X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Boktai DS = Lunar Knights


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 24/05-06 13:10 
Jeg ventede og ventede i løbet af E3 på at se noget boktai til DS, og har fundet ud af nu det er fordi det har nyt navn... Lunar Knights

Og wow det er det spil jeg venter mest på nu!

trailer:
http://media.ds.ign.com/media/695/695637/vids_1.html
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/05-06 14:35 
Ser sgu meget godt ud. Fatter ikke hvordan jeg missede spillet derovre. :(
ChronoChronoSkrevet 24/05-06 15:55 
Hehe, jeg tænkte også at det da mindede en del om Boktai da jeg så traileren. Det virker sært at de vælger at ændre seriens navn. Er det kun i vesten det bliver ændret?

Kan se at det kan udnytte solsensoren i GBA-spillene, så de skal vel alligevel fortælle folk at det er en efterfølger til dem.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
happyEDhappyEDSkrevet 24/05-06 17:23, rettet 24/05-06 17:34 
Det er en uofficiel ændring.. Det er et andet spil. Ingen forbindelse til Boktai. Men ingen er visti tvivl om at det er det samme.

Edit: Nå havde læst 2-3 forskellige steder at det hang sammen, men har lige læst en intewive med produceren af spillet. Og han skriver:

IGN: So this is a follow up to Boktai. Why the complete separation?

Ryan Payton: With Lunar Knights we're trying to create a new franchise really because, rather than calling it Boktai 4, we changed so much of the game, and it's a new story so we're totally forgetting everything that happened in the Boktai series. The character have new names, they've got new pasts, it's a completely different world and it's no longer a goth world. It's a goth/sci-fi mix. So were doing so many different things where it just doesn't seem appropriate to call it Boktai. There's too many changes for us to call it Boktai in North America and Europe. In Japan however we are calling it Boktai DS. Boktai is rebuilt, reborn and with the Nintendo DS we're starting from scratch.

Lyder lidt underligt at i europa der er der sket for mange ændinger i spillet til at kalde det boktai, men ikke i japan.

Men ok det er jo lige meget, tror det bliver et super spil.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig