X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Højtaler on/off switch?


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 28/05-06 09:37 
Så er jeg klar med endnu et halvobskurt spørgsmål :)

Er det muligt, at man i samme stil som med almindelige strømkabler kan sætte en on/off switch på højtalerkabler? Jeg er godt klar over, at signalet formentligt vil blive lidt forringet ved det, men det er heller ikke så vigtigt til formålet.

Jeg har set, at man kan få nogle større "switchboxe" til højtalere, men det vil nok være overkill i den her situation. Desuden vil jeg helst ikke trækker kablerne til mine højtalere i stuen gennem alt muligt smart taiwan udstyr :)
RitesRitesSkrevet 28/05-06 10:03 
Kvaliteten vil blive forringet. Ved ikke hvor "lidt" :P

Men skulle da være muligt.
» a winner is you «
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 28/05-06 10:47 
Er der nogen der kender et godt sted til at købe den slags online? Evt hvordan jeg skal omgå problemet med, at der er fire ledere der helst skal sammenfattes med en switch? :)
ElgenElgenSkrevet 29/05-06 00:01 
Hvis du er fra KBH eller omegn, så spørg i Brinck, de er altid gode for et godt råd }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/05-06 08:28, rettet 29/05-06 08:28 
Det vil jeg prøve, tak :)
TLTLSkrevet 31/05-06 16:28 
Må man spørge hvad det skal bruges til?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 31/05-06 16:52 
Selvfølgelig

Det er i fordi, at jeg om en måneds tid står over for at skulle have renoveret mit badeværelse totalt. Det skal gøres i bedste Pimp My Bathroom stil, og i den anledning har jeg besluttet mig for at føre min drengerøvsdrøm ud i livet, og installeret et par højtalere derude.

Problemet er så, at min forstærker ikke har mulighed for at vælge mellem de to sæt højtalere der kan sluttes til. Og da der er relativt lydt ude på badeværelserne her i lejlighederne, er det ikke så hensigtsmæssigt at de konstant spiller. Derfor er der brug for en ekstern kontakt der, hvis det skal være helt optimalt, kan befinde sig på badeværelset.
DarkenDarkenSkrevet 31/05-06 17:18 
Muppets - Manamana .... hehe comon det er da humor ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 31/05-06 17:32 
... Og jeg troede jeg havde hørt på meget i dag, som ikke gav mening :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig