X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

X-Men 3: Bliv til efter rulleteksterne


Svar
3of193of19Skrevet 28/05-06 23:35 
Jeg var inde og se den nye Xmen i fredags. Ganske god film. Jeg var blevet lidt bange efter at have set en scene som virkede ret så corny, men set i sammenhæng er den faktisk fin.
Jeg blev desværre ikke til efter rulleteksterne (noget jeg ellers plejer at gøre) men har fået at vide at der sker noget ganske interessant (og vigtigt). Så bare et tip til alle jer andre der nok skal ind og se de... Se hele indlægget
70 emne(r).
« < 1 2

Svar
HeroldHeroldSkrevet 02/06-06 18:54 
Arh come on, det var ikke engang fordi vi debatterede på lavt niveau :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 20/06-06 15:09, rettet 20/06-06 15:10 
SøgAArd>
Hvem er drengen, de udvinder kuren fra?
Leech, hedder drengen. Og jeg synes da ret tydeligt det bliver fremvist, hvilke mutationer han har, og hvordan det netop kan bruges som et våben imod andre mutanter. Se linket, hvis du vil vide mere...

Jeg kan også kun få det til at være Kameo, Leech sidder og spiller, da der ikke rigtigt findes så mange tredjepersons-spil til 360. Men hvad er det så de to unger i bilen på broen spiller på PS2?

Og med hensyn til den benskydende fyr, så står han som "Spike" i credits. Læs mere her: http://www.mutanthigh.com/spike.html

Leech
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 20/06-06 18:13, rettet 20/06-06 18:13 
3of19>
Så bare et tip til alle jer andre der nok skal ind og se den.

Ja, flot - jeg havde det på fornemmelsen, og sagde til mine to nevøer: "Måske skulle vi blive til efter rulleteksterne?" - "Jamen, de har tændt lyset i biografen, så der sker nok ikke noget..."? NOOOooo....hvis bare jeg havde husket det her emne noget bedre :/

Bliver ikke rigtig tilfreds med X-Men-filmene før Onslaught-sagaen filmatiseres (af James Cameron :)). 3'eren kunne måske hinte lidt til den, men det vil nok være en spoiler at kommentere mere præcist her. Spider-Man synes jeg stadig er en mere vellykket Marvel-filmatisering.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
A.MoyetA.MoyetSkrevet 20/06-06 18:18 
Jeg har en smule på fornemmelsen at denne fyr ikke er vildt imponeret over X-men3. Og jeg kan faktisk også godt se en del af de ting han siger er korrekt. Men derudover er manden måske en smule paranoid?? Hvad siger i?

X-men 3 review
Fuckin´ Dante...poetry writing faggot´
DarkenDarkenSkrevet 20/06-06 18:34, rettet 20/06-06 18:34 
haha han er måske over the top, men der er et par ting som jeg kun kan give ham ret i =)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SøgAArdSøgAArdSkrevet 21/06-06 12:31, rettet 21/06-06 12:35 
KTC>
Leech, hedder drengen. Og jeg synes da ret tydeligt det bliver fremvist, hvilke mutationer han har, og hvordan det netop kan bruges som et våben imod andre mutanter.

Jeg hentyder naturligvis til, at man ikke får nok at vide om drengen i selve filmen.
Home is where the hardware is..
KTCKTCSkrevet 21/06-06 12:54 
Undskyld jeg siger det, men det bliver da ikke mere tydeligt, end da Bæstets hånd mister pelsen og bliver helt normal? Jeg synes da også de diskuterer det op til flere gange igennem filmen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 21/06-06 13:44 
Alle der har set filmen er vidst udemærket klar over knægtens 'powers'. Jeg ved ikke lige hvad det er du fabler om.
Home is where the hardware is..
KTCKTCSkrevet 21/06-06 16:06 
Hvad er det så du gerne vil vide om drengen?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/06-06 18:09, rettet 21/06-06 18:10 
Jeg gætter på hans baggrundshistorie. For det, og så generel karakterudvikling, er noget af det, der mangler en hel del af i filmen... desværre.
AV Intelligent Terminal
heheheheSkrevet 21/06-06 20:11, rettet 21/06-06 20:14 
men så ik nightcrawler i x-men 3 (husker bare ik at have set ham dø eller noget)
KalicolaKalicolaSkrevet 21/06-06 20:17 
Det er jo egentligt totalt plat at lave mere film efter rulleteksterne... hvad er pointen, bortset fra at mange går klip af det sidste i deres film? ...
For The Love Of The Game
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/06-06 20:27, rettet 21/06-06 23:30 
Killer Bean 2>
Jeg gætter på hans baggrundshistorie. For det, og så generel karakterudvikling, er noget af det, der mangler en hel del af i filmen... desværre.

Det er nu engang en Marvel-filmatisering, og i tegneserierne kan man også sidde og gætte sig sindssyg, og ønske mere viden om personer med mystiske kræfter, som virker til at være nøglen til noget større. Så på den led er "knægten" tro mod Marvel-universet, og hvis noget endelig skal være det, så bør det være Marvel-filmatiseringer, IMO. Han har nogle evner der ledte mine tanker hen på den her Onslaught-saga, hvor netop en dreng er kilden til noget større. Godt nok er det længe siden, jeg har læst sagaen, til at kunne komme med noget mere konkret, men det er vist noget i den stil ;) Jeg havde læst meget X-Men inden jeg kom dertil, og den saga fik mit syn på X-Men til at vende 360 grader (forfærdeligt medrivende og godt skrevet). Jeg skal gerne prøve at grave sagaen frem fra tegneseriebunkerne. Der er i hvert fald stof nok til flere X-Men-film og spinoffs. Jeg vil heller ikke have det hele afsløret i de tre første film :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/06-06 20:38, rettet 21/06-06 20:38 
Darknon>
Det er jo egentligt totalt plat at lave mere film efter rulleteksterne... hvad er pointen, bortset fra at mange går klip af det sidste i deres film? ...

Jeg sad for nylig og så Evil Dead-hyldesten (m.m.) Cabin Fever for første gang, og bagefter kommentarsporet. Jeg gik faktisk glip af en scene efter rulleteksterne i selve filmen. Først under kommentarsporet så jeg den scene, som primært var baseret på, at instruktøren Eli Roth selv - som knejt vistnok - havde for vane at blive i biografen og læse credits/rulletekster. Et eller andet sted mangler det vel også bare at man gør det? Man skal jo kunne navnene på alle de mennesker der knokler for produktionen (de er jo ikke med i filmen mange af dem ;)). Til Daredevil blev jeg dog til efter rulleteksterne. Jeg kunne bande langt efter de filmoperatører der tænder lyset i biografen, når rulleteksterne går igang i netop film, der slutter med en bonusscene.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 21/06-06 23:19 
Killer Bean 2>
Jeg gætter på hans baggrundshistorie. For det, og så generel karakterudvikling, er noget af det, der mangler en hel del af i filmen... desværre.

Præcis.
Home is where the hardware is..
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/06-06 10:30 
Nu er X-Men 3 jo ikke lige frem Citizen Kane, og det er der heller ikke mange andre superhelte- og actionfilm der er. Og det er heller ikke meningen de skal være det.


Jeg synes det er en underlig tendens, at alle film overhovedet skal kritiseres efter en eller anden misforstået filmskole model.

Karakterudvikling er altså ikke nødvendig og uundgåelig del af en film. Man kan lave en god film uden.

Man må se en film på filmens egne præmisser. Man kan jo så let som ingenting sable X-Men filmene i stumper og stykker, hvis man vil.

Jeg har sågar diskuteret med en fyr, der mener at Clerks er en dårlig film, fordi lyden er dårlig, og den er filmet dårligt.
Den slags er idioti efter min mening.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/06-06 12:25 
SeventhSun>
Karakterudvikling er altså ikke nødvendig og uundgåelig del af en film. Man kan lave en god film uden.

Det er så bare ikke lykkedes her.

X-Men 1 og 2 var begge rigtig gode, så jeg er ikke blot ude på at sable "den slags" film ned.
Home is where the hardware is..
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/06-06 14:06 
Det er ellers netop i 3'eren at personerne udvikler sig bare det mindste.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KalicolaKalicolaSkrevet 22/06-06 15:38 
skyblazer... Du har ret... man burde sgu lige blive de sidste minutter og gi folkene bag filmen lidt credit :-)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 22/06-06 16:07 
Det store problem med X-Men-filmene er netop af de skal have så mange figurer med, uden at kunne gå i dybden med nogen af dem. Både Storm og Wolverine, samt forholdet mellem Phoenix og Cyclops er så uendeligt meget dybere - og i filmene er der ikke mere gnist end på niveau med lune prutter...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
70 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig