X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

WipeOut til PS3 som launch-titel?!


Svar
MrCaseMrCaseSkrevet 16/06-06 14:40 
Sig mig engang... sagde Sony ikke i forbindelse med udgivelsen af WipeOut Pure at fra nu af ville der komme et nyt wipeout spil sammen med hver lancering af nyt hardware fra Sony???

Er de løbet fra den historie, eller gemmer de bare på guldkornene?
Have you considered sucking less?
201 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/09-08 08:44 
Så må jeg jo nok henlede til vores YouTube tråd for at finde det perfekte musik til Wipeout ;)

http://www.youtube.com/watch?v=rd0ik9PmKVw
nerosnerosSkrevet 26/09-08 09:20, rettet 26/09-08 09:22 
Darkbeat>
Her er et klip fra tidligere idag da jeg spillede

Hold op hvor ser det spil fedt ud. Hov hvorfor har jeg ikke hentet det endnu...?

Hahaha dansk bundmusik!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 26/09-08 09:43 
Heh soundtracket var sgu en af de fedeste ting ved det første Wip3out spil :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 09:51 
Ja, metal og rock syntes jeg ikke helt holder med Wipeout - der skal noget mere elektronisk til :)
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 10:36, rettet 26/09-08 10:36 
Spillet er native 1080p... næsten hele tiden :P

"WipEout HD's 1080p Sleight of Hand "
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/09-08 11:34 
Hvor slemt er det tearing der bliver nævnt?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 11:38, rettet 26/09-08 11:40 
Det er MEGET lidt. Har kun observeret det et par gange i post-race "replay" og et enkelt sving på en bane. Spillede det i 2 timer før jeg så det første gang. Har slet ikke oplevet framedrops endnu.
Jeg spiller i 1080p med intern view - om det er værre med ekstern view, ved jeg ikke.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/09-08 11:47 
Ok det virkede bare lidt skidt når der på to ud af seks billeder er kæmpe tearing :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 12:03, rettet 26/09-08 12:03 
Ja, men ved ikke hvordan de billeder er lavet. Så slem er det ikke i spillet - LAAANGT fra :)
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 18:42 
@KK - damn you!

Nu begyndte jeg at kigge ekstra efter det... det skal man ikke gøre ;P
Faktisk en del tearing men det holder sig til de øverste par centimeter (dvs. over HUD'en) på min 46" skærm og mest i "replay". Derfor jeg ikke så det før nu. Jeg tror dog ikke du vil blive irriteret over det - du kan roligt "investere" :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/09-08 19:26 
Jeg ville være meget klar på Wipeout, gider bare ikke købe spil på den måde :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
HolisticHolisticSkrevet 26/09-08 19:48 
Jeg havde det gamle originale Wipeout soundtrack til at ligge, og det er super at spille HD udgaven til det originale soundtrack :)
En af grundene til at jeg gjorde var jeg at bemærkede at musikken skippede ind imellem i orignal soundtracket så jeg ville se om den også gjorde det med et custom soundtrack (det gør den ikke).
På originalen var det som om at nogle af de sampels det var lavet af ikke loopede på de rigtige tidpunkter (der kunne f.eks være et splitsekunds delay mellem sekvenserne)
Er der andre der har oplevet det?
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 19:53, rettet 26/09-08 20:00 
Konsolkongen>
Jeg ville være meget klar på Wipeout, gider bare ikke købe spil på den måde :(


Åh det er der skoen trykker ;)

Men også en måde at slippe for at få klø af mig online...

EDIT: Men hvorfor egentligt - køber du aldrig PSN eller XBLA spil?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/09-08 14:36, rettet 28/09-08 14:37 
Det koster kun 135 kr, for et spil med nærmest uendeligt mange timer i sig... Hvis man kan lide de tidligere spil men ikke køber dette pga det er et PSN spil bør man søge professionel hjælp.

Efter min mening det bedste spil PS3 har at byde på udover MGS4 pt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-08 15:03, rettet 28/09-08 15:08 
Beano>
EDIT: Men hvorfor egentligt - køber du aldrig PSN eller XBLA spil?

Sjældent, hader som sagt den måde at købe spil på. Det er rart at når man køber spil originalt så får man et fysisk objekt i hånden. Om man downloader et spil lovligt eller ulovligt kan for mig næsten være det samme, og det er da virkelig sørgeligt.
Derudover mister man fandeme spillet hvis ens konsol går istykker nok gange (PS3), mister rettigheder til at spille dem offline (360) eller mister dem med det samme bare maskinen går istykker en enkelt gang (Wii). Det sker forhåbentlig aldrig, men hvad gør man hvis maskinen går istykker den sidste gang om 10 år og servicen er lukket? Så er pengene jo næsten spildt.

MegaMan 9 overvejer jeg at købe men jeg ville igen helst have set en rigtig udgave af spillet. 90% af spillene på live arcade er l..., og det er det egentlig også på PSN. Nintendos shop er dem begge LANGT overlegen i kvalitet. Men desværre fatter Nintendo hat, og de fleste spil kører kun i 50hz hastighed og maskinen vælger at vise dem i interlaced.

EDIT: Havde WO udkommet som fysisk spil ville jeg måske have overvejet at købe det. Også selvom prisen var lidt højere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 28/09-08 15:12, rettet 28/09-08 15:17 
Konsolkongen>
Havde WO udkommet som fysisk spil ville jeg måske have overvejet at købe det. Også selvom prisen var lidt højere.

Jeg havde nok stadig købt online udgaven for at slippe for at have spillet i maskinen - og med DLC baner er man alligevel fanget af "DRM-helvedet". Men muligheden for disk version ville altså have været nice - helt enig dér :)

Anyway, kan ellers varmt anbefale spillets online del.
Jeg har spillet det en del de sidste par aftener og det fungere rigtigt godt og har ikke observeret lag eller hakken endnu - rigtigt underholdende. Voice-chat er deværre push-to-talk så ikke meget knævren mens man fræser. Forhåbentligt kommer der support for open-mic senere.

Også ret cute at HUD fra 2097 og Wipeout 3 kan låses op - syntes HUD fra 3'eren er bedre end HD's egen.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/09-08 15:28, rettet 28/09-08 15:29 
Synes dog det er latterligt at Pilot assist også virker i online.

Det er jo så no-skill at bruge at det er helt tilgrin. Godt nok får man 2% mindre thrust og får slowdown i nogle skarpe sving ved at bruge det, men stadig latterligt.

Pilot assist er noget de klart skulle have undladt at give wipeout.
jaesjaesSkrevet 28/09-08 15:50, rettet 28/09-08 15:51 
Konsolkongen:
Har du ikke misforstået noget omkring X360 og Wii?

Jeg har i hvert fald spillet XBLA-spil offline før på X360, og der blev nævnt i en anden tråd, at man godt kan downloade sine spil igen, hvis ens Wii går i stykker.

Men ellers enig, der er en del ulemper ved downloadspil, som det ser ud i dag. Det skal føles mere som om, at man ejer spillet end låner det.
BeanoBeanoSkrevet 28/09-08 16:02 
Azzkikr>
Synes dog det er latterligt at Pilot assist også virker i online.

Enig - det burde kunne filtreres fra ellers styres af hosten.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-08 20:42 
jaes>
Jeg har i hvert fald spillet XBLA-spil offline før på X360, og der blev nævnt i en anden tråd, at man godt kan downloade sine spil igen, hvis ens Wii går i stykker.

Jeg er ret sikker på at du ikke kan spille dine XBLA spil offline efter du har fået byttet din Xbox til en ny. Det med Wii'en vidste jeg ikke. Kan man så bare uden problemer downloade dem igen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 28/09-08 21:31 
Konsolkongen>
Jeg er ret sikker på at du ikke kan spille dine XBLA spil offline efter du har fået byttet din Xbox til en ny.

Dette er korrekt!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-08 21:56 
Tak Hanky! :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 28/09-08 22:14 
Ok, det kan jeg vist også svagt huske noget om nu. Det stinker selvfølgelig lidt.
KTCKTCSkrevet 28/09-08 22:57 
MS har dog lavet et onlineværktøj, hvor man kan overføre alle sine licenser til én maskine og derved genskabe offline muligheden. Dette kan dog kun bruges med et bestemt tidsinterval.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 03/10-08 09:18, rettet 03/10-08 09:19 
Nogen der er friske på noget Wipeout online i aften kl 20?

Så kan jeg nemli hoste spillet og reservere nogle friends slots.

PSN ID: BeanDK
lkzlkzSkrevet 03/10-08 10:20 
Beano>
Nogen der er friske på noget Wipeout online i aften kl 20?

Så kan jeg nemli hoste spillet og reservere nogle friends slots.

PSN ID: BeanDK

Jeg er klar ;-) PSN ID: lukaszdk
McLovin
tastasSkrevet 03/10-08 14:38 
Jeg vil prøve at se om jeg ikke kan blive klar til det!

PSN ID tas_dk.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ChronoChronoSkrevet 03/10-08 18:44 
Jeg er klar hvis i også spiller senere - f.eks. kl. 22.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/10-08 19:26 
Jeg har først fri kl 23 men til midnat er jeg på. Mit PSN er Monophonic.
ChronoChronoSkrevet 11/10-08 08:52 
Skal vi have et par løb i aften? Hvad med kl. 22? Jeg spillede mod Beano i går, men det var ikke så sjovt kun at være to - hverken med eller uden våben.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 11/10-08 11:22 
Jeg er på igen. Denne gang med headset så hvis andre skulle få lyst også... :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/10-08 14:50, rettet 11/10-08 14:54 
Jeg er muligvis klar.

PSN: Azzkikr99
BeanoBeanoSkrevet 11/10-08 21:11 
Et lille "bump"... hvis flere skulle få lyst kl. 22 ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-08 21:27 
Jeg vil gerne være med og regner med at voice virker denne gang Beano :) Må hellere indskyde at jeg ikke selv har købt spillet, fik det af en ven :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-08 22:57 
Jeg havde lidt problemer med at høre Beano og jeg ved ikke om Chrono kunne høre mig. Men tak for kampen det var ganske sjovt selvom jeg blev godt træt af Chronos raketter til sidst... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/10-08 23:19 
Ja tak for kampen :)

Syntes også chat lydkvaliteten er ret dårlig i spillet - krydser fingre for en forbedring via en opdatering - og gerne en open-mic option også, tak ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-08 23:24, rettet 11/10-08 23:24 
Det virker som om at min mikrofon virker som den skal når jeg tester den. Jeg kan høre mig selv klart og tydeligt. Men der var nu også en smule lag i spillet, især lige da vi startede. Men ikke noget der ødelagde spillet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/10-08 23:40 
Det er spillet som er problemet mht. kvaliteten - tror dit headset og router virker fint nu ;)
ChronoChronoSkrevet 12/10-08 00:01 
Jeg kunne ikke høre jer, men jeg har heller ikke noget headset selv. Kan man bruge mikrofonen i kameraet i stedet?

Det var godt jeg slog jer til sidst, men ellers lå jeg ret fast lige bag jer. Det forklarer nok raketterne :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/10-08 00:12 
Jeg har før brugt det gamle EyeToy kamera som mikrofon så det vil jeg da tro du stadig kan.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 12/10-08 08:37 
Hvordan aktiveres det så? Det har hele tiden været sat til, men jeg kan ikke se nogle menupunkter der har noget med mikrofon af gøre.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 12/10-08 09:05, rettet 12/10-08 09:06 
Du burde kunne vælge det i XMB'en under Settings->Accessories.
CoreCoreSkrevet 21/10-08 23:00, rettet 21/10-08 23:02 
Kommer Wipeout i en BD-version?

Efter at jeg fik error 80023102 i går aftes, er det gået fra at jeg ikke kunne indsætte penge på min konto, til at jeg nu slet ikke kan komme ind i hverken kontohåndtering eller PS Store.

Jeg er ved at sprænge i luften af arrigskab, og hvis ikke det løser sig meget snart, så tror jeg nok at jeg kommer til at prygle min PS3 til døde med et netværkskabel.

Med sådan en inkompetent online-struktur som Sony holder sig, så burde Microsoft næsten hæve prisen for Live. Især når Sony tilsyneladende ikke vil have mine penge...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 21/10-08 23:05 
Ingen BD udgave annonceret og den er angivet som "PSN eksklusiv" så regn ikke med noget fysisk de næste par måneder.

Der har været sporadiske problemer med PS Store og account management efter omstruktureringer ifm. 2.50 FW men man kan stadig spille online uden problemer. Jeg var på Store tidligere i aftes, så prøv igen.
CoreCoreSkrevet 21/10-08 23:14, rettet 21/10-08 23:14 
Beano>
Jeg var på Store tidligere i aftes, så prøv igen.

Det var jeg også, for det fede ved det er, at jeg godt kan komme ind i PS Store fra en anden profil på den samme konsol.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 21/10-08 23:17, rettet 21/10-08 23:18 
Hmm... det er strange så. Sony vil nok bare ikke tjene penge :!

Hvilken konto voldte problemer... EU, US, JAP ?
CoreCoreSkrevet 21/10-08 23:23, rettet 21/10-08 23:33 
EU - Gider ikke det der udenlandske stads :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 21/10-08 23:26 
Ok :)

Prøvede lige med mine EU, US og JAP konti... ingen problemer med at komme på Store, købte dog heller ikke noget.

Er din konsol fra EU?
CoreCoreSkrevet 21/10-08 23:33 
Jada ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 21/10-08 23:37, rettet 21/10-08 23:41 
Og du kan ikke gå til account management i XMB'en heller ?

Fejlkoden er "unable to add funds" men hvis du slet ikke kan komme ind i Store må det være noget andet. Prøv at google den error code du får.
201 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig