X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie dis... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/10-07 21:39 
Bede-x>
Det fortjener sikkert sin egne tråd, men i og med at det vedrører Halo 3 poster jeg det her. Free Radical har lige annonceret Timesplitters 4 ;)

OMG Bede!!! OMG OMG!!! Ikke dig? Af alle mennesker troede jeg aldrig at du kunne finde på at støtte TS eller FR igen. For mig er de blacklistet.


TS2 på den originale Xbox. Never forget!!! NEVER! Grrrrr...
Well crucify the insincere tonight...
KalicolaKalicolaSkrevet 13/10-07 21:43 
Hvad? Timesplitters er da fede spil!
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/10-07 01:18, rettet 14/10-07 01:20 
Jeg er fuldstændig enig med Valkyrie. Timesplitters er virkelig dårlige spil. Second Sight, også fra Free Radical virkede dog udmærket så helt håbløst er firmaet altså ikke.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 14/10-07 04:38 
Valkyrie>
OMG Bede!!! OMG OMG!!! Ikke dig? Af alle mennesker troede jeg aldrig at du kunne finde på at støtte TS eller FR igen. For mig er de blacklistet.

Bare rolig, Val. Så højt vurderer jeg dem heller ikke. Synes bare annonceringen var sjov ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/10-07 14:36 
Hulle>
Er det slet ikke muligt at sætte sine egne kriterier op for hvad man præcis vil spille? Eksempel: Capture the flag på bane X.

Nej.

Og jo :-)


I de to playlistetyper ranked og social kan du af gode grunde ikke vælge selv.
Men du kan præcisere om du har lyst til 4 mod 4, 8 mod 8, spil der mest er slayer ( = deathmatch ) eller spil der er tactical osv osv.
Team tactical er der hvor du bla vil komme til at spille capture the flag.

Men du kan sætte dit eget custom game op, nøjagtig som du lyster.
Men så skal du invitere dine venner til at joine dig. Jeg mener ikke at fremmede kan finde dit spil tilfældigt.
Du forbedrer heller ikke din trueskill i custom games. Jeg ved faktisk ikke med experience.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 14/10-07 19:49 
Konsolkongen>
Jeg er fuldstændig enig med Valkyrie. Timesplitters er virkelig dårlige spil.

Flabede pindsvin, skal du bottomsmashes? :)

TS1 og 2 er ikke så meget værd, men 3 er IMO et rigtig fint spil. Meget varieret for genren.
Bede-xBede-xSkrevet 17/10-07 03:11, rettet 17/10-07 03:12 
Udgivelsen af Halo 3 har ikke været lige positivt for alle:

Film executives are reportedly blaming the popularity of Halo 3 for the worst October weekend box office takings in years.

Halo 3, released on September 25, grossed a whopping $170 million in first day sales, a figure that had swelled to over $300 million by early October. In contrast, North American movie box office takings have been dwindling, reports Advertising Age, and Master Chief is being blamed by a number of film executives.


Halo Effect Leaves Movie Industry Reeling
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/10-07 08:39 
Ha, og her gik bio-branchen og troede at hjemmebiograferne ville blive deres død - og så kommer computerspil og bliver bussemænd i stedet for :-) Smukt og ironisk.
KalicolaKalicolaSkrevet 05/12-07 09:23 
Øhm. Havde en super fed halo 3 session igår, og fik taget et par screens og lavet et par clips. Jeg har uploadet dem, men jeg kan ikke finde dem når jeg logger ind på bungie.net

En som ved hvordan finder mine billeder på bungie.net?
For The Love Of The Game
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 05/12-07 09:51 
det gør man under ens profile på bungie.net
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KalicolaKalicolaSkrevet 05/12-07 11:36 
tja, så nemt er det ikke.. Men jeg fandt det dog efter den del klikken rundt.
For The Love Of The Game
PlaykidPlaykidSkrevet 05/12-07 11:50 
Hvorfor ikke det?
Det eneste du skal gøre er at gå ind på www.bungie.net, hvis vi antager du er logget ind, så skal du bare trykke på 'Halo 3' oppe i højre side af skærmen hvor bl.a. dit gamertag står.

Så er du inde i oversigten :)
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 05/12-07 12:30, rettet 05/12-07 12:35 
hmm'ja ok, Det er så bare fordi at "shared files" står med verdens mindste bogstaver så.

EDIT: Nej det passer ikke. Man skal logge ind, og så skal man trykke på det LILLE "profile" og derfra skal man trykke "view status record" (Hvilket ikke gir meget mening), og derindefra kan man se sinde screens. Bøvlet!
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 05/12-07 13:31, rettet 05/12-07 13:31 
Grafikken i halo 3:

Ok, jeg ville starte en ny tråd omkring flotteste spil, kan også godt være at jeg gør det. Men i virkeligheden ville jeg nok egentligt bare rose halo 3 for de latterlige gode billeder spillet viser.
Det er bare sådan, at når jeg tænker på det flotteste spil nogensinde så popper halo 3 bare op i mit hoved sammen med DiRT. Det kan godt være at crysis er det sygeste grafiske spil nogensinde. Men halo 3 har bare en skarphed og klarhed som jeg ikke rigtigt ser i noget andet spil. Spillet står skarpt, og klart. Farverne og flotte og defineret, lyset og kontrasten er kraftig og flot. Man kan skælne objekter fra hinanden (i modsætning til gears of war, hvor man ikke kan se hvad noget som helst er).

Halo 3 har bare et fejlfrit billede hvor der ikke er den mindste forstyrrelse som jittering i baggrunden, eller dårlige antialising linjer, alt er knivskarpt og lækkert. Det er nok det flotteste spil jeg har set når ALT bliver samlet (Art, teknik, smoothness, osv), Det er det spil som er behageligst, og flottest at kigge på. Og det ses endnu tydeligere når man leger rundt med replay editoren.

Har jeg ret?
For The Love Of The Game
PlaykidPlaykidSkrevet 05/12-07 13:38 
Selvfølgelig passer det, ellers ville jeg da ikke have sagt det :P Men det kan selvfølgelig være jeg er blevet misforstået :)

Jeg skrev desuden også "hvis vi antager du er logget ind", og er man det, trykker du bare på "Halo 3", derved kommer du direkte derind. Det er noget nemmere end de omveje du gerne vil tage :)
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 05/12-07 13:44, rettet 05/12-07 13:46 
Darknon>Halo 3 har bare et fejlfrit billede hvor der ikke er den mindste forstyrrelse som jittering i baggrunden, eller dårlige antialising linjer, alt er knivskarpt og lækkert. Det er nok det flotteste spil jeg har set når ALT bliver samlet (Art, teknik, smoothness, osv), Det er det spil som er behageligst, og flottest at kigge på. Og det ses endnu tydeligere når man leger rundt med replay editoren.

Har jeg ret?

Nej, det har du ikke :)

Billeder taget i spillet ser pæne ud, men når du sidder og spiller Halo 3, bliver du altså mødt med en masse jaggies. Det burde du også vide, hvis du gider læse alle siderne i denne tråd (der er dog mange) :)

At opløsningen heller ikke er helt fuld HD (som med COD4), kan medvirke til, at ting i horisonten kan blive lidt sløret. Det er dog i småtingsafdelingen.

Men Halo 3 er pænt. Det skal dog selvfølgelig nævnes :)
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 05/12-07 13:52 
Jeg elsker CoD4 og der kører fantastisk flot og flydende, men hvis alle de faktorer, Darknon nævner, skal tages med i betragtning, så kan jeg også kun stemme på Halo 3 som flotteste spil i denne generation.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 05/12-07 14:48 
enfen: Næste gang jeg spiller halo 3 vil jeg se om jeg kan spotte jittering, og slørring. Jeg spiller det på et 42t plasma i 720p

Wehner: Call of duty 4 hører inde under samme kategori som gears of war. Det er de spil som, når jeg tænker på dem (ikke sidder og spiller), så forekommer grafikken sådan "grumset/uklar" i mangel af bedre ord. Altså spil hvor grafikken flyder sammen, og det er svært at skælne de forskellige objekter fra hinanden, fordi det hele er ensfarvet og har for "busy" textures. Jeg siger ikke at tingene står udskarpe eller noget, men det virker bare meget sammensmeltet det hele. Hvor i Halo 3 er det meget tydeligt og klart hvad der er hvad.
For The Love Of The Game
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/12-07 15:02 
Det er sjovt, og måske lidt uretfærdigt, men pga genkendeligheden i det, så rangerer Halo 3 slet ikke på min "oh my gawd det er lækker grafik" liste.

På stående fod vil jeg nævne BioShock og Assassin's Creed, selvom jeg kun har spillet sidstnævnte meget kort.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 05/12-07 17:05 
Darknon>
Det er nok det flotteste spil jeg har set når ALT bliver samlet (Art, teknik, smoothness, osv)

Det kunne være ganske sjovt at se, hvad folk opfatter som det flotteste, når disse kriterier skal være opfyldt, men først synes jeg, du skal definere, hvad du mener med god teknik i denne sammenhæng.

Jeg er godt klar over, at du ikke tænker på meget gamle spil (selvom teknikken kan være glimrende udført), men spørgsmålet er så, om kun spil fra de seneste par år skal medtages, og evt. kun retail-spil.

Umiddelbart er det vel mest fair at diskutere ud fra hvert enkelt platform, omend lidt begrænset :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/12-07 17:43 
SeventhSun>
Det er sjovt, og måske lidt uretfærdigt, men pga genkendeligheden i det, så rangerer Halo 3 slet ikke på min "oh my gawd det er lækker grafik" liste.

Jeg har det på samme måde. Jeg har umildbart meget svært ved at se forskel på Halo 3 og 2.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 05/12-07 18:49 
Jaes: Hvad jeg mener med go teknik er ligesom crysis. normal mapping, specularity, ambient occlusion, god rays, subsurface scattering og alt det tekniske lir, i modsætning til art som er farvevalg, former, design osv.

Konsolkongen: Jeg ser en kæmpe forskel :)
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 06/12-07 09:21 
I stedet for at bruge en masse fine udtryk - som du sikkert ikke kunne forklare mig om på tomandshånd alligevel - så fortæl da hellere hvad det præcist er, du er helt vild med. En masse teknikker i sig selv giver jo ikke lækker grafik.

Når jeg bedømmer et spil på dets grafiske egenskaber, så kigger jeg på det. I sidste ende, er det sgu ikke så vigtigt at vide, om det benytter sig af forskellige mapping former eller lignende. Det var jo ikke sådan - da jeg spillede Bioshock, at jeg pludseligt stoppede op og tænkte 'Ah! Det lys der, er jo også lavet med fancy lightning. Det er derfor'. Nej, jeg tænkte nok bare 'Fuck det ser for cool ud. Mere af det tak!' :)
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 06/12-07 10:02 
enfen: Jeg kunne aldrig finde på at bruge ord som jeg ikke ved hvad betyder.. Jeg mener at der er 2 måder et spil kan være flot på, og det er teknik og art. Crysis er et flot spil pga en meget teknisk lækker game-engine. Wind waker er et meget lækkert artistisk spil, som ikke har noget af det lækdre teknik vi ser i crysis.

Halo3 syntes jeg er en rigtig go blanding af begge dele.

Men i sidste ende handler det vel om hvad man syntes er mest lækkert/behageligt/flot at se på, og ikke så meget om hvor mange particler spillet spytter ud på én gang, eller om miljøet er destructable, eller whatever.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 06/12-07 10:45 
Er det ikke dig, der er animator Darknon, eller husker jeg forkert? Vi har i hvert fald en herinde, der er....
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 06/12-07 11:13 
Jo det er mig :)
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 06/12-07 11:18 
Synes jeg jo nok. Det tyder på, at du godt kender til ambient occlusion :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 06/12-07 12:44 
Jeg arbejder for et spil firma, og har gjort det længe, så jo jeg ved godt hvad ambient occlusion er. Det er det jeg mener med at alle disse tekniske ting er med til at gøre spillet mere realistisk at se på, men ikke nødvendigvis flottere.. Men jeg tror at det er en snak som hører hjemme et andet sted end halo 3 tråden.
For The Love Of The Game
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/12-07 08:12 
Nu har jeg langt om længe fået spillet Halo 3 til ende, så jeg vil da lige komme med mine 5 cents.
Kort sagt: Sikke en skuffelse!

Efter at have spillet COD4 virker Halo 3s grafik godt nok gammeldags. Banedesignet er lige så kedeligt som i Halo 2 og historien er åndssvag! Halo 1 var fantastisk, og det spiller jeg stadig, men jeg ser aldrig mig selv spille 3'eren igen. De lave våbenlyde og alt for nemme styring af warthogs m.m. er skuffende.
Men, grafikken er stadig den største skuffelse! Det ligner jo Halo 2 til forveksling, og jeg havde bestemt sat næsen op efter mere. Jeg er ganske enkelt forbløffet over, hvor kedelig grafikken er - alt fra textures til lys er utrolig kedeligt og Covenant og Marines er da vildt grimt lavet. Specielt folks ansigter er totalt last-gen.
Halo 3 har kun navnet at blære sig med - og så en god multiplayer. Vildt, vildt skuffende udgivelse.
Med spil som BioShock og COD4 på markedet må Bungie da krumme tæer over deres grafiske formåen. Jeg gør i hvert fald.

Anyway, musikken er da god.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 08/12-07 11:49, rettet 08/12-07 11:59 
Jeg må sige mig helt enig.

Halo's multiplayer blegner i mine øjne også i forhold til COD4. Nu vil wehner sikkert sige '...men se hvor mange, der spiller det'. Det er mig lige meget - Det slår ikke COD4.

Som du skriver Delux, så er ansigterne meget meget skuffende lavet. De er dårligere lavet end Half-Life 2's ditto, og det spil har altså snart været ude i nogle år. Jeg kan derfor ikke forstå, at der er personer (ingen nævnt ingen glemt), der udråber spillet til at være på samme grafiske niveau som GOW, Bioshock, Assassin's Creed, GRAW m.fl.

Våbenlyden er alt for lav, men det generer åbenbart ikke de mest inkarnerede fans af spillet. Jeg savner i hvert fald noget punch.

Det positive er og bliver musikken (stemningen). Den er i top.

Det første Halo er stadig den bedste singleplayer oplevelse af de tre, og det er selvom jeg blev ret træt af det samme leveldesign, der gik igen og igen og igen.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 08/12-07 13:49 
DeluxScan>
Banedesignet er lige så kedeligt som i Halo 2

Jeg synes Darknon perfekt beskriver, hvorfor Halo 3 er helt i top, og hvad man foretrækker af CoD4 og Halo vil ultimativt være en smagssag, så det gider jeg ikke diskutere med dig og i særdeleshed ikke Enfen, men ovenstående er altså decideret faktuelt forkert, så det vil jeg ikke lade stå ukommenteret - det skal jo ikke afskrække potentielle købere.

Banedesignet i Halo 3 fremstår i mange tilfælde som en decideret homage til etteren og fjerner sig netop fra toerens. Treeren er fyldt med brede, åbne udendørs baner, hvor man kan tilgå de forskellige encounters fra mange vinkler. Sådan er dét.

I øvrigt kan man også godt blære sig lidt med 4-player co-op endda over Live, men det har du nok ikke prøvet...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 08/12-07 14:28, rettet 08/12-07 14:28 
Jeg må lige rette mig selv en smule. For 'jeg må sige mig helt enig' med Delux er jeg ikke :)

Banedesignet i 3'eren er bedre end i 1'eren og 2'eren. Det har nemlig for en gang skyld ordentlig variation, og indendørsbanerne lider ikke af megen gentagelse. Det skal selvfølgelig roses.

Som du selv skriver Wehner, så skal Co-op i Halo 3 (og andre med samme mulighed) selvfølgelig roses, for det er netop noget, der forlænger et spil, og hvad jeg kan læse mig til - har ikke selv prøvet co-op i Halo 3 - så fungerer det.
What is the Matrix?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/12-07 14:52, rettet 08/12-07 14:58 
Der er flere store udendørs områder i 3'eren end i 2'eren, enig. Men slet ikke så imponerende og spændende som i 1'eren. Men det er vel en smagssag.
Min kritik går også mest på grafikken, som jeg virkelig er skuffet over. 4-player co-op er en fantastisk inkludering som bestemt fortjener ros - ingen tvivl om det! Alm. multiplay skulle efter sigende også være fantastisk, og det tror jeg på :) Alle FPS'er med tanks er for fede online! :)

Halo 1 gjorde alt rigtigt, og efter den lidt skuffende toer havde jeg virkelig sat næsen op efter en godbid af en 3'er. Bevares, spillet er da udmærket - men jeg forventede mere, specielt grafisk og historiemæssigt. Med GoW, BioShock og COD4 på markedet er Halo 3's grafik lidt til grin, hvilket er både ærgerligt og underligt for så stor en titel? Det overgår min forstand.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 08/12-07 15:13 
Prøv at betragte det lidt anderledes:

Folk siger, at de knap kan se forskel på Halo 2 og Halo 3. Det er naturligvis helt hen i vejret, men folk siger jo så meget, når de lige skal bashe. Men hvorfor er det nu lige ovenstående, de siger? Man kan jo bashe på så mange måder.

De siger det fordi, at til trods for at de tre Halo-spil er kommet over seks år med vidt forskellige tekniske forudsætninger, så har Bungies meget dygtige art directors formået at skabe et visuelt sammenhængende univers om det så er den i dag meget spartanske Xbox 1-launch-titel eller den helt store 360-blockbuster. Man kan spillet spillene i træk uden at føle, at settingen skifter med teknologien. Og alligevel står hvert spil isoleret set som toppen af poppen rent teknisk på udgivelsetidpunktet. Det minder bare en om de tidligere titler, fordi det hele er så sammenhængende og gennemdesignet. Det er selvfølgelig subtilt, og man skal lige tænke over den, men det er ikke desto mindre sådan.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 08/12-07 15:27 
Der er der ingen, der sidder og basher lige nu og her. At bashe - i min verden - er når man kun kritisere noget for at kritisere, og det er jo ikke det, delux eller jeg gør.

Nu vil jeg kun - som det primære - diskuttere det tekniske i det nedenstående afsnit.

Det første Halo var teknisk et rigtigt flot spil, som dog led af gentagelser i leveldesign. Halo 2 blev endnu flottere på den gamle Xbox, men det led af for 'lukkede' baner. Halo 3 har store åbne baner og med variation, men at kalde Halo 3 for 'toppen af poppen' rent teknisk, er jo ikke korrekt. Spillet kan netop ikke måle sig med de spil Delux og jeg nævner, når vi taler teknisk grafisk. Det er pænt ja, men det er ikke 'toppen af poppen'.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 08/12-07 15:34 
Halo 3 kan sagtens måle sig med Bioshock, selvom spillene har forskellig stil. Og dermed er Halo 3 en del af toppen af poppen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SonicSonicSkrevet 08/12-07 15:50 
Halo 3 er overrated. Men stadig er Halo 3 > Bioshock i min bog. De er stadig alt for overrated ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/12-07 01:15, rettet 09/12-07 01:29 
Wehner>
Halo 3 kan sagtens måle sig med Bioshock, selvom spillene har forskellig stil. Og dermed er Halo 3 en del af toppen af poppen.

Absolut ikke. BioShock er meget flottere.
Jeg vil give dig ret i, at Halo serien holder den samme stil gennem alle 3 spil, men derfor kan man vel godt spille lidt med de grafiske muskler? MGS-serien kan godt vaere paenere paa nye konsoller og samtidigt vaere genkendeligt. Det samme gaelder hoejst sandsynligt det kommende Banjo-Kazooie 3 - det bliver sansynligvis meget genkendeligt, men vil alligevel presse 360'eren rent grafisk (Det er naturligvis gaetvaerk paa nuvaerende tidspunkt, men det er samdsynligt) og nok ikke ligne et N64 spil. Hvis man som udvikler ikke kan holde en velkendt grafisk linje uden at servere foraeldet grafik, saa er ens art directors bestemt ikke 'dygtige'!

Far er ikke sur, fare er skuffet! Far er skuffet over, at naar en multiplatforms titel som COD4 kan sparke saa meget roev rent grafisk, saa burde Halo 3 - udviklet specielt til 360 af en 1. party udvikler - vaere MINDST paa samme niveau, hvilket det absolut ikke er.

A long way from the prettiest 360 game, but it does have its own style and charms. - IGN
Make no mistake, this is next-gen eye candy. But we expected better graphics from Microsoft’s number one men. - IGN
Halo 3 feels very much like an improved version of the Halo 2 engine, not a cutting edge next-generation visual feast. - Eurogamer
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 09/12-07 04:48 
Eller:
Halo 3 will silence those critics who dismissed its looks as ´HD Halo 2´ after the beta-test version. It's never less than arresting and can often be simply astonishing to behold. From the lustrous and painfully detailed surfaces to the airbrushed, painterly quality of the big vistas, this is classic sci-fi art come to thundering, rampaging life(..)In solo campaign and multiplayer matches alike, Halo 3 is, unlike both its predecessors, polished to absolute perfection. It may not move these modes far forward, but it knocks them into the best shape they've ever seen, and updates their vibrant visuals in a bold, hyper-real style that elicits gasp after gasp.

Fra Edges Halo 3 anmeldelse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/12-07 06:10 
Jeg kan slet ikke forstå, at man seriøst kan skrive det gøjl. Det er et ok pænt spil, men ikke groundbreaking på nogen måde. Kedelige textures, jaggies og ualmindeligt kedelige figurer udgør grafikken. Allerede i den lille intro med rumskibet, der skvatter ned var jeg skuffet - prøv engang at se på træernes blade mod himlen... Yrk!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 09/12-07 10:38 
Må jeg ikke prøve at demonstrere Halo 3s grafik for dig?

Og evt wehner + Enfen...

Vi kan lave en Theatre lobby sammen og se lidt fra mine saved films. Det vil give en god mulighed for at forklare, hvorfor jeg mener, at Halo 3s visuelle udtryk er mere imponerende end en "railshooter" - i mangel af bedre ord - som CoD4.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/12-07 10:46 
Mit emsige uni tillader desværre ikke Live adgang gennem deres net. Ellers ville jeg meget gerne :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 10/12-07 11:18 
Jeg vil gerne være med i den demonstration :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/12-07 16:19 
DeluxScan>
Mit emsige uni tillader desværre ikke Live adgang gennem deres net. Ellers ville jeg meget gerne :)

Tror det her er noget for dig :-)

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MalundMalundSkrevet 14/12-07 23:14 
Halo-3 Stinker indse det nu bare!!!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/12-07 10:20 
Hmmm. Mulige forklaringer på en sådan kommentar.

Malund:
1. Forfejlet humor (skal den læses "morsomt" efter at man har set escapist-videoen?).
2. Mangel på smileys (= at det er ment seriøst = at det dermed er enormt useriøst).
3. Okotta (selvom han har skjult sig rigtig flot så).

:-)
HankyHankySkrevet 09/01-08 16:25 
Jeg har ventet med at købe Halo 3, til de tilsyneladende mange sygdomme var væk, så glad købte jeg spillet i går. Jeg når kun at spille mig vej til hvad jeg gætter må være slutningen af andet kapitel, da jeg pludselig får en "Disc Read Error". Min Xbox 360 er helt ny, og spillet har ikke så meget som skyggen af en rids, så nu må jeg starte forfra.

Er der nogen der har oplevet lignende fejl, og kan der gøres noget ved det? For jeg synes godt nok ikke det er tilfredsstillende.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 09/01-08 16:35 
Har ikke oplevet det selv, og ingen i min Xbox Live-omgangskreds har nævnt det heller. Har gennemført det syv gange. Mon ikke det er selve skiven eller din box, den er gal med?

I øvrigt er spillet ikke blevet patched endnu, så de "tilsyneladende mange sygdomme" er der endnu, hvis de da har været der i første omgang...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 09/01-08 16:45, rettet 09/01-08 16:45 
Jamen det må de så være :) - det ser heller ikke ud til at der fundet nogen løsning på det endnu. I hvert fald ser det ikke ud til, at jeg er alene med problemet.

Halo 3 "Disc read error" driving gamers mad...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 09/01-08 16:53 
Men der står også:

A user said he contacted Microsoft, whose technical support supposedly revealed to him that there’s a bad batch of Halo 3 discs:

Just got off the phone with Microsoft, again, and they admitted that there was a bad batch of Halo 3 games that were released that will not work on certain 360's.

Kunne det ikke være det, du er ramt af?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig