X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem vinder CL???


Svar
tue hazukitue hazukiSkrevet 28/05-03 14:34, rettet 28/05-03 14:34 
Hvem tror i vinder CL??? Jeg tror mest på Milan...

EDIT: Wow emne nr. 2000!!! :)
»You'll never walk alone«
69 emne(r).
« < 1 2

Svar
Mati-GolMati-GolSkrevet 29/05-03 12:20 
Hvorfor?
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
CronossCronossSkrevet 29/05-03 12:40 
Set over hele turneringen kan der da ikke herske nogen tvivl om at Real, Barca eller Juventus var værdige vindere.
StriferStriferSkrevet 29/05-03 12:44 
Cronoss >
Set over hele turneringen kan der da ikke herske nogen tvivl om at Real, Barca eller Juventus var værdige vindere.

Der vil jeg give Cronoss fuldkommen ret. Barca havde to flotte gruppe spil og Real spiller jo altid godt og Juvenstus Kom stærkt tilbage efter to lidt svage gruppe spil. Så AC Milan var hel sikkert ikke værdige vindere!
XBL Gamertag: ZeNtiX
quadquadSkrevet 29/05-03 12:48 
Barca vandt alt på nær en uheldig kamp :(
De havde nu fortjent det...
StriferStriferSkrevet 29/05-03 12:53 
Du mener selvfølgelig den mod Juve. Hvis ja syntes jeg nu også at på spil af chancer burde Barca havdet gået videre. Jeg skylder skylden på Luis Enrique's store chance....
Damn him;)
XBL Gamertag: ZeNtiX
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 29/05-03 13:15 
Ja, vi må håbe, at det går Barca bedre næste sæson. Maakay skulle jo være på vej dertil, og han er ikke hr. "hvem-som-helst" ;)
StriferStriferSkrevet 29/05-03 13:19, rettet 29/05-03 13:21 
Ok. Der må jeg give op. Jeg er Barca-fan og så havde jeg ikke engang hørt at Maakay måske skulle dertil!

EDIT:Kan jeg ikke få et link????
XBL Gamertag: ZeNtiX
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 29/05-03 13:27 
Læste det inde på fcbarcelona.dk, men siden ser ud til at være nede lige nu.

Iker Casillias skulle også være på vej til Camp Nou...
Mati-GolMati-GolSkrevet 29/05-03 13:36 
Ja, det lyder jo som en side der kommer med lutter sande rygter...
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
StriferStriferSkrevet 29/05-03 13:38 
Damn.... Min computer kan ikke åbne siden..... Hvad er der galt?
XBL Gamertag: ZeNtiX
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 29/05-03 13:40 
Mati-Gol >
Ja, det lyder jo som en side der kommer med lutter sande rygter...

Tjaa, de har vist været på www.fcbarcelona.com, har bare ikke kigget efter ;)

Men det kunne være meget godt, hvis de to kom til Barcelona...
Mati-GolMati-GolSkrevet 29/05-03 16:03 
Det gør det vel ikke mere sandt, at de skriver det på .com siden?
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
SolaegSolaegSkrevet 29/05-03 17:12 
Pieyanthikos >

Iker Casillias skulle også være på vej til Camp Nou...

Det må man da så sandelig ikke håbe! Den mand er genial og hører ikke til i Barce! ;-)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 29/05-03 17:15 
Mati-Gol >
Det gør det vel ikke mere sandt, at de skriver det på .com siden?

Det er den officielle Barca-side, fra folket i klubben. Den med .dk er en dansk fanside, der bare skriver nyheder de finder.
Mati-GolMati-GolSkrevet 29/05-03 17:31 
Hvis det passede hvad dem i det spanske galehus sagde, så ville Barca pt. have en 1.holdstrup på 400-500 spillere...
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
SaturinoXSaturinoXSkrevet 29/05-03 19:04 
Jeg syntes nu Juve, skulle have vundet, de spillede begge en god kamp, med enkelte skud-forsøg, men det må være nedtur for Juventus at tabe CL-Finale på Straffe-spark.

:(
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 30/05-03 11:12 
Selvom alt det jeg har skrevet kun er rygter, kan folk jo lige så godt få det at vide.

Beckham er efter rygterne at vide også sat i forbindelse med Barca: http://home11.inet.tele.dk/barca/Nyheder/29052003.htm

Casillas nægter aftale med Llauradó: http://home20.inet.tele.dk/fcbarcelona/Nyheder/270520032.htm

Nederst på siden står der det med Makaay: http://home20.inet.tele.dk/fcbarcelona/Nyheder/20052003.htm

Så skulle der vist ikke være mere...
JinkJinkSkrevet 30/05-03 12:38 
Ja, først nu er jeg rigtig kommet mig over nederlaget og kan snakke om den.

Det her er en af grundene til at jeg altid har hadet Champions League! Jeg ved at Juve sagtens kan slå Milan. Det er intet problem, og de har gjort det flere gange, men så møder de dem en enkelt gang og de taber og så er man bare helt ude. Derfor er det meget sjældent det bedste hold der vinder CL, men derimod det hold som bare har heldet med sig. Til næste år bliver det endnu værre når de indfører det med et gruppespil og så derefter knockout helt til finalen. Noget være gylle. For mainstream publikummet tror at det hold der vinder CL er det bedste hold i verden.

Jeg synes kampen var god og meget lige. Der var ikke nogen af holdene der havde fortjent det mere end det andet, men jeg må alligevel sige at jeg er skuffet over Juventus. De kom slet ikke i gang. Den her kamp havde de ikke fortjent og vinde, men det synes jeg nu heller ikke Milan havde.

Men jeg synes da det var en rigtig god kamp. Grunden til at der ikke kom mål og chancer var fordi begge hold kæmpede så hårdt og spillede meget fysisk så det blev rigtig svært for angriberne. Desuden kender de jo også hinanden fra Serie A, og var klar over hvordan de ville spille.

Men der hvor det gik helt galt var da Lippi satte Zalayeta ind! Hvad fanden ser manden i ham! Normalt ville jeg bekytte alle juve spiller, men jeg synes godt nok han er dårlig! Og jeg vidste han ville brænde det straffespark, hvad ellers. Han er sq ikke god til det heller.

Men en anden ting der irriterer mig lidt er da Montero skal skyde straffespark. Inden han har skudt står Dida en halv til en hel meter foran stregen og derfor burde redningen ikke blive godkendt.
StriferStriferSkrevet 30/05-03 12:44 
Pieyanthikos >
Selvom alt det jeg har skrevet kun er rygter, kan folk jo lige så godt få det at vide.

Beckham er efter rygterne at vide også sat i forbindelse med Barca: http://home11.inet.tele.dk/barca/Nyheder/29052003.htm

Casillas nægter aftale med Llauradó: http://home20.inet.tele.dk/fcbarcelona/Nyheder/270520032.htm

Nederst på siden står der det med Makaay: http://home20.inet.tele.dk/fcbarcelona/Nyheder/20052003.htm

Så skulle der vist ikke være mere...

Goooood news! Bortset fra den med Casillas! :(
XBL Gamertag: ZeNtiX
69 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig