X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Silent Hill-konkurrence


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 25/05-06 01:35 
Silent Hill var nærmest en psykologisk revolution for gyserspilgenren i 1999. Spillets sværhedsgrad, persondrevne udvikling og univers kunne virke som både ”ind i helvede!” og en nedstigning til samme. Siden er det blevet til en spilserie, der ikke er til at ryste af sig, når man først er blevet grebet af den.

Nu debuterer Silent Hill som spillefilm på det store lærred i de danske biografer fra den 23. juni 2006. I den anledning holder vi en konkurrence i samarbejde med Nordisk Film og Konami. Der udloddes 20 billetter, 10 plakater samt 6 udgaver af The Silent Hill Experience til PSP - så der er god mulighed for at vinde noget.

Konkurrencen går ud på at tage det bedste Silent Hill-agtige fotografi. Hver bruger kan skabe og indsende sine bud, hvorefter brugerne og staben kan stemme på de enkelte bidrag i en afstemningsrunde. Billederne med flest samlede point vinder.

Bidrag til konkurrencen sendes per mail til silenthill@playright.dk senest den 14. juni kl. 23:59.

Held og lykke!

Et par eksempler på Silent Hill-agtige billeder taget af staben:

Silent Hill-konkurrence

Silent Hill-konkurrence

Regler:

1) Hver bruger må deltage i konkurrencen med et, to eller tre billeder.
2) Hvert billede skal have basis i et fotografi, som den enkelte bruger selv har taget.
3) Billedet må godt bearbejdes med alle former for filtre og digital manipulation - dog skal brugeren kunne fremvise de originale fotografier ved tvivlstilfælde.
4) Billedet må ikke i overdreven grad kombineres med andre billeder, som brugeren ikke selv har frembragt.
5) Hvert billede må godt have en titel, men fremstår ellers anonymt. Af hensyn til afstemningens retfærdighed, må brugernavne etc. ikke fremgå af billederne.
6) Staben afgører hvor vidt det enkelte billede kan godkendes til konkurrencen eller ej.
7) Staben kan ikke vinde præmier, men må godt deltage (dog ikke med ovenstående eksempler).
8) Enhver form for snyd - herunder brug af ulovligt billedmateriale og forsøg på manipulation af afstemning - medfører udelukkelse fra konkurrencen.

Ved åbenlyst brud på førstnævnte regler, baseret på eventuel misforståelse heraf, vil afsender modtage besked om dette hurtigst muligt, med mulighed for at indsende nyt billede inden deadline.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 25/05-06 08:39 
Det lyder som en rigtig spændende konkurrence. Held og lykke til alle der deltager, jeg vil i hvert fald selv se om jeg kan få gjort et forsøg.
RitesRitesSkrevet 25/05-06 15:39 
Rigtig god ide.

Fedt at det er lidt mere krævende, end bare at svare på nogen spørgsmål (som enten er for lette eller totalt obskure).

Vil alle indsendelser komme op til afstemning af brugerne, eller vil der blive udvalgt en top10 eller lign.?
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 25/05-06 15:42 
Som udgangspunkt kommer alt til afstemning.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Play:RightPlay:RightSkrevet 07/06-06 01:51 
Nu har konkurrencen løbet 14 dage med flere fine bidrag. Der må dog være mange flere derude med et digitalkamera og lidt kreativtet.

Det vil glæde os at se flere bidrag til konkurrencen, som løber en uges tid endnu. Der er stadig mere end god chance for at vinde noget, så find kameraet frem og vær med!
Play:RightPlay:RightSkrevet 13/06-06 23:59 
Og der er et døgn tilbage til deadline, så nu er det snart sidste udkald. Der er fortsat gode vinderchancer, så man kan stadig nå det.
ElgenElgenSkrevet 14/06-06 09:23 
Vil der blive lavet et galleri med alle entries?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 14/06-06 12:53 
Ja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Play:RightPlay:RightSkrevet 15/06-06 20:27 
Og for en god ordens skyld skal det siges, at der nu er lukket for bidrag. Afstemningen starter snarest.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 15/06-06 20:39 
Djævelsk, så skulle jeg ikke have blevet oppe hele natten for at udtænke mit bidrag:

Silent Hill-konkurrence

(mere seriøst: jeg glemte konkurrencen lidt, jeg havde ellers - i al seriøsitet - tænkt mig at forsøge :))
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/06-06 00:03 
Damn, vinderbilledet er jo allerede postet lige her!!! Jeg stemmer på Kid! :-P
callisto_petercallisto_peterSkrevet 16/06-06 00:55 
erstatning for pyramidhead, han kunne være Ironhead... :-D
i stedet for en pyramide på hovedet er der et kæmpe Braun strygejern... den må vi se i SH5... LÅL
-Spiller nu: Enchanted Arms, Tekken 5: Dark Resurrec..., BioShock
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 16/06-06 14:38 
Jeg siger mange tak for støtten ;)

Jeg overvejer at smide strygejernet på eBay...

"L@@K! Teh Steam Iron From Silent Hill 5, OMG WTF LOL!!111!1!!"
DNS_DKDNS_DKSkrevet 20/06-06 02:01 
synes nu mere ansigtet skræmmer end strygejernet ;) haha
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 20/06-06 08:48 
Hov hov, må jeg være fri! Ansigtet er præcist som det skal være: Fortvivlet, krigerisk og naturligvis sexet
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig