X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

A Scanner Darkly


Svar
HeroldHeroldSkrevet 19/06-06 11:09 
Jeg faldt over traileren til A Scanner Darkly, der er baseret på en roman af Phillip K. Dick.

Der er nogle fede skuespillere med, og stilen i Rotoscope kan jeg slet ikke lade være med at elske.

Er der nogen der har læst bogen, som kan fortælle om selve historien er værd at vente på? Helst uden spoilers :D

Trailer
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
la0sla0sSkrevet 19/06-06 11:33 
Hehe. Jeg har lavet en lignende tråd, hvis du søger.. og i den tråd fik jeg at vide, at en lignende tråd var lavet før. Så det kører godt for os. :D
Hvad sker der?
HeroldHeroldSkrevet 19/06-06 11:37, rettet 19/06-06 11:44 
Haha, nu du siger det... :D

Edit: Ah ja, jeg fandt ikke noget, fordi du havde skrevet med K :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 19/06-06 12:06 
Lad os bare lade forkert stavede tråde ligge ;)

Den trailer ser alt for fed ud. Den film skal jeg da se. Teknikken minder mig om noget jeg så på natfilm for nogle år siden... En niché film jeg ikke kan huske navnet på. Er det i øvrigt noget man er begyndt at bruge meget?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
la0sla0sSkrevet 19/06-06 12:17, rettet 19/06-06 12:19 
Jeg har siKKert haft en djævelsK dag, så jeg iKKe Kunne stave. :)

Anyway Linklater har selv brugt teknikken før, i Waking Life.

edit: Leth bruger det også i fjerde benspænd.

edit igen: ligesom den franske scifi film Renaissance bruger det.
Hvad sker der?
HeroldHeroldSkrevet 19/06-06 12:46 
Rotoscope blev vist også brugt i den oprindelige LotR-tegnefilm :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3of193of19Skrevet 19/06-06 12:53 
og nok mest kendt med A-has Take On Me video :)
dRxLdRxLSkrevet 19/06-06 13:21 
"Waking Life" var den film jeg så på natfilm for snart mange år siden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 19/06-06 15:25 
Kan den anbefales? Virker ret filosofisk og højflyende.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 19/06-06 15:33 
A Scanner Darkly ser ret interessant ud. Er vild med den visuelle stil, men det er en skam at det er talentløse Keanu der har hovedrollen.
la0sla0sSkrevet 19/06-06 15:35 
Waking life kan ikke som sådan anbefales, ikke som andet end et eksperiment. Det bliver efter min mening ret fortænkt og for meget. På den anden side er det interessant, at se selve udtrykket.
Hvad sker der?
dRxLdRxLSkrevet 19/06-06 16:36 
Jeg blev også lidt mindre begejstret for "A Scanner Darkly" da jeg opdagede at det var samme bagmand som "Waking Life".
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig