X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SEGA + EA


Svar
asmasmSkrevet 28/05-03 23:47 
Fangede lige den her nede blandt de små nyheder på the-magicbox

"- Sega mentioned that they have received a merger offer from Electronic Arts in USA."

Tjaa, mon 3(4) gang er lykkens gang?

http://www.the-magicbox.com/gaming.htm
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/05-03 08:55 
I don't know, men tænk over det....

I den tilstand EA er i nu, kan jeg ikke lide dem. Jeg synes ikke James Bond og Harry Potter spillene er fede, selvom LoTR:TTT er ret okay:P

..... EA har mange okay sportspil og SSX Tricky var fedt...

Men det er som om de bare vil have alt hvad der er succes i. Her tænker jeg f.eks. Da de bestemte sig for at udgive B&W2 som mange ser frem til:/

Med EAs forretningsans og SEGAs talent til at lave anderledes spil kan der kun komme to ting ud:

1)EA vil fortsat tjene styrtene på deres smarte amerikanske strategi, men også blive kendt for mange typer spil

2)SEGAs In-house hold som Sonic Team, AM 2, Smilebit etc, vil få dårlige spil pga af tidspreds og hurtige ports over alle formater..

Det er ihvert fald hvad jeg forudser!:)

.... Hvad med funsionen med Namco? Blev det ikke til noget?:)
Well crucify the insincere tonight...
SolaegSolaegSkrevet 29/05-03 09:01 
Jeg synes, at det ville være sørgeligt, hvis de to spilfirmaer gik sammen. SEGA´s sportstitler er mindst lige så fede som dem fra EA.

Hvis et spil kommer fra EA, er jeg næsten med det samme bange for, at det ikke bliver et revolutionerende spil. Til gengæld er jeg meget vild med SEGA´s titler; de tør at være anderledes.
quadquadSkrevet 29/05-03 09:24 
Svjv går aftalen ud på at EA hjælper Sega med "reklamen" i Vesten og Sega hjælper EA med "reklamen" i Japan.
One1One1Skrevet 04/06-03 14:25 
The Hest >
2)SEGAs In-house hold som Sonic Team, AM 2, Smilebit etc, vil få dårlige spil pga af tidspreds og hurtige ports over alle formater..

Sådan er det jo lidt allerede.
Sega's NHL2k3 (til GC ihvertfald) er den dårligste konvertering til PAL jeg nogensinde har set.
NaieraNaieraSkrevet 04/06-03 14:28 
Jeg kan ikke tro, at et Sega spil til GC eller Xbox, ikke har 60Hz mode?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig