X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie dis... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Svar
HankyHankySkrevet 09/01-08 16:56 
Tjo, garanteret.

Men hvad skal man stille op? Jeg har ikke tænkt mig at bidrage til det høje salgstal af Halo 3, ved at købe mig til flere af samme slags spil, eller specifikke "batches" der virker med min, nu tredje Xbox 360.

:-(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 09/01-08 17:08 
Hvad med at få det ombyttet i butikken?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 09/01-08 18:03 
El Giganten -> brudt plombering = no go :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 09/01-08 18:06 
Når det ikke virker, kan du selvfølgelig godt få det byttet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/01-08 17:11 
Damn... 30 sider... jeg finder aldrig det jeg søger... Så, hvorfor får jeg ikke min berettiget achievement for mission 5 og 8?
Begge misioner er spillet i co-op og i én køre (mission 5 endda 2 gange) men jeg får stadig ikke achievement for mission 5 og 8. :-(
Jeg kan ikke finde noget på google om det, kan det være fordi de SKAL gennemføres i solo game?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
WehnerWehnerSkrevet 11/01-08 23:57 
Nej, jeg har optjent alle mine i co-op. Man skal lade Xboxen køre helt til næste bane, før den dukker op og spille på sværere end easy, men du gør sikkert begge dele.

Har ikke hørt om problemet, men der er en patch på vej, der fikser lidt småproblemer, så hvem ved...

Har du for sjov prøvet at spille banerne igennem på en anden sværhedsgrad?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/01-08 02:33 
Wehner>
Man skal lade Xboxen køre helt til næste bane, før den dukker op og spille på sværere end easy, men du gør sikkert begge dele.

Jeps, læste samme forklaring i en "Halo 3 Achievement Sticky" på highimpacthalo.org, og det var desværre ingen hjælp.
Læste også en tråd med en som tilsyneladende have et lignende problem, men alle reply's var hånende og nedladende med noob-bemærkninger om at spille på easy og lign.
Utrolig, men det overrasker mig stadig hvor latterlige folk kan være... men det er en helt anden historie. Takket være lovet for Playright :-)

Wehner>
Har du for sjov prøvet at spille banerne igennem på en anden sværhedsgrad?

Nej dog ikke. Det kunne jeg selvfølgelig prøve.
Jeg startede solo game for at se om det hjalp, men da jeg kun har spillet i campaign før, fik jeg åbenbart pænt lov til at starte helt forfra. Nedtur og meget irriterende.

Tak for hjælpen. :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Danny SallingDanny SallingSkrevet 14/01-08 13:23 
Spørger jeg meget dumt når jeg spørger om det er Master Chief der er ham "den gamle" man ser til sidst?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
QrtqbiqQrtqbiqSkrevet 26/01-08 13:29 
Hvor til sidst? Efter rulletekst kommer der cutscene hvor Chief er strandet i ødelagt rumskib, Her er hans sidste ord; Wake me if you need me. Her går han i sin cryostatiske seng og slut. Så jeg tvivler på det er Chief.
PlaykidPlaykidSkrevet 22/02-08 01:20 
Nyt Halo 3 map afsløret - Ghost Town:

Ghost Town Revealed
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 26/02-08 10:18 
Hørte lige Microsofts GDC keynote og var ret overrasket over, at der ifølge dem er flere film uploads i Halo 3 hver dag end på Youtube!

Shappert claimed that in any given day there are 30 percent more pieces of user-captured content uploaded from "Halo 3" to that game's official site than there are new videos on YouTube.

http://www.mtv.com/news/articles/1582025/20080221/index.jhtml?rsspartner=rssColdFusion

ESPNs top ten Halo moments:

http://www.selfproclaimedexpert.com/?p=590
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/02-08 10:46, rettet 26/02-08 10:47 
Bede-x>
...30 percent more pieces of user-captured content uploaded from "Halo 3" to that game's official site than there are new videos on YouTube...

Totalt vildt... også selvom jeg mere tolker det, sådan at et screenshot tæller som en video (=1 uploaded "piece")
Bede-xBede-xSkrevet 26/02-08 11:00, rettet 26/02-08 11:00 
Hvis man hører keynoten, så snakker de specifikt om saved film featuren, så vidt jeg husker. Kan lige prøve at høre den igennem igen senere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 12/03-08 23:25 
Så er der dæleme en MLG-playlist på vej til Halo 3!

MLG og Bungie præsenterer
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 13/03-08 15:32 
Hvad står MLG for?
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 13/03-08 15:34 
Many Lame Gamers ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 13/03-08 17:59 
:P

Major League Gaming.
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 12/04-08 15:56 
Gamesector var så heldige at få lov til at lave et preview af de nye maps til Halo 3, så jeg har skrevet lidt om den her:

http://gamesector.dk/xbox360/preview/halo-3-legendary-map-pack

De udkommer d. 15/4
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/04-08 19:29 
Jeg elsker den nye video doc. Så den på youtube.

Det er sejt at man nu kan proppe filtre på banerne i Forge. Så hele billedet kan blive sort/hvid, eller den slags.
Well crucify the insincere tonight...
BeanoBeanoSkrevet 14/04-08 09:36, rettet 14/04-08 09:36 
Er man til Halo 3 kan jeg anbefale at se det nye The 1UP Show der har et indslag om et nyt armour. Vil ikke spoile det, men det er lidt "ondt" :)

Direkte link (se hele videoen)
PlaykidPlaykidSkrevet 14/04-08 13:16 
Man kan da håbe man skal gøre noget, for at få det armor, ellers render alle jo bare rundt med det så snart det bliver tilgængeligt :)
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 14/04-08 13:19 
Du har ikke set videoen ordenligt så - se slutningen ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 14/04-08 13:46 
:P
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 25/04-08 22:40 
Rygter om Halo prequel.

"Rumor: Bungie making third-person Halo prequel"
ElgenElgenSkrevet 20/05-08 11:12 
Har lige fået Halo 3 og oplever noget lidt funky.
Når jeg tester min forbindelse via dash board får jeg 'Open NAT'.
Men fra tid til anden får jeg en advarsel om 'Closed NAT' under matchmaking; det er ikke hver gang og jeg har fin ping og oplever ikke udfald eller noget.
Er der andre (herfra sitet) der har oplevet det?
Er det her en kendt fejl i matchmaking?
Har googlet lidt, men har kun fundet andre med samme problem; ingen løsninger/forklaringer.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 22/05-08 22:17 
BUMP
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 01/06-08 01:16 
Frankie er færdig med at skrive Bungies ugentlige opdatering, der i fremtiden varetages af Luke, der tidligere har ageret stand-in.

Halo 3-tråden
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/06-08 11:43 


Totalt sweet Balloon Chief! :-)
KLTKLTSkrevet 10/06-08 14:50 
Jeg fik endelig investeret i Halo 3 for få dage siden, og må sige trilogien bliver fuldført ganske flot.
Hele online delen i spillet kan jeg også kun rose, og forge delen er en kærkommen ny feature der tilbyder masser af spas.
Havde selvfølgelig spillet en del Halo 3 allerede, men det er først nu jeg selv har fået købt det efter jeg yderligere også har investeret i Xbox 360.

Hvis nogle skulle være interesserede kan i adde mig på Xbox Live, mit gamertag er KLT DK.
9/11 Was An Inside Job
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/06-08 13:10 
Jeg har add'et dig ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/07-08 17:29 
Går han lidt for meget op i det?

Halo 3 - nu i ægte pap
GreaseballGreaseballSkrevet 22/07-08 17:45 
Det der... det er bare uhyggeligt. Så heller den der GOW Chainsaw NERF-riffel ^^)

Nerf-Lancer
KalicolaKalicolaSkrevet 04/08-08 11:03 
Er der nogen som ved hvad forskellen på de forskellige sværhedsgrader er i halo 3? Jeg har hørt at AI'en ændrer sig, og at det ikke kun fjendernes health og accuracy som er øget. Hvordan er AI'en forskellig?
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/08-08 13:01, rettet 04/08-08 13:03 
Jeg følte at fjenderne blev en anelse klogere og mere aggresive. De er mere tilbøjelige til at flanke dig fra flere sider, og sørger for at du ikke altid bare kan gemme dig bag et dække... udover at deres skud selvfølgelig tildelte mere skade.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/08-08 17:29 


Halo difficulties
KalicolaKalicolaSkrevet 04/08-08 19:44 
Tak :)
For The Love Of The Game
PlaykidPlaykidSkrevet 03/09-08 23:59 
Jeg tænkte det værd nok, lige at poste lidt achievment halløj i tråden her:)

Det kunne se ud til Halo 3 fik ekstra achievments:
http://www.addictgaming.com/story.php?id=239

Problemet med dem er at de giver, noget mere end 250gp tilsammen, og man derfor godt kunne tro det var falsk, selvom det ser ægte ud.
En forum admin har dog sagt:
I was at PAX. I saw the new achievements, and I saw what it took to reach them. It was no accident; at the end of the day, as Bungie and PAX were shutting down for the day, a PAX visitor sat down at a monitor and deliberately started clicking through to reach achievements, taking advantage of the distractions. Bungie employees were cleaning up for the day and had their backs turned, which is the only reason that the achievements were up for as long as they were. As soon as they noticed, they came over and turned off the television. The same PAX visitor who clicked through to view the achievements had also taken some photographs, and asked a Bungie employee if he could post them. The Bungie employee asked this person not to post them, and the person who originally looked at the achievements has, so far, held true to their promise and neither posted nor discussed the achievements.

The damage, however, was done. Other people had also taken pictures in that short timespan using both cell phone cameras and regular digital cameras. These are the pictures that you see posted all over the internet now.

I am just a fan, like everyone else, and I do not have any inside track to Bungie's secrets, but I think that ANY person who was there can tell you that Bungie did not want these pictures taken, and the only reason that people were able to view the achievements at all is because an ambitious PAX visitor took advantage of Bungie being distracted at the end of the day.

This was not a case of Bungie "purposely displaying" its achievements.

I understand that it is not only the right, but also the responsibility of the press and the media to be open about news and information that they are able to dig up. But this was not the press or media -- these are people who call themselves Bungie fans. People who presumably understand Bungie's desire and need for secrecy in new projects. And people who should respect it.

Discussing the pictures? Well hell, once the horse has left the barn, you may as well ride it. But going through the somewhat devious process of reaching the new achievements, and then taking pictures, and then proceeding to POST the pictures despite the fact that Sketch made it obvious that they were not supposed to be seen (and I know all the people who took pictures and they were there when Sketch turned the TV off)? That's something that I hope a true Bungie fan (who presumably wants to see the company succeed) would refrain from.

As a fan, this is a disappointment for me in the Bungie Community -- a small one, considering all of the awesomeness I saw from the Bungie Community in general at PAX and over the last few days, to be sure. But a disappointment nonetheless.

Like many other community members, I have and will continue to refuse to discuss anything regarding these photographs except to echo Recon Number 54's sentiments in my usual concise style.

[Edited on 09.03.2008 1:28 PM PDT]

Det kunne godt lyde til vi får lidt ekstra sjov i Halo 3 :-)

kilde
Spiller nu: Halo 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/09-08 12:56 
Daaamn! Så skal der sagsøges til højre og venstre:

Copyright infringement :-D
BeanoBeanoSkrevet 19/09-08 13:01 
Hvorfor?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/09-08 13:16 
Halo! Bungie!

(kom nu, tænk humoristisk) :)
BeanoBeanoSkrevet 19/09-08 13:21, rettet 19/09-08 13:23 
Jow jow :)

Men tror nu Halo er så anvendt betegnelse og titel, at selv MS vil få problemer med at lægge beslag på navnet.

Jeg ser frem til Jesus' tilbagekomst.. bare for at se ham i en retsal overfor MS ;)
HeroldHeroldSkrevet 19/09-08 16:04 
Jesus says:

Halo 3-tråden

og

Halo!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 19/09-08 16:42 
Herold>
Jesus says:

Ham Jesus er en flab!
BeanoBeanoSkrevet 19/09-08 18:17 
Guf til Halo 3 folket...

"Halo 3 Title Update 2 coming September 23"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/09-08 10:55 
Hvad er det for en uorden! Først udgiver de gratis update til Burnout Paradise og tvinger mig til at spille det igen, og så tvinger de mig ud i mere Halo 3! Sikke en verden vi lever i :-D
dRxLdRxLSkrevet 24/09-08 03:02 


Her er lidt til Halo onanisterne.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KilroyKilroySkrevet 24/09-08 09:36 
Hmm, jeg har svært ved at se hvilke Halo fans der ville tænde på det gemene rip-off af WoW.... Men det kan da være jeg bare er en atypisk "onanist", der ikke kan se hvorfor Halo og MMORPG skal blandes sammen.
Kilroy Was Here
PlaykidPlaykidSkrevet 24/09-08 09:43 
Det var vist ikke helt skidt det blev canclet :-)
Spiller nu: Halo 3
KilroyKilroySkrevet 24/09-08 11:49 
Bestemt ikke. Jeg er lige ved at sige, at hvis Ensemble virkelig havde alvorlige planer a la disse her, så fik MS lukket dem i tide...
;)
Kilroy Was Here
WehnerWehnerSkrevet 25/09-08 16:23 
Der sker virkelig noget på Halo-fronten for tiden:

Teaser trailer
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig