X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie dis... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 04/10-07 14:53, rettet 04/10-07 14:56 
Wehner>
Det er teoretisk set muligt på sigt, men det er i hvert fald ikke noget, der er sket endnu. Ja, jeg udtaler mig firkantet om dette emne, men jeg har læst mange bøger og spillet mange film.

Det viser bare, hvor forskelligt folk opfatter gode historier :)

Jeg er enig i, at der sjældent ses gode historier i spil, men det sker da indimellem, synes jeg.

Uanset, synes jeg det er vigtigt at adskille tingene. Spilhistorier behøver ikke at ligne historier i hverken film eller bøger - og hverken i type eller struktur. Spilhistorier har anderledes ressourcer og virkemidler at trække på, og potentielt kan de være ligeså gode som historierne i film og bøger. Hvert medie har sine fordele og ulemper...

EDIT: Ovenstående er mest en generel betragtning, der ikke kun henviser til bøger og film, så kommentaren er egentlig ikke kun til Wehner...
BeanoBeanoSkrevet 04/10-07 14:54, rettet 04/10-07 14:54 
neros>
Nej der behøver ikke være noget i vejen med folk...eller spil for den sags skyld.

Men de (folk) lever bare i stenalderen?
HeroldHeroldSkrevet 04/10-07 14:55, rettet 04/10-07 14:57 
Beano>
Har temmeligt svært ved at se at Halo serien lægger op til udforskning så det ligefrem kan sammenlignes med spil som GTA og Zelda.
Udover skulls i 3'eren, hvad er der gevinst i at udforske i Halo serien?

Ja, det kan jeg heller ikke se.

Wehner>
Ok, der er en lillebitte smule i Star Wars. Hvad så med Lord of the Rings?

Der er du også rimelig tabt, hvis du ikke har set de foregående - men det er også en trilogi af bøger, der er filmatiseret, så det er forståeligt nok. Der er ikke nogen undskyldning for ikke at have bare en lille form for recap i Halo 3 - det ville have gavnet alle dem der ikke er garvede Halo-spillere.

Edit: Beanos citat skulle lige med. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 04/10-07 14:56 
Dark-Light>
Wehner>
(KLIP)
...og spillet mange film.

Jamen, det er sikkert der, det er gået galt så :)

;) - tror alligevel lige, jeg laver en edit...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 04/10-07 14:57 
Born2Play>
bare lad mig skyde

Jamen så er du jo med på essensen :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 04/10-07 14:58 
Beano>
neros>
Nej der behøver ikke være noget i vejen med folk...eller spil for den sags skyld.

Men de (folk) lever bare i stenalderen?

Har du aldrig hørt det sjove ordsprog før eller hva? Det er sådan noget man bare siger for sjov du ved.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 04/10-07 14:59 
Jeg forstod skam godt humoren i formuleringen af din kommentar, men er bare slet ikke enig i pointen bag ;)
nerosnerosSkrevet 04/10-07 15:03, rettet 04/10-07 15:17 
Jeg tror vi ville gøres os godt som stand-up comedy :-)

Hold nu op drenge jeg tager ikke alt det her Halo pjat så alvorligt.

Jeg kom jo helt galt afsted.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 04/10-07 15:11 
He he ;)
ChronoChronoSkrevet 04/10-07 16:12, rettet 04/10-07 16:14 
Beano>
Har temmeligt svært ved at se at Halo serien lægger op til udforskning så det ligefrem kan sammenlignes med spil som GTA og Zelda.

Nu har jeg ikke spillet Halo-spillene, men måske lægger de så op til udforskning på en anden måde end Zelda - man kan jo godt tale om udforskning af andet end huler og landskaber. Udforskning af våbnenes evner, fjendernes angrebsmønstre osv. - udforskning af spilmekanikken vel. Ved ikke om Halo har en dybde der gør at man kan tale om det, men det kunne da være en mulighed :)

EDIT: F.eks. den film som der blev vist herinde med en som slog til en bil med en økse - det må da kræve lidt udforskning at opdage. Min første reaktion ville nok ikke være at bruge øksen, men at hoppe væk. Udforskning er vel at prøve ting man ikke ved hvordan ender - en blind vej eller en bil i hovedet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CoreCoreSkrevet 04/10-07 16:14, rettet 04/10-07 16:39 
Når jeg ser en episk sekvens, som jeg selv syntes den første Halo 3-teaser/trailer er. Så ærgres jeg over at jeg ikke kan finde den samme historie og fantastiske stemning serien sikkert rummer hvis man er inde i den, som de hardcore Halo-spillere snakker om.

Jeg har ikke selv spillet Halo så pokkers meget, da miljøer og stil ikke rigtig fanger mig, men i de to tredjedele jeg har spillet af det første Halo-spil, er der stort ingen historiefortælling overhovedet. Jeg hører at folk/fans finder den store historie i bøger om Halo (og i in-game-radiosamtaler), mens de lystigt viderefortæller og hører historie-elementer på nettet og fra hinanden.

Men som spil, er der altså ikke nogen stor historie at se. Det kan være der sker en smule i afsluttende sekvenser ved gennemførte spil, hvilket også passer fint sammen med:

Vil man have en stor historie med i sin spiloplevelse, så er Halo kun for Halo-spillere/læsere/nydere.

Det behøver dog ikke nødvendigvis at være en dårlig ting. Da 2'erens (og sikkert også 3'erens) store kvaliteter alligevel kun ligger i onlinedelen, hvad skal man så med en historie?

Jeg vil dog gerne have dem (historierne), men jeg spiller (bl.a. af samme grund) heller ikke Halo (i hvert fald ikke så meget).

Men med det sagt (på den mest neutrale og ikke-dømmende måde muligt) så er jeg enig i to ting.

1. Halo har ikke nogen bemærkelsesværdig historie (så længe man bare spiller).

2. Halo er fortrinsvist kun for Halo-spillere (og ja, der må være uhyggeligt mange af dem).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/10-07 16:16 
Hjælp til en stakkel på et andet forum (og mig selv, der heller ikke helt kan hitte rede i historien):

Can you explain to me why the f..k the Flood joins you only to turn against you moments later?
WehnerWehnerSkrevet 04/10-07 16:21 
Chrono>
Nu har jeg ikke spillet Halo-spillene, men måske lægger de så op til udforskning på en anden måde end Zelda

Du udforsker bl.a. for at presse spilmotoren. For at komme steder hen, Bungie ikke synes, man skal hen. For at finde skulls. For at finde Grunts, der holder fødselsdagsfest og andre påskeæg. Der er mange grunde til at udforske, og det kan være rigtig underholdende.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/10-07 16:27 
Born2Play>
Jeg fatter intet af Historien i Halo...Men ved bare at Covenant er en forsamling af alien racer styret af prophets (religiøse freaks), der tror Halo ringene er noget rigtigt "tæt på gud noget". De kan aktivere det hele her på jorden - Derfor interessen i os. bla..bla..bla...Cortana opslugt af en gravemind (bosser for packs of flood og en slags kollektiv hjerne). Forvirrende - bare lad mig skyde og høre på Keith David.

Nu ved jeg mere... :)
nerosnerosSkrevet 04/10-07 16:33 
Selvfølgelig er der en historie i Halo spillene. Det kommer helt an på om man kan sætte sig ind i universet. Det er måske ikke den store historie, men en historie er der...!

Historien kan vel sammelignes med en god Chuck Norris film ;-) Er der en historie til at det bliver et godt actionbrag...JA!

Nøj nu har jeg skrevet historie 4 gange..
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 04/10-07 16:37 
neros>
Historien kan vel sammelignes med en god Chuck Norris film ;-) Er der en historie til at det bliver et godt actionbrag...JA!

Men gør det en typisk Chuck Norris-film, til en film du sætter dig til at se for historiens skyld?

Og hvis man syntes Chuck Norris er for langsom (gør alle ikke det), og bedre kan lide Jet Li, er Chuck Norris-film så ikke kun for Chuck Norris-fans (findes der overhovedet sådan nogen?).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 04/10-07 16:41 
Wehner>
Du udforsker bl.a. for at presse spilmotoren. For at komme steder hen, Bungie ikke synes, man skal hen. For at finde skulls. For at finde Grunts, der holder fødselsdagsfest og andre påskeæg. Der er mange grunde til at udforske, og det kan være rigtig underholdende.

Så... det er ligesom stort set alle andre spil? Easter eggs er det næstældste trick i bogen, og bughunt har eksisteret siden Pong. Er det ikke nærmere communityet der har gjort det større end det egentlig er? Så vidt jeg kan se, er det stadig kun skulls der adskiller Halo fra andre spil, og det er altså ikke udforskningsopfordrende/belønnende, som fx. GTA eller Zelda.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 04/10-07 16:43 
SeventhSun: Det er ikke en anmeldelse. Målet med filmen er, at latterliggøre halo. Det er sjovt nok, men meningsløst.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 04/10-07 16:47 
Core>
Men gør det en typisk Chuck Norris-film, til en film du sætter dig til at se for historiens skyld?

Og hvis man syntes Chuck Norris er for langsom (gør alle ikke det), og bedre kan lide Jet Li, er Chuck Norris-film så ikke kun for Chuck Norris-fans (findes der overhovedet sådan nogen?).


Svaret er ja! Undtaget det med at Chuck er langsom. Han kan til hver en tid banke Jet li ;-)
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 04/10-07 16:51 
Hvad enten vi snakker om Halo eller Chuck Norris, er vi så ikke bare ude i at kunne kalde det stædig fanboy'isme? ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 04/10-07 16:53 
Jeg kan godt sige som et æsel... ;D!

Men fanboy af Halo er jeg altså ikke. Synes bare det er en fin spil trilogi.
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/10-07 18:39 
Darknon>
SeventhSun: Det er ikke en anmeldelse. Målet med filmen er, at latterliggøre halo. Det er sjovt nok, men meningsløst.

Ja, sån er det med humor - sjovt nok, men uden mening.
HeroldHeroldSkrevet 04/10-07 18:51 
Fanden tage satire!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 04/10-07 18:54 
..og linje 3
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/10-07 18:57 
Ja, de har ødelagt meget :D
nerosnerosSkrevet 04/10-07 18:59 
Haha men er det egentlig satire? Nå tilbage til Halo igen

Jeg tror jeg vil give Halo 3 et 8 tal :-)
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/10-07 19:18 
Så meget Halo-snak, og så er der ingen der kan hjælpe med mit spørgsmål?
HeroldHeroldSkrevet 04/10-07 19:38 
Never trust alien scum?

Jeg kan faktisk ikke lige huske det, men jeg mener at man får en grund til det. (Sorry, jeg har gamerhukommelse)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 04/10-07 20:15 
Hyakotake>
Hjælp til en stakkel på et andet forum (og mig selv, der heller ikke helt kan hitte rede i historien):

Can you explain to me why the f..k the Flood joins you only to turn against you moments later?

Det her er vel spoiler-materiale, så jeg markerer i hvert fald lige svaret som spoiler...

SPOILER
Jeg mener Gravemind siger noget med at Truth er den største trussel, og siden man selv forsøger at stoppe Truth, tilbyder de en midlertidig alliance, da de ikke kan klare ham selv...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 04/10-07 21:31 
Herold>
Så... det er ligesom stort set alle andre spil? ... Er det ikke nærmere communityet der har gjort det større end det egentlig er?

Stort set ligesom alle andre spil jo - adskiller sig kun ved at være bedre :)

Men altså, det her community er jo ikke kommet af sig selv. Det er heller ikke blevet købt af Microsoft og selvom nogle meget gerne vil have det til at lyde som om, alle Halo-fans er mindless automatons, der rider med på en bølge af hype, så har den hype-bølge altså haft så mange pauser i årenes løb, at communityet nok skulle være dødt, hvis ikke, der var noget ekstra fængende ved spillet. Det er der. Det betyder ikke, at det appellerer til alle.

Jeg synes, det er ligeså belønnende at presse mig ud gennem den usynlige væg og gå rundt og se på underlige overflader, der kun halvt er designet til at blive set af andre end Bungie selv, som at finde det 30. hjertestykke og tage det på 100% den måde, Nintendo har forudbestemt, fordi det er den eneste.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 04/10-07 21:46 
Nej, selvfølgelig er det ikke kommet af sig selv - communities opstår af en grund - og Halo er da også noget ganske særligt. Jeg synes dog stadig der er langt fra efterladenskaber fra udviklingen og små påskeæg, til et spil der decideret belønner udforskning.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/10-07 22:07 
Jeg tror at hvis man kigger på Bungies fanbase, fra før Halo... Så vil man se at de også har nogen måder at holde deres community sammen på!:)
Ang. Historie, så kan jeg ikke forstå hvorfor en god historie, konstant skal fokuseres på voice acting, cinematics og dialog.
For mig, er der tons og tons og tons, af bittesmå historier i Halo spillene, og det er det som jeg synes der er så fedt. Musikken, i sig selv, fortæller en historie der inspirere mig. Når jeg køre igennem landskabet med en Warthog, og ser en Pelican(menneskes dropship) der er smadret i jorden, med ammo og døde marines liggende omkring, så sidder jeg og tænker på hvad der skete der, og hvordan det skete og hvorfor.

Og jeg ved jo godt at det ikke er andet end en bunke textures, med placeholder graphics, der kun er sat der for at give spilleren mere ammo, hvis spilleren skulle ønske at bruge menneske baserede våben, men jeg kan ikke komme i tanke om særlig mange andre spil, hvor jeg på den måde, lader mig selv blive fanget af objekterne, og tingene der er i den verden, også selvom de ikke har en pind at gøre med at redde universet.
Eller er jeg endeligt blevet en af de der mennesker jeg aldrig selv har kunne forstå? De der kunstner-freaks der tager på arken og lousiana konstant og over analysere billedere af prikker og bunker af malling der er hældt udover et lærred?
Jeg synes selv at jeg kan se noget imellem linjerne. Historien er ikke, fantastisk for et videospils medium, som KOTOR, og det er ikke et cinematisk feast som Metal Gear Solid, men det fanger, og jeg elsker det.
Jeg elsker alle deres "homage" fra alt ting Ringworld til Aliens. Jeg elsker de små lyserøde små fjender der lyder som hobitter der har slugt for meget hellium, og deres bevægelser som minder om en små fede mænd der løber væk fra vægtkonsulenterne på en dårlig dag!
Jeg har ondt af folk der ikke er inde i det her univers. Det er meget muligt at Halo skraber bunden af sci-fi litteraturen i både koncept, og originaliteten, og jeg er den første der skal indrømme at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre med en philip k dickens roman, udover at bruge den som toiletpapir.
Ja jeg kan da godt lide a scanner darkly, og blade runner var meget spøjs på en sjov søndag, men i det store hele ved jeg ikke meget om sci-fi. Jeg er alt for destruktiv og ustabil til at fokusere på fremtiden, da jeg hellere vil hænge i fortiden og nostalagiens vise vinger.

Det eneste jeg prøver at sige med det er, måske at Halo har en god historie for mig, fordi at audio og video kommer i en slags "fed kombination" og der opstår historierne. Alle teorierne. Alle de gåder. Alle de ting, som ikke bliver spoon-feed til en som i mange historier. For mig er Halos mytologi simpel - Det er op til spilleren at bestemme hvor meget de vil have ud af det. Det er et univers hvor man kan komme med sine egne konklusioner. Det er derfor at vi ikke ved hvordan chief ser ud. Vær enkel person skal selv identificere sig selv med ham, og have en ide om hvordan han ser ud. Ligner han en citronmåne der er blevet spist af, som en halvdød darth vader der har røget for mange smøger? Eller ligner han en Marcus Phoenix der har fået sit goatee galt i suppen for mange gange, som gjorde at hans undtryk blev vredt, hvilket tvang ham til at give ham et seriøs botox operation, for at få ham til at smile mere, hvilket åbenbart ikke lykkedes(hence the helmet)! Eller er chief egentlig en kvinde i en mands krop, ala Metroid?
Ser i mates - Det er op til jer selv at finde betydningen af Halo. Spil alle spillene, lyt til vær enkel detalje.
Hvad er det egentlig Guilty Spark siger på "The Library" i Halo 1? Det er svært at høre med alt den flood der strømmer mod en!? Hvordan kom Sarge egentlig væk fra den første Halo? Hvordan overlevede han gang på gang på gang? Hvordan opstod gravemind? Hvordan kunne cortana sende signaler sådan uden videre til Chief? hvordan? hvorfor? hvornår? Forerunner. Flood. Covernent. Elites. Prophets. Mennesker. Halo's.
Der er mange facetter. Der er, meget fan spekulation. Men det er fedt. På den rigtig fede måde.

-Val
Well crucify the insincere tonight...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/10-07 11:56 
Darknon>
Det er ikke en anmeldelse.

Jo det er.
At du ikke er enig, ændrer ikke på, at der bliver formidlet en mening om et spil.

Det er oven i købet relativt veldokumenteret.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 06/10-07 21:20 
det kunne være at det er på tide at skifte Feliciaen ud :)
http://www.break.com/index/couple-kids-build-a-halo3-warthog.html
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
enfenenfenSkrevet 09/10-07 09:00 
RaGe>
Jeg synes godt nok, at våben lydene i HALO 3 er så lave, så det ligefrem er irriterende og ødelægger noget af stemningen.

Jeg er ikke kommet igennem Halo 3 endnu - halvdelen måske - men det er svært ikke at lægge mærke til ovenstående problem.

Lyden er alt for lav, og det ødelægger altså stemningen en del, hvilket er meget synd. Som andre er inde på, så undrer det mig, at de store udenlandske review sites har overset dette.
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/10-07 09:16 
GrillBillerDK>
det kunne være at det er på tide at skifte Feliciaen ud :)

Lige meget hvad, er det altid tid til at skifte Feliciaen ud... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/10-07 12:50 
Jeg er vadet gennem Normal for et par uger siden... udmærket oplevelse.

Men!

Så prøvede jeg co-op i går med Bede-x. Legendary med 3 skulls tændt - Tough Luck, Catch og Thunderstorm!

Holy CRAP, vi skulle dodge granater! Hver eneste bane (vi nåede 4 på 3 timer) var fyldt med det ene episke moment efter det andet, spektakulære kills en masse og fejlslagne taktikker (Goddamn Wraiths! Goddamn fuel rod cannons!).

Det her er Halo - accept no imitations! :-)
WehnerWehnerSkrevet 09/10-07 23:16 
Jeps - there's no substitute for the real thing :)


Anyway, så er første playlist-update kommet:

* Big Team Battle matches are now 16-player affairs.
* In the Team Slayer playlist, the appearance of Shotty Snipers has been greatly reduced.
* Now, when players veto Shotty Snipers, the game that results from the veto will not be Shotty Snipers.
* In one-sided VIP matches, the attacking team will now see a waypoint for the VIP they are hunting.
* In Lone Wolves, Slayer gametypes will appear more frequently.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 10/10-07 00:38, rettet 10/10-07 01:01 
Hyakotake>
Jeg er vadet gennem Normal for et par uger siden... udmærket oplevelse.

Halo 3 skal helst spilles på en højere sværhedsgrad end normal. For det første er slagene større på de højere sværhedsgrader, men også fjendernes bevægmønstre virker bedre, da de lettere kan udfolde sig, når de har mere health. Samtidigt øges chancen også for speciel reaktioner, altså de små events som måske kun sker 1 ud af 10000 gange på normal sker 1 ud af 1000 gange eller 1 ud af 500 gange.

Det er ikke tilfældigt, at der står ud for Heroic: "This is the way the game is meant to be played". Hvis man kan klare det, er Legendary dog bedre. Helst med lidt skulls :)

Og nu vi er ved skulls og andre easter eggs: Er Aalborg banden + Playkid de eneste som har været på jagt i de mere snørklede afkroge af spillet?

Indtil videre har jeg/vi fundet eller set:

SPOILERS

- Abefamilien med menneskeansigt og teddybjørn på første bane.

- Jason Jones i 2D cardboard cutout med bar overkrop og shorts(synes jeg at huske..).

- Afskedsgrunt på sidste bane(som i det første Halo), som lover at pudse ens sko og hjelm, hvis man lader ham leve.

- Siege of Madrigal musik(fra Myth) hvis man står på en bestemt struktur. Igen ligesom i det første Halo.

- Ringene i rummet hos profeten lyser op og giver en skull, hvis man hopper igennem dem i en bestemt rækkefølge.

- Eftersigende skulle elefanten give en særligt besked, hvis man vælter den over på siden og prøver at rejse den igen. Det er dog ikke lykkedes for mig endnu. Mon ikke Forge kan hjælpe?

SPOILER SLUT.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/10-07 10:57 
Har du seriøst fundet det skull (I would have been your daddy) med ringene uden snyd?

Jeg ville sværge på, at ingen mennesker bruger så meget ligegyldig tid på et spil :-)


Jeg spillede co-op Legendary den anden dag, med blandt andet catch og så det skull, der gør at man skal lave melee attacks for at få sit skjold igen. Rimelig belastende kombination :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Bede-xBede-xSkrevet 10/10-07 15:26, rettet 10/10-07 15:30 
SeventhSun>
Har du seriøst fundet det skull (I would have been your daddy) med ringene uden snyd?

Som sagt skrev jeg "fundet eller set". Set skulle indikere, at det var noget, jeg ikke selv havde fundet :)

SeventhSun>Jeg spillede co-op Legendary den anden dag, med blandt andet catch og så det skull, der gør at man skal lave melee attacks for at få sit skjold igen. Rimelig belastende kombination :-)

Det må siges. Spillet kan faktisk gøres ret svært, hvis man slår de rigtige skulls til.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/10-07 16:27 
F.eks. alle skulls :-) Puha!
Bede-xBede-xSkrevet 10/10-07 19:31, rettet 10/10-07 19:42 
Det fortjener sikkert sin egne tråd, men i og med at det vedrører Halo 3 poster jeg det her. Free Radical har lige annonceret Timesplitters 4 ;)

Fedeste spil annoncering i lang tid
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 10/10-07 19:50 
Enig, verden har brug for flere arcade-agtige FPS'er, og TS3 er ret sjovt :)
Bede-xBede-xSkrevet 10/10-07 19:59 
Spillet i sig selv er udemærket, men det var nu mere selve annonceringen, jeg synes var god. Filmen + den tekst man finder bagefter:

A big halo to all our fans!
TimeSplitters is a hard game to master. Chiefly because of all the monkeys. So here's your chance to get a look at one of them before he starts shooting you in the face in TimeSplitters 4.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 10/10-07 20:13 
Sjovt :)

Er det multiplatform?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 10/10-07 20:36, rettet 10/10-07 20:37 
Bede-x>
Spillet i sig selv er udemærket, men det var nu mere selve annonceringen, jeg synes var god.

Jaja, men en annoncering til en fortsættelse er jo primært noget værd, hvis forløberne var interessante spil. Og siden du kaldte linket for "Fedeste spil annoncering i lang tid", gik jeg ud fra, at glæden gik et stykke længere end blot Halo-referencen, så dér ;)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/10-07 21:08 
Prøv lige at læs resten af deres website - bla et spørgeskema:

"Has a Game Ever Made You Cry?"

Ét af svarene - "Almost. I got a lump in my throat, but it turned out to be a cyst".
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RaGeRaGeSkrevet 12/10-07 03:16, rettet 12/10-07 03:25 
Er næsten igennem spillet på heroic i co-op, og indtil videre får det et klart 9/10. Længe siden jeg har moret mig så meget. Hold da kæft en lækker grafik, jeg var ligeved at tabe kæben, da jeg så Covernant banen for første gang, og så bagefter tjekkede den ud i Theater, wow! Lyseffekterne er os i en klasse for sig, og for mig er HALO 3 det klart pæneste spil til dags dato, så kan den lidt lavere opløsning ikke ændre på den samlede oplevelse.

Jeg har ikke prøvet mulitplayer delen endnu, men heldigvis kan man ændre på de fleste settings, så det ikke kommer til at være HALO 2 om igen, for det var da godt nok en brøler i mine øjne.

Elsker spillet og det fortjener virkelig alle de rosende anmmeldelser det har fået. Hvis jeg skal sætte fingeren på noget, så er det nok den lave lyd på diverse våben, men egentligt ikke så slemt, når man først er kommet igang, og ændre ikke meget på helhedsindtrykket af dette episke mesterværk :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HulleHulleSkrevet 13/10-07 13:47 
Halo 3 er rigtig lækkert, meget langt fra den kæmpe skuffelse som 2'eren var for mig.

Har et spørgsmål til multiplayer, kan ikke rigtig finde hoved og hale i deres menuer. Er det slet ikke muligt at sætte sine egne kriterier op for hvad man præcis vil spille? Eksempel: Capture the flag på bane X.

Nogen der kan forklare mig om det kan lade sig gøre?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
1'324 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig