X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp! Min 360 driller


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 16/05-06 11:25, rettet 16/05-06 11:26 
Jeg har et kæmpe problem med min Xbox 360.

Jeg købte den i lørdags på strøget (special udgaven m. fifa 06 rtwcc), satte lortet til, og opdagede en del fejl. Mellemsekvenser i Oblivion hakker i lyden, og FIFA RTWC 06 kommer op med beskeden 'this disc is dirty or damaged' efter 5 minutters spil. Derfor var jeg ude og bytte spillene, men da de nye lavede samme fejl, kom jeg frem til at ... Se hele indlægget
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
75 emne(r).
1 2 > »

Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 16/05-06 11:25, rettet 16/05-06 11:26 
Jeg har et kæmpe problem med min Xbox 360.

Jeg købte den i lørdags på strøget (special udgaven m. fifa 06 rtwcc), satte lortet til, og opdagede en del fejl. Mellemsekvenser i Oblivion hakker i lyden, og FIFA RTWC 06 kommer op med beskeden 'this disc is dirty or damaged' efter 5 minutters spil. Derfor var jeg ude og bytte spillene, men da de nye lavede samme fejl, kom jeg frem til at det måtte være 360'eren den var gal med. Jeg gik så ned i City 2 og byttede den, satte den til... og præcis de samme fejl opstod, på trods af, at jeg havde fået byttet både 360'er samt spillene. På den nye 360'er kan FIFA RTWC 06 ikke engang starte op - der siger den 'disc dirty or damaged', inden spillet overhovedet starter.

Hvad er det lige der er galt her? Kan det være mit TV -- et oldnordisk grundig fra 1990. Jeg har et lækkert HDTV på vej i posten, vil det gøre en forskel?
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
BeanoBeanoSkrevet 16/05-06 11:32 
Næppe dit TV... kan være butikken der har været så uheldige at få et defekt batch Xbox 360 konsoller.
CronossCronossSkrevet 16/05-06 11:47 
I Oblivion lyder det som om du har sat dit tv til 50 Hz, da min bror havde samme problem.
Oblivion kan kun køre i 60 Hz, men jeg ved ikke med Fifa.
HeroldHeroldSkrevet 16/05-06 11:47 
Hvis dit TV har indflydelse på diskfejl, så skal du altså ikke have det stående på maskinen.

Jeg tror bare du har været rigtigt uheldig med dine maskiner. Du skal have en der virker, og behandler du dem ordentligt, så er det bare om at bytte til du har en der er god.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 16/05-06 11:55 
Ja, defekte Xbox 360 konsoller er temmeligt udbredt så vær beredt på at bytte den et par gange.

Min kammerat fik to defekte maskiner på launch dagen før han gav op og købte en PS2 :!
CronossCronossSkrevet 16/05-06 13:21 
Self. er der fejl på Xboxen - men derfor vil han stadigvæk få problemer med i hvert fald Oblivion på det TV.
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 16/05-06 13:31 
Jeg prøver at bytte den en gang mere så... men det er nu altså meget mystisk. Den første konsol købte jeg på strøget, men byttede den så i City2... ville da være underligt, hvis de udelukkende har defekte konsoller i begge butikker!

Cronoss > prøver at tjekke om den er sat til 60 hz når jeg kommer hjem, men det forklarer bare stadig ikke, hvorfor fifa rtwc 06 ikke gider køre på begge de 360'ere jeg har haft. Måske er det spillene der er defekte - for de andre spil virker helt upåklageligt (f.eks fifa 06)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
CronossCronossSkrevet 16/05-06 16:59 
Nej, din Xbox er nok under alle omstændigheder defekt - enten den eller spillet.

Men du kan nok ikke sætte dit TV til 60 Hz, hvilket vil gøre at du i teorien ikke kan køre Oblivion. Det kan du så godt i realiteten, men spillets loadingtider er meget længere (For whatever reason), og introens lydside hakker voldsomt.
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 16/05-06 19:20 
Jeg prøver at bytte VM-premium udgaven til en ganske alm. premium udgave i morgen så... det kan jo være, at der er en generel fejl på specialudgaverne.... (suk)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
PapandPapandSkrevet 17/05-06 21:06 
Jeg har solgt en eneste VM-pakke, og den havde også problemer med discen. Tyder på de er alle bundlepakkerne så...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
TKTKSkrevet 18/05-06 08:07 
Godt gået Microsoft? Det må bare ikke ske sådan noget...
BeanoBeanoSkrevet 18/05-06 08:14 
"3 million shipped!"... og 1 million returneret :!
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 18/05-06 13:10 
FIFA-bundlet blev byttet to gange. Begge gange var der fejl at spore, så jeg bad sidste og tredje gang om en alm. premium pakke, som virker upåklageligt.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
TKTKSkrevet 18/05-06 21:58 
Jeg synes fandme det er en skandale sådan noget :)
Ligesom jeg også synes det var/er mega irriterende med pixelfejl på fx. psp'en!

Men godt nok du fik skidtet byttet ;)
PapandPapandSkrevet 18/05-06 22:10 
Det er da en kæmpe skandale. Men fejlen er vel egentlig EA's, da det jo er deres spil?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
BeanoBeanoSkrevet 18/05-06 22:25 
Næppe spillet... men heller ikke EA der trykker skiverne selv.
PapandPapandSkrevet 18/05-06 22:42 
Kan godt være jeg misforstår dig.. Men det ER spillet der er problemet. Selve maskinen fungerer upåklageligt med alle andre spil.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/06-06 18:11, rettet 30/06-06 18:12 
Ja, så må jeg modvilligt også skrive mig på listen over folk, der har problemer med 360'eren.
I går flippede min 360'er ud, da jeg sad og så DVD. Billedet frøs, og nogle mærkelig grafikfejl viste sig på skærmen. Den har endnu ikke gjort det i et spil, men DVD og CD afspilning går i kage fra tid til anden.
Suk!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 30/06-06 18:55 
DeluxScan>
I går flippede min 360'er ud, da jeg sad og så DVD. Billedet frøs, og nogle mærkelig grafikfejl viste sig på skærmen.

Det sker der også tit når der er fedtpletter og risser på min normale DVD afspillerer.. fra aldi..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/07-06 11:43 
Så skete det, jeg godt vidste ville ske.
Da jeg tændte min 360'er i dag, så crashede den endnu en gang, hvorefter den lukkede ned og blot stod of flashede rødt. Et kig i manualen siger: Til service med den.
Jeg valgte så bare at aflevere den i Merlin og lade dem ordne det hele. Jeg er alligevel på ferie i 3 uger efter weekenden, så det gør ikke noget, at det bliver lidt langtrukkent.
Så er det i øvrigt, man er glad for at have købt en Core-maskine, så jeg kan lade min harddisk blive hjemme, mens maskinen bliver endevendt.

Shit happens!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 12/07-06 11:45 
Du kan da lade harddisken blive hjemme uanset om det er en Core eller ej :P Et hurtigt tænd/sluk uden den på, afslører om det er der problemet ligger.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/07-06 17:57 
Lavede skam tænd/sluk tricket, da jeg mistænkte den seneste Dashboard-opgradering for at være problemet. Det gjorde dog ingen forskel.
Men maskinen skal jo være komplet, når man sender den til reparation, så HD'en skal altså medfølge til premiums.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RaGeRaGeSkrevet 13/07-06 19:47, rettet 13/07-06 19:48 
nej det skal man ikke, de vil kun have man sender selve maskinen uden harddisk.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/07-06 21:01 
Ok, det var bare den forklaring en meget insisterende fyr i Merlin gav mig.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RaGeRaGeSkrevet 13/07-06 21:44, rettet 14/07-06 16:18 
Man kan ikke bruge Merlins brugervejledning og service til meget. For det meste aner de ikke meget om det de prøver at sælge, det samme gælder for FONA.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HeroldHeroldSkrevet 14/07-06 01:18 
Han har sikkert bare troet det var en pc - den var nok røget til Hewlett Packard til at starte med.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/07-06 18:03 
Så fik jeg en ny 360'er af Merlin, og så må den potte jo siges at være ude.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-06 12:03, rettet 20/07-06 12:05 
DeluxScan>
Ok, det var bare den forklaring en meget insisterende fyr i Merlin gav mig.

Microsoft prøver også at få dig til at sende harddisken med, når du ringer til dem.

Lader dog ikke til at det betyder noget, for jeg undlod at sende min med, men fik alligevel lavet Xboxen. Ja, faktisk så sendte de bare en ny. Ret irriterende mht til Live Arcade spil...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
lightyear dklightyear dkSkrevet 20/07-06 12:11, rettet 20/07-06 12:12 
Alle spil man har downloaded og betalt, kan downloades igen gratis, selvom man får ny harddisk, eller ny xbox 360.
are you CHICKEN?
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-06 12:24 
Jeg ved det. Men det kræver lidt tid...

Har intet at udsætte på MS's service. Den var fortrinlig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ViolatorViolatorSkrevet 24/07-06 20:44, rettet 24/07-06 20:48 
Ja, så ryger min box også en tur ind til microsoft. Den fryser simpelthen i alle min spil, og det kan jeg jo ikke leve med :)
Latterlig belastende at man giver så mange penge for en maskine, som ikke virker som den skal. Til gengæld kan jeg ikke sætte en finger på microsofts service - den funker som den skal, i hvert fald indtil videre..

P.s. Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor de ikke vil have harddisken med?
HeroldHeroldSkrevet 24/07-06 23:18 
Når man køber elektronik i starten af generationen, må man jo forvente at skidtet kan skrante lidt :)

Jeg tror ikke de vil have harddisken med, fordi den meget sjældent er problemet. Den er jo reelt bare et addon, og jeg tror at det er nemmere for dem i sidste ende - tænk hvis du fik den igen uden? :o
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 25/07-06 02:17 
Nå, men så kan jeg vel lige så godt skrive om min også...

Jeg har 8 spil til maskinen, heraf 3 bilspil, 3 first person shooters, 1 kampspil og 1 platformer. Alle 3 first person shooters (Perfect Dark Zero, Ghost Recon: Advanced Warfighter og Far Cry) fryser tilsyneladende tilfældigt på maskinen i løbet af kort tid. Faktisk er det ikke muligt at komme igennem tutorialen i nogen af dem, med mindre man er meget hurtig og heldig.

De 3 bilspil har været spillet i mange timer i træk, og der har aldrig været så meget som et hik i nogen af dem.

DOA4 (kampspillet) har frosset et par gange, men det er vist en fejl i spillet har jeg ladet mig fortælle. Kameo (platformeren) har aldrig driller heller.

Jeg har prøvet first person shooterne på en kammerats Xbox 360, og her virker de perfekt.

Jeg har stort set prøvet alt med at slette cache, spille uden harddisk, og meget andet, men uden held.

Jeg kontaktede Microsoft, som mente at det var spillet og ville vende tilbage til mig, med det har de ikke gjort endnu...

Det giver ingen mening!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/08-06 14:44 
Det lyder godt nok meget lig min 360's opførsel ca. 2 uger, inden den fik 'permanent-rødt-lys-sygdom'. Nogle spil f.eks. Quake crashede næsten med det samme, mens andre kunne spilles uden problemer. Senere galdt det dog alle spil. So... Hold onto your butt! ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 07/08-06 17:52 
Nu har min kørt i mindst en måned på denne måde. Microsoft insisterer selvfølgelig på at det er mine spil, så nu har jeg ventet på min ombytnings PDZ i en måneds tid...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JesperJesperSkrevet 10/08-06 13:34 
Jeg har også fået et problem med min Xbox 360 - eller dvs. kun med controlleren. Jeg har altid kun brugt en wireless controller, men her i den sidste måneds tid, har jeg ikke kunnet få den til at lade op via play 'n charge kablet.

Den lille diode på kablet lyser slet ikke og lader jeg kablet sidde i maskinen (og controlleren) bliver batteriet slet ikke opladet. Men bruger jeg kablet mens jeg spiller er der ingen problemer, så kablet må jo virke - måske det er batteriet?

Nogen der har nogle forslag til hvad man kan prøve (eller nogle tricks?), eller skal jeg bare sende min controller ind til rep.?
BeanoBeanoSkrevet 10/08-06 14:04 
Prøv at slutte den til din PC's USB port og se om den lader.
JesperJesperSkrevet 13/08-06 18:56 
Prøvede det lige, men det ser ud til at give samme resultat - ingen lys i dioden. Vil prøve at lade controlleren sidde i USB porten på PC'en, og se om den alligevel bliver ladet op.
KamekKamekSkrevet 25/09-06 16:28 
Hijacker lige denne tråd :-)

Min X360 at begyndt crashe når jeg spiller en bestemt del af Dead Rising (der hvor man kører rundt og smadrer zombier i maintenance-kælderen). Jeg har også i en tidligere tråd beskrevet mine problemer vedr. afspilning af visse DVD-film så nu overvejer jeg stærkt at få sendt den til reperation.

Jeg har købt maskinen i Merlin - er der nogen som har en ide om hvor længe man kan forvente en reperation tager?

Takker!
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KTCKTCSkrevet 25/09-06 21:49 
Det lyder som om du (også) har en ustabil maskine. Ring til Microsofts Xbox support og kør det den vej igennem. Det er klart det letteste og hurtigste for dig at gøre. Sådan en omgang plejer vist at tage et par uger eller sådan noget...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KamekKamekSkrevet 25/09-06 23:33 
Ok tak! :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Bede-xBede-xSkrevet 26/09-06 01:16 
Det tog præcis fjorten dage for mig at få min repareret - eller faktisk udskiftet med en ny. De kom og hentede den og bragte den igen til døren. Fantastisk service.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/11-06 20:15, rettet 23/11-06 20:25 
Ak og ve, melder mig ind i jammerdalsklubben :/

Oplever først fryse-problemet i demoen af Lost Planet (E3'06), og erfaringen tro er det sikkert bare den sædvanlige "work in progress"-årsag. Sker så senere i flere demoer og i en købstitel. Efter 3. crash i Gears Of War slipper min tålmodighed op. Kan for tiden ikke koble på Xbox Live, for at se om en softwareopdatering skulle løse problemet. Tjekker http://support.microsoft.com/kb/907586/]Xbox.com/support[/LINK]" target="">Xbox.com/support for eventuel løsning, hvor kun harddisk-testen falder mig i øjnene. Uden at have tjekket dette endnu, går jeg i Merlin og forklarer. Der ringes til Xbox Customer Support med engelsk servicering. Ifølge Merlin siger XCS, at der er tre mulige løsninger:

1. Prøv softwareopdatering.

2. Prøv uden harddisk.

3. "Skil maskinen ad og nulstil softwaren".

Jeg kan pt ikke #1, har pt ikke prøvet #2, mens #3 var nogenlunde det Microsoft havde fortalt Merlin på den mest simple måde (ekspedienten sagde at det lød ret kompliceret, og vi blev enige om at det måtte være ganske unormalt at kunden selv skulle foretage et sådan indgreb).

Må i hvert fald lige prøve den nemme mulighed med at teste uden harddisk, inden maskinen kastes videre til Merlin imorgen.

Jer Merlin-kunder med forfrosne X360'ere - fik I en "supportkonsol" (eller hvad de kaldes) mens problembarnet var til reparation? Det lød som om jeg muligvis kunne få lov til det, selvom jeg nok tyr til en direkte ombytning (den mulighed fik jeg også, selvom ekspedienten virkede lidt i tvivl om det rent faktisk var muligt). Vente i 14 dage?! Ellers tak, men det skal da ikke undre mig, at det ender med dét... :/

EDIT: Har efterårsopdateringen "Dashboard 2.0.2858.0 - Kernel 2.0.2858.02 (BK:2.0.1888.0)" i X360'eren.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KamekKamekSkrevet 23/11-06 20:22 
Jeg ringede direkte til support uden at kontakte Merlin - det har muligvis været dumt eftersom jeg har været uden Xbox 360 i to måneder snart :(
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/11-06 01:04 
SkyblazeR>
Jer Merlin-kunder med forfrosne X360'ere - fik I en "supportkonsol" (eller hvad de kaldes) mens problembarnet var til reparation? Det lød som om jeg muligvis kunne få lov til det, selvom jeg nok tyr til en direkte ombytning (den mulighed fik jeg også, selvom ekspedienten virkede lidt i tvivl om det rent faktisk var muligt). Vente i 14 dage?! Ellers tak, men det skal da ikke undre mig, at det ender med dét... :/

Jeg fik en midlertidig konsol, men jeg brugte den ikke, for da jeg pakkede den ud var den super-nasty klistret.
Da jeg havde min inde, fik jeg den ombyttet på en uges tid, tror jeg. Det står her i tråden.
Hvor gammel er din 360'er?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 24/11-06 16:25, rettet 24/11-06 16:26 
DeluxScan>
Jeg fik en midlertidig konsol, men jeg brugte den ikke, for da jeg pakkede den ud var den super-nasty klistret.

Både konsol og controller? Hvilken slags substans mon det har været... :)

Hvor gammel er din 360'er?

Den er købt i begyndelsen af august og kaldes "360 Pakken" (vistnok også officielt kaldt Premium-pakken ;)). Selve produktionsdatoen er 2006-02-28. Blev koblet til Live med det samme, hvor den så hentede sommer/efterårsopdateringen (den er nyeste er vist D:2.0.4532.0-K.2.0.4532.0). Fik ikke spillet uden opdateringen 2.0.2858.0, så kan ikke 100% sige at den er årsagen, men iflg andre tyder det på at være tilfældet. Men jeg har også set folk der har oplevet frysningen ved at opdatere til 2.0.4532.0.

Min X360 fryser indenfor en time i et hvilket som helst spil - både med og uden harddisk. Så Merlin får den op idag...damn...det værste tidspunkt på ugen at aflevere den på, eller ikke kunne spille Gears Of War... :( Håber de har en ikke-klistret supportkonsol stående... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 01/12-06 16:00 
Er der nogen der kender Powermill Service? Fik en papirlap med posten vedr. "en reparation". Havde på fornemmelsen hvad det kunne være selvfølgelig, men der er ingen detaljer om apparatet eller forhandler, eller noget. Så er det bare heldigt at jeg ikke har andet til reparation end Xbox 360. Men OK, der er i det mindste et rep-nr, som kan bruges til at søge på status via deres hjemmeside. Rart at vide :! Nå, men man må jo så i Merlin for at høre hvad hulen problemet er (afleverede alt inkl tilbehør). De skriver:

"Kontakt venligst butikken hvor deres apparat er indleveret da det af garantimæssige årsager ikke skal/kan repareres.
Medbring dette kort + bon/police samt resterende tilbehør.
Tilbehøret skal videre til værkstedet !!"

Har andre fået et sådan kort vedr. reparation?

http://194.255.38.150/m-web/Reparation/visreparation.asp?741326
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
QQSkrevet 01/12-06 16:17 
Da jeg fik sådan en besked fra Merlin angående mit DVD surround (hvor jeg kun havde indleveret receiveren til reperation), tog jeg alle højtalerne med ned, og fik et nyt anlæg.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/12-06 17:25 
SkyblazeR>
Har andre fået et sådan kort vedr. reparation?

Jeg fik præcis det samme at vide = ny konsol.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 02/12-06 15:01, rettet 02/12-06 15:10 
Og det blev det så til faktisk omgående efter Merlin så den lidt misinformerende raparationsbesked (ekspedienten mente de måtte have røget et eller andet kradsbørstigt hos Powermill Service). Merlin var desuden lidt overraskede over, at det var gået så hurtigt (det kom ligefrem som et chok, kunne man fornemme). Afleverede maskinen forrige lørdag d. 25/11 nær lukketid, og raparationsstatus blev oprettet d. 27/11 (modtog endelig status d. 29/11). Ombytningen kom da heller ikke helt uventet ud fra tråden her. Desværre fik jeg samtidig indfriet min frygt mht harddisken (var meget tæt på ikke at vedlægge den, men det er nu engang kutymen at gøre med 360-pakken). Kunne dog hente den engang i næste uge (I hope). Ikke om jeg vil betale for et officielt memory-stick til overpris imellemtiden.

Kan jo så ikke gemme spil, men Merlin var meget sikre på at det kunne jeg sagtens gøre på en USB-nøgle. Ja, det ville da være imponerende, men mon ikke det så også ville være i konflikt med Microsofts officielle memory-sticks og forringe salget af disse? En USB-enhed såsom harddisk eller nøgle kan kun bruges til at afspille musikfiler og vise billeder (iflg manual og hvad jeg selv har oplevet). Man kan ikke direkte gemme spil på disse. Hvis andre har oplevet det modsatte, så sig endelig til, men ingen af dem jeg har sat i genkendes som en enhed under Memory.

Jeg har ikke testet den nye X360 med spil endnu, men bemærkede visse forskelle fra den førstkøbte - i emballage, indhold og system:

- På emballagen er der ikke mere en praktisk bærerem (først til min store undren da jeg skulle bære den).
- Der er kun et tobenet strømkabel (der medfulgte et jordkabel med den gamle).
- Produktionsdatoen er 2006-09-18!! (den gamle var 2006-02-28)
- System info har opdateringen 2.0.2858.0 (der findes en nyere, men jeg kan ikke hente den pt pga en netværksfejl).

At maskinen har en nyere dato, må være det der er grund til at juble mest over - kunne jo være lig med færre "børnesygdomme" og dermed en stabil maskine man ligefrem kan bruge til at spille på over en længere periode...altså lige indtil overophedningen ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
75 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig