X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

WipeOut til PS3 som launch-titel?!


Svar
MrCaseMrCaseSkrevet 16/06-06 14:40 
Sig mig engang... sagde Sony ikke i forbindelse med udgivelsen af WipeOut Pure at fra nu af ville der komme et nyt wipeout spil sammen med hver lancering af nyt hardware fra Sony???

Er de løbet fra den historie, eller gemmer de bare på guldkornene?
Have you considered sucking less?
201 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
MrCaseMrCaseSkrevet 16/06-06 14:40 
Sig mig engang... sagde Sony ikke i forbindelse med udgivelsen af WipeOut Pure at fra nu af ville der komme et nyt wipeout spil sammen med hver lancering af nyt hardware fra Sony???

Er de løbet fra den historie, eller gemmer de bare på guldkornene?
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 16/06-06 14:51 
Det har jeg ikke hørt noget om, de har ihvertfald ikke annonceret et nyt Wipeout til PS3 endnu... desværre :(
EchoEchoSkrevet 16/06-06 22:12 
Det blev overhovedet ikke nævnt noget om et nyt wipeout til dette års E3.
Jeg tror ikke at det bliver en lancerings-titel, men man kan da håbe på at de udgiver et nyt på et tidspunkt. Det kunne komme til at se forfærdelig godt ud med ps3'ens grafiske kræfter! :O
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
MrCaseMrCaseSkrevet 26/06-06 18:29 
Jeg tror nu heller ikke specielt på det, men var det ikke det de påstod i den hype de lavede omkring WipeOut Pure???
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 26/06-06 18:56 
Det bliver vel sagt så meget uofficielt af udviklere i interviews som ofte overfortolkes af gamesites. Sikkert det samme som er tilfældet her. Ihvertfald ikke anonnceret noget til PS3.
MrCaseMrCaseSkrevet 28/06-06 20:51 
Det var nu også ren ønske-tænkning... men i det mindste er det på vej (se link):

Nyheden på 1Up
Have you considered sucking less?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/07-08 10:03 
Æv altså...!

WipEout HD delayed due to technical issue
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 18/07-08 10:11 
Damn!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 18/07-08 10:17, rettet 18/07-08 10:17 
Kan vi ikke rette titlen på tråden til "Wipeout til PS4 som launch-titel"?
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/07-08 10:24 
Haha...

Jeg fatter altså ikke at David Reeves kan udtale "[due to] really, really tricky technical problem" Hvad fanden betyder det?! At de ikke kan få det til at køre i super duper eyebleeding HD?
BeanoBeanoSkrevet 18/07-08 10:36, rettet 18/07-08 10:37 
Diverse sites har haft hands-on previews og 1UP havde en feature om det i "The 1UP Show" for flere måneder siden, og det virkede meget komplet og så utroligt godt ud (specielt den nye Zone mode). Så det virker ret underligt. Måske noget der relaterer til online delen?
nerosnerosSkrevet 18/07-08 10:46 
Sony gider vel bare ikke mere?
Bashful Neophyte
MrCaseMrCaseSkrevet 18/07-08 11:16 
HVaD H***VEDE og P*TT*R!!!
Jeg vil ha' WipEout! Og jeg vil ha' det nu! Det kan ikke passe! Jamen...jamen.... iiiiihhhh
(Ligger mig ned på gulvet og sparker og hyler indtil jeg får min vilje)..

...

Arh, men hvor er det nederen! Det var virkelig noget det der var grunden til at jeg købte en ps3, at det ville komme liiiiige straks.

Nåh. Men så må man jo trække sit Wip3out frem og give den gamle hest endnu en tur...
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 18/07-08 11:24 
Ja det er sku frustrerende!!

Spillet startede som et "lille" remake spil med Wipeout PSP baner som en slags teaser til et rigtig full-blown Wipeout spil... men ikke engang det kan de tage sig sammen til.

This Is Waiting!
QQSkrevet 19/07-08 01:38 
MrCase>
HVaD H***VEDE og P*TT*R!!!

Patter som bandeord? Jeg forbinder kun patter med noget godt...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/07-08 06:51 
Så du har aldrig hørt udtrykket "Pik og Patter!"?
dRxLdRxLSkrevet 19/07-08 12:55 
Jeg forestiller mig at det ugennemskuelige problem kan bunde i kompleksiteten af at koordinere afviklingen på de mange CELL kerner. Multiprogrammering er svært.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 19/07-08 13:22 
Det kan også være svært at programmere i en kæmpe brandert. Jeg tror snarere det er problemet ;)
dRxLdRxLSkrevet 19/07-08 13:30 
Sig ikke det. Jeg har kollegaer som leverer deres bedste kode på minimum et par guld-øl ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 19/07-08 14:09 
Sejt, kan være jeg skulle foreslå det til min chef... så kan jeg sidde og bælle øl og sprut på arbejde ;)
SumezSumezSkrevet 20/07-08 22:14 
WipeOut til PS3 som launch-titel?!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/07-08 09:04 
Vist gammel tegning - i dag ville der stå "Vista" i stedet for "Me" :)
BeanoBeanoSkrevet 23/07-08 10:14 
Rygter om årsagen til forsinkelsen...

"Rumor: WipEout HD held up by epilepsy tests"
MrCaseMrCaseSkrevet 23/07-08 15:41 
Arh, men helt ærligt!

...Det er sgu da noget nær det dummeste... At man forsinker et spil fordi man er blevet ambitiøs eller bare stiv, det er så hvad det er, men på grund af epilepsi-kontrol... kom nu, helt ærligt.
Hvis man har epilepsi, så skal man være meget forsigtig med spil.. sådan har det altid været og sådan er det stadig væk... i skal da ikke forsinke mit drømme-spil fordi det her er særligt 'flashy'... iiiiiiiiihh..
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 23/07-08 15:51 
Spiludgivere er meget paranoide mht. epilepsi. Nintendo fik nogle problemer med det allerede i 90'erne :(

Men jeg vil gerne underskrive en disclaimer for at få lov at spille det :)
BeanoBeanoSkrevet 25/07-08 11:38 
Sony tilbage med damage-control/spin.

"Sony changes tune on WipEout HD "
MrCaseMrCaseSkrevet 25/07-08 21:07 
Hm.. ja det lyder da mistænkeligt som spin... 'nej nej, vi er bare igang med at gøre det hele bedre...'
Men det var jo egentlig det jeg efterlyste, så jeg har vel mistet mine tude-rettigheder...

...piv piv..
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 25/07-08 21:30 
Virtuelle tudekiks snart på PS Store... EU 4 uger efter selvfølgeligt :!
BeanoBeanoSkrevet 12/09-08 12:20, rettet 12/09-08 12:39 
Så kom det frem hvilke ændringer det skulle til mht. epilepsi: neddroslet Zone mode.

Synd for det så ellers fantastisk ud :(

EDIT: Pris annonceret for UK : £12,-
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=234353

"Zone mode edited in final version of WipEout HD"
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/09-08 13:37, rettet 12/09-08 13:37 
Ærgerligt at en så lille gruppe skal have så stor indflydelse - men man kalder det vel ikke demokrati for ingenting...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 12/09-08 13:43 
Corporate lawyers FTW :!
SumezSumezSkrevet 12/09-08 13:57 
Hvorfor laver de det ikke bare til et valg, man kan slå til, hvis man ikke har noget imod at få epilleptiske anfald? :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/09-08 14:08 
Mit gæt ville være den juridiske situation i USA, siden de ikke vælger den løsning. For ikke at tale om hvad mainstream-pressen kunne få ud af historien, hvis ikke spillet var blevet ændret.

Alle referencer til den virkelige verdens narkotika, er ligeledes blevet fjernet fra Fallout 3, pga. balladen i Austtralien.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 12/09-08 14:16 
Echelon VI>
Alle referencer til den virkelige verdens narkotika, er ligeledes blevet fjernet fra Fallout 3, pga. balladen i Austtralien.

:-(
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/09-08 14:18, rettet 12/09-08 14:19 
@Echelon VI: Helt enig - Sony vil være helt sikre på at det ikke bare slås til (vil de fleste bare gøre) og skaber problemer, sagsanlæg og dårlig PR :(

"Her er konsollen som dræber dine børn. Dirch Passer film kl. 20.00"
SumezSumezSkrevet 12/09-08 14:39 
Echelon VI>
Alle referencer til den virkelige verdens narkotika, er ligeledes blevet fjernet fra Fallout 3, pga. balladen i Austtralien.

Ej det er da virkelig også latterligt. Man må da håbe at det bare er navnene, de har ændret, og at vi så har noget i stil med Elder Scrolls' Skooma.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 12/09-08 14:46, rettet 12/09-08 14:58 
Jeg mener at det bare er navnet de har ændret.

EDIT: Link tilføjet...

"Bethesda: Fallout 3 to be 'identical' for Aussie, UK, US versions"
SumezSumezSkrevet 12/09-08 15:00 
Nårh.. Det er "bare" morfin.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 12/09-08 15:27 
Ja, et hverdags-stof... en flok følsomme jordemødre hele bundtet!
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/09-08 17:05 
Sumez>
...hvis man ikke har noget imod at få epilleptiske anfald? :(


Det vil jeg tro at du at har, når først du har prøvet det... ;)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/09-08 17:46, rettet 12/09-08 17:47 
Som nyheden var skrevet på Kotaku var der også grund til at gå i panik, da det så ud til at diverse stoffer helt og aldeles var fjernet fra spillet. Det er heldigvis ikke tilfældet :)

Det er sjovt så pylerede de er over at ordet Morphin skulle have indgået. Man kan stadig lystigt skyde sig i armen med diverse stoffer - dobbelt-moralen længe leve (og heldigvis da, i dette tilfælde).

Det er ærgerligt, at der ikke har kunnet findes en bedre løsning med hensyn til WipeOut, da den fjernede del netop skulle have gjort spillet endnu mere intenst - WipeOut har efterhånden brug for andet end bare en grafisk opdatering, selvom en sådan nok skal være underholdende nok i sig selv.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 12/09-08 18:36, rettet 12/09-08 18:37 
Wipeout HD bliver uden tvivl fan-service hvilket er fint med mig. Syntes ikke de skal forsøge at genopfinde hjulet eller finde på gimmicks, men i stedet fokusere på det som virker og som de fandt igen med Pure & Pulse. Hvis spillet holder sig til formlen fra Pure & Pulse men med 1080p 60fps grafik, online modes, split-screen, etc. bliver det en vinder for mig.
Eneste jeg kunne have ønsket, er at de ikke udelukkende havde baseret det på baner fra Pure & Pulse men "remaket" nogle af de klassiske baner fra de to første spil, eller lavet helt nye baner. Kan være det kommer som DLC senere - PSP spillene fik jo en del nye baner.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/09-08 18:40 
Beano>
PSP spillene fik jo en del nye baner.

Man får lyst til at smide "en ordentlig røvfuld" ind istedet for "en del" i den sætning:)

Som sagt kommer jeg da helt sikkert også til at nyde Wipeout HD selvom det blot er en grafisk opdatering, og det er som sådan heller ikke genopfindelse jeg leder efter, faktisk er det svært at se hvad der skulle kunne ændres til det bedre, udover det du nævner. Det er heldigvis heller ikke min opgave :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 12/09-08 19:28 
Echelon VI>
Man får lyst til at smide "en ordentlig røvfuld" ind istedet for "en del" i den sætning:)

Ja nok mere passende ;)

Vil da håbe de prissætter WOHD DLC lidt mere "humant".
BeanoBeanoSkrevet 15/09-08 12:09 
Så kom der en dato på... d. 25. sept :)

"WipEout HD Officially Dated, Priced"
BeanoBeanoSkrevet 15/09-08 14:36 
Eurogamer har deres anmeldelse oppe... 9/10 :)

"WipEout HD looks f**king phenomenal."
MrCaseMrCaseSkrevet 15/09-08 16:46 
Der er en gud...

...Tak tak tak.. Endelig...
Have you considered sucking less?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/09-08 19:51 
Hvis der var en Gud, ville han få Eurogamers webserver, inkl. backups, til at gå op i røg... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 15/09-08 20:17 
EU dato også bekræftet...

På Palle's totale-yndlings-site
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/09-08 21:09 
Det er godt nok ikke dyrt.
201 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig