X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right Version 4


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 08/06-06 21:53, rettet 04/12-06 02:39 
Efter nogen tids forbedredelse har vi nu indført Play:Right version 4.

Man skulle med det samme kunne se en del kosmetiske ændringer - hvis ikke eller hvis det ser mærkeligt ud, så prøv at opdatere browsercachen - og der er generelt justeret på mange små detaljer rundt omkring på sitet. Forsiderne på de forskellige sektioner er for eksempel lavet helt om, og skulle nu gerne altid lev... Se hele indlægget
51 emne(r).
1 2 > »

Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 08/06-06 21:53, rettet 04/12-06 02:39 
Efter nogen tids forbedredelse har vi nu indført Play:Right version 4.

Man skulle med det samme kunne se en del kosmetiske ændringer - hvis ikke eller hvis det ser mærkeligt ud, så prøv at opdatere browsercachen - og der er generelt justeret på mange små detaljer rundt omkring på sitet. Forsiderne på de forskellige sektioner er for eksempel lavet helt om, og skulle nu gerne altid levere opdateret og mere interessant indhold.

Der er også nogle funktionsmæssige ændringer, som lige kort opsummeres her:

- De gamle handlingsknapper er generelt erstattet med rullemenuer, hvorfra man har hurtigere adgang til flere funktioner.

- En Spiller nu-funktion er indført, hvormed man kan notere hvad man spiller i øjeblikket, og lade de andre brugere se det.

- Forumtråde kan og bør sammenkobles med titler i vores database, således at man hurtigt og nemt kan se hvad der tidligere er skrevet om et spil og finde info om et spil direkte fra en forumtråd.

Yderligere nye funktioner dukker op i nærmeste fremtid.

Bemærk at der muligvis vil være midlertidige fejl og problemer i forbindelse med ændringerne. Venligst kontakt RJK per besked, hvis sådanne opdages.
dRxLdRxLSkrevet 08/06-06 22:01 
Hmm er der gået "ikaruga" i designet? Hermed tænker jeg på at det er blevet lidt klinisk og koldt.

Nå, men godt at se at det nye design fungerer i Safari også =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 08/06-06 22:26, rettet 08/06-06 22:26 
Godt at se at I bruger gestaltlovene lidt bedre, her tænker jeg specielt på top menuen.
Born to kill space
WikzoWikzoSkrevet 08/06-06 22:39 
Fint, fint :)
QQSkrevet 08/06-06 22:55 
Ingen negativ respons herfra! ;)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SonicSonicSkrevet 08/06-06 23:08 
Ser godt ud :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WonderboyWonderboySkrevet 08/06-06 23:38 
Hvilke handlingsknapper snakker vi om?.
I love monster land
jaesjaesSkrevet 08/06-06 23:56, rettet 09/06-06 00:07 
Godt arbejde. Der er dog et mindre problem i IE6, hvor scrollbaren i højre side har samme farve som dens baggrund. Det gør det lidt besværligt at finde scrollbaren på sider med meget indhold. I Firefox 1.5 og Opera 8.5 er problemet der ikke.

EDIT: "Venligst kontakt RJK per besked, hvis sådanne opdages." *flovesmiley*
RJKRJKSkrevet 08/06-06 23:57, rettet 08/06-06 23:57 
Kobsie:

Nej, det er nyt. "Nogle" mente vi havde fjollede statistikker, så vi besluttede at lave en rigtig fjollet ;) Den tæller alle dine spil sammen og måler dem mod en database med spilstørrelser, så du får et samlet resultat over, hvor mange meter de ville fylde på hylden.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 09/06-06 00:05 
Angående scroll-baren... At problemet ikke er i de to hæderlige browsere du nævner skyldes så vidt jeg ved at man ikke kan style scroll-bars i dem (hvilket er en god ting IMO).

Jeg vil da også klart anebefale at "man" hurtigst muligt fjerne stylingen på scrollbaren her. Det er simpelthen så grimt og også dårlig stil (igen IMO).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/06-06 00:17, rettet 09/06-06 00:23 
RJK>
"Nogle" mente vi havde fjollede statistikker, så vi besluttede at lave en rigtig fjollet ;) Den tæller alle dine spil sammen og måler dem mod en database med spilstørrelser, så du får et samlet resultat over, hvor mange meter de ville fylde på hylden.

Det er vel ikke fuldt udbygget endnu? Som det er nu, står min samling til at være 0 m og 0 cm :D
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 09/06-06 00:40 
Den blev lige nulstillet ved et uheld...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 09/06-06 01:20 
Virker måske på nogen steder som en person er gået amok med bevell :p - men ellers ganske fedt design.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 09/06-06 12:01 
Lækkert!
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Alf81Alf81Skrevet 09/06-06 12:05 
Ja, thumbs up for det nye design. Og fedt med det hyldemeter! :)
Ting om dét og pis.
fumfumSkrevet 09/06-06 12:18, rettet 09/06-06 12:19 
Men forumaktive (forumaktive.php) er ikke pæn.
Den loader skævt, således at den grå ramme i venstre side først kommer til sidst. Ikke pænt.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 09/06-06 13:45 
RJK hyldemeter: 2 km

Jeg synes godt om det nye design. Skulle lige have et par minutter til at blive fortrolig med det, men alt andet lige er det i mine øjne pænere end det gamle.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/06-06 15:52 
Lækkert nyt design - thumbs up!

Jeg kan især godt lide den feature, hvor man kan se alle tråde om et bestemt spil.

Så synes jeg bare det er lidt ærgeligt, at I ikke har benyttet chancen til enten at oprette en Nintendo DS kategori, eller omdøbe GameCube til bare Nintendo eks.

Det er lidt fjollet at der står:
> GameCube > Brain Training > "Indlæg"
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WikzoWikzoSkrevet 09/06-06 15:56 
SeventhSun>
Så synes jeg bare det er lidt ærgeligt, at I ikke har benyttet chancen til enten at oprette en Nintendo DS kategori, eller omdøbe GameCube til bare Nintendo eks.

Det er lidt fjollet at der står:
> GameCube > Brain Training > "Indlæg"

Enig. Lavede engang et emne om det samme. Altså et emne for Microsoft (Xbox og 360 + PC?), Sony (PlayStation 1-3 + PSP) og Nintendo (GBA, GC, NDS(Lite) og Wii) :)
GreaseballGreaseballSkrevet 09/06-06 22:54 
Nice.
enfenenfenSkrevet 10/06-06 02:17, rettet 10/06-06 02:42 
SeventhSun>
Så synes jeg bare det er lidt ærgeligt, at I ikke har benyttet chancen til enten at oprette en Nintendo DS kategori, eller omdøbe GameCube til bare Nintendo eks.

Det er lidt fjollet at der står:
> GameCube > Brain Training > "Indlæg"

Jeg forsøgte på et tidligere tidspunkt at få RJK til at ændre på kategorierne med samme argument, men det var åbenbart ikke nok - Dengang var det en Xbox360 kategori eller Microsoft, jeg eftersøgte.

Jeg skal se, om jeg kan finde linket.

edit: et link

Xbox 360/Microsoft forum
What is the Matrix?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/06-06 22:32 
Jeg kan ikke finde ud af at vælge mine 'spiller nu' titler...? Kan nogen hjælpe??
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 12/06-06 22:47 
Tryk på Nøglen oppe i toppen og brug drop-down-menuen, hvor der står "Jeg vil gerne..."
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/06-06 23:03 
Ahh! Takker.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HulleHulleSkrevet 02/08-06 12:13, rettet 02/08-06 12:16 
Det er super, har dog et lille ønske til forbedring:

Det kunne være rart hvis det var lidt nemmere at redigere i sin samling. Her tænker jeg helt bestemt på at slette. Hvis man har solgt en samling på lidt over 30 spil, så tager det en evighed at få ryttet op i det.
Først trykke på spillet, så på ret, så på slet og et sidste tryk for at bekræfte at du nu også skal slettes.

Kunne det ikke lade sig gøre at man fik en lille boks ud fra spillet/hardwaren der kunne sættes flueben i, så der er mulighed for at slette mange af gangen?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Dark2Dark2Skrevet 16/08-06 01:08, rettet 16/08-06 01:08 
Ser bra ut. Inga planer på en svensk eller engelsk översättning? Eller om någon skulle kunna länka till en dansk-engelsk ordbok skulle vara bra. Ibland är det lite svårt att förstå allt.
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 08/10-06 19:10, rettet 08/10-06 19:18 
Hvordan for jeg er fint billede derude til venstre?
<--- Hvordan?
NaieraNaieraSkrevet 08/10-06 19:19 
Ind i Privatprofil og vælg det rette punkt i drop-down menuen.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/10-06 19:35 
RJK>
Nej, det er nyt. "Nogle" mente vi havde fjollede statistikker, så vi besluttede at lave en rigtig fjollet ;) Den tæller alle dine spil sammen og måler dem mod en database med spilstørrelser, så du får et samlet resultat over, hvor mange meter de ville fylde på hylden.

Er det et tilfælde at min samling har haft den samme længde siden P:R v4 trådte i kraft, eller bliver den nyeste fjollede statistik bare ikke opdateret så tit?
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 08/10-06 20:00 
Den opdateres ugentligt. Men det er måske så langsomt, at den timer out på et tidspunkt i opdateringen. Nu har jeg opdateret dig manuelt, og det gjorde da ikke den store forskel ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/10-06 20:17 
Yes! En ekstra meter :P Muhahahahaha!

... *host, host*

Mmm ja, så har jeg vist også fået forlænget min potens nok i denne omgang ;)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 09/10-06 14:00, rettet 09/10-06 14:00 
Apropros den statistik, kan man ikke få en redegørelse for hvor meget et spil i hver format fylder på hylden iflg. P:R's system? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 09/10-06 14:10 
Som administrator kan du selvfølgelig selv gå ind og se og rette dem som du vil :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 09/10-06 18:53 
Dark2>
Ser bra ut. Inga planer på en svensk eller engelsk översättning? Eller om någon skulle kunna länka till en dansk-engelsk ordbok skulle vara bra. Ibland är det lite svårt att förstå allt.
http://lexin.emu.dk/index.cgi?fra=dansk&til=svensk
En god mulighed for at lære lidt dansk og omvendt for os at lære lidt svensk, eller hur? :)
Det ville være skørt ikke at udnytte at de skandinaviske sprog ligger så tæt på hindanden.
Born to kill space
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/10-06 19:53 
Jeg har fået mig et lidt irriterende problem :/
Når jeg klikker på mine 'favorit'-genveje, bliver jeg automatisk logget ud af Play:Right, hvilket i realiteten gør favorit-funktionen ubrugelig for mig. Er jeg den eneste, som har fået det problem?...
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 09/10-06 20:33 
Du har sikkert oprettet genvejene på playright.dk og er logget ind på www.playright.dk eller en variation heraf. Din login-cookie virker kun på én domæne URL. Du kan fx løse det ved at logge ind på begge (hvis du kører med automatisk login) eller bare rette URL'en på dine favoritlinks.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/10-06 20:47 
Ja da, det var selvfølgelig bare det :)

Jeg havde helt glemt, at jeg var blevet for doven til det det med 'w'-er ;)
AV Intelligent Terminal
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 10/10-06 13:51 
Nu har jeg så smidt et billede til gennemsyn. :-)
Hvornår kan man regne med, at det bliver oploadet og vises i min profil.
SpaceFractalSpaceFractalSkrevet 01/12-06 14:02, rettet 01/12-06 14:04 
Jeg er ny herinde på forum, og det er nydeligt design. Så her er så lidt konstruvetivt kritik fra en ny bruger (angående forum):

- Jeg kunne ikke finde en registreing link, under ikonet forum. Man skulle trykke på "Opret Emne" før jeg kunne for lov at registrer som ny bruger. Det virker ret ulogisk?

- Der er ingen logind/logud knap, som ligeledes burde kunne findes under de små ikoner. Er burde det ligge samt de 5 ikoker, aller øvest, så man nemt kan logge ind og ud.

Eller er det mig, der tage fejl?

Iøvrigt er jeg en af dem, der ikke bryder sig om spalter, da jeg så en af spilanmedelse (NES Metriod). Det er ret anstrengenlse at skulle scrolle op og ned, pga spalter. Dette er en hjemmeside, ikke en avis. Dette er dog en personlig mening.
WehnerWehnerSkrevet 01/12-06 14:17 
Velkommen til Playright.

For at logge ud skal du klikke på nøglen og bruge drop-down-menuen "jeg vil gerne".

Derudover har vi på P:R et pm-system. Hvis brevet øverst til højre blinker, kan du klikke på det for at se nye beskeder. Tjek venligst den, jeg har sendt dig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SpaceFractalSpaceFractalSkrevet 01/12-06 14:30, rettet 01/12-06 14:36 
Den blinker så ikke, fordi jeg har slået gif-animation fra.

Har rettet profilen. Jeg trode bare, at det var skærmnavn. Derfor.

[EDIT]
I kunne lave en lille ikon, der viser et åbnet brev for folk, der har slået gif animation fra. På den måde vil man alligevel bemærke om der er et PM.
HulleHulleSkrevet 16/01-07 11:44 
Tillader mig at poste det her igen. Ved at det har været oppe at vende for nyligt, men kunne ikke finde emnet..

Det kunne være rart hvis det var lidt nemmere at redigere i sin samling. Her tænker jeg helt bestemt på at slette. Hvis man har solgt en samling på lidt over 30 spil, så tager det en evighed at ryde op i det.
Først trykke på spillet, så på ret, så på slet og et sidste tryk for at bekræfte at du nu også skal slettes. Herefter trykke fem gange tilbage i sin browser for at slette et nyt.

Kunne det ikke lade sig gøre at man fik en lille boks ud fra spillet/hardwaren der kunne sættes flueben i (hotmail agtigt), så der er mulighed for at slette mange emner ad gangen?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RJKRJKSkrevet 16/01-07 13:34 
Tilfældigvis blev dette indført i går.

Samler > Privat > Jeg vil gerne > Slette mange titler fra min samling
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HulleHulleSkrevet 16/01-07 15:38 
Jeg takker for tiltaget.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/09-07 18:16 
Nu ved jeg godt, jeg er krævende, men jeg ville se det som en rigtig, rigtig, rigtig (!!) lækker ting, hvis der også blev indført noget a la:

Samler > Privat > Jeg vil gerne > Oprette en annonce med mange titler fra min samling

Måske er det bare mig, der endnu engang har overset en smart feature. Men som jeg ser det nu, kan man kun oprette annoncer med en enkelt titel fra samlingen af gangen. Og det kan godt være lidt af en kodyl numsesmerte, hvis man har en stor bunke spil, man gerne vil af med på én gang.

Er jeg den eneste, der har det på den måde?
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/10-07 22:22 
Killer Bean 2>
Er jeg den eneste, der har det på den måde?

Hmm, åbenbart :/

Nå men, så må jeg vel bare ty til QXL :D
AV Intelligent Terminal
jaesjaesSkrevet 03/04-19 15:28 
Jeg får timeout i Firefox ca. hveranden gang jeg klikker på noget eller opretter indlæg - er der problemer med serveren p.t? Det har varet en uges tid.
SumezSumezSkrevet 03/04-19 17:15 
Jeg har ikke oplevet nogen problemer
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/04-19 22:45 
Jeg kører Windows 10 og Firefox (både på bærbar og stationær), og har heller ikke oplevet timeouts.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
RJKRJKSkrevet 04/04-19 01:17 
Jeg har ikke fået andre meldinger om problemer.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
51 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig