X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Var Mario i virkeligheden rushed?


Svar
GakuGakuSkrevet 12/06-06 16:03 
Her er nogle tricks, hvis man vil lave et speedrun med NES Mario spillene.

"Nintendos spil har ingen glitches"
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-06 16:05, rettet 12/06-06 16:08 
Sjove glitches, men også glitches af den type man kan finde i praktisk talt alle spil, hvis man bruger lang nok tid.

Jeg ser det nærmest som et kompliment til spillene, at de er blevet fundet, for det viser, at folk har brugt en del tid i selskab med dem. Og hvorfor skulle man ikke også det?

Det er jo nogen af verdens bedste spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 12/06-06 17:32 
lol - hvor er det typisk.

Nogle mennesker har på ingen måde noget liv, og bruger ALT for meget tid på et spil.

Og den eneste grund til at de bruger så lang tid på spillet, er at det er godt. I de her tilfælde nogle af de bedste og mest innovative spil i historien.

Men alligevel er konklussionen: spillet er rushed!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 12/06-06 21:08 
--> Wikipedia
Irony is best known as a figure of speech (more precisely called verbal irony) in which there is a gap or incongruity between what a speaker or a writer says, and what is understood.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-06 21:23, rettet 12/06-06 21:29 
Parodien blev nu opfanget ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/06-06 21:49, rettet 12/06-06 21:51 
SeventhSun>
Nogle mennesker har på ingen måde noget liv, og bruger ALT for meget tid på et spil.

Og den eneste grund til at de bruger så lang tid på spillet, er at det er godt.

I beg to differ! :D

Bruger selv for tiden en alt for stor del af min fritid på et spil, som er næsten imponerende dårligt (My Hero til SMS). Men i dette tilfælde skyldes min vedholdenhed spillets sværhedsgrad, som, om end utilsigtet, er helt ufatteligt høj. Jeg nægter simpelthen at lade mig kue af så dårligt et spil!

Måske skulle jeg lave et site med super fede My Hero-tricks, når jeg engang har gennemført det :)
Den får sikkert afsindigt mange besøgende :D
AV Intelligent Terminal
dRxLdRxLSkrevet 12/06-06 21:52 
Hvad er det lige præcist ved My Hero du finder svært?

Så vidt jeg husker, kunne jeg som barn køre den i loop med uendelig gentagelse af bosserne. Er der noget med at det går hurtigere og huritgere?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
tastasSkrevet 12/06-06 21:54 
Husker også My Hero som et af de spil jeg rent faktisk kunne gå igennem som barn. Mine favorit spil Wonderboy og Bomber Raid fik jeg derimod aldrig gennemført :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
GreaseballGreaseballSkrevet 12/06-06 22:05 
Bomber Raid var skú også styg. Husker at kun fik gennemført det en gang da jeg havde for "mange" år siden :)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/06-06 22:08 
dRxL>
Hvad er det lige præcist ved My Hero du finder svært?

Måske er det bare min unge gamerhjerne, som har haft det alt for mageligt med fravær af både respawn-helvede og one-touch-death, bunker af credits, præcis collision detection og andre luksusting og derfor har svært ved at tilpasse sig spil fra midtfirserne :D

dRxL>
Så vidt jeg husker, kunne jeg som barn køre den i loop med uendelig gentagelse af bosserne.

Så har du nok også spillet det lidt for meget i sin tid ;)
AV Intelligent Terminal
SeventhSunSeventhSunSkrevet 12/06-06 22:10 
Wehner>
--> Wikipedia
Irony ...

Lidt underligt, at amerikansk-dominerede wikipedia, lister den "danske" betydning af ironi.

I modsætning til den mere "amerikanske" Alanis Morrisette-agtige betydning.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 12/06-06 22:20 
Det er et uddrag, hvilket jeg lige måtte gå efter da det udvidede ironi-begrebet er en af de få ting jeg har en nogenlunde genkaldelse af fra Litteraturvidenskab.

De lister flere forskellige former for ironi og kommer også ind på det du kalder "Alanis Morrisettisk ironi" under overskriften "Usage controversy".
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/06-06 23:01 
Utroligt hvad man kan lære på P:R - Mario er rushed, betydningen af "ironi" og meget mere :-P
SumezSumezSkrevet 13/06-06 11:59 
Jeg har prøvet det der walljump trick mange gange før, og har aldrig fået det til at virke. Ikke på den europæiske udgave i hvert fald. Nogen herfra der kan få det til at virke i SMB1??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DommergaardDommergaardSkrevet 13/06-06 12:58 
Interessant! :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig