X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie dis... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 26/09-07 14:46 
Jeg har faktisk ikke rodet nok med det til at være sikker. Har mest spillet :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 26/09-07 14:51 
Det samme her ;)
BeanoBeanoSkrevet 26/09-07 15:07 


Master Chief - The USB Stick
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/09-07 16:01 
Er det bare mig eller er "fysik motoren" helt vildt fedt lavet? Så må de for min skynd gerne skrue ned for grafisk lir.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 26/09-07 16:08 
Beano>
Dvs. de tilpasninger man laver på ens figur (emblem, hjelm, panser, etc.) er kun til online multiplayer og bruges ikke i campaign co-op?

Jeg mener faktisk at du godt kan ændre det, så vidt jeg ved. Men spiller du Arbiter, så er det selvfølgelig ham du ændrer på.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/09-07 16:10 
Konsolkongen>
Var der mange der var ridset?

Efter hvad jeg så, slet ikke så mange som nettet antyder?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 26/09-07 16:26 
Herold>
Men spiller du Arbiter, så er det selvfølgelig ham du ændrer på.

Mener faktsk at man også kan ændre på Arbiters udseende :)
HeroldHeroldSkrevet 26/09-07 16:28 
Ja - altså mellem varianterne af hans udstyr, ik'?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 26/09-07 16:29 
Jeps.
HeroldHeroldSkrevet 26/09-07 16:30 
Det troede jeg også var det jeg skrev :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/09-07 18:05 
Efter at have spillet det i 5 min. kan jeg kun give dem der har nævnt problemet med våbenlyde ret. Damn, det er nogle ufatteligt fesne våbenlyde og det distancerer én fra hvad der sker på skærmen. Og efter nu at have spillet CoD4 betaen en god sjat, virker lydene i Halo 3 endnu mere ynkelige i sammenligning. Jeg skal skrue helt op for surround anlægget for at få noget der minder om en ordentlig lyd fra våbene, men så bliver resten af lydbilledet relativt for højt.

Hos mig lyder det mest af alt som en fejl i lydmix'et hos Bungie, men det er vel bare et utroligt dårligt valg fra deres side. Og så er det flot, at de har glemt at inkludere en menu til at justere niveauet for lyd/musik/dialog etc. :/
(...)
BeanoBeanoSkrevet 26/09-07 19:38, rettet 26/09-07 19:39 
Herold>
Det troede jeg også var det jeg skrev :D

Det skal du ikke bestemme ;)

(misforstod bare det du skrev)
dpldplSkrevet 26/09-07 22:46 
Argh alt for meget halo på tv. (Den bubble shield på kanal 5 er sgu ved gøre mig sindsyg ><)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KalicolaKalicolaSkrevet 27/09-07 00:36 
Efter ca 3 timer spil i 4 player co-op har jeg fået en meget tvivlsom oplevelse :-(

Spillet hakkede sindsygt meget, og ofte var det fuldstændigt uspilleligt, jeg snakker om en framerate på 3fps, og nogle gange frøs billedet i helt op til 5 sekunder. Og det her skete for alle mine co-op buddies, nogle værre end andre. Og det var ligemeget hvem som host'ede spillet.

Det har desværre gjort at meget af fornøjelse er forsvundet, selvom spillet er mega stemning når det ellers kører. Har nogen læst eller hørt om det her problem?

Jeg husker der engang var noget man kunne gøre for at få oblivion til at køre bedre, noget med at clear cache, hvordan er det nu man gør det?
For The Love Of The Game
PlaykidPlaykidSkrevet 27/09-07 06:36 
Framedrops, det er ikke lag?
Jeg har slet ikke mærket noget lignede i sp, eller den ene co-op mission jeg spillede sammen med Bede.
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 27/09-07 10:23, rettet 27/09-07 10:27 
Jo det er nok lag. Men det er på et niveau hvor det er helt uacceptabelt.
En anden ting er at man ikke har mulighed for at vælge characters i co-op, ham som hoster spillet bliver masterchief, den næste som joiner bliver the arbiter, og de to sidste som joiner bliver 2 andre ligegyldige elites. Hvorfor giver de ikke en muligheden for selv at vælge character? eller bruge en multiplayer character? hvorfor skal man logge ind i en bestemt rækkefølge for at få den character man vil ha? Og hvorfor spiller man med 1 master chief og 3 covernants? Hvorfor ikke 1 master chief, 1 arbiter, og 2 human marines, så man har en fornemmelse af at man kæmper for menneskeheden og ikke convernants som det er tilfældet nu.

Plus at der var mega meget ecco i mit headset, at det stort set var umuligt at kommunikere med mine team mates.

Og i save film editoren, hvorfor kan jeg ikke spole tilbage eller gemme filmklip når jeg ser min campaign video igennem? jeg kan godt i mulitiplayer deathmatch spil, men ikke i campaignen.. Det er B

Ser man bort fra de her irriterende tekniske problemer, så vil jeg sige at halo 3 er til et 13 tal, og for første gang til jeg tillade mig at sige at det overgår golden eye.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 27/09-07 10:37 
Det med ekko i dit/jeres headset har sandsynligvis ikke noget med Halo 3 at gøre. Det sker i ny og ny på Live afhængig af, hvordan man sidder, lydstyrke etc.

Jeg tror i øvrigt at to marines ville få det svært i det fine selskab. Bungie meldte ud, da de annoncerede 4-player co-op, at det netop ville blive, som du beskriver det med fast player 1,2,3,4.

Min kæreste og jeg fik gennemført co-op splitscreen i går, så jeg glæder mig til selv at prøve co-op over nettet i aften - jeg håber, det går bedre, end det du har oplevet Darknon.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 27/09-07 10:43 
Darknon>
Og i save film editoren, hvorfor kan jeg ikke spole tilbage eller gemme filmklip når jeg ser min campaign video igennem? jeg kan godt i mulitiplayer deathmatch spil, men ikke i campaignen.. Det er B

Det skyldes at multiplayer banerne ligger komplet i hukommelsen hele tiden mens kampagne-banerne løbende streames fra DVD drevet mens du går igennem dem (har det fra én eller anden bungie FAQ).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KalicolaKalicolaSkrevet 27/09-07 10:58 
Hvis jeg nu har fundet et skull som mine co-op buddies ikke har fundet, kan jeg så aktivere den alligevel og så vil mine team mates også få glæde af den?
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 27/09-07 10:59 
Jeg havde i øvrigt 29 venner online i går. 26 i Halo 3, en i dashboard, en i DiRT og en i Halo 2. Sidstnævntes Xbox 360 er til reparation...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 27/09-07 11:57 
Så bad du vel ham der spillede DiRT om at finde nogle andre venner? Han passer jo slet ikke ind :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 27/09-07 12:01 
- Tryk X
- Vælg "Remove all non-Halo 3 Friends..."
- Done :)
Bede-xBede-xSkrevet 27/09-07 12:01 
neros>
Bede-x:
Betyder det så at du er skuffet?

Nej, det ville kun være set i forhold til mine helt urealistiske forventninger. Men mindre snak, mere Halo :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 27/09-07 12:11 
Wehner>
en i DiRT

Guilty as charged ;)
(...)
nerosnerosSkrevet 27/09-07 12:15, rettet 27/09-07 16:02 
Jeg startede spillet op på Heroric igår og fik da godt nok noget at se til med de Brutes. Efter jeg var kommet til det kapitel hvor man har et metalskjod foran sig og skal nedkæmpe lille hær af Brutes hvor også en af dem havde "thunder hammer", eller hva det nu hedder, måtte jeg komme til kort og spille på normal igen ;-) Damn jeg fik da godt nok klø, selv efter mange ihærdige forsøg...! Men jeg er heller ikke den bedste FPS'er gamer i verdenen :-)

Nu køre jeg rundt i jeepen igen...Fxxx hvor er det et fedt spil! Halo er tilbage!!!
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 27/09-07 12:34 
Halo 3 sætter rekorder og omsætter på dag et for 15 millioner dollars mere, end MS havde forudsagt før launch:

Official: Halo 3 Sets New Record with $170M First-Day Sales

Halo 3 could be well on its way to the over $200 million that some analysts predicted. In its first day on sale in the U.S. the game racked up an impressive $170 million, easily beating theatrical releases like Spider-man 3 and novels such as Harry Potter and the Deathly Hallows.

http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=17578
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 27/09-07 16:03 
Det kommer ikke bag på mig, men folk har også ventet længe på det spil efter man laver sådan en cliff-hanger som i to'eren!
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 27/09-07 16:31 
Bede-x>
Halo 3 sætter rekorder og omsætter på dag et for 15 millioner dollars mere, end MS havde forudsagt før launch:

Så vidt jeg lige kan regne ud, må det betyde at cirka 50% af alle 360-ejere i USA har købt spillet på førstedagen. Det gør det vel til noget i retning af det forholdsmæssigt bedst sælgende ikke-launch spil nogensinde i en region? Den eneste konkurrent jeg lige kan komme på er FFX i Japan, men den lå vist nærmere 40%.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/09-07 18:04 
Til gengæld irriterer det mig, at PR (no pun intended) afdelingen konsekvent sammenligner med Spiderman og Harry Potter.

I og med at et spil koster næsten 5 gange så meget som en biografbillet, og mere end dobbelt så meget som en bog, er det jo ikke så underligt, at det omsætter for mere.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 27/09-07 18:26, rettet 27/09-07 18:26 
Blev der ikke solgt flere millioner eksemplarer af Deathly Hallows til sølle fem pund? Nu ved jeg ikke hvordan det var i USA, men jeg tror nu Halo 3 er mere end dobbelt så dyr :) Hvilket selvfølgelig kun gør pointen mere gyldig.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 27/09-07 18:42 
Det er sådan set kun fordi at spil endnu ikke er et mainstream medie - pr-folk elsker at sammenligne med blockbusters, fordi så har folk noget at sammenligne med. Det handler vel også mere om omsætning end antallet af solgte eksemplarer?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 27/09-07 18:46 
SeventhSun>
I og med at et spil koster næsten 5 gange så meget som en biografbillet, og mere end dobbelt så meget som en bog, er det jo ikke så underligt, at det omsætter for mere.

Omvendt skal man ikke have købt en konsol til 3000,- for at kunne gå i biffen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 27/09-07 19:39 
Med mindre man bor et sted hvor der ingen lokal biograf eller offentlig transport er. Så kan 3000 ikke en gang gøre det ;)

Men enig mht sammenligningerne. Kan vi SÅ få nogle sammenligninger med antal solgte eksemplarer spil-kontra-bøger/DVD'er/Biografbilletter. Det kan familien Danmark ligeså nemt forholde sig til. Tallene er bare ikke lige så imponerende længere.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 27/09-07 21:51, rettet 27/09-07 22:41 
Lige et spørgsmål angående sværhedsgraden. Jeg startede med at spille på heroric, men synes det var lidt for svært så jeg har spillet på normal indtil nu. Som jeg har kunnet læse førhen i tråden her er der en ret stor forskel på normal og heroric. Normal er lidt for let og det er jeg enig i.

Så mit spærgsmål er nu: Hvad sker der hvis jeg skifter tilbage til heroric nu. Jeg har lige klaret min anden store skarabæ-basse ;-) (sorry kan ikke huske hvad de hedder). Vil jeg så gå helt tilbage fra starten af ørken-runden, eller bare der hvor jeg sidst havde checkpoint?
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 27/09-07 22:29 
Enlig altid hadet halo campaign, i både 1 og 2. Var ingen forskel i 3 solo, men må dog indrømme jeg elsker halo 3 campaign på legedary med 4 mand co-op.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/09-07 22:42 
Bede-x>
Halo 3 sætter rekorder og omsætter på dag et for 15 millioner dollars mere, end MS havde forudsagt før launch:

Halo 3 er endda udsolgt i Japan - alle 14 kopier er ganske enkelt blevet solgt!! WTF!? ;-)

Kotaku: Halo 3 Japanese Store Sell Out Shocker!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 27/09-07 23:03, rettet 27/09-07 23:12 
Oh no, Tem, Kamma og jeg oplevede samme problem som Darknon lige før, da vi ville videre i Legendary. Vores første session forløb uden problemer af nogen art.

Edit: Jeg hører nu, at Lil Playkid måske maxede internetforbindelsen ud fra sin pc. Håber det bare var det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/09-07 03:17 
AIEEEEE!!!

http://kotaku.com/gaming/defective/halo-3-disc-read-errors-rampant-304600.php

Hvad sker der??? Hjælp! Er Halo 3 bugged as hell? Nogen herfra der har haft problemer?
BeanoBeanoSkrevet 28/09-07 07:34 
Kun fejlen på mission 2 som jeg nævnte tidligere der næppe skyldtes en disk fejl.
SonicSonicSkrevet 28/09-07 08:06 
Ok, nu har jeg spillet det tilstrækkeligt til også at få framerate-drops visse steder. Det er lidt synd at det sker faktisk, og man kan undre sig om det er hardwaren, eller om det er slam-kode. Man hælder dog til at tro, at det er hardwaren, da der også forekommer framereate-drops i Gears.
Desuden laver min Xbox noget underligt med discen når man tænder og slukker Xboxen. Drevet lyder som om den er ved at æde discen når den spinner op/ned. Andre der har oplevet det?

Udover det syntes jeg helt klart at Halo 3 overgår Bioshock, i og med, at grafikken ikke virker plastik agtig, animationer er bedre, der er langt mere variation i fjender/kampe, og lokationerne er mere spændende. Og nej, jeg er ikke en af dem der anser Halo som en religion, eller noget der er meget bedre end alt andet man kan kalde for digital underholdning :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 28/09-07 08:21, rettet 28/09-07 08:22 
De bugs i snakker om er det i co-op? Jeg har ikke oplevet det i singleplayer der kører det flydene, og min disc siger ikke mærkelige lyde....? Det lyder godt nok ikke så rart :-(
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 28/09-07 08:33 
Jeg har ikke spillet det i Co-op endnu, så jeg snakker for mit vedkommende om single-player.

*SPOILER*
Det sker der omkring hvor man suser rundt i kampvogn sammen med sine allierede, der ligeledes har en kampvogn, og andre fartøjer.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoChronoSkrevet 28/09-07 08:56 
Ah, forklaring på alle de 10/10 til Halo 3:
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=7262&Itemid=53

Bestikkelse i form at 800$ merchandise... med alle de 10/10 det spil har fået så tvivler jeg på at der er sorte tal på bundlinjen når regnskabet gøres op :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 28/09-07 09:13 
Det er hvad der kaldes "industri-smørrelse".
SonicSonicSkrevet 28/09-07 09:19 
Skræmmende, men velsagtens forventet af M$ ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 28/09-07 09:20, rettet 28/09-07 09:20 
Sonic>
*SPOILER*
Det sker der omkring hvor man suser rundt i kampvogn sammen med sine allierede, der ligeledes har en kampvogn, og andre fartøjer.

Det har jeg da gjort masser af gange og for mit vedkommende kørte spillet helt perfekt...! Mærkeligt
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 28/09-07 09:29, rettet 28/09-07 10:24 
RJK>
Så vidt jeg lige kan regne ud, må det betyde at cirka 50% af alle 360-ejere i USA har købt spillet på førstedagen.

Det er for højt sat. Har de ikke solgt omkring 7 millioner i USA ifølge de seneste tal fra NPD? Det vil være noget mindre end halvdelen, tror jeg, som har købt spillet på dag et.

Man skal huske at tælle med, at nogen har købt Legendary versionen til 130$. Hvor mange der er lavet af dem, vides ikke endnu, men i og med at de er individuelt nummereret og min er over nr 500000, må det være en del.

SeventhSun>
I og med at et spil koster næsten 5 gange så meget som en biografbillet, og mere end dobbelt så meget som en bog, er det jo ikke så underligt, at det omsætter for mere.

Jo, det meget usædvanligt. Det er faktisk aldrig sket før, at et spil har omsat for så meget på dag et. Rekordholderen var Halo 2 med 125 millioner dollars.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/09-07 09:59 
Sonic>
Skræmmende, men velsagtens forventet af M$ ;)

Ja, det kan man sagtens forvente af MS, da alle andre firmaer også gør det med deres AAA titler, derfor ville det være sært, hvis MS ikke også gjorde det...

Og det er vi nogen som er glade for... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SonicSonicSkrevet 28/09-07 10:19 
Ja altså, wtb anmelder stilling i MetroXpressen ;P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HeroldHeroldSkrevet 28/09-07 10:20 
Palle tager mod bestikkelse! Palle tager mod bestikkelse!

Nej, spøg til side. Jeg tror det er de færreste anmeldere, der bliver "bestukket". Som regel er det redaktøren, der tager lootet, og sender arbejdet videre. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
1'324 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig