X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mace Griffin: Bounty Hunter


Svar
jaesjaesSkrevet 28/05-03 21:38 
Er jeg virkelig den eneste der glæder sig til dette spil?

Der skulle jo gerne være noget både for fans af space sims (ok arcade/sim), Halofans og fans af historiedrevne FPS´er generelt.

Det kommer også til GC og PS2, men Xbox-versionen skulle være en del flottere.

"Immediate transitions between space flight and first person shooter" er vidst et af kodeordene her :-)

Hvad der ikke står så mange steder er, at spillet også indeholder en pæn del puzzles. Noget der IMO mangler i de fleste FPS´er.

Nå, men noget skal jo nok gå galt som det plejer (har ikke så meget til overs for spilbranchen for tiden :) )

Mace Griffin preview
KilroyKilroySkrevet 29/05-03 09:43 
Personligt tror jeg at spillet bliver rigtigt godt, men alle udviklere har jo evnen til at ødelægge selv det mest lovende, så lad os nu se hvad spillet kan byde på.
Kilroy Was Here
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/05-03 10:29 
lidt svært vil jeg sige....

På FPS fronten har jeg mere tiltro til Rainbow Six 3, STALKER, Half-Life 2, Doom 3 og Halo 2:P

Mace Griffens space fly/FPS har helt klart potentiale, men oppe imod de kommende som GR: Thunder Island, Breed etc.... Tror jeg ikke oddsne er på Mace Griffens side!

Universet skulle være enormt, og det skulle være muligt bare at tage et skib og flyve ud i rummet og angribe skibe:P

... Lyder fedt, men det er single player only:(
Well crucify the insincere tonight...
jaesjaesSkrevet 29/05-03 14:00 
The Hest >
På FPS fronten har jeg mere tiltro til Rainbow Six 3, STALKER, Half-Life 2, Doom 3 og Halo 2:P

Det sammer her, men Mace kommer jo allerede om 14 dage, og det er jo cool nok :)

The Hest >
Universet skulle være enormt, og det skulle være muligt bare at tage et skib og flyve ud i rummet og angribe skibe:P

Jep, det er sådan spillet skal ses, som en helhedsoplevelse.
Det er første gang, der er lavet flydende overgang fra landjorden til rummet på denne måde.
Håber på en fed filmisk oplevelse...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig