X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

WipeOut til PS3 som launch-titel?!


Svar
MrCaseMrCaseSkrevet 16/06-06 14:40 
Sig mig engang... sagde Sony ikke i forbindelse med udgivelsen af WipeOut Pure at fra nu af ville der komme et nyt wipeout spil sammen med hver lancering af nyt hardware fra Sony???

Er de løbet fra den historie, eller gemmer de bare på guldkornene?
Have you considered sucking less?
201 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-08 21:20 
Kommer der en rigtig version af spillet? Eller vil det for altid være download only?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 15/09-08 21:24 
PSN versionen er da "rigtig" ;)

Men jo... den er annonceret som PSN eksklusiv, så regn ikke med en disk version lige foreløbigt.
KalicolaKalicolaSkrevet 15/09-08 22:09 
Er jeg den eneste som syntes at wipeoutHD ser kedeligt ud? Det går jo ikke engang stærkt.
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-08 22:16 
Beano>
Men jo... den er annonceret som PSN eksklusiv, så regn ikke med en disk version lige foreløbigt.

Det virker som om Sony meget gerne vil have at det hele blir download only. Heldigvis er mange af deres spil efterfølgende kommet på BD, men det er så åbenbart ikke tilfældet her.

Jeg frygter den dag alle spil kun kan købes som download.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/09-08 22:24 
Darknon>
Er jeg den eneste som syntes at wipeoutHD ser kedeligt ud? Det går jo ikke engang stærkt.

Jeg tror nu nok, at det skal komme til at gå hurtigt - jeg er mere skuffet over, at det hele skulle være genbrug fra de to PSP versioner. Ja, de var sjove, men "been there, done that"...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
MrCaseMrCaseSkrevet 15/09-08 22:29 
Frygter? Frygter? Det bliver da fantastisk!

Og jeg tror ikke man skal være nervøs for at wipeout hd bliver langsomt. ... selvfølgelig er begynderniveauet ikke turbo, men men.,.. jeg tror bestemt at man nok skal få fart nok!
Have you considered sucking less?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-08 22:43, rettet 15/09-08 22:54 
Hvad fantastisk er der ved at man kun kan downloade sine spil? Jeg vil da have et fysisk objekt for mine penge og ikke en download fil, som jeg oven i købet vil miste hvis maskinen dør fem gange, og måske hvis jeg formaterer harddisken fem gange(?).

Det er næsten lige så åndsvagt som download af musik. Her er prisen også lidt bedre men lydkvaliteten er ringere end på CD.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/09-08 05:10, rettet 16/09-08 05:13 
Sådan er det... I lang tid har vi jo også gået og kunne betale for vores ting ved at stikke et plastik kort ind i et en automat istedet for at bruge kontanter.

Der er flere og flere ting der bliver elektronisk distribueret.

Ud for et samler synspunkt er jeg også klart mere tilfreds ved at have en disc version af mine spil men for mindre spil som Wipeout HD og Tekken DR Online fungere det fint for mig.

Jeg tror ikke der går længe før vi også kan downloade vores mad.
BeanoBeanoSkrevet 16/09-08 07:48, rettet 16/09-08 07:54 
Konsolkongen>
Jeg frygter den dag alle spil kun kan købes som download.

Enig, syntes også man skal have valget som med musik.

Fordelen i dette tilfælde er dog at det er så billigt. Tvivler på at det vil være lige så billigt som BD titel når det skal igennem detailleddet og der er flere der skal tjene på spillet. Og sælger de det billige på PSN får de jo problemer. Har på fornemmelsen at Sony tager fat på prisen af DLC i stedet så man er alligevel fanget af downloads med DRM i en eller anden grad.

MrCase>
Og jeg tror ikke man skal være nervøs for at wipeout hd bliver langsomt

Heller ikke her. Trailers har bare ikke vist spillet i de hurtige klasser... skal jo ikke skræmme folk væk :)
tastasSkrevet 16/09-08 09:38 
Glæder mig rigtig meget til det :)

Jeg har altid været vild med spil i den her genren - Rogue Leader og Extreme G3 Racer var de 2 spil som fik mig til at hoppe på konsollerne igen med Gamecuben og jeg har spillet F-Zero GX til Gamecube alt for meget. Spiller det også af og til endnu :)

Der kommer alt for få af den type spil ud, så Wipeout HD falder et tørt sted :D
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 17/09-08 08:29 
Et par anmeldelser mere...

IGN UK : 9.2
http://ps3.ign.com/articles/910/910419p1.html

Videogamer.com : 9
http://www.videogamer.com/ps3/wipeout_hd/review.html
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/09-08 12:11 
Det er ihvertfald et overraskende must-buy for mig. Jeg har ikke spillet dem særlig meget siden et af de første på PSX men siden jeg så traileren med Kraftwerk musik har jeg haft lyst til at spille det igen.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/09-08 08:53, rettet 20/09-08 08:54 
Ikke overraskende er Gamespot lidt mere jordbunden når det gælder WipeOut HD end Eurogamer - deres kritikpunkter er desværre lige hvad jeg havde frygtet, nemlig at det var ren genbrug fra PSP-spillene... Så er den lave pris pludselig til at forstå...

Gamespot:

The Good

* Beautiful visuals and immaculate presentation
* High-value price point
* Deep single-player and competent multiplayer.


The Bad

* Tracks, ships, and music have all appeared before
* Lack of multiplayer modes.

Gamespot: WipeOut HD review
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 20/09-08 09:34 
Jeg har aldrig rigtig spillet så meget WipeOut derfor er Gamespots kritikpunkter ikke noget jeg rynker på næsen af.
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/09-08 10:17 
Jeg har ikke spillet det så meget på PSP, så jeg rynker heller ikke...
BeanoBeanoSkrevet 20/09-08 10:30 
Heller ikke her - at spille det i 1080p 60fps kan heller ikke andet end bidrage til spillet uanset om banerne er baseret på tidligere PSP baner eller ej.
Anmelderen glemmer også at tage forbehold for mange aldrig har prøvet PSP spillene.

7.5 lyder overkritisk efter min mening - men har så heller ikke prøvet det endnu. Tre 9 anmeldelser plus et enkelt 7.5 får mig ikke til at gå i panik ;)

Anmelderens scores er generelt lavere. Han har f.eks. givet GRID og Wipeout Pulse 8.

http://www.gamespot.com/users/guy_cocker/contributions?mode=reviews&tag=all-about;header;more
nerosnerosSkrevet 20/09-08 12:53 
Hvornår er det nu det kommer her i DK?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 20/09-08 13:46 
På torsdag worldwide.
nerosnerosSkrevet 20/09-08 13:58 
Yes sådan :D
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 20/09-08 15:45 
Bare det nu at endelig kunne spille et WipEout med online multiplayer er vel næsten et køb værd :)

Synd at der findes så få racere med våben, for det er jo en oplagt genre til online-spil. Findes der overhovedet andet end Mario Kart Wii og Full Auto-spillene til de nye konsoller?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/09-08 16:05 
Ja Fatal inertia.
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 20/09-08 16:20 
Men det er satme ringe ;-)
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/09-08 16:26 
Det tænkte jeg nok, der ikke noget der slår Wipeout.
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 20/09-08 21:55 
neros>
Men det er satme ringe ;-)

"Ringe" er for positivt et ord at beskrive Fatal Inertia med :P
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/09-08 13:59, rettet 21/09-08 14:00 
Forhåbenligt ingen her der bruger GS reviews til noget som helst andet end at blive underholdt over deres idioti.

Deres anmeldere har været tilgrin i årevis efterhånden.
nerosnerosSkrevet 22/09-08 09:26, rettet 22/09-08 12:05 
Beano>
"Ringe" er for positivt et ord at beskrive Fatal Inertia med :P

Ja det var forkert af mig, undskyld ;D

Afskyeligt dårligt!
Bashful Neophyte
tastasSkrevet 25/09-08 13:44 
Er det kommet i dag? :D
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 25/09-08 15:24 
EU Store er ikke opdateret endnu. Sker normalt 16-18 dansk tid.
BeanoBeanoSkrevet 25/09-08 16:25, rettet 25/09-08 16:26 
Så er den oppe til 135,- :)

Mega Man 9 (inkl demo) er også oppe til 75,-
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/09-08 16:32 
*Yoink!*
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/09-08 17:45 
købt, virker ganske fedt.

Glæder mig til at spille online.
SonicSonicSkrevet 25/09-08 17:59 
Ahh, det er jo lige så svært som jeg husker det, LOL!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 25/09-08 18:29 
Så må du bruge streering-assist... n00b ;)
SonicSonicSkrevet 25/09-08 18:40 
Haha, ja, det er nu mere at jeg ikke kan følge med de andre, men jeg skal komme efter dem skal jeg ;D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/09-08 19:08 
Beano>
Så er den oppe til 135,- :)

Mega Man 9 (inkl demo) er også oppe til 75,-

Ingen demo til WipeOut!?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 25/09-08 20:27 
bitch bitch bitch...
MrCaseMrCaseSkrevet 25/09-08 20:35 
PalleJensen>
Beano>
Så er den oppe til 135,- :)

Mega Man 9 (inkl demo) er også oppe til 75,-

Ingen demo til WipeOut!?



Det er heldigvis meget enkelt... man skal bare købe det :-D
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 25/09-08 20:45, rettet 25/09-08 20:50 
Sonic>
Haha, ja, det er nu mere at jeg ikke kan følge med de andre, men jeg skal komme efter dem skal jeg ;D

he he ... ja der kommer faktisk ret hurtigt udfordring. Er lige startet med "Vertigo" (event 4) hvor jeg har svært ved at følge med også :)

Vedr. demo, så tror jeg faktisk de havde planer om at have trial version men har droppet det i sidste øjeblik. Når man køber spillet, lægges der en "full game unlock" fil med på 100KB som man skal downloade/installere også. Måske kommer der en demo i US eller Jap. Store.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/09-08 20:48, rettet 25/09-08 20:48 
MrCase>

Det er heldigvis meget enkelt... man skal bare købe det :-D


Ja, der er jo desværre ingen anden udvej, hvis man vil prøve det...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SonicSonicSkrevet 25/09-08 21:16 
Damn det er svært, haha. Har først nu gennemført de første to baner med Bronze :S Men med lidt tilvænning skal det nok gå bedre :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/09-08 22:45 
Så fik jeg spillet det en times tid - og det er jo WipeOut på både godt og ondt.

Grafikken er bestemt pænt, men *stilmæssigt* er det langt fra det første spil, hvor Designers Republic var med. De havde stil, kunne designe og sætte farver sammen. Studio Liverpool forsøger det i WipeOut HD, men det lykkedes desværre ikke ret godt - nogle baner er har nogle skrækkelige farvesammensætninger...

Men Zone Mode (eller hvad det nu hedder) ser toplækkert ud!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/09-08 22:59 
Jeg har lagt mærke til at man kan bruge sin egen musik man har liggende på sin PS3 til baggrunds musik. Spillet laver effekter i musikken når man f.eks. har airtime osv...

Her er et klip fra tidligere idag da jeg spillede

http://www.justin.tv/clip/0fdc988ebe7
BeanoBeanoSkrevet 25/09-08 23:18, rettet 25/09-08 23:19 
"Pænt" må da være månedes underdrivelse. Grafikken ser stinkende godt ud - ellers skal man til optiker eller i Fona efter nyt TV.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/09-08 23:41, rettet 25/09-08 23:46 
Darkbeat>
Her er et klip fra tidligere idag da jeg spillede

Bliver man ikke tosset af at den ændrer lydniveauet hele tiden? Måske meget smart når man hører speedmetal (eller går DragonForce under powermetal genren?) så man ikke bliver bims, men kan det slås fra når man hører andet? :)

EDIT: Dermed ikke sagt at DragonForce er dårligt, men meget af det i længere tid af gangen er ikke lige mig. Trail Of Broken Hearts er undtagelsen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/09-08 07:22 
Dragonforce er noget fjollet musik.
Det må siges at Wipeout fungere bedst med trance, house og techno men jeg må lige se at få prøvet det med BeeGees og Limahl på et tidspunkt :D
nerosnerosSkrevet 26/09-08 08:08 
Darkbeat>
Jeg har lagt mærke til at man kan bruge sin egen musik man har liggende på sin PS3 til baggrunds musik. Spillet laver effekter i musikken når man f.eks. har airtime osv...

Yeeeees! Noget jeg altid vil synes godt om hehe :D

WipeOut skal kun spilles med House, Trance eller blib blob musik. Basta!
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 26/09-08 08:09 
Darkbeat>
Det må siges at Wipeout fungere bedst med trance, house og techno

INTET fungerer med trance, house og techno :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 26/09-08 08:15 
Kører du så ned af tehnobanen til Heavy Metal ;-) ?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 08:37 
Sussi og Leo... DET må da virke??
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 08:43 
Ellers kan man hente dette soundtrack. Har dog ikke lige hørt det selv endnu.

"Download G.A.M.E. 3.0 WipEout Edition: A custom soundtrack for WipEout HD made by GAFers"
201 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig