X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Compugame kantbånd og folie


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 15/05-06 21:36, rettet 15/05-06 21:36 
Mit Compugame Luxus II arcade kabinet trænger til at blive shinet en smule op. For at kunne gøre det mangler jeg:

1. Nye kantbånd (aka. T-molding). Er der en af jer, der kender til en type, der passer præcist (er magen til det originale)? Hvad hedder det og hvor kan det købes? Aftagnings/påsætningstips?

2. Ny folie/laminat på joystick-/front-panelet (det der originalt er trykt et compugame logo på). Hvor kan man købe det? Hvad hedder det helt præcist? Aftagnings/påsætningstips?

På forhånd mange tak for hjælpen.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
flottenheimerflottenheimerSkrevet 05/06-06 21:13 
Anyone?
Please.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RJKRJKSkrevet 05/06-06 21:37 
Jeg tror ikke der er nogen her, der kan hjælpe dig.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 05/06-06 21:56 
Sig ikke det! Giv mig lige et øjeblik til at starte min "kantbåndsmaskine" op, og så skal jeg være der :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 05/06-06 22:07, rettet 05/06-06 22:07 
Joeh, jeg kan da godt hjælpe med kantbåndsaftagning, forresten. Det er sådan set bare at hive i det, så kommer det af ;p

Vi har kun skiftet kantbånd på én maskine, og det var ikke en CompuGame. Tror dog ikke der er den store forskel hverken på maskiner eller bånd, men det er ikke noget jeg ved.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig