X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Silent Hill-afstemning


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 17/06-06 12:01 
Vi har modtaget rigtig spændende og kreative bidrag til Silent Hill-konkurrencen, i forbindelse med den danske biografpremiere på filmatiseringen af Konamis spilserie.

Det er overraskende - og måske lidt foruroligende - hvad Play:Rights brugere går rundt og gemmer på, hvilket man i denne konkurrence har haft rig mulighed for at få ud af kroppen.

For at afgøre hvilke billeder, der skal vinde konkurrencen, er det nu op til jer alle at stemme på de bidrag, I mener bedst lever op til det, det hele handlede om:

At tage det bedste "Silent Hill-agtige fotografi" (med fri mulighed for digital efterbehandling).

Afstemningen løber frem til mandag d. 19 juni kl. 23.59, hvormed præmier skulle være udsendt inden filmpremieren den 23. juni. Så skynd jer at stemme - den nærmere fremgangsmåde fremgår af linket.

Kommentarer til de enkelte billeder og informationer om hvem der har lavet hvad, bedes venligst holdt i ro indtil efter afstemningen, så denne kan forløbe på en fair måde.

And oh yes, there will be blood. Happy and scary voting!

Gå til afstemningen...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 17/06-06 12:47 
Der er mange gode i blandt, og vinderen kan jo være hvem som helst nu hvor "Hitler's Steam Iron" ikke nåede at komme med. Det bliver spændende :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/06-06 12:48 
Denne tråd må bruges til kommentarer (uden at diskutere de enkelte bidrag)?

I så fald vil jeg sige: wow, der er godt nok noget høj-kvalitets-fantasi derude i det danske land! Det var meget svært at sætte point på de mange flotte bidrag!

Når konkurrencen er slut, er det så muligt at se originalbillederne (altså før de blev vredet gennem de mange lag af digitalbehandling), evt. med kommentarer fra "mestrene" om hvilke teknikker de har brugt?
RJKRJKSkrevet 17/06-06 12:52 
Hyakotake>
Denne tråd må bruges til kommentarer (uden at diskutere de enkelte bidrag)?

Ja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 17/06-06 13:02 
Ja, der er godt nok mange gode billeder imellem. Og jeg kan godt tilslutte mig det med at lave en behind-the-scenes på billederne. Det vil både være sjovt for forfatterne og seerne.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
TLTLSkrevet 18/06-06 00:45 
Så vil jeg da være den første med lidt konstruktiv kritik. Der er nogle af billederne jeg syntes ligner lidt for meget at de er sat i danmark frem for silent hill. Jeg kunne godt ønske mig at folk var gået endnu mere amok med manipulationen af billederne :). Ellers nogle rigtig gode og stemningsfyldte billeder.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
DarkenDarkenSkrevet 18/06-06 03:15 
der var et par billeder der med lidt 'shoppet mørke + skygger ville have været ekstraordinær gode, er helt vild med selve "settingen" ud over det ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KTCKTCSkrevet 18/06-06 03:47 
Jeg har tænkt det samme som bliver nævnt i de to sidste indlæg, men omvendt kan det jo også være lidt svært at tage billeder i danmark, som ikke ligner danmark...

Og så lige en opfordring, når man ser billederne og stemmer. Husk at gøre det i mørke og alene, under præcis de forhold, som man opnår den bedste oplevelse når man spiller serien ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dalledangerdalledangerSkrevet 18/06-06 16:03 
Hmmm. Jeg har nu mest til overs for de billeder, der ser spooky ud, men som slet ikke er manipulerede. Ikke fordi folk ikke må eller bør vise hvad de kan, men jeg synes bare det er mere stilrent. Måske ikke i Silent Hill "ånden" men jeg er langt mere imponeret over den slags.
semper fidelis
SumezSumezSkrevet 19/06-06 15:08, rettet 19/06-06 15:12 
Mine billeder er overraskende lidt manipulerede. :)
Men synes nu det er ret vigtigt at ramme de rigtige farver, osv. for at opnå den rette stemning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarklynoonDarklynoonSkrevet 19/06-06 22:46 
glæder mig til at finde ud af hvilke der er dine
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 19/06-06 22:48 
Jeg glæder mig til at se hvem herinde der har bidraget og måske sætte nogle navne på billederne.

Èn ting er jeg dog sikker på, jeg kunne ikke selv have lavet noget der kunne måle sig med de bedste af bidragene.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SephirothSephirothSkrevet 19/06-06 22:54 
Det mest uhyggelige billede ville nok være af en bruger, der i raseri ødelægger sin mint-version af Panzer Dragoon Saga. Hvorfor er det ikke med?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
DarklynoonDarklynoonSkrevet 19/06-06 23:18 
jeg mailer dig når afstemmingen er overstået med hvilke jeg har bidraget med
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 19/06-06 23:26, rettet 20/06-06 00:16 
Jeg har et rimeligt godt gæt på dine Morten, da jeg har haft fornøjelsen af at se nogle af de billeder du tager i din fritid =)

Du kunne hvis jeg ikke tager meget fejl kunne du plukke de første 100 _meget_ Silent Hill agtige billeder fra dit personlige fotoarkiv lige da konkurrencen blev annonceret :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 20/06-06 00:01, rettet 20/06-06 00:01 
Det var i hvert fald tilfældet med et par stykker af dem :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NinjaToolNinjaToolSkrevet 20/06-06 00:18 
Jeg glæder mig i hvert fald som et lille barn til at se hvem der har leveret hvad... Men måske endnu mere til at se hvordan stemmerne er blevet fordelt - noget bud på hvornår det bliver offentliggjort?
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 20/06-06 00:48 
Snarest muligt ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
DNS_DKDNS_DKSkrevet 20/06-06 01:59 
Synes klart at billede 13 er fedest.. Det er lidt nice, det viser ikke meget men samtidig virker det scary.. Det er nice, med noget af det uvidste.. Det er det de bruger i mange gysere, hvor det er noget uvidst der angriber folk.. KLASSE BILLEDE!!!
dRxLdRxLSkrevet 20/06-06 02:17 
Lad mig gætte:
"Billede nr. 13 indsendt af Dennis Eskesen" :-p

Jeg gad dog godt vide om det ansigt jeg synes at kunne se oppe i venstre hjørne af det billede er tilfældigt eller fotomanipulation.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WeskerWeskerSkrevet 20/06-06 14:00 
Er der fundet en vinder endnu???
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
NinjaToolNinjaToolSkrevet 21/06-06 00:28 
Ét helt døgn og ingen resultater...?
RJKRJKSkrevet 21/06-06 00:31 
Rolig nu, de kommer om lidt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig