X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Joypad eller Joystick til PC?


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 31/05-06 20:32 
jeg skal til at spille noget Sensible soccer turnering på nettet, men kan slet ikke styre på keyboard.

Er der nogen der har en god ide til joystick eller joypad.

Det optimale ville være noget ligende amiga og c64 joystick, men noget ps2 aktig joypad ville være fin.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WehnerWehnerSkrevet 31/05-06 21:17 
Du kan også købe en Xbox 360-controller. Den kan bruges på PC, hvis du køber modellen med tråd.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/06-06 00:29 
Jeg kan varmt anbefale Logitechs trådløse Rumblepad 2. Der er ingen delays, eller tekniske problemer - let at programmere. Den minder i sin form, meget om PS2-kontrolleren, men er dog lidt tungere på grund af det trådløse-system.

Controlleren fås også med ledning, hvis du foretrækker dette.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
happyEDhappyEDSkrevet 17/08-06 17:18 
nogle der har hjælpe med joystick, måske har til salg?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 17/08-06 22:15, rettet 18/08-06 00:06 
Jeg ejer dette joystick og har haft positive erfaringer med det i forbindelse med Battlefield 2. Ingen problemer med respons.

Edit: Men det er nok ikke ligefrem den type joystick du skal bruge til Sensible Soccer...

Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick
(...)
ninja copninja copSkrevet 17/08-06 22:24 
Man kan også få nogle USB-konvertere til PS2-, Xbox- og GC-controllere, så man kan bruge dem på sin pc.

Bruger selv denne her
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig