X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Anbefaling af sci-fi TV serie


Svar Sortering
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/06-06 16:23 
Der blev tidligere efterlyst sci-fi bøger her på P:R.
Og lige for tiden er jeg fantastisk underholdt af en sci-fi TV serie, så hvorfor ikke anbefale den til jer andre nørder :-)

Battlestar Galactica - se den!

Det er den nye "re-imagined" version jeg tænker på. Har aldrig set den gamle.

Miniserien, første sæson og halvdelen af anden sæson er u... Se hele indlægget
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
54 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/01-10 21:40, rettet 25/01-10 21:40 
Hyakotake>
SkyblazeR>
Jeg håber ikke, at serien udvikler til at blive en "børnevenlig robotserie". Men det sker vel næppe.

Altså, jeg hæftede mig da specielt ved, at der dårligt gik 10 sekunder før der var bare patter med :-D Så helt en børneserie er det nu nok ikke.

Glemte at indsætte sarkastisk smiley :) Nu er den endelige pilot jo klippet ift. Movie-udgaven (som jeg har ikke har set). Men OK, jeg husker godt nogle Ibiza-agtige udskejelser i starten. Der var bare noget i pilotens slutning, der virkede lettere "familievenligt", hvor jeg forventede noget "I Robot"-agtigt (at se rødt). ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/01-10 21:47, rettet 25/01-10 21:48 
Darken>
og Farscape brugte "frell" (hvordan de ellers ville stave det). Jeg synes det er ok kompromis, for at kunne bande lidt i tv serier :)

Jeg synes nu "frak" er noget mere overbrugt i BSG, hvor det kan få ellers helt seriøse momenter til virke "mindre seriøst" (også i Caprica). Med "frell" vil jeg tro, at Farscape har den fordel, at "frell" bruges typisk i ikke-nær-så-seriøse scener... :) Jeg mangler i øvrigt at se sæson 4 og miniserien i Farscape. Jeg har hørt, at der er nye "webisodes" under planlægning.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
DarkenDarkenSkrevet 25/01-10 23:15 
SkyblazeR>
Jeg mangler i øvrigt at se sæson 4 og miniserien i Farscape.

Frell you! :D
Jeg synes helt klart at den afsluttende miniserie der kom da Farscape blev canceled virkede som et rigtigt godt tidspunkt og slutte og det er frelling sjældent jeg har oplevet så fed en afslutning på en tv serie.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/01-10 23:34, rettet 25/01-10 23:35 
Farscape er den eneste sci-fi-serie, jeg løbende har købt ved hver dvd-udgivelse (UK) og typisk direkte hos Laserdisken i KBH. Jeg hoppede af efter 3. sæson af årsager, jeg ikke husker (jeg er lige knapt over 30 ;P). Nu har jeg mest lyst til at vente på at se den færdig i en mulig Blu-ray-udgave.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
54 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig