X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Købte 360 Live-ting


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 15/06-06 09:12 
jeg sad lige og tænkte... Hvis man nu har købt og downloaded de der spil på live der koster penge, gauntlet, geometric wars osv... Hvad nu hvis man sletter dem af en eller anden grund, eller vil ha dem på en anden harddisk eller whatever... skal man så betale for dem igen, eller ER de bare betalt, og så kan man bare downloade dem ligeså mange gange man vil eller hva?

dér
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-06 09:19 
Hvis du sletter en trailer fra din harddisk, så står den stadigvæk markeret som downloadet, hvis du finder den igen på live. Jeg vil tro at dette betyder at du bare kan slette løs og downloade spil igen som du lyster. Men jeg tester det ikke for dig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 15/06-06 10:11 
Det fede ved live.. er at når du har købt det engang.. så er det dit for altid... selv om du sletter det..
det er enda så "Smart" opbygget.. at hvis du logger ind på live på din vens maskine... så kan du downloade dine fulde spil igen.. og spille løs...

Når din ven så logger ind med sin profil og vil spille de spil du har downloadet på hans maskine.. så er det "Kun" Demo versionen han har adgang til ind til han selv køber dem.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KalicolaKalicolaSkrevet 15/06-06 11:55 
Hatten af for MS :)

hvornår kommer pacman til live? hva hva hva??? :D
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig