmen igen i dag, da jeg tror det er en af de film der godt kan ses et par gange.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/08-08 11:31 
Det var da utroligt med de grønlændere )=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
jaesjaesSkrevet 02/08-08 12:35 
Det er da spild af tid at diskutere, hvilken babe, der skal med i Catwoman 2.

Catwoman 2: Catwoman and her girlfriends.
Featuring Megan Fox, Angelina Jolie, Keira Knightley, Summer Glau and four gallons of olive oil.

Problem solved :)

KroeboCop>
Vi har meget til fælles, både spil, musik og film, god stil de køre sir. (=:P

neros>
Hehe! Yes sir.

Godt der er folk som os :-)

Get a room :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/08-08 12:50 
Ja, Neros og mig burde have et forum for os selv (=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 02/08-08 12:58 
Er det ikke nok, at I allerede har Youtube-tråden? :P
Ting om dét og pis.
silverstarsilverstarSkrevet 02/08-08 13:02 
Hoho :D
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
5'232 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig