X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Arcade m/ Wonder Boy in Monster Land


Svar
WehnerWehnerSkrevet 23/05-06 22:23 
Arcade-kabinettet er fransk og af mærket Jeutel. Maskinen har sandsynligvis stået på Ærø, da den var aktiv og ejet af CompuGame. Den er købt af en klamphugger sammen med to andre identiske maskiner, hvorefter RJK yderst venligt samlede dem til en fungerende maskine og kom et elektronisk møntindkast samt Wonder Boy in Monster Land i.

Maskinen fungerede fint et stykke tid, men den er pt. defekt og viser kun billede på en tynd stribe hen over midten af skærmen. Spillet kører, man kan bare ikke se ret meget af det. Jeg har fået at vide, at det sandsynligvis er horisontalafbøjningen, der er noget galt med, og at det kan fikses. Det kan jeg naturligvis ikke garantere.

Jeg vurderer uden at være ret meget inde i det):

Elektronisk møntindkast 500,-
Wonder Boy in Monster Land 700,-
Defekt kabinet ???,-
Samlet pris 1200,-

Så du kommer kun til at betale for det, der er i orden. Kabinettet kommer kun til at koste portoen. Og det største problem er vel netop transporten. Køber betaler fragtmand eller hvad nu. Jeg er ikke klar over, hvordan man sender sådan en billigst. Den står i Aalborg, og jeg kan eventuelt levere den inden for overskuelig afstand, da jeg har bil med træk. Trailerleje og benzin på købers regning og betaling per kontooverførsel forud, så jeg ikke risikerer at køre forgæves.

Billeder her: http://www.hum.aau.dk/~wehner/arcademaskine/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 25/05-06 10:05 
*bump*
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig