X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie dis... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 20/09-07 09:39 
2 nye artikler om Forge på bungie.net :)

Halo 3 How-to: Forge Object Editing
http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=h3forgeobjects

Og

Halo 3 How-to: Advanced Forge Editing
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 20/09-07 09:57, rettet 20/09-07 09:57 
IGN har nye film fra TGS:

http://media.xbox360.ign.com/media/734/734817/vids_1.html

Kampene er store, Cortana snakker japansk og Forge ser fantastisk ud. Det er jo, som dét skal være.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 20/09-07 09:59 
Bortset fra Cortana ikke skal snakke japansk :)
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 20/09-07 22:04 
Den hidtil bedste af Halo 3-trailerne. Spoilerfri:

http://www.break.com/index/best-halo-3-trailer.html
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 20/09-07 22:47 
Den trailer er genial, tror jeg har set den 20 gange nu, den er noget af det mest morsomme jeg har set i lang tid :)

Der er desuden kommet en ny ViDOC, en "How-to: saved films".

Halo 3 How-to: Saved Films, New ViDOC
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 20/09-07 22:49 
Jeg har kun set den 5 gange, men de kan virkelig, virkelig deres kram.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JinkJinkSkrevet 21/09-07 00:08 
"Where can I find cool Saved Films?

The Bungie community is going to create some epic films and clips. Browse the File Shares of your friends (and strangers) at www.bungie.net – read the comments and rankings of these films, and select ones you’re interested in. If you flag such a film, it will be downloaded to your 360 next time you log into Xbox Live in Halo 3."

Jeg er ikke vild med Live og jeg har før vist skepsis overfor demoer på konsol, men det der er simpelthen en genial løsning de har fundet på der.
Det irriterer mig dog utrolig meget at det kun er Bungie(og Blizzard) der gidder at se muligheder i sådanne ting. Hvis Epic eller id gjorde bare noget der minede om dette, ville de få langt større succes med deres serier og jeg kunne begynde at stoppe hade Halo.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/09-07 01:07, rettet 21/09-07 01:08 
Det er da den mest ligegyldige feature udviklerne kan bruge tid på. Det er fint nok den er der, men det er da latterligt at kritisere hvis den ikke er IMO. Hvis man absolut vil optage sine konsol spil kan man køre dem igennem et TV-in kort på en pc. Der er i hvert fald en million andre ting et spil efter min mening skal indeholde før mulighed for at optage (alt efter genre, bilspil osv. skal helst).
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/09-07 01:13 
Ok - nu SKAL jeg have det! Hvad giver EB i trade ind på Blue Dragon og Bioshock?!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 21/09-07 01:21 
Konsolkongen>
Det er da den mest ligegyldige feature udviklerne kan bruge tid på. Det er fint nok den er der, men det er da latterligt at kritisere hvis den ikke er IMO. Hvis man absolut vil optage sine konsol spil kan man køre dem igennem et TV-in kort på en pc. Der er i hvert fald en million andre ting et spil efter min mening skal indeholde før mulighed for at optage (alt efter genre, bilspil osv. skal helst).

Absolut ikke. Det er vanvittigt communityskabende inden for denne genre. Der skal vel også rimelig tung hardware til at trække HD Capture fra en kilde som Xbox 360 - her gøres det meget nemmere + at det kan ses direkte på boxen. Og så består det af ren gamedata, så det fylder ingenting, og du kan bevæge dig rundt i sceneriet og se det fra hvilken som helst vinkel. Det er intet mindre end genialt.

Halo 3 har reelt også alt sådan et spil skal have, for at fungere, så det er kun ekstra bonus at de har det her med. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JinkJinkSkrevet 21/09-07 01:22, rettet 21/09-07 01:26 
Der er forskellige kriterier der er vigtige for et publikum. Hvis et spil har et konkurrencepræget fællesskab, som Bungie i den grad spiller på, så er det en vigtig feature.

Hvis du vil optage gennem en PC går jeg udfra at det er optagning i avi. format og det kræver masser af plads og er besværligt.(Kender ikke metoden og om det er optages på et format der fylder mindre). Med demoer vil det gøre meget lettere at lave fanbaseret videoer (fragmovies, tutorials osv.) og se de gode spillere spille. Det i sig selv vil formentlig gøre udbredelse af videoer over nettet mere udbredt => fællesskabet forbedres og folk bevare interessen for spillet og eventuelt bringer nye spillere til.

Hvilke andre ting du mener er vigtigere gad jeg godt at vide hvad var. Selvfølgelig skal gameplayet være godt, men når det er gjort så er det en herlig ting og kan ikke se 'millioner' af ting der er vigtigere.

Og så består det af ren gamedata, så det fylder ingenting, og du kan bevæge dig rundt i sceneriet og se det fra hvilken som helst vinkel. Det er intet mindre end genialt.

Nu har det eksisteret siden Quake1 eller før, så vil nok ikke kalde det genialt længere :)
dRxLdRxLSkrevet 21/09-07 01:24 
@Konsolkongen:
Demoer er alting (som i lagring af spilforløb). Alle andre features er mindre vigtige.

For mig er demoer den bedste måde hvorpå computerspil kan antage social karakter.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/09-07 01:38, rettet 21/09-07 01:44 
Jeg kan ikke se det super fede. Ej heller at det er et must at det skal være med i spillet.

Fint at man nu kan vise folk sine skill og lotto kills, men udover det? At sige at det er alting lyder som det rene ævl i mine ører.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 21/09-07 01:45 
Det er heller ikke et must, men det styrker communityet omkring spillet, og holder det interesseret og i live. Se hvor stor en del af Counter-Strike-communityet det har været.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/09-07 01:49, rettet 21/09-07 01:52 
Jeg har forstået det ret ikke? Det det gør er at man nu kan vise videoer af sine kampe til sine venner ikke? Kan det andet? Jeg kan virkelig ikke se det super fede :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 21/09-07 01:57 
Kort sagt, nej. Egentlig ikke andet. Du er nok bare ikke lige målgruppen. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 21/09-07 07:38, rettet 21/09-07 08:00 
Konsolkongen>
Det det gør er at man nu kan vise videoer af sine kampe til sine venner ikke?

Ja. Du kan så vist redigere filmene og se dem fra forskellige vinkler. Således kan du altså se, hvor det skud, der slog dig ihjeld kom fra. Eller hvordan et hold bevæger sig som en helhed på banen. Kigge nærmere på, hvordan bolden eller falget blev ført rundt. Måske demonsterere et køligt kill. Eller følge en god spiller gennem en hel kamp.

Og det virker også i singleplayer, som to TGS film på IGN demonstrerer(TGS Demo Part 1+2) :

http://media.xbox360.ign.com/media/734/734817/vids_1.html

Bemærk hvor mange forskellige kampe, der er i "kampen". Det er da fedt, at man kan sidde og studere slagmarken, der hvor man ikke selv var. Eller man kan lave en Legendary tutorial for andre. Måske optage et speedrun.

Filmene kan ses sammen med andre over Live. Så man kan fx sidde og genopleve en speciel fireplayer co-op session, man havde med en eller flere af sine kammerater. Eller gemme sin første Halo 3 gennemspilning, således man kan se den senere og more sig over, hvor ringe man var i starten. Måske tage et par screenshots og dele dem på Bungie.net med andre.

Featuren i sig selv gør ikke et spil godt, men det kan vel næppe diskuteres, at den kan være med til at fremme et community.

Det samme gælder spillets bane editor The Forge. De to ting i kombination med Bungie.net, giver Halo communitiet alle muligheder for at vokse sig stort og sundt ;)

Herold>
Du er nok bare ikke lige målgruppen. :)

Jeg tror målgruppen er større end som så. Tror der er mange, som har oplevet et fedt øjeblik i en FPS, det være i singleplayer såvel som multiplayer, som de godt gad, de kunne se igen. Måske vise til deres venner. Men momentet er væk.

Dog ikke i Halo 3. Der kan man se det igen og igen, fra den vinkel man har lyst til og i flere forskellige hastigheder. Tror nok, det bliver en feature, som bliver benyttet.

Og kan man ikke lide den, har spillet jo stadig en mængde andre ting, man kan beskæftige sig med.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 08:01 
Syntes replay muligheden i Halo 3 bestemt er en fed ting men syntes så også det hypes helt ustyrligt (åbenbart normen for alt der vedrører Halo 3) som det slet ikke fortjener. Det er bare replay for pokker og ikke helbredelse af kræft :)
Bede-xBede-xSkrevet 21/09-07 08:14 
Beano>
Syntes replay muligheden i Halo 3 bestemt er en fed ting men syntes så også det hypes helt ustyrligt

Jeg synes bare, det er en del af den samlede Halo pakke. Ikke noget der er vildt hyped, men noget folk glæder sig til at bruge. Ikke kun fordi det er der, men også fordi det er sat således op, at det er let at benytte og opleve sammen.

(åbenbart normen for alt der vedrører Halo 3)

Halo er et stort spil, som betyder meget for mange folk. Men det er ikke helt tilfældigt, at det forholder sig således. Spillene er roste og de har vist, at de holder i længden.

Om man så selv kan lide det eller ej, er vel egentlig ligegyldigt. Det er svært at argumentere mod, at Halo leverer en hel del indhold: Forge, Matchmaking, Partysystem, Bungie.net sammenkobling, Replay + sharing/editing, fireplayer online co-op osv.

Jeg kan sagtens forstå, hvis folk kigger ned over spillets featureliste og så begynder at glæde sig. Det gør jeg jo selv.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
tastasSkrevet 21/09-07 08:19 
Nu er det så lidt et andet spil, but still.

Da jeg gamede Quake 3 meget optog vi ofte demoer af alle vores kampe for de 4 spillende POV's. Vi lagde så de bedste op på vores hjemmeside hvor folk fra vores clan men også andre ofte downloadede dem. Vi så selvfølgelig også demoer fra dem vi skulle spille mod ind i mellem, ligesom vi så demoer fra gode 4v4's og 1v1's af de gode spillere. For at lære tricks, deres strategier, bevægelsesmønstre osv.
Så jeg syntes det er en vigtigt ting hvis man rigtig skal spille konkurrence spil i et computerspil at man kan gemme demoer af det.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KalicolaKalicolaSkrevet 21/09-07 08:20 
MUST SEE multiplayer video editing and "the forge"

Oh lord stanley

yderst imponerende editor
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 08:31, rettet 21/09-07 08:32 
@Bede-x: Skal jeg forstår det således du ikke syntes Halo 3 er hyped?

Er bare nysgerrig for jeg syntes det mæsten må være det mest hypede spil i historien... ihvertfald inde på en top 3 ;)
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 08:37 
Lige et tillægsspørgsmål ;)

Der florerer rygter om at single-player campaign kun er 5-6 timer lang - er nogen der kan afvise eller bekræfte dette?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/09-07 08:53, rettet 21/09-07 08:57 
Nej, det må vi nok vente med at svare på, til spillet kommer, men det kan jeg ikke forestille mig er korrekt...

Jeg synes faktisk ikke, at Halo 3 er specielt hyped - det er kun lige her op til release, at Microsofts helt store PR maskine er gået i gang. Ellers har der tidligere blot været udgivet tre trailere og lidt developer diaries på bungie.net. Det meste af hypen, kommer fra spillere og communities selv...

Der er da de spil, som har været langt mere hyped end Halo 3 - husker bl.a. Test Drive Unlimited til 360, som blev hyped i flere måneder før `release` af Atari...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 08:57 
PalleJensen>
Nej, det må vi nok vente med at svare på, til spillet kommer... :)

Nu er spillet jo ude hos anmeldere og kunne desuden være at Bungie havde udtalt sig om spillets campaign længde.
HeroldHeroldSkrevet 21/09-07 09:04 
Beano>
Lige et tillægsspørgsmål ;)

Der florerer rygter om at single-player campaign kun er 5-6 timer lang - er nogen der kan afvise eller bekræfte dette?

Jeg kan svare dig på søndag kl 21. hvor embargoen løftes :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 21/09-07 09:05, rettet 21/09-07 09:08 
Beano>
@Bede-x: Skal jeg forstår det således du ikke syntes Halo 3 er hyped?

Lad mig sige det sådan her: Det er hyped efter fortjeneste ;)

Beano>
Der florerer rygter om at single-player campaign kun er 5-6 timer lang - er nogen der kan afvise eller bekræfte dette?

Jeg har hørt 8-10 timer(ligesom de gamle), men ikke fra nogen sikker kilde. Afhænger nok også af, hvilken sværhedsgrad man spiller på.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 09:07 
Lad så mig sige det såden her: Der er ingen spil der kan leve op til Halo 3-hype niveauet... men hvis det bare når halvvejen, vil jeg være længe tilfreds :)
KalicolaKalicolaSkrevet 21/09-07 09:13 
Halo 3 er noget af det mest imponerende jeg har set. Deres art design og grafik er lige i øjet, det samme gælder lyd og gameplay. Måden man joiner multiplayer spil på er genial go.

Og nu hvor de har tilføjet 4 player co-op så kan jeg slet ikke få armene ned. Jeg sidder i et gamer-firma og vi er 4 som har bestilt spillet, og det skal gennemføres i co-op. Det bliver kæmpe stort. Og hvad jeg har set at campaign co-op delen ser det ud til at blive totalt kick ass.

Og med tilføjelsen af safe films og the forge, oh lord!
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 09:16 
Har du prøvet det fulde spil?
WehnerWehnerSkrevet 21/09-07 09:26 
Beano>
Der er ingen spil der kan leve op til Halo 3-hype niveauet

Halo 2 :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 09:26 
He he he... riiight ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 21/09-07 09:31 
beano: Det er dømt ud fra multiplayer demo'en og hvad jeg har set af film fra campaignen.

Her er vidoc'en i høj opløsning

Vidoc
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 09:38 
Ok, grafikken i multiplayer beta'en var nemli' langt fra imponerende IMO men fuld forståeligt for "multiplayer grafik" - jeg går stærkt udfra at grafikken i campaign er bedre ;)
SonicSonicSkrevet 21/09-07 09:40 
Beano>
Lige et tillægsspørgsmål ;)

Der florerer rygter om at single-player campaign kun er 5-6 timer lang - er nogen der kan afvise eller bekræfte dette?


Hvis det viser sig at være sandt, jah... så er jeg på vippen til ikke at købe det. Som sagt, multiplayer siger mig ikke en dyt i den slags spil mere.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 09:42 
Nu ER kvalitet trods alt vigtigere end kvantitet... men lyder lige kort nok, HVIS det passer.
KalicolaKalicolaSkrevet 21/09-07 10:00 
Jeg var imponeret af multiplayer grafiken. Det hele var rent og skarpt og smooth. Farverne og lyset var meget flot. De havde formået at behærske det der plastik look som mange nye spil har. Sten ligner sten ser ikke vådt og plastisk agtigt ud. Lys effekter og partikel effekter var flotte og passer perfekt ind i universet uden at være for cartoon agtig. Der var små lækre detaljer som f.eks når man kaster en granat på i sneen, så kommer der en sne-particle effekt når granaten lander, og en fed sne-eksposion når den springer. Ting som når hjulene fra jeep'en kaster sten og støv op når den kører. Der er utallige af store spil derude som ikke har alle de her fede detaljer med, men halo har det, og det gør hele universet mere fuldendt og troværdigt.

Personligt syntes jeg at spillet er flottere end det berømte gears of war, i den forstand at man i halo kan se hvad tingene er, hvor i gears der flyder det hele sammen så man har svært ved at skælne tingene fra hinanden.

Når jeg tænker halo 3 så tænker jeg smooth og lækkert. Når jeg tænker gears, så tænker jeg hårdt tungt.
For The Love Of The Game
PlaykidPlaykidSkrevet 21/09-07 10:23 
Jeg synes de par bruger-reviews, jeg har læst, har været nogenlunde enige om 7-8 timer på normal, og Heroic øger tiden til en 13 timer ca.
5-6 timer tror jeg ikke på.
Spiller nu: Halo 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/09-07 10:28 
Nej, det lyder ikke helt rigtigt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 21/09-07 10:34 
Playkid>
Jeg synes de par bruger-reviews, jeg har læst, har været nogenlunde enige om 7-8 timer på normal, og Heroic øger tiden til en 13 timer ca.
5-6 timer tror jeg ikke på.

Jeg tror også det er afhængigt af om man spiller co-op eller ej, og hvor meget fart man har på. Jeg har fx kun gennemført det i co-op.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 21/09-07 10:55, rettet 21/09-07 11:02 
Darknon>
Personligt syntes jeg at spillet er flottere end det berømte gears of war

Enig. Stilen ser meget mere indbydende og farverig ud, fyldt med lækre detaljer, pæn beslysning og frameraten ser ud til at være solid. Det gælder både i co-op mode, såvel som replayfilm og Forge mode. Der ser også ud til at være mange flere karakterer, partikler/effekter og ikke mindst spillere på skærmen af gangen i Halo.

Når jeg tænker halo 3 så tænker jeg smooth og lækkert. Når jeg tænker gears, så tænker jeg hårdt tungt.

Ved ikke om sammenligningen giver mening, men jeg har altid set dem som Fred Astaire og Gene Kelly ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 21/09-07 10:57 
bliver sværhedsgraden skruget op hvis man er 4? altså flere fjender ovs?

Hvad er forskellen på de forskellige sværhedsgrader? hvor mange skud fjenderne kan tåle og hvor meget man selv kan tåle? eller er et på AI plan, altså smartere fjender eller hvordan?
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 21/09-07 10:58 
Herold>
Jeg har fx kun gennemført det i co-op.

Svin :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 12:02, rettet 21/09-07 12:03 
Kan venner hoppe ind midt i campaign mode for at spille co-op som man kunne i GoW?

Og i online multiplayer... er der mulighed for at spille ranked med venner (evt. via party)?
PlaykidPlaykidSkrevet 21/09-07 12:39 
Nej og ja :)
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 12:52 
"øv" og "yes!" ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 21/09-07 13:13 
bliver sværhedsgraden skruget op hvis man er 4? altså flere fjender ovs?

Hvad er forskellen på de forskellige sværhedsgrader? hvor mange skud fjenderne kan tåle og hvor meget man selv kan tåle? eller er et på AI plan, altså smartere fjender eller hvordan?
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/09-07 13:24, rettet 21/09-07 13:29 
tas>
Så jeg syntes det er en vigtigt ting hvis man rigtig skal spille konkurrence spil i et computerspil at man kan gemme demoer af det.

Kunne man ikke lige så godt bruge tiden på at spille spillet i stedet for at se videoer af det? Det vil jeg da umildbart mene at man bliver bedre af end at prøve at efterligne ens modstandere :)

Ved ikke om det kan sammenlignes men COD2 havde en ganske finurlig kill-cam feature som vidst fungerer lidt som en "light" udgave af halos. Den var da ganske sjov de første 20-30 gange men derefter blev den skippet stort set hver gang kun med undtagelse af at man skulle forsøge at opspore den camper der dræbte een.

Jeg tror bare ikke jeg gider bruge tid på den slags, jeg vil meget hellere spille spillet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/09-07 13:27, rettet 21/09-07 13:27 
Darknon>
bliver sværhedsgraden skruget op hvis man er 4? altså flere fjender ovs?

Gjorde den det i Halo 1 og 2? Jeg har altid synes at Halo var alt alt for nemt i co-op. "Nå nu døde Kongen igen, jeg går lige herover hvor der ingen fjender er så han kan respawne." Vildt underholdende at spille co-op i, der var bare ingen konsekvens :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 21/09-07 13:36 
Konsolkongen>
Kunne man ikke lige så godt bruge tiden på at spille spillet i stedet for at se videoer af det? Det vil jeg da umildbart mene at man bliver bedre af end at prøve at efterligne ens modstandere :)

At se - og forstå - videoer af gode spillere kan forbedre ens eget spil markant. At spille fps er mere end aim :)

I øvrigt kan jeg høre, at du ikke har spillet Halo 2 på Legendary, det kunne du jo bare gøre, hvis du savner udfordring.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig