X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dreamcastejer igen


Svar
UriurUriurSkrevet 09/06-06 21:05 
Sikke en fornøjelse det er at være blevet Dreamcastejer igen efter mere end 4 år "i skyggen". Nu er det så man skal til at have købt nogle spil til maskinen, hvilket åbenbart er en større udfordring end jeg lige havde regnet med. Det er jo ikke til at opstøve spil nogen steder. Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan købe nogle spil (PAL)? I må gerne lige melde tilbage hvis i har nogle gode Dreamcast spil liggende som i gerne vil sælge.

Jeg er bl.a. interesseret i følgende spil:
Sonic Adventure, Toy Commander, Virtua Tennis (evt. nr. 2), Ecco The Dolphin, Trickstyle, Ready 2 Rumble Boxing, Shenmue, Skies Of Arcadia, Metropolis Street Racer, Extreme Sports, UEFA Dream soccer, Crazy Taxi og Chu Chu Rocket. Nogle af titlerne er absolut ikke toptitler, men fordi jeg alligevel brugte tid på dem for 4 år side, så har jeg et behov for at få fat i dem igen.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/06-06 23:59 
Prøv...

BrugteSpil.dk
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SyrefoxSyrefoxSkrevet 10/06-06 07:17, rettet 10/06-06 07:18 
Læsehesten i aalborg havde utrolig mange sidst jeg var der, både nye og brugte. Fik selv Shenmue og Shenmue II helt nye og i folie.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/06-06 15:04 
Kan man roligt gå ud fra at titlerne i deres onlinekatalog er lagervarer? De måtte gerne lige tilføje Dreamcast i Sega-sektionen.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
silverstarsilverstarSkrevet 10/06-06 16:27, rettet 10/06-06 16:33 
Syrefox> Hvornår var du i Læsehesten Aalborg, hvor de havde DC-spil i folie? Jeg var forbi så sent som igår, og deres beholdning af DC-spil er ikke noget at skrive hjem om (det er mig bekendt adskellige år siden de har haft DC titler i folie, men der kan da være smuttet noget forbi min næse), de har ca 10-15 brugte DC spil, ingen af dem var toptitler og alle kostede ca. 150 kr pr stk eller mere :(

Generelt synes jeg det er gået meget ned af bakke med Læsehesten Aalborg's konsol retro-afdeling. Priserne er super-høje og udvalget er ret skidt. Det er sjældent at finde interessante titler, det meste de ligger inde med er gamle sports-titler, hvis det er gamle NBA- NFL- eller fodboldtitler man leder efter er det et rent Mekka :)

Skyblazer> Læsehesten Aalborg's online katalog er værdiløst. Ingen af retro-spil-sektionerne er opdateret hverken m.h.t. titler og priser. Jeg ved ikke mht nyere ting som f.eks. PS2, men alle retro-spil (fra DC, N64 og ældre) er håbløse at regne med i deres katalog.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
nerosnerosSkrevet 11/06-06 21:42 
Jeg plejer at købe Dreamcast spil på den tyske ebay scene. Her er det ihvertfald meget billigt, og man kan få stort set alt.
Bashful Neophyte
BifkimBifkimSkrevet 12/06-06 19:34, rettet 12/06-06 19:35 
Ellers prøv Konsolforum også oprette en tråd med de spil du er ude efter.

Lige Her.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
UriurUriurSkrevet 12/06-06 23:18 
Tak for alle de gode forslag.
UriurUriurSkrevet 27/06-06 12:32 
neros>
Jeg plejer at købe Dreamcast spil på den tyske ebay scene. Her er det ihvertfald meget billigt, og man kan få stort set alt.

Kan du give et fingerpeg om hvor dyrt det er at sende spil fra Tyskland til Danmark? Kan det betale sig at købe ting fra England? Hvordan overfører man pengene?
nerosnerosSkrevet 27/06-06 12:57 
Jeg har før sendt cash i en konvolut, men du skal nok have dig et Visa-electron det er meget nemmere. Det er ellers aldrig gået galt med at sende cool cash endnu..

Det er lidt forskelligt hvad folk tager i forsendelse, men ofte kan man se det hvad det koster til europa ved selve det item du køber. Omkring 2 til 10 euro vil jeg skyde på, men som sagt er det meget forskelligt.
Bashful Neophyte
Per SPer SSkrevet 27/06-06 19:53 
Vi kan ikke på nogen måde anbefale at man sender kontanter med posten. Man bør altid få sin bank til overføre kontantbeløb. Billigst via netbank.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
nerosnerosSkrevet 28/06-06 11:29, rettet 28/06-06 12:50 
Det er moralsk helt rigtigt. Men det bestemmer man vel selv. Jeg siger ikke det er godt eller på nogen måde anbefalder det til nogen, men fortæller hvad jeg gør.
Bashful Neophyte
UriurUriurSkrevet 28/06-06 14:23 
Jeg har nu oprettet en PayPal konto, sådan at jeg kan købe ting på Ebay. Der står så på min konto følgende:

"PayPal does not currently offer the ability to add funds from your bank account. You may, however, use other funding sources to make a PayPal payment, including credit cards and your PayPal account balance."

Hvordan bruger jeg mit Visakort til at overføre penge til min PayPalkonto? Bliver det i fremtiden muligt at overføre penge fra min bank (Danske bank)? Jeg oprettede min konto i går d. 27/6.
NaieraNaieraSkrevet 28/06-06 14:30 
Du skal ikke overføre penge fra dit kort til din konto. Du bruger PayPal-kontoen til at betale med dit Visakort.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 28/06-06 16:48 
Og det kræver at du skriver dine Visakort oplysninger ind. Herefter vil der blive hævet penge, når du godkender betalinger igennem PayPal-systemet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
fumfumSkrevet 28/06-06 17:20 
Og det kan være lidt tricky. Prøv at søge på paypal her på sitet.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig