X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Randers som Pokalmestre


Svar
FizbanFizbanSkrevet 11/05-06 22:36 
Til ære for HN synes jeg lige vi skal mindes om at Randers blev pokalmestre =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 11/05-06 22:38 
Stort tillykke til Randers - så kan det være vi alligevel skal se international UEFA-bold i NRGI Park i næste sæson :p
UnknownUnknownSkrevet 11/05-06 22:53 
Skandale for dansk fodbold - det betyder bare endnu færre point på den i forvejen tomme europæiske konto.
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
KillercowKillercowSkrevet 11/05-06 22:56, rettet 11/05-06 22:59 
Vorherrebevares.

Kunne de ikke bare sørge for at tabe hele vejen? Så er der færre skrigende tågehorn i gaderne, når der bliver spillet bold på stadion.

Fans af den sport burde forbydes. :)
HNHNSkrevet 11/05-06 23:21 
Fortjent vandt de )-: siger lidt om dansk fodbold når så ringe hold kan blive mester og skal spille uefa cup...
JinkJinkSkrevet 12/05-06 00:44 
Det er ikke kun i Danmark. Det siger egentlig bare noget generelt om fodbold.
TKTKSkrevet 12/05-06 06:51 
Godt gået af Randers. Og så lige en reminder til jer fodboldfans;)

Strålende finale-uge i øvrigt. I onsdags var der jo uefa-cup finale, i går dong-cuppen, og i går den italienske cup-finale..

Og i morgen er der FA cup finale, og onsdag: Fc barcelona mod Arsenal i champions league finalen:D

Gogo Arsenal!!!
kooikkooikSkrevet 12/05-06 10:07 
Katastrofe at Randers vinder, selv om det var fortjent.
Esbjerg er et klart bedre hold end Randers så det havde set bedre ud med Esbjerg i Uefa.

Lad os håbe de stribede fra fyn får den Bronze som de så meget har fortjent og kan spille sig i Uefa gennem Toto så er der en chance for lidt point til lille DK.

FCK kommer i Champions League i den kommende sæson og Barca spille Arsenal ud af Paris i finalen. De vinder 3-0.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 12/05-06 10:42 
couldn't... care... less :P
BaggyBaggySkrevet 12/05-06 11:39 
kooik>
Katastrofe at Randers vinder, selv om det var fortjent.
Esbjerg er et klart bedre hold end Randers så det havde set bedre ud med Esbjerg i Uefa.

Lad os håbe de stribede fra fyn får den Bronze som de så meget har fortjent og kan spille sig i Uefa gennem Toto så er der en chance for lidt point til lille DK.

FCK kommer i Champions League i den kommende sæson og Barca spille Arsenal ud af Paris i finalen. De vinder 3-0.


Lehmann tager det hele... Straffe måske... men mon ikke Henry laver en kasse eller 5 :D
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
kooikkooikSkrevet 12/05-06 11:57 
Jeg spår ikke Arsenal en chance. Barca er markant bedre på alle pladser. Lehmann laver et kæmpe drop det er han jo kendt for.
Barca har fortjent at vinde de har været bedst hele vejen igennem. Arsenal var heldige at komme i finalen. Villereal havde fortjent at være i finalen.
BaggyBaggySkrevet 12/05-06 17:09, rettet 12/05-06 17:10 
Nu du bare ynkelig og høre på... Du må virkelig håbe at barca vinder.. for ellers skal du nok få en kommentar med på vejen...(nej man fortjener ikke at vinde når man end ikke kan score på straffe)..

Iøvrigt var der mål da puyol fik frispark i kampen mod milan, så om barca så har fortjent den plads.. tja..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
kooikkooikSkrevet 12/05-06 18:51, rettet 12/05-06 18:53 
lige over....

Der er så stor forskel på spansk og engelsk fodbold at jeg slet ikke kan tvivler på at Barca vinder. Der er stor klasse forskel på de to hold så Arsenal skal være heldige hvis de ikke taber stort efter min mening
JinkJinkSkrevet 12/05-06 18:58, rettet 12/05-06 18:59 
Vi ved jo også, at hvem der vinder en enkelt kamp kun afhænger af, hvem der er bedst...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig