X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie dis... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 29/09-07 15:10 
enfen>
Så kunne Bungie lige gå godt have lavet Halo 3 med en native resolution, der var endnu lavere (og tættere på SD) for derved at kunne opretholde en framerate på 60 fps.

Det havde heller ikke nødvendigvis været et dårligt valg, men det er sådan set ikke en Halo-specifik diskussion.

Hvis framerate er det vigtigste for dig, så prøv Shadowrun. Damn, det kører stabilt, men der er så indgået andre kompromisser. Sådan er verden altså skruet sammen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 29/09-07 15:11 
enfen>
Dermed siger du også inddirekte, at framerate, tearing er ligegyldige, når det kommer til eks. Halo 3.

Nej, det gør jeg ikke. Jeg opfordrer til, at man kigger på det samlede indtryk af et spil, når man bedømmer det. Og holder vi det til Halo 3, så kører det samlet set godt. Jeg føler mig helt trist til mode, hvis folk ikke kan se det.

I er nogle stykker - ingen nævnt ingen glemt - der mener, at Halo er større end gud.

Jeg vil tro, at de folk nok bare vurderer spillet, som det bliver vurderet af de fleste anmeldere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 29/09-07 15:11, rettet 29/09-07 15:15 
Wehner>
Halo 3 ligger i samme visuelt lækre kategori som Gears of War, Bioshock, GRAW2 og Vegas...

Tak. Det var sådan et svar jeg søgte ;)

Men hvis de "visuelle" argumenter I kommer med, skal forståes på samme måde, som de skulle dengang folk argumenterede for at Zelda:TTP er flot. Så tror jeg ikke jeg er enig, men det skal jeg/vi nok vende tilbage til, når jeg får set Halo 3 ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
enfenenfenSkrevet 29/09-07 15:22 
Nej, jeg går ikke mere op i framerate, end at et spil skal køre stabilt. Det gælder i alle spil.

Nu var '60 fps' sætningen ment som et eksempel.

Når GOW er lavet i 720p (angiveligt; jeg gider ikke tælle pixels), så burde det vel - med alt den ekstra tid - også være muligt for Bungie/microsoft at overholde deres eget ord om 720p i alle spil.

Jeg har aldrig skrevet noget om, at Halo 3 er grimt på grund af den lavere opløsning, men spillet ville være pænere - hvilket der ikke kan argumenteres imod - hvis det havde været lavet i 720p.
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 29/09-07 15:25 
Hvis du vil til at argumentere for, at opløsning gør et spil pænere, så bliver vi aldrig enige.

Men det kan vi nok blive enige om i stedet for så ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 29/09-07 15:29, rettet 29/09-07 15:31 
Det er rent beviseligt, at et billede bliver grimmere og mere sløret af en ulige software-skalering. Så sådan er det jo bare. Om Halo 3 gør dét, ved jeg ikke - jeg har heller ikke set det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KalicolaKalicolaSkrevet 29/09-07 15:33 
Jeg har nu gennemført spillet i 4 player co-op legendary med 3 af mine venner over nettet. Det viser sig at de problemer vi havde med lag skyldes at en af vennerne brugte en trådløs rooter som åbentbart skabte en masse problemer.. vi har nu gennemført det uden det mindste lag, 100% flydende hele vejen igennem.

Lad mig lægge ud med at sige at halo 3 er det vildeste spil jeg har spillet, what a rush. Hold kæft hvor er det episk og lækkert lavet, banerne er en fornøjelse at spille og en fryd for øjet. Stemningen, og farverne er til et 13 tal. Fed variation i banerne, ikke mere copy/paste. Det er jo sygt at stort set alle objekter i spillet er fysik drevet, og med al det action, particler, AI textures, lyssætning og 4 player på én gang uden hosten er jo en bedrift uden lige. Jeg har aldrig set noget lignende, jeg er dybt imponeret. Jeg havde gode forhåbninger til spillet, men havde aldrig forestillet mig den høje kvalitet som spillet spytter ud.

Halo 3 er det mest imponerende jeg har set inden for spil verdenen, og det fortjener uden tvivl al den ros det har fået. De har fanget en rigtig episk stemning som jeg ikke har oplevet i noget spil før det.

Der er selvfølgelig nogle minus ting, som f.eks en bane eller 2, eller nogle af de ubrugelige våben som er i spillet. Men ellers er det meget tæt på flawless!
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 29/09-07 15:41 
Darknon>
vi har nu gennemført det uden det mindste lag, 100% flydende hele vejen igennem.

Vi(Playkid, Wehner, Zarfax og mig)oplevede en lille smule lag, da vi spillede. Det var som om, det for det meste kørte som i singleplayer, når man spillede, men når så endelig det begyndte at lagge, så slog det altså også til for alvor. Der var et grovt sted på den den første bane, hvor vi blev generet af det. Ellers kørte det fint.

Der er selvfølgelig nogle minus ting, som f.eks en bane eller 2

SPOILER

Tror ikke, der er så mange, som bryder sig om den andensidste bane. Ellers føles banedesignet meget varieret og smukt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 29/09-07 15:42, rettet 29/09-07 15:43 
Bede-x>
Hvis du vil til at argumentere for, at opløsning gør et spil pænere, så bliver vi aldrig enige.

Men det kan vi nok blive enige om i stedet for så ;)

Som RJK også skriver, så er der jo slet ikke noget at diskutere. Det er fact.

Hvis vi tager samme spil, og spiller det i to forskellige opløsninger, hvilken en af udgaverne er så pænest? Selvfølgelig den med den største opløsning. Her ser jeg bort fra eventuel softwareskalering.

Tag et hvilket som helst spil på pc (eks. Halo 2) og spil det i 1024x768 med alle effekter på. Sæt derefter opløsningen til 800x600 men bibehold alt andet. Er spillet lige pænt i begge opløsninger? Jeg behøver vel ikke skære det mere ud?
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 29/09-07 15:45, rettet 29/09-07 15:57 
RJK>
Det er rent beviseligt, at et billede bliver grimmere og mere sløret af en ulige software-skalering. Så sådan er det jo bare. Om Halo 3 gør dét, ved jeg ikke - jeg har heller ikke set det.

Jo jo, men Halo 3 er ikke påvirket af det i en grad, så det koster på spiloplevelsen. Og det er jo det, vi taler om. At det bliver gjort til genstand for et stort kritikpunkt ved spillet.

enfen>
Som RJK også skriver, så er der jo slet ikke noget at diskutere. Det er fact.

Hvis vi tager samme spil, og spiller det i to forskellige opløsninger, hvilken en af udgaverne er så pænest? Selvfølgelig den med den største opløsning.

Det Rune snakker om, er ulige software skalering. Tror bestemt ikke, at han er enig i det sidste af det citerede, men det må han jo selv svare på.

Det er i hvertfald sikkert, at jeg ikke er.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 29/09-07 15:49 
Core>
[Men hvis de "visuelle" argumenter I kommer med, skal forståes på samme måde, som de skulle dengang folk argumenterede for at Zelda:TTP er flot. Så tror jeg ikke jeg er enig, men det skal jeg/vi nok vende tilbage til, når jeg får set Halo 3 ;)

Således forholder det sig i hvert fald ikke.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 29/09-07 15:59 
Cool. Så giver jeg Halo en chance (igen, igen) ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
enfenenfenSkrevet 29/09-07 16:02, rettet 29/09-07 16:05 
Bede-x>
RJK>
Det er rent beviseligt, at et billede bliver grimmere og mere sløret af en ulige software-skalering. Så sådan er det jo bare. Om Halo 3 gør dét, ved jeg ikke - jeg har heller ikke set det.

Jo jo, men Halo 3 er ikke påvirket af det i en grad, så det koster på spiloplevelsen. Og det er jo det, vi taler om. At det bliver gjort til genstand for et stort kritikpunkt ved spillet.

Lad nu være med at dreje det væk fra det egentlige kritikpunkt. Det er jo netop ikke det, vi taler om. Men fact er stadigvæk, at spillet ville være flottere (om du så kan se det med det blotte øje eller ej), hvis det havde været lavet i 720p.

Vi har ikke mulighed for at teste det, da lige netop Halo 3 (samt alle andre spil på 360) kun er lavet i en eneste opløsning.

Jeg - og andre - skriver jo ikke, at spiloplevelsen i Halo3 er blevet ringere som sådan.

Nu gider jeg faktisk ikke gentage mig selv mere.

Det er i hvertfald sikkert, at jeg ikke er.

Så du mener altså ikke, at der er forskel på, hvor flot et spil er, om man spiller i den ene eller den anden opløsning?
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 29/09-07 16:12, rettet 29/09-07 16:13 
Bede-x>
Det Rune snakker om, er ulige software skalering. Tror bestemt ikke, at han er enig i det sidste af det citerede, men det må han jo selv svare på.

Selvom højere opløsning som udgangspunkt burde være bedre, så er der jo en del faktorer der gør, at det ikke altid er tilfældet, så det vil jeg i hvert fald ikke sige noget definitivt om.

Men sådan noget usselt software-skalering i "mindre omfang" (altså fx 640 -> 720) vil altid forringe kvaliteten. Især, selvfølgelig, når det er opskalering, som altid medfører blur fremfor anti-aliasing.

Det var dét, jeg udtalte mig definitivt om, ja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 30/09-07 00:50, rettet 30/09-07 00:51 
Så fik jeg gennemført Halo 3...

Som helhed et fantastisk godt spil hele vejen igennem, men er dog lidt træt af anden sidste bane.

Alt respekt til de folk som har lavet dette spil, og sikke en slutning. Super godt tænkt ud. Man tror jo lige... ;-)

Det er en smule sørgmodigt efter det hele er slut..men nu vil jeg så prøve krafter med online delen og Forge. Senere vil jeg kører det hele igennem igen på Heroric. Hehe!
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/09-07 02:20, rettet 30/09-07 02:22 
Daaamn, jeg har lige læst, at Legendary-slutningen er længere end Normal og Heroic... noget med 6 minutters extra afslutning! Bekræftelse, please!

EDIT: Det siges at komme efter credits.
HolisticHolisticSkrevet 30/09-07 07:47 
Nu har jeg taget den på Heroic og der er ihvertfald mere afslutning efter rulleteksterne, så medmindre den er endnu længere på Legendary tror jeg da ikke der er nogen forskel.
Jeg synes som Nero oss at 2. sidste bane var lidt sådan.... knap så godt som resten, sidste bane var dog (efter jeg blev slagtet 28 gange allerede i løbet af de første 500m) en fantastisk oplevelse med action og storslåede effekter der bare ramte plet for mig.
Spillet er i min bog, det bedste der er kommet til 360'eren so far.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
KilroyKilroySkrevet 30/09-07 09:42 
Der er noget ekstra i Legendary-slutningen. Det skal dog ses, så jeg undlader at beskrive det;)
Kilroy Was Here
nerosnerosSkrevet 30/09-07 10:36 
Kilroy>
Der er noget ekstra i Legendary-slutningen. Det skal dog ses, så jeg undlader at beskrive det;)

Fedt! Det vil sige, at efter rulleteksterne det man ser er meget længere så? Hm...Men jeg tror godt nok det bliver svært at gennemføre på Legendary, men så er det jo lige at der er 4 co-op online :D!

Det er et super godt spil og måske det bedste til 360 lige nu vil jeg også mene.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 30/09-07 10:38 
Den ekstra Legendary-slutning er ganske kort, bare lige så der ikke er nogen, der får forhåbningerne for højt op.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/09-07 22:26 
Ooh, vi kommer til at se uendeligt mange fede Halo 3-videoer med tiden... alle epic scener bliver gemt forever :-)

Halo 3-tråden

Warthog + Hammer + Granat = EPIC!!!
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 30/09-07 23:12 
Hmm ... nice.. Carmel Electra spiller Halo3.. ;)

på Marketplaces.. er der kommet en video med Halo3 udgivelsen i Europa
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
AmbyAmbySkrevet 30/09-07 23:29 
Hyakotake>
Ooh, vi kommer til at se uendeligt mange fede Halo 3-videoer med tiden... alle epic scener bliver gemt forever :-)



Warthog + Hammer + Granat = EPIC!!!

Men det er jo så en video fra Bungies behind-the-scenes aka aftalt spil? :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
nerosnerosSkrevet 01/10-07 08:05 
Hvad er det for en granat som bliver brugt der om jeg må spørge?
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 01/10-07 09:39 
'Can you stick it?'
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 01/10-07 09:54 
Hyakotake>
Ooh, vi kommer til at se uendeligt mange fede Halo 3-videoer med tiden... alle epic scener bliver gemt forever :-)

Herligt :)

Kan anbefale det nye "This Is Not The 1UP Show" afsnit der selvfølgeligt meget omhandler Halo 3 og hvor der også vises en sød replay scene.
Men vær dog opmærksom på at der er spoilers, så se det kun hvis du har gennemført spillet.

This Is Not The 1UP Show
BeanoBeanoSkrevet 01/10-07 10:20, rettet 01/10-07 10:27 
Core>
Det var ikke nogle herindefra jeg kaldte fluekneppere. Men at sætte sig og tælle pixels i et spil (som jeg egentlig havde fået forståelsen af, skulle være ret flot, men nu er i tvivl om rigtigheden af), for at tjekke om antallet af pixels passer, det syntes jeg godt man kan kalde flueknepperi.

Jeg vil tro at der har været en grund til at de har talt pixels (vel ikke noget man bare gør for "sjovt"?). Mit gæt er at de har bemærket den (nogensteder) voldsomme aliasing (som jeg også gjorde med det samme) og så har researchet grunden ved at tælle pixels og derved fundet årsagen.

PGR3 og PDZ havde lignende problemer men var launchspil og på den måde forståeligt at man måske har været nød til at lave kompromier for at en dato.
Halo 3 er den største Xbox franchice som MS selv har skudt masser af penge, resourcer og prestige i, og udkommer næsten 2 år efter launch, så det overrasker mig meget at det halter på den tekniske side. Har jo set flottere spil på 360'eren og maskinen burde være i stand til at trække spillet i rigtigt HD.

Gør det spillet ringere eller mindre sjovt at spille, nej. Men det går bare ud over helhedsindtryket grafisk og er ikke imponerende at se på.


Core>
Jeg har selv meget lidt positivt at sige om Halo (hvilket flere heri tråden ikke burde være i tvivl om)...

Det har jeg så ;)

Syntes skam der er rigtigt godt på mange punkter (leveldesign, AI, våben, alsidighed, musik, replayværdi, osv.) og 8/10 på en P:R skala for campaign mode isoleret, er ingen hård kritik. Trist hvis man ikke kan se nuanceret på folk udtalelser.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/10-07 10:24 
Jeg spillede alene på højeste sværhedsgrad igår - Spillet ødelagde mig :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 01/10-07 12:46, rettet 01/10-07 13:01 
enfen>
Men fact er stadigvæk, at spillet ville være flottere (om du så kan se det med det blotte øje eller ej), hvis det havde været lavet i 720p.

Det er jo så spørgsmålet. Bungie siger jo at valget af opløsning giver andre fordele fx lyset. Til det kan man enten:

1) Tro på dem og så nyde det, man får i stedet for opløsning.

2) Ikke tro på dem og kigge på helheden, som er meget smuk.

Så du mener altså ikke, at der er forskel på, hvor flot et spil er, om man spiller i den ene eller den anden opløsning?

Nej, det er ikke det, som afgører om et spil er flot.

Beano>
Syntes skam der er rigtigt godt på mange punkter (leveldesign, AI, våben, alsidighed, musik, replayværdi, osv.) og 8/10 på en P:R skala for campaign mode isoleret, er ingen hård kritik.

Det synes jeg faktisk er meget fair. Ville heller ikke selv give det højere baseret på campaign alene. Men så er det jo godt, at der er multiplayer, forge, co-op, replays osv ;)

De replays, forresten, er godt nok fedt sat op. Jeg synes, at det er alt for køligt, at man kan samles mange i en lobby og så se en film sammen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 01/10-07 13:01 
Bede-x>
Det synes jeg faktisk er meget fair.

Pyha ;)

Lige et dumt spørgsmål vedr. skulls: jeg fandt et skull i campaign i den sidste bane men kunne ikke samle den op.
Skal man gøre noget specielt eller er det kun i co-op eller lign. man kan samle dem op?
Bede-xBede-xSkrevet 01/10-07 13:05, rettet 01/10-07 13:05 
Man skulle kunne samle den op. Er det så en "rigtig" skull du har fundet eller bare en del af baggrundsgrafikken?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 01/10-07 13:09 
*** LILLE SPOILER ***

Jeg tror det var en rigtig skull og ikke bare pynt da den lå skjult i en lille is-grotte i starten af den sidste bane og der var ikke andet pynt i nærheden.
HeroldHeroldSkrevet 01/10-07 13:11 
Bede-x>
Det er jo så spørgsmålet. Bungie siger jo at valget af opløsning giver andre fordele fx lyset. Til det kan man enten:

Det tror jeg også de har ret i. De har sikkert måtte skære et sted, for at få plads til lir'et i spillet, og det har været i opløsningen. Det er kommet ud på en lidt uheldig måde, men jeg har tiltro til at de har valgt at skære på det smarteste sted - det skulle bare være meldt ud til at starte med, for det er tilsyneladende gået ud over billedkvaliteten på ét område.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 01/10-07 13:23 
Bede-x>Bungie siger jo

Glem det.

EOD.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 01/10-07 13:24 
Born2Play>
Jeg spillede alene på højeste sværhedsgrad igår - Spillet ødelagde mig :-(

Hvis det er lige så svært som Halo på Legendary, så kunne jeg godt forestille mig, at man får det svært :)

Bliv ved. På et tidspunkt kommer man igennem. Det kan godt være, at det kommer til at koste dig en controller og/eller en masse hår på hovedet :)
What is the Matrix?
CoreCoreSkrevet 01/10-07 13:56 
Beano>
Trist hvis man ikke kan se nuanceret på folk udtalelser.

I don't get it :(

Var den møntet på mig, eller kom den bare ud af det blå?

Min "meget lidt positivt at sige om Halo", kom af egen manglende interesse for serien, og ikke rigtig andet...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 01/10-07 14:01 
Core>
Var den møntet på mig, eller kom den bare ud af det blå?

Den var ikke ment på dig - beklager hvis det lød sådan ;)
CoreCoreSkrevet 01/10-07 14:10 
Fair nok så ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/10-07 14:39 
Goddammit, jeg glæder mig til at modtage spillet! Jajaja, det var måske dumt at satse på play.com-levering... jeg er selv ude om det :-P
BeanoBeanoSkrevet 01/10-07 14:49 
De sidste 2 gange jeg har fået spil fra Play.com tog det kun 3-4 dage hvor det før har taget 20+ dage. Så der er da håb ;)
nerosnerosSkrevet 01/10-07 15:26 
Er der overhovedet nogen som har gennemført det på Heroric eller Legendary som singleplayer endnu?
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/10-07 15:31 
Ja Wehner har da fået achievement for Legendary :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
nerosnerosSkrevet 01/10-07 15:32 
Ja men det kan man jo godt få også som co-op ;-)

Hva så Wehner har du eller hva?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 01/10-07 15:39 
Ikke som single nej - det har jeg faktisk ikke med toeren heller. Jeg spiller co-op, når jeg overhovedet kan komme til det, fordi der er så mange spil, der ikke understøtter det.

Halo 3 er fantastisk meget nemmere i co-op- Glæder mig til at prøve det med nogle skulls sat til - har indtil videre kun fundet tre af dem dog, men uden guide og vi leder videre i aften (ikke Tem?). Den ene, vi har fundet, tror jeg virker super i co-op: Alle fjender stiger til næste rang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 01/10-07 15:47, rettet 01/10-07 15:48 
Haha! Ok :D

Jeg tager den på Heroric snart....alene!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 01/10-07 16:05 
Kan man kun finde skulls på legendary? Jeg startede et spil på easy for at hente et skull, men det var der ikke, og jeg havde det ikke i forvejen.. da jeg så spillede legendary 4 player co-op, så var det der???
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 01/10-07 16:07, rettet 01/10-07 16:07 
Easy er den eneste sværhedsgrad, hvor skulls er fjernet fra.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 01/10-07 16:18 
neros>
Er der overhovedet nogen som har gennemført det på Heroric eller Legendary som singleplayer endnu?

Jeg mangler de 3 sidste baner på Legendary, der har ikke været nogen rigtige udfordringen indtil vidre.

Og jo Lasse :)
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 01/10-07 16:20, rettet 01/10-07 16:29 
Legendary? Hvis det er rigtigt Playkid så er du en sej banan ;-)
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/10-07 19:50, rettet 01/10-07 20:06 
Playkid>
neros>
Er der overhovedet nogen som har gennemført det på Heroric eller Legendary som singleplayer endnu?

Jeg mangler de 3 sidste baner på Legendary, der har ikke været nogen rigtige udfordringen indtil vidre.

Og jo Lasse :)


Playkid - Vil du hjælpe en simpel gammel mand med Legendary en dag? :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
1'324 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig