X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Just Cause-tråden


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 15/06-06 13:47, rettet 15/06-06 14:04 
Hej Gutter

Jeg faldt tilfældigvis over dette spil, da jeg var inde på mercenaries forum på ign.com

link til 2 coole videoklip
http://www.xboxyde.com/game_809_en.html

Gør jer selv en tjeneste at hent de to film der er makeret med grøn. Det spil ser SÅ mercenaries ud, at jeg er ved at få tårer i øjnene af glæde :) effekterne er jo alt for nice :)

Jeg tror lige at jeg vil kramme min xbox360 når jeg kommer hjem :)

Hvad syntes i om det i ser? Sådan skal en explosion se ud:

Screenshot
http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/710/710724/just-cause-20060531021956889.jpg
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 16/06-06 09:19 
Wow... Styr lige jeres begejstring :D
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/06-06 09:36 
Jeg tror bare at folk har svært ved at "gå amok" over endnu et 3D-action spil, som uden videre let kan drukne i mængden :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 16/06-06 09:44 
Er der slet ikke nogen mercenaries fans herinde? Er i allesammen til taktiske realistiske spil som ghost recon og rainbow six?

*klør mig lidt i håret*
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 16/06-06 10:01 
Darknon>
Wow... Styr lige jeres begejstring :D

Hold da op... min puls ramte 63 ;)
DevcorDevcorSkrevet 16/06-06 10:08 
Jeg vil hellere se billeder fra Xbox 360 versionen. Den må være pænere end de her billeder.
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/06-06 11:33 
Darknon>
Er der slet ikke nogen mercenaries fans herinde?

Jow da, jeg synes det er ret fedt. Jeg ved ikke med Just Cause, men jeg skal da ha' det nye Mercenaries når det en gang er færdigt.
DommergaardDommergaardSkrevet 16/06-06 14:12 
Darknon, det ser da fedt ud, og jeg var selv stor fan af Mercenaries og især spillets eksplotioner! ;) Det kan da være en interessant titel at kigge nærmere på!
KalicolaKalicolaSkrevet 16/06-06 20:58, rettet 16/06-06 21:17 
I er sgu tunge at danse med :D

De der to video klip fik mig sgu helt op og ringe...
Jeg kan slet ikke vente med at springe jeeps, og helikoptere i luften i det spil...

Jeg tror mercenaries har fået en værdi konkurrent. Jeg tror at just cause tror at det er mercenaries 2, og det er jo kun fedt :)

Screen af 360 udgaven
http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/697/697490/just-cause-20060321054544070.jpg
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 16/06-06 21:47 
Jeg er også med på Mercenaries-holdet (og Rainbow Six & Ghost Recon) ;)

Den jeg starter med at glæde mig til efterfølgeren, og kigger nærmere på klonerne bagefter ;)

Stedet som Darknon ikke umiddelbart lyder til at have været...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 18/06-06 12:16 
Tak for linket :) alletiders
For The Love Of The Game
SephirothSephirothSkrevet 19/06-06 11:59 
Darknon>
Wow... Styr lige jeres begejstring :D

First rule of Play:Right:
Kun retro, homebrew og endeløse diskussioner om ligegyldig teknik.

;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dRxLdRxLSkrevet 19/06-06 12:04 
...And the eighth and final rule, if this is your first thread appearance at P:R, you have to fight.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 05/09-06 00:40 
Og så fik jeg lige hentet en ordentlig røvfuld demoer. Just Cause virker til at være 100% totalt i orden sandkasse spil på den hidtil fedest sete måde.

Andre der har prøvet demoen og som er begejstrede?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/09-06 01:08 
Jeg er da også en smule begejstret - i hvertfald moderat. Der er mange spændende features der dog bør udbygges i den færdige version. Personligt savner jeg lidt flere moves, når man laver "stunts" på bilen, så som at kunne skyde mens man står på den, eller at skyde mens man føre køretøjet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 13/09-06 12:00, rettet 13/09-06 12:09 
Jeg prøvede demoen i nat og blev faktisk positivt overrasket. Hvis der bare er en del varierede opgaver at lave på øerne, kan det blive et fedt sandkassespil. Der var ikke helt nok i demoen.

Jeg skød kun det første target og gik derefter på sightseeing. Meget tiltalende omgivelser, selv om visse objekter - fx planter - er enkelt og stift opbygget.

Kan man lave andet i demoen end at følge objectives?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/09-06 14:04 
Jeg var også positivt overrasket over demoen.

Har læst om det tidligere, og vidste faktisk ikke, at det var "revolutions GTA i troperne" :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-06 12:42, rettet 06/10-06 12:42 
dRxL>
Andre der har prøvet demoen og som er begejstrede?

Jeg er faktisk blevet ret begejstret for det fulde spil. Det har godt nok en mængde fejl, men det opvejes af over-the-top action og en drømmesetting uden lige.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 16/11-06 14:17, rettet 16/11-06 14:18 
Er der nogen, som har spillet både Just Cause og Mercenaries, og vil give et bud på, hvilket spil der er bedst?

De er naturligvis kun nogenlunde i samme genre, men pointen er, at jeg kun gidder bruge tid på ét af spillene i første omgang :)

Så, hvad er godt og skidt ved de to titler?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 16/11-06 14:37 
Jeg vil sige Mercenaries er bedst. Gameplay'et er bare mere spændende, missionerne er bedre og der er et normalt free-look sigtekorn når man er til fods, i modsætning til Just Cause, hvor lock-on systemet gør kampene alt for trivielle.
(...)
KalicolaKalicolaSkrevet 16/11-06 14:47 
Jeg stemmer på mercenaries. Jeg blev skuffet over just cause, syntes det hele virker mere kluntet. Bryder mig ikke om deres latino stil.

Jeg er mere til mercenaries militær sætting, og så virker det langt mere solidt og sjovt. Hvad jeg ikke har set af totalt over the top action i mercenaries :-)
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 16/11-06 17:41 
Tak for svaret drenge. Så er det jo heldigt, at jeg fandt Mercenaries til 50 kr. i dag ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 16/11-06 18:03 
Go fornøjelse med det :-) Godt køb
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig