X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox360 skiver flækker?!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/05-06 00:49 
Jeg har ikke selv haft problemer - men ifølge en tråd på Teamxbox kommer der små revner i dísc'ene, der til sidst resulter i at spillene direkte knækker?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JmogJmogSkrevet 14/05-06 02:01 
Siden vi bare snakker om DVD'er, som tilfældigvis har Xbox 360-data på, så stiller jeg mig meget tvivlende overfor et udbredt problem med X360-spil. MS har næppe opfundet en speciel måde at fabrikere deres skiver på som er anderledes end filmindustrien for.... hvorfor skulle de? Industri-DVD'er er billigere end thailandske havneludere i en økonomi, der skranter.
TLTLSkrevet 14/05-06 02:50 
Det er sikkert det der med at man ikke skal ligge den ned/stille den op på siden imens der snurrer en DVD i drevet... Ellers skulle der ikke ske skader på DVD'erne?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
WikzoWikzoSkrevet 14/05-06 08:36 
Har set en film, hvor en mand spiller et Xbox 360-spil og vender sin maskine fra at stå på højkant til at ligge ned.
Imens han gør det, kommer der en meget ubehagelig "Rrrrrhhh"-lyd, hvor man bagefter ser, at cd'en er blevet meget ridset og ødelagt.
ComradeComradeSkrevet 14/05-06 08:40 
Ja, det problem kender vi godt, men hvor smart er det også lige at gøre..

Synes godt nok også det lyder underligt, ikke et problem jeg har hørt nogen klage om.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 14/05-06 10:05 
Comrade>
Ja, det problem kender vi godt, men hvor smart er det også lige at gøre..

Ja, så er man da vist selv ude på ... skrammer.
LorenzoLorenzoSkrevet 14/05-06 10:45 
Jeg ved ikke om de gør det mere, men på et tidspunkt så trykkede Electronic Arts deres Xbox spil, på nogle discs som var lidt tyndere end spil DVD'er normalt er.

Bl.a var min disc til Oddworld Stranger lidt tyndere end normalt, og virkede umiddelbart af dårligere kvalitet.

Og ja, det var en original spil DVD, og ikke noget pirat halløj.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/05-06 12:04 
Comrade>
Synes godt nok også det lyder underligt, ikke et problem jeg har hørt nogen klage om.

Ja jeg syntes også det lød en andelse underligt, men en del påstår at have rendt ind i problemet...

Crack
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig