X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem vinder CL???


Svar
tue hazukitue hazukiSkrevet 28/05-03 14:34, rettet 28/05-03 14:34 
Hvem tror i vinder CL??? Jeg tror mest på Milan...

EDIT: Wow emne nr. 2000!!! :)
»You'll never walk alone«
69 emne(r).
1 2 > »

Svar
tue hazukitue hazukiSkrevet 28/05-03 14:34, rettet 28/05-03 14:34 
Hvem tror i vinder CL??? Jeg tror mest på Milan...

EDIT: Wow emne nr. 2000!!! :)
»You'll never walk alone«
dchangdchangSkrevet 28/05-03 14:35 
Jeg tror mest på Juventus. De har jo gude-sønnen Del Piero.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 28/05-03 14:40, rettet 28/05-03 14:42 
tja.. jeg havde før 1/4 finalerne forudset en finale mellem Milan og Real M. og så var jeg usikker på, hvem der ville vinde. Sådan gik det ikke helt. Men jeg siger nok stadig Milan er bedst! Selvom LIGE NU siger min intution mig Juventus. Men kvindelig intution duer nok ikke i fodbold ;)
Bare den ikke ender uafgjort (altså når de 90.min er slut), for så mister jeg penge.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/05-03 14:44, rettet 28/05-03 14:45 
øh...hvis kampen ender uafgjort bliver der jo spillet ekstratid med efterfølgende straffespark, så du kan jo ikke tabe på at de spiller uafgjort. en finale skal jo afgøres..doh!

EDIT: jeg satser mine penge på milan, de har spillet en fantastisk sæson, og med inzaghi's 10 mål i 12 kampe kan det jo ikke gå helt galt.

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
jaesjaesSkrevet 28/05-03 14:45 
Nu hvor Real M. ikke er med, bliver det vel Milan (med andre ord; det SKAL sq blive Milan!)
olmeolmeSkrevet 28/05-03 14:45 
Hvis man har sat penge på en kamp er det stillingen ved alm. spilletid afslutning der gælder.
RJKRJKSkrevet 28/05-03 14:47 
Milan.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 28/05-03 14:49 
Jeg havde troet Juventus ville vinde. Men nu da Nedved har karantæne, så er det pludselig en helt anden sag. Jeg tror på Milan.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 28/05-03 14:49 
NowhereMan1 >
øh...hvis kampen ender uafgjort bliver der jo spillet ekstratid med efterfølgende straffespark, så du kan jo ikke tabe på at de spiller uafgjort. en finale skal jo afgøres..doh!

tsk tsk jeg synes, da jeg havde skrevet det forståeligt :/ Men lad mig skære det ud i pap for dig: Hvis den ordinære spiltid ender uafgjort, så mister jeg penge!
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
SaturinoXSaturinoXSkrevet 28/05-03 14:50 
Jeg Syntes Juventus skulle vinde, men jeg tror det ser sort ud, Stupide Nedved
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
keddeweddekeddeweddeSkrevet 28/05-03 14:57 
NowhereMan1 >
øh...hvis kampen ender uafgjort bliver der jo spillet ekstratid med efterfølgende straffespark, så du kan jo ikke tabe på at de spiller uafgjort. en finale skal jo afgøres..doh!

Selv doh...

Milan må, skal og vil vinde!
In your face space coyote...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 28/05-03 14:58 
Nu er jeg ikk den store fodbold kender, men syntes nu Juventus er OK, :D kender ikk så meget Milan.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
StriferStriferSkrevet 28/05-03 15:00 
jeg tror sku at det bliver Juventus der løber med titlen i år. Selvom jeg hoder mest med Milan.
XBL Gamertag: ZeNtiX
JinkJinkSkrevet 28/05-03 15:00, rettet 28/05-03 15:03 
Ej tag jer nu sammen!!!

Hvorfor tror så mange på Milan??

Eller hvorfor siger de at de er bedre end Juve??

Juventus er da klart bedre end Milan. Jeg tror for mange har set for meget Onside.

Jeg ved ikke hvem der vinder, men jeg holder klart med juve da jeg også er juve fan:)

Til Jaes og keddewedde: Hvorfor vil du ikke have Juventus vinder?
SaturinoXSaturinoXSkrevet 28/05-03 15:01 
Hey papa, jeg tror sq da på Juventus !! BONDERØVE !!! :D
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
Mati-GolMati-GolSkrevet 28/05-03 15:04 
NowhereMan1 >
EDIT: jeg satser mine penge på milan, de har spillet en fantastisk sæson, og med inzaghi's 10 mål i 12 kampe kan det jo ikke gå helt galt.

/NM1

Ja, fantastisk sæson... de fik både en 3. plads i Serie A og fik lige nøjagtigt møvet sig med i finalen i CHL ( vinder med et mål i sidste minut over Ajax, går videre på reglen om "udebane" mål mod Inter.

Juventus kører kklart den finale hjem, med eller uden Nedved. De har Del Piero og Trezeguet i front, som begge er utroligt giftige, så har de Camoranesi og Zambrotta på hver sin kant og med Conte/Tacchinardi - Davids som hårdtarbejdende midtbanefolk, så skal det nok gå.

Det kan godt være, at Milan havde et flot gruppespil, men det har i de sidste 4 kampe i CHL været tydeligt, at de har brændt alt krudtet af i gruppespillet.
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
JinkJinkSkrevet 28/05-03 15:05, rettet 28/05-03 15:06 
Det var godt!

Jeg er glad for at de er kommet i finalen for alle har før indtil nu troet at de var dårlige og alle mine venner har grint af mig hver gang jeg sagde de var de bedste!
FizbanFizbanSkrevet 28/05-03 15:07 
Juventus.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
JinkJinkSkrevet 28/05-03 15:07 
Spørgsmålet er om de bruger Del Piero i angrebet??
keddeweddekeddeweddeSkrevet 28/05-03 15:11 
Papa >
Jeg ved ikke hvem der vinder, men jeg holder klart med juve da jeg også er juve fan:)

Til Jaes og keddewedde: Hvorfor vil du ikke have Juventus vinder?

Sikkert af samme grund du ikke vil have, at Milan vinder!

Ikke at jeg er decideret Milan fan, men jeg kunne bare godt onde dem titlen i stedet for et hold som Juventus, der de sidste årtier (nærmest) kun har haft succes!

Milan var på toppen, så røg de ned i bunden, og nu står de på toppen igen - så derfor!
In your face space coyote...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 28/05-03 15:11 
Trezeguet kommer hverfald i front !, mon ikk også Del' piero
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
ViolatorViolatorSkrevet 28/05-03 15:12, rettet 28/05-03 15:16 
Brøndby vinder! Altså imorgen...

I aften sætter jeg pengene på Juventus.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 28/05-03 15:15 
Ja, nu er der håb for Juve !!!

Hvem vinder Champions League,? det gør AC Milan IKK

- God digter?? :D
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SolaegSolaegSkrevet 28/05-03 15:17 
Jeg er egentlig meget enig med Søster Salsa. Jeg synes, at Juventus har fortjent at vinde, da de viste rigtig god fodbold i sidste kamp mod Real Madrid. Men hvis det stod til mig, var Real kommet i finalen. Det er helt klart dem, som spiller bedst fodbold.
JinkJinkSkrevet 28/05-03 15:17 
Ok keddewedde jeg er bare træt af folk der siger juve spiller kedeligt fodbold og jeg troede det var samme grund du ikke vil have juve vinder. Men selvom juve har haft mere succes på det sidste så Milan jo vundet CL flere gange end juve, så på den måde kan du vil også onde juve titlen, ik??

Hvis Del Piero kommer i angrebet, hvem skal så erstatte Nedved?? Måske Camoranesi, men han kan slet udfulde Nedveds plads, så måske vil det være bedst med Del Piero der?
keddeweddekeddeweddeSkrevet 28/05-03 15:22 
Papa >
Ok keddewedde jeg er bare træt af folk der siger juve spiller kedeligt fodbold og jeg troede det var samme grund du ikke vil have juve vinder. Men selvom juve har haft mere succes på det sidste så Milan jo vundet CL flere gange end juve, så på den måde kan du vil også onde juve titlen, ik??

Lad os bare sige, at udfaldet af den kamp, uanset hvad det bliver, ikke kommer til at forstyrre min nattesøvn, men allerhøjst min pengepung!
In your face space coyote...
jaesjaesSkrevet 28/05-03 15:38 
Papa >
Til Jaes og keddewedde: Hvorfor vil du ikke have Juventus vinder?

Jeg synes Juventuses spillestil har været lídt kedelig i dette CL.
Og så er jeg sur over, at de slog Real M. ud ;)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 28/05-03 15:39 
Tror at Milan vinder. Juventus mangler Nedved, der har spillet godt i de sidste kampe. Men den ordinære spilletid tror jeg nu ender uafgjort, 0-0 el. 1-1. De spiller nok begge sikkert og taktisk, så mange mål bliver det nok ikke.

Har dog ikke spillet på kampen, da jeg mener man mest nyder en god fodboldkamp ved ikke at holde med nogle af holdene pga. penge. Så kan man ikke se det flotte i et pragt-mål fra det hold, der ikke skulle score ;)
keddeweddekeddeweddeSkrevet 28/05-03 15:47, rettet 28/05-03 15:49 
Hvis i nu skal være helt ærlige, ser i så ikke kun fodbold som undskyldning for at indtage alkohol sammen med vennerne og slippe for kæresten?

Det er selvfølgelig ment som en joke, men et eller andet sted er jeg overbevist om, at der ligger en lille grad af sandhed i det!

EDIT: Spørgsmålet gælder kun hvis du har kæreste, hang til alkohol og er en fyr!
In your face space coyote...
JinkJinkSkrevet 28/05-03 15:58 
Har lige fået kæreste(fik hende i fredags :)) og hun skal faktisk over se den sammen med mig selvom de er antifodboldfans i deres familie
keddeweddekeddeweddeSkrevet 28/05-03 15:59 
Tillykke med kæresten!!!
In your face space coyote...
JinkJinkSkrevet 28/05-03 16:02 
TAAK!!!
AssassinAssassinSkrevet 28/05-03 16:08 
keddewedde >
Hvis i nu skal være helt ærlige, ser i så ikke kun fodbold som undskyldning for at indtage alkohol sammen med vennerne og slippe for kæresten?

No way....kunne aldrig finde på at drikke til en fodboldkamp. Iøvrigt tror jeg "La Vecchia Signora" vinder....efter straffe, eller evt. på et silver goal
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
quadquadSkrevet 28/05-03 16:14 
Jeg tror Barcelona vinder.
dchangdchangSkrevet 28/05-03 16:17 
Jeg håber virkelig ikke at Skagen vinder igen...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
FeldthausFeldthausSkrevet 28/05-03 16:32 
juventus vinder i dag, selvom de ikke har nedved med.
Juventus har godt nok haft en stor nedtur mod man utd. men tror stadig mest på dem
gamertag: FELDTHAUS DK
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/05-03 16:34 
keddewedde> kunne aldrig finde på at se fodbold sammen med kæresten...hun interesserer sig ikke for det (surprise!). en kamp som CL-finalen skal da ses sammen med drengene og med en øl i hånden. så er man fri for at bruge tiden på at sidde og forklare offside-reglen...

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
UnknownUnknownSkrevet 28/05-03 16:37 
Milan vinder, pga. én person ... Nedved!
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
MajorPMajorPSkrevet 28/05-03 17:20 
Tror Juventus vinder.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
jaesjaesSkrevet 28/05-03 17:25 
NowhereMan1 >
...så er man fri for at bruge tiden på at sidde og forklare offside-reglen...

Ja, eller hvorfor spillerne ikke får ondt i hovedet når de header ;D
JinkJinkSkrevet 28/05-03 18:15 
Feldthaus >
juventus vinder i dag, selvom de ikke har nedved med.
Juventus har godt nok haft en stor nedtur mod man utd. men tror stadig mest på dem

Tror du ikke de er kommet over det?!

Det kan godt være de mangler Nedved, men mon ikke holdet vil kæmpe endnu hårdere når de nu mangler ham og derfor bliver endnu sværre for Milan
SaturinoXSaturinoXSkrevet 28/05-03 20:38 
Juventus vinder, Milan score sikkert ét Lucky-Goal, men det ska Juve Nok Rette op på !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
dchangdchangSkrevet 29/05-03 00:02 
Ih du godeste en kedelig kamp. Italiensk fodbold i en nøddeskal.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 29/05-03 00:13 
Enig, kun første halvleg var seværdig.

Jeg sagde jo at Miland vandt i overtiden, og den ordinære endte 0-0 el. 1-1 ;)
SolaegSolaegSkrevet 29/05-03 08:54 
Jaeh, det var desværre en ret så kedelig kamp. Dog var første halvleg sanske udemærket.

Men jeg tror altså, at jeg skal blive profesionel straffesparkskytte, for det var de sørme ikke alt for gode til. Dog stod målmændene også genialt.
UnknownUnknownSkrevet 29/05-03 09:14 
dchang >
Ih du godeste en kedelig kamp. Italiensk fodbold i en nøddeskal.

Var det en kedelig kamp?! Det kan godt være en god kamp selvom der ikke bliver scoret nogen mål...
Første og anden halvleg var da præget af intensitet, spænding og gode detaljer...!
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
ChronoChronoSkrevet 29/05-03 09:26 
Det var da den kedeligste CL-finale ever... Gaaaaab! Men Dida var vild til sidst - ret smart som han løb frem mod straffesparksskytten.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
StriferStriferSkrevet 29/05-03 09:39 
Hvorfor skal italiansk fodbold være så kedeligt..... Jeg ved ikke engang om man kan sige at det var fortjent at Milan vandt! :-/
XBL Gamertag: ZeNtiX
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 29/05-03 10:00 
yawn...ja kedelig kamp! 1.halveg var vel ok, men derefter faldt spændingen godt nok drastisk. hader desuden kampe, der bliver afgjort på straffe...så er det ofte tilfældigt hvem der vinder. set over hele kampen var milan dog de værdige vindere!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
APHAPHSkrevet 29/05-03 10:08, rettet 29/05-03 12:53 
NowhereMan1 >
set over hele kampen var milan dog de værdige vindere!

og set over hele tuneringen, var det heller ikke helt ufortjent, at det er Milan der løb af med titlen...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
69 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig