X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Assassin's Creed (måske spoilers)


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/05-06 08:38, rettet 14/05-06 08:38 
Der er noget fishy... ved det spil... vi har siddet og snakket lidt om det på redaktionen. Når man ser den store trailer i HD udgaven, så starter den med et lille glitch, derefter "loading" og i slutningen af traileren hvor han er ved at gå ud af porten, er der flere gange at der igen er glitches i billedsignalet. Er det ikke underligt? Vi snakkede om at det er måske en person der på en... Se hele indlægget
74 emne(r).
1 2 > »

Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/05-06 08:38, rettet 14/05-06 08:38 
Der er noget fishy... ved det spil... vi har siddet og snakket lidt om det på redaktionen. Når man ser den store trailer i HD udgaven, så starter den med et lille glitch, derefter "loading" og i slutningen af traileren hvor han er ved at gå ud af porten, er der flere gange at der igen er glitches i billedsignalet. Er det ikke underligt? Vi snakkede om at det er måske en person der på en eller anden måde er "sendt tilbage" til middelalderen, eller noget...

I hvert fald er det da mærkeligt. Personligt håber jeg på at spillet er "ren" middelalder, men man kan ikke vide...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/05-06 12:10 
Hvad? Jeg vil gerne have noget af det du ryger ;-D

*Kigger alligevel*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ChronoChronoSkrevet 14/05-06 12:48 
Hvor finder jeg den trailer?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dRxLdRxLSkrevet 14/05-06 12:52, rettet 14/05-06 13:03 
http://gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2581

Siden du er faldet i familiefars-fælden må jeg dog lige advare dig imod at se de forskellige interviews med spillets executive producer. Hun er lidt for cute til at man kan garantere for at hun senere vil blive holdt ude af éns talen i søvne ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 14/05-06 14:11 
Hehe, jeg har set de interviews - og du har nok ret - jeg nøjes med sofaen i nat :p

Men derudover så virker hun entusiatisk og som om hun ved hvad hun laver... bliver spændende at se om det holder.

Angående det King Chaos nævner, så synes jeg også det ser sært ud. Hvorfor skulle de klippe filmen sådan sammen uden en årsag? En tidsrejsende lejemorder er da ikke en dårlig idé :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dRxLdRxLSkrevet 14/05-06 15:47 
Indblanding af tidsrejser i plottet ville godt nok totalt ødelægge det for mig.
Mon ikke det blot er visuelt stil, ala det "blue filter" de bruger til at gøre stemningen i billederne koldere?

Tror I i øvrigt at det man ser i traileren er real-time, eller i det mindste noget der er muligt at opnå i real-time for ps3? Jeg synes i hvert fald klart det overgår alt hvad jeg hidtil har set på xbox 360, selvom jeg da helst så at spillet også kom til denne platform.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/05-06 16:05 
dRxL>
http://gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2581

Siden du er faldet i familiefars-fælden må jeg dog lige advare dig imod at se de forskellige interviews med spillets executive producer. Hun er lidt for cute til at man kan garantere for at hun senere vil blive holdt ude af éns talen i søvne ;-)

Hehe - Det første jeg opdagede. Hun er irriterende spilbar... ;-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/05-06 16:47, rettet 14/05-06 16:47 
...det var det jeg satte næsen mest op efter, da jeg læste det I skrev om hende i den anden tråd. Men jeg synes ikke hun er SÅ lækker. Hun er da sød og lyder begavet (hvilket altid er et turn on), meeeen... måske er I bare sultne? :D ...sorry det var off topic :/

Time-travelling eller noget virtuelt halløj vil gøre mig helt kold. Den middelalder-stemning de bygger op er SÅ fed at det ville være synd, hvis den ikke var "virkelig".
AmbyAmbySkrevet 14/05-06 17:39 
Rygter:
Så vidt jeg har hørt (Vist nok af Herold) som blev der sagt det var realtime.

Derudover faldt jeg over dette:
http://www.noooz.com/archives/2006/05/exclusive_assassins_creed_not.html
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ChronoChronoSkrevet 14/05-06 18:32 
Var det ikke også det spil som kørte på en 360 der var overdækket med et klæde, og tilsluttet en uofficiel PS2-controller? Jeg tror på time-exclusive. Ubisoft lader da ikke en ny stor franchise køre på én konsol.

Rygterne om at det er delvist sat i andre tidsaldre har jeg også læst andre steder nu. Jeg synes det lyder fedt. Realistisk middelalder finder jeg normalt ret kedeligt, og mon ikke de kan finde store menneskemængder i andre tidsaldrer også :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 14/05-06 18:44 
Hvis det skal være stor franchise, så giver tidsrejser da også et meget større potentiale for alsidighed og overraskelser.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 14/05-06 20:22 
Dark-Light>
Rygter:
Så vidt jeg har hørt (Vist nok af Herold) som blev der sagt det var realtime.

Derudover faldt jeg over dette:
http://www.noooz.com/archives/2006/05/exclusive_assassins_creed_not.html

Det er rigtigt - han spillede det inde i selve boden. :) Det så hamrende fedt ud. De har taget noget af det bedste fra Prince of Persia, fjernet aben og givet ham en skummel kniv. Jeg tror ikke umiddelbart at det behøver at være tidsrejse - det kan også være det er gamle minder eller noget i den dur. Konceptet er i hvert fald spændende.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 14/05-06 21:22 
Er der en abe i Prince of Persia? Beklager min uvidenhed men jeg magtede ikke at spille et spil af så konceptuel ringe kvalitet i ret lang tid.

Mht. Jade, så er det for det første rigtig at jeg er "sulten" (ingen skam der) og jeg kan da godt se at hun ikke er perfekt, men hun kan jo kode og tale om computerspil og hendes lidt kejtede usikre "giggle" er så charmerende (kawaii!). Men nok om kvinder jeg ikke har en jordisk chance for at komme i nærheden af uden at risikere et senere polititilhold :-p

Angående "serialiserbarheden" af Assassins Creed" så kom jeg lige i tanke om at Jade på et tidspunkt i interviewet snakker om hvordan de her "hassassins" historisk set var de første assassins. Så man kunne måske forestille sig at senere "kapitler" vil blive placeret i andre historiske perioder hvor assassins har spillet en afgørende rolle. Det ligger også lidt i ordet "creed" som indgår i titlen.

http://dictionary.reference.com/search?q=creed
1. A formal statement of religious belief; a confession of faith.
2. A system of belief, principles, or opinions: laws banning discrimination on the basis of race or creed; an architectural creed that demanded simple lines.

I "Assassins Creed" er derved udtrykt en fællesmængde for snigmordere, og Jade sagde også at det ville handle meget om det broderskab man er en del af, og følelig deres regler og love.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 14/05-06 23:17, rettet 14/05-06 23:17 
Ja, man kan vel godt forestille sig et Tempelridder-agtigt koncept, hvor det næste spil så foregår i en lidt nyere tidsperiode. Det cementerer dog ikke årsagen til bølgeeffekterne i filmen. Og det kan jo være så meget. Måske begynder spillet med, at en af snigmorderne fortæller sin livshistorie til en eller anden, og hver gang man springer fra historien til selve spillet forekommer bølgeeffekten måske.

Jade er da den største overraskelse på dette års E3, jeg havde aldrig hørt om hende før. Kønne nørder er altid interessant :)
dRxLdRxLSkrevet 14/05-06 23:43, rettet 14/05-06 23:44 
[DARTH-VADER]Noooooooooooooooooo[/DARTH-VADER]

Det er nu officielt slut mellem mig og Jade (før hun overhovedet havde en chance for at opdage at der var noget :-p))

Nyd den første del af beskrivelsen og græd over de sidste par afsnit :(
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 15/05-06 08:48 
I det interview jeg så, der sagde hun så vidt jeg husker noget med at de forsøgte at undgå at spilleren skulle starte forfra hele tiden. Det passer vel meget godt med at han er udødelig.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 15/05-06 10:09 
King Chaos>
Hun er da sød og lyder begavet (hvilket altid er et turn on), meeeen... måske er I bare sultne? :D

Så er det derfor jeg fik sjove billeder inde i hovedet da hun i interviewet talte om at alt der stikker mere end to tommer ud, er interaktivt? :!
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/05-06 10:42 
Haha... good one... anyways, jeg læste lige artiklen fra Noooz.com, og måske er jeg ved at vende mig til tanken om at spillet strækker sig over flere perioder. Jeg må indrømme at jeg godt nok er klar til at prøve at spille det.
BeanoBeanoSkrevet 16/05-06 10:55 
Så lige traileren i går og kan kun give dig ret i at der kraftigt hentydes til noget "fishy"... noget med tidsrejser eller virtuel verden (a.la. Matrix). Det sidste ville også passe godt sammen spillets specielle farvetone :)
dRxLdRxLSkrevet 16/05-06 11:04 
I må have troet at linket jeg gav ovenfor handlede om at jeg havde fundet ud af at Jade havde en bedre halvdel, siden ingen har giddet kommentere på det. I virkeligheden er det til en beskrivelse fra én der har spillet spillet, og som afslører noget ret vigtigt ved plottet.

Her er linket igen: http://www.noooz.com/archives/2006/05/assassins_creed_game_impressio.html
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 16/05-06 11:16 
åh... håber ikke spillet går alt for meget i "Matrix-mode", for det er middelalder delen som jeg syntes ser spændende ud :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/05-06 13:06 
dRxL>
I virkeligheden er det til en beskrivelse fra én der har spillet spillet, og som afslører noget ret vigtigt ved plottet.

Jeg havde altså læst det... :P
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 17/05-06 02:01, rettet 17/05-06 02:03 
Beano>
Det sidste ville også passe godt sammen spillets specielle farvetone :)

For lige at citere den del fra E3-interview #3 (mener jeg det var):

Jade: "What we wanted to go with uhmm, is more of a black cocked down kinda style" (det var hvad jeg hittede ud af hendes amerikanske babblen...)

Var i hvert fald blevet varm på spillets look, inden hun sagde ovenstående... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
dRxLdRxLSkrevet 17/05-06 02:12, rettet 17/05-06 02:15 
Hun sagde: Black Hawk Down (http://www.imdb.com/title/tt0265086/).

King Chaos>
Jeg havde altså læst det... :P

Det ved jeg godt =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 17/05-06 02:30, rettet 17/05-06 02:33 
RJK>
Hvis det skal være stor franchise, så giver tidsrejser da også et meget større potentiale for alsidighed og overraskelser.

Bare tag fx Shadow Of Memories. Ikke det mest vellykkede spil gameplaymæssigt - bl.a. irriterende i længden at skulle starte visse sekvenser forfra - men det besad en fortællemæssig kvalitet og en drømmende atmosfære, jeg ikke rigtig har set noget lignende af i andre spil (måske i Silent Hill-serien). Hvis Assassins Creed indeholder noget af samme "narrative" koncept, og mere til på gameplay-fronten, så har jeg længtes efter dette spil i årevis :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 17/05-06 02:31 
dRxL>
Hun sagde: Black Hawk Down (http://www.imdb.com/title/tt0265086/).

OK, giver også lidt mere mening...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
dRxLdRxLSkrevet 17/05-06 03:09 
Og i øvrigt på en god måde, Ridley Scott er generelt god til visuelle stemninger, og Black Hawk Down er i mine øjne ikke mislykket på det punkt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 30/09-06 15:48 
Mere Assassins Creed og meget mere Jade

Assassins Creed - Developer Diary
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TLTLSkrevet 01/10-06 13:06 
Det lyder da godt, altså de er igang med at lave spillet for alvor nu, men ellers ikke så meget nyt der..?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 14/04-07 21:34 
Jeg har lige set e3 demoen igen, ca. 10 gange. Det ser så fantastisk ud. Jeg kan ikke forestille mig at det bliver så lækkert grafisk realtime.

Først kom jeg til at downloade X06 traileren, som ser svag ud:
quicktime:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_assassinscreed_x06_h264.mov
WMV:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_assassinscreed_x06_h264.wmv

Og så vendte jeg tilbage til den "ægte" vare:
quicktime:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_assassinscreed_ext_e36_h264.mov
WMV:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_assassinscreed_ext_e36_h264.wmv

Og E3 2006 traileren ser så fantastisk ud!

Problemet er bare at X06 demoen er fra september 2006 mens E3 demoen er fra maj 2006.

Spillet er altså kommet til at se dårligere ud på de 4 måneder, eller også var E3 traileren ikke så realtime som man kunne håbe.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 14/04-07 21:36 
De skulle jo down-size spillet til at kunne køre på Xbox 360 - det er jo logisk ;)
dRxLdRxLSkrevet 14/04-07 21:39 
Hvis du kigger længere oppe så tvivlede jeg på at e3 2006 demoen var realtime på PS3 i udgangspunktet. Men gid det var, for det ser så forbandet godt ud :-/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 14/04-07 21:43 
Jeg tillader mig fortsat at glæde mig :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 14/04-07 21:46 
Stakkels drxl, så var Jade altså ikke andet end en narre... hat :)
BeanoBeanoSkrevet 14/04-07 21:46, rettet 14/04-07 21:47 
Syntes også stadig det ser spændende ud - men den nye X06 trailer ligner mere noget ingame end E3 traileren :)

Ikke nogen info mht. release-dato?
WehnerWehnerSkrevet 14/04-07 21:48 
Play.com siger 01/09 til alle tre formater.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 14/04-07 23:25 
Ok tak :)
dRxLdRxLSkrevet 05/05-07 22:29 
Angående hvorvidt det hele var en prerenderet løgn... så har jeg lige set følgende film:

wmw version:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_assasinscreed_popblock_gta_h264.wmv

quicktime version:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_assasinscreed_popblock_gta_h264.mov

Den ovenfor linkede film afslører mange interessante detaljer om traileren og samler op på forskellige kendte fakts om spillet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TLTLSkrevet 06/05-07 02:17 
Så glæder jeg mig til at se en trailer fra det "rigtige" spil.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 06/05-07 02:56 
Jeg er lidt ærgerlig over at vi sandsynligvis ikke kommer til at se next-gen grafik der er så overbevisende som det vi ser i traileren. Den er så lækker.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 06/05-07 09:27 
TL>
Så glæder jeg mig til at se en trailer fra det "rigtige" spil.

Der er kommet film med ingame-grafik. Fx "X06 Onstage Demonstration Cam HD":
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2581
nerosnerosSkrevet 06/05-07 10:32 
Det er det flotteste spil jeg nogensinde har set. Glæder mig for vildt til det endelig kommer på markedet. Den grafik er jo for vild.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/05-07 11:00 
Jeg er mere imponeret over den frihed man tilsyneladende har. I Prince of Persia var der som regel kun en rute man kunne bruge, og det var generelt lidt for linært bygget op - men det ser jo ud til at der brede grænser for hvad og hvor man kan bruge miljøet - og at det rent faktisk fungerer. Fantastisk! Jeg er overbevist :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RooneyRooneySkrevet 06/05-07 11:08 
Jeg synes det ser utroligt interessant ud; Elsker animationen, bevægelserne og den tilsyneladende store frihed man har. Og så virker det meget dynamisk det hele.

Har en idé om, at det har ladet sig inspirere af Crichton's Timeline roman (det med at man åbenbart er sendt tilbage til fortiden (middelalderen) ). Tror at Montreal studiet har en vinder på hænderne her.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 22/05-07 21:17, rettet 22/05-07 21:21 
Ubi holder deres gamerdage i øjeblikket og jeg ved ikke helt, om det fortjener en separat tråd. Indtil videre er der kommet en Assassin's Creed trailer, men der kommer nok mere i løbet af aftenen:

http://xboxyde.com/news_4376_en.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 23/05-07 21:23 
Yay, mere Jade:
QT:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_assassinscreed_ubi07_jade_int_gt_h264.mov
WMV:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_assassinscreed_ubi07_jade_int_gt_h264.wmv
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/05-07 22:49 
Den nye trailer er super fed... og Jade er der stadig ingen fejl på :)
TLTLSkrevet 24/05-07 04:54 
Har fået en idé om at det kunne være et spil som shadow of memories, men mere actionpræget.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 24/05-07 08:11 
Jeg tror mere det er Prince of Percia møder Hitman. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/05-07 09:39 
Ja, eller Prince of Persia møder Hitman :D
74 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig