X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

VM Manager DR


Svar
RJKRJKSkrevet 04/06-06 19:46, rettet 04/06-06 19:46 
Forrige år var vi ret mange P:R'ere i en lukket liga på DR's EM 2004 managerspil. Det var ret sjovt - især for ham der vandt den og sluttede i top 100 af alle de 75.000 deltagende ;p

Undrer mig lidt at ingen har startet tilsvarende i år, men nu gør jeg det så. Om ikke andet så for at miste al min optjente respekt fra forrige år ;)

Liga: P:R VM 2006
Kode: playright<... Se hele indlægget


Tryk på Managerspil
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
72 emne(r).
1 2 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 04/06-06 19:46, rettet 04/06-06 19:46 
Forrige år var vi ret mange P:R'ere i en lukket liga på DR's EM 2004 managerspil. Det var ret sjovt - især for ham der vandt den og sluttede i top 100 af alle de 75.000 deltagende ;p

Undrer mig lidt at ingen har startet tilsvarende i år, men nu gør jeg det så. Om ikke andet så for at miste al min optjente respekt fra forrige år ;)

Liga: P:R VM 2006
Kode: playright

Der er kun 11.000 af de 75.000 pladser tilbage, og fire dage til det går løs, så man skal skynde sig lidt...

Tryk på Managerspil
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 04/06-06 19:54 
Med det hold skal du nok tabe al den respekt du forestiller dig at have :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dRxLdRxLSkrevet 04/06-06 19:57, rettet 04/06-06 19:58 
Hahaha, det burde være forbudt for sådan nogle som mig at tage én af pladserne. Men måske overrasker "FC Randomized", selvom jeg frygter at mangelen på sydamerikanske og europæiske spillere måske vil skade dets chancer lidt :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 04/06-06 20:20 
Husk at indmelde i vores liga også :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JinkJinkSkrevet 04/06-06 20:33 
Hvordan fungerer point systemet? Er det de bedste over hele VM eller skal man finde den man mener er bedst i hver kæde i de grupper, som spiller kampe? (Svjv spiller 2 grupper hver dag) og altså hele tiden udskifte.

Håber det var til at forstå.
RJKRJKSkrevet 04/06-06 20:37 
Det er ligesom alle tilsvarende spil, tror jeg. Man får point per runde, hvilket betyder at man teoretisk burde udskifte hele holdet hver dag. Men det koster at skifte spillere, og på den måde er det en balancegang mellem at have både faste og udskiftende spillere.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/06-06 21:08 
I'm in - Equipo Iniesta går efter sejren!
BobbeBobbeSkrevet 04/06-06 21:36 
Bah! - FC Bobbe all the way :P
Spiller nu: Wii
dchangdchangSkrevet 04/06-06 21:51 
Nu er jeg også tilmeldt. Men jeg skrev forkert under oprettelsen, så Jakabov FC hedder nu Jakabpv FC. Jeg kører hviderusser-stilen. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BifkimBifkimSkrevet 04/06-06 22:22, rettet 04/06-06 22:23 
Så er jeg også med i ligaen.

Jeg kunne ikke rigtigt finde på et navn til mit hold som ikke allerede var taget så det blev bare til taber :)
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
TKTKSkrevet 05/06-06 09:15, rettet 05/06-06 09:26 
Så er mit "G-Units" hold med ;-) haha.

Rune? Du satser da godt nok gevaldigt meget på Sverige og Polen hva'? Hehe.
WikzoWikzoSkrevet 05/06-06 11:34 
Hotducks her :P

Aner stort set intet om fodbold, men plejer at gå ret godt for mig, når jeg vælger tilfældigt :D
BaggyBaggySkrevet 05/06-06 13:19 
Jeg har da også et hold så må lige få meldt mig til ligaen.. Mambo Jambo All the way.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
JuggernautJuggernautSkrevet 05/06-06 14:13 
Og FC Capcom er også på banen :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ChronoChronoSkrevet 05/06-06 18:30 
Det er altså et VM for landshold. Det holder ikke at i hedder FC et eller andet alle sammen så :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 05/06-06 18:36 
FC giver også dårlige associationer. Nej, IF, det ved man hvad er ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 05/06-06 18:40 
Chrono> Men modsat nationale hold er vores jo sammensat af spillere med mange forskellige nationaliteter, ligesom klubholdene.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 05/06-06 18:42 
Hørt, hørt.. Tag den Chrono :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BobbeBobbeSkrevet 05/06-06 19:14 
RJK>
FC giver også dårlige associationer. Nej, IF, det ved man hvad er ;)

FC som i Family Computer?
Hvad er der nu galt i det :P

Wikipedia - FC Disambiguation
Spiller nu: Wii
MadsMadsSkrevet 06/06-06 00:00 
Netop hjemvendt fra en tid som engang bliver til en anden tid - så pas på; Caca Fussball er opbygget af insiderviden, eller noget der minder derom.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RJKRJKSkrevet 06/06-06 00:26, rettet 06/06-06 00:26 
Vi er nu 20 deltagere. Kun 5.000 pladser tilbage.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
John DoeJohn DoeSkrevet 06/06-06 17:46 
Fc Færch er også med
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 06/06-06 19:08 
Jep... Så er jeg også klar med SuperTeamRibe :-)

Så mangler vi bare spillet starter.
JuggernautJuggernautSkrevet 08/06-06 20:21 
Har lige fået en mail fra Swush.com, om at jeg har en spiller ved navn Zinha (Mexico)på mit hold, og at jeg skal sælge ham og købe en anden spiller af næsten samme navn (hvis jeg vil beholde ham). Jeg har bare ingen på mit hold fra Mexico. Har i været ude for noget tilsvarende fra Swush?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BobbeBobbeSkrevet 08/06-06 20:34 
Har fået præcis samme mail.
Spiller nu: Wii
JuggernautJuggernautSkrevet 08/06-06 20:38 
Det skulle måske have været formuleret anderledes. HVIS man har en spiller, og ikke at man HAR. Nå pyt, det kan jo ske for alle.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 09/06-06 22:56 
Best-selleR>
Rune? Du satser da godt nok gevaldigt meget på Sverige og Polen hva'? Hehe.

Sats stort, tab stort ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dchangdchangSkrevet 09/06-06 22:58 
Det næste jeg skal købe er vist også en anden træner end Polens. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MalundMalundSkrevet 09/06-06 23:00 
Så er jeg også blevet tilmeldt ligaen med LOGITECH kunne ikke lige finde et andet navn :)
quadquadSkrevet 09/06-06 23:00 
Også mig, jeg satsede stærkt på at hente point på gennemgående spillere fra Tyskland og de udskiftelige fra Polen. De tabte jo til et hold i krigsmaling!
JuggernautJuggernautSkrevet 10/06-06 11:10 
Hvad er det helt præcist der giver hvilke point i det her spil? Nu har jeg fået 65 pts (weee), og jeg ved faktisk ikke hvordan de er uddelt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ninja copninja copSkrevet 10/06-06 11:32 
Du kan se det her.

Pointsystem
JuggernautJuggernautSkrevet 10/06-06 11:43 
Det vil sige (hvis det er muligt), at man bare skal have de spillere på holdet hver dag, som spiller live... Så er dagen jo reddet?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ninja copninja copSkrevet 10/06-06 11:51, rettet 10/06-06 11:52 
Ja. Med mindre pågældende hold taber med to mål eller mere uden selv at score (ligesom polakkerne, som jeg selv satsede på ;p).
JinkJinkSkrevet 10/06-06 13:49 
Kan man skifte spillere kampe imellem, i samme runde? Eller tjekker de bare hvad ens opstilling er sidst på dagen?
ninja copninja copSkrevet 10/06-06 13:57, rettet 10/06-06 14:01 
Der bliver låst for al spillerhandel før rundestart og først åbnet igen, når runden er slut.

Læs evt. reglerne
ChronoChronoSkrevet 10/06-06 19:55 
Haha, det ser godt ud for jer der har satset stort på Sverige :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 10/06-06 23:01 
Ja, det går fantastisk... Og de spillere jeg rent faktisk har taget fra hold der vinder, er enten ikke kommet på banen eller har scoret gule kort. Mit hold er det reneste ynk ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BifkimBifkimSkrevet 11/06-06 00:28, rettet 11/06-06 00:37 
En rigtigt skidt runde fra min side da jeg havde satse meget på nogle engelske spiller enten fik de spiller gultkort eller også kom de ikke på banen :(

Også Sverige som jeg var så sikker på ville vinde ;p
Når men det kan da næsten kun gå fremad efter denne runde.

Lige et tip: her er en side hvor man kan se skadeslisten.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
ChronoChronoSkrevet 12/06-06 16:54 
Argh, det var godt nok en ufortjent sejr til Australien! Nu taber jeg jo point på alle mine japanere :(
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/06-06 17:36 
... til gengæld vinder jeg en masse på Socceroos :D

Kæft en elendig start jeg ellers havde gang i, håber det er på vej mod det bedre.
RJKRJKSkrevet 12/06-06 17:38 
Chrono>
Argh, det var godt nok en ufortjent sejr til Australien! Nu taber jeg jo point på alle mine japanere :(

Velkommen i klubben! ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JinkJinkSkrevet 12/06-06 17:41, rettet 12/06-06 17:48 
Kan man være tilmeldt flere ligaer?

Edit: ah well nu har jeg tilmeldt mig. Hvis det er noget problem så bare smid mig ud.
BifkimBifkimSkrevet 12/06-06 19:27, rettet 12/06-06 19:29 
Jeg havde desværre også satse på Japan også var jeg lige
ved at købe Cahill men desværre gjorer jeg det ikke :(
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
dchangdchangSkrevet 12/06-06 21:08 
Lidt godt for mig at Tjekkiet vandt. Er også med i Fantasy League og der har jeg både Robben og Rosicky med. Men ikke i DR's. :-(
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 14/06-06 16:52 
Spanien-Ukraine. Det lyder som en kedelig 0-0-kamp, tænkte han, og købte Ukraines målmand...

Doh!
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 14/06-06 16:59 
Haha, jeg havde også mine tvivl, med at satse på Spanien, og købte desværre derfor kun 2 spanske spillere.. Heldigvis var Villa en af dem ;P
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dchangdchangSkrevet 14/06-06 20:28 
Det tog lidt tid for mig at finde ud af, men det kan åbenbart godt betale sig at skifte halvdelen af holdet ud mellem hver runde (selvom det koster lidt i transfer). Kunne være federe hvis man ikke kunne.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ChronoChronoSkrevet 14/06-06 20:31 
Ja, jeg synes også transfergebyret er lidt lavt denne gang. Synes det plejer at være højere.

Sikken en skidt dag for mit hold indtil videre... Sauderne kunne score mål og Spanien spillede langt bedre end forventet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 14/06-06 20:48 
Ja, nu håber jeg også Schweinsteiger og Klose redder min dag ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
72 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig