X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie dis... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
dpldplSkrevet 31/07-07 20:46 
Nice. det betyder jeg kan gennemfør halo 3. :D
(hader enlig serien. Men nyder stadig online delen i 2´eren sammen med et par venner)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 31/07-07 20:52 
Oh no, you didn't! :o
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 31/07-07 21:10, rettet 31/07-07 21:11 
Det var nok godt nok, at jeg ikke postede i minutterne efter nyheden. Jeg kunne slet ikke styre min begejstring. Sad og snakkede med Playkid over Messenger og det blev til det rene volapyk efter annonceringen. Og ikke mindst en mindre festdans på altanen :)

26 september kan bare ikke komme hurtigt nok.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 31/07-07 23:28, rettet 01/08-07 14:12 
Direkte fra Bungie til Halo Nation:

co-op detaljer
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 31/07-07 23:34 
Halo 3 med 4 player online co-op, superb :D
Spiller nu: Halo 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/08-07 09:20 
En skam at man ikke bare kan "droppe" ind i et kørende spil, men jeg forstår godt, at det ift. balance er svært.

Til gengæld er det riiimelig sejt, at man spiller fire forskellige personer.

Og så må I Halo entusiaster lige forklare mig:
Hvis de aliens man spiller er Sangheili, hvad eller hvem er så The Covenant?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PlaykidPlaykidSkrevet 01/08-07 09:23 
The Covenant er en aliance dannet af forskellige alien racer.
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 01/08-07 09:35 
Det er godt nok fedt med 4 online co-op. Jeg tror det spil kommer til at rykke tænder ud. Er det bare mig eller er grafikken blevet bedre i de nye screenshots?
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 01/08-07 10:08 
Så fik Bungie alligevel styr på det til sidst. Det lyder som en cool feature.

Bede's link virker ikke, så derfor får I andre lige det rigtige.

CO-OP detaljer med link, der virker :)
What is the Matrix?
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 01/08-07 11:50, rettet 01/08-07 11:52 
Sangheli er blot covenanternes navn for racen "Elite" som de kaldes af UNSC.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Bede-xBede-xSkrevet 07/08-07 16:39 


Top 10 Halo Pick-Up Lines
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 11/08-07 07:48 
Billeder i bedre kvalitet end de sidste:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=179314
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 11/08-07 11:38 
Jeg undskylder hvis det skulle være en gammel nyhed. Men ville da lige poste det aligevel ;D!

Burn, Baby! Burn!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/08-07 13:55, rettet 11/08-07 13:55 
Bede-x>
Billeder i bedre kvalitet end de sidste:

Lidt sjovt så mange nye billeder japanske blade bringer fra spillet. Er de ikke ret lige glade med halo derovre? Måske er det MS der betaler for at få så meget opmærksomhed? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 12/08-07 01:12, rettet 12/08-07 01:12 
neros>
Jeg undskylder hvis det skulle være en gammel nyhed. Men ville da lige poste det aligevel ;D!

Det kan man da kalde en varm nyhed... ;p "sorry"
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/08-07 08:29 
Konsolkongen>
Lidt sjovt så mange nye billeder japanske blade bringer fra spillet. Er de ikke ret lige glade med halo derovre? Måske er det MS der betaler for at få så meget opmærksomhed? :)

Nej, normalt er FPS jo ikke ret store på det japanske marked, men lige præcis Halo, er et sjældent eksempel på det modsatte. Halo er faktisk rimelig populært i Japan.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
tcztczSkrevet 14/08-07 00:28 
Hey

Er der nogen herinde som også tester Halo 3 Epsilon beta? Jeg har gemt nogle film fra et cooperative spil, men kan ikke se dem i video mappen ovre i dashboardet. Ved I om man kun kan se dem inde fra spillet?
HeroldHeroldSkrevet 14/08-07 00:37 
Filmene består kun af in-game data, og skal bruge spillets motor for at kunne vises.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
tcztczSkrevet 14/08-07 00:52 
Ja, det har du ret i. Så jeg er gået i gang med at optage det direkte fra skærmen, med digital kameraet :-)
Bede-xBede-xSkrevet 14/08-07 01:24 
Er det nogle film du har tænkt dig at ligge på nettet?

Link. Please :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 14/08-07 06:30 
Jeg troede kun det var Bungie og ms der testede Epsilon.
Hvordan kan det være de giver det downloaden til andre, er der ikke stor potential for de vil kunne spoile campaign delen for andre?
Spiller nu: Halo 3
tcztczSkrevet 14/08-07 11:17 
Det kan der være noget om, for jeg har hørt fra højere sted at Microsoft ikke er glade for at vi viser replay film fra cooperative delen. Jeg har en del liggende, men lader indtil videre være med at poste dem.
WehnerWehnerSkrevet 14/08-07 11:21 
Hvad er dit gamertag?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/08-07 11:27 
Lad mig gætte: SnakeDK :-)
tcztczSkrevet 14/08-07 11:41 
Hvis jeg poster mit gamertag offentligt, så tror jeg ikke at jeg får lov at beta teste mere fra Halo 3 :-)

I må vente med de film, indtil jeg ved om vi må poste dem.
PlaykidPlaykidSkrevet 14/08-07 12:32 
Hvorfor dog ikke, har du underskrevet en nda, eller på anden måde accepteret nogle betingelser?
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 14/08-07 14:25, rettet 14/08-07 14:54 
tcz>
Hvis jeg poster mit gamertag offentligt, så tror jeg ikke at jeg får lov at beta teste mere fra Halo 3 :-)

Hvorfor? Der er da mange fra Microsoft/Bungie, som har postet deres gamertag, men som sidder og spiller Halo 3 nu.

Gamertagget afslører da ingenting. Med mindre der selvfølgelig er tale om endnu en Okotta-løgne profil...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
tcztczSkrevet 14/08-07 17:11 
Jeg skal vist lige have uddybet de sidste to svar, for jeg ved ikke hvorfor det er vigtigt at jeg opgiver mit gamertag på dette forum?

Et gamertag afslører ingenting, men jeg har for vane kun at opgive det til folk jeg spiller med. Gør I andre ikke det?
tcztczSkrevet 14/08-07 17:14 
Jeg har ikke underskrevet nogle dokumenter som forbyder mig at fortælle om Halo 3, men jeg fik en email inden betaen gik igang og ordlyden i den vil jeg gerne overholde.
PlaykidPlaykidSkrevet 14/08-07 17:48 
tcz>
Et gamertag afslører ingenting, men jeg har for vane kun at opgive det til folk jeg spiller med. Gør I andre ikke det?

Du skrev i dit indlæg ovenover, at du tror du vil få problemer hvis du poster dit gamertag, dertil mit svar.

Hvis du ikke har underskrevet en nda, eller på anden måde er blevet gjort opmærksom på at du skal tie, så sker der vel ikke noget ved at poste film, eller andet.

Arbejder du for ms?

Til slut, var det den her mail du snakker om?:

Congratulations on being selected to participate in the Halo 3 Epsilon! The Epsilon is now available for download on Marketplace!

First, unlike the Alpha, Beta or Delta, this is a very special test in that not only will you be testing nearly final Halo 3 Matchmaking, you will also be able to:
* Play Multiplayer on six maps: Snowbound, High Ground, Valhalla, Last Resort, Epitaph and our new big map, Sandtrap.
* Play Custom Games and test out full game variant editing.
* Play with the Forge and be able to cooperatively edit and save multiplayer map variants.
* Play up to 4 person co-op on a single Campaign level.
* Play and test the full Saved Film functionality, including screenshots you can view in-game for Campaign, Multiplayer and Forge.
Spiller nu: Halo 3
GreaseballGreaseballSkrevet 18/08-07 12:23 
Nogen der kan anbefale et godt sted at forudbestille HALO3?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/08-07 12:41 
Skal du have versionen med hatten? :-)

CoolShop har den til 959,- men jeg tror ikke der er nogen steder overhovedet, der tør give garanti for at de kan shippe på dagen. Jeg er ret sikker på, at der vil blive shortage det første stykke tid (kilder ønskes, det er mest en fornemmelse).

Er der ikke noget med, at der allerede er over 1 million preorders i USA?
GreaseballGreaseballSkrevet 19/08-07 05:02 
Tror nok jeg napper den i en fysiks butik. Når der noget jeg vil have på selve udgivelse dagen så orker jeg ikke at vente på postDK. Får dræbersnegle til at virker some Formel 1 biler hvad ang. hastighed.
Bede-xBede-xSkrevet 21/08-07 04:12 
Halo 3 får sin første offentlige fremvisning i morgen:

Of course we all want to see more Halo 3, but for those who really want to see it, take note. Bungie's website has been updated to inform of an official unveiling of the game to the public on a giant IMAX screen tomorrow.

The event will take place tomorrow, August 21st, at 10:00 PM. People will get an early look at all the game has to offer at the IMAX Theater located at Pacific Science Center in Seattle. Bungie promises to show off "co-op Campaign, Saved Films, and one or two surprises." The only bummer is that the whole demonstration is expected to last less than an hour. Just enough to get the fans scrambling even more for Halo 3's September 25th release.


http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3162089
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 21/08-07 12:32 
Glæder mig.

Hvad er den præcise udgivelses dato i DK?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 21/08-07 13:35 
26/9
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 21/08-07 13:50 
Gad vide om man kan spille Halo3 i Leipzig... =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 22/08-07 03:06, rettet 22/08-07 03:07 
Wired har en længere Halo artikel, hvor der ud over et tilbageblik på de tidligere spil og et nærmere studie af Halo 3 selv, også bliver kigget nærmere på den særlige måde spillet testes på. Et kort uddrag:

All game companies test their products, but generally they just pay people to report any bugs they find — monsters that disappear or places where graphics don't render properly. But because it is owned by Microsoft, which launches dozens of Xbox and PC games every year, Bungie has access to one of the most advanced game-testing facilities ever built. Pagulayan and his team have now analyzed more than 3,000 hours of Halo 3 played by some 600 everyday gamers, tracking everything from favored weapons to how and where — down to the square foot — players most frequently get killed.

Bungie doesn't just test its own games this way. It also buys copies of rival titles and studies those, too, to see how Halo matches up. "I've never seen anything like it," says Ian Bogost, a professor of digital media at Georgia Tech, who toured the testing lab in the fall. "The system they've got is insane."

It might seem like an awfully clinical approach to creating an epic space-war adventure. But Bungie's designers aren't just making a game: They're trying to divine the golden mean of fun. They need to create an experience that is challenging enough to thrill the 15 million existing hardcore fans of Halo — yet appealing enough to lure in millions of new players.

If anyone can pull off this delicate balance, it's Bungie. Released in 2001, the original Halo seamlessly blended riveting gameplay with a cinematic narrative — the fight between humans and a murderous alien race was told through plenty of twitchy, white- knuckled combat. When Halo 2 debuted three years later, it again broke new ground by letting gamers square off against their friends on the fledgling Xbox Live online service. Fans went berserk. They debated the intricate plotlines, bought T-shirts and figurines, read Halo novels that Bungie produced, and crawled into work bleary-eyed after all-night death matches. Halo became a cultural touchstone, a Star Wars for the thumbstick generation.

Now the company has to do it again, only better.

http://www.wired.com/gaming/virtualworlds/magazine/15-09/ff_halo?currentPage=1
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 23/08-07 03:39, rettet 23/08-07 05:11 
Off-screen singleplayer film - desværre uden lyd fra spillet, men IGN har sat noget Halo musik på istedet - og det ser jo lige præcis ud som det skal. Mesterlig udnyttelse af farver og lys:

http://uk.media.xbox360.ign.com/media/734/734817/vids_1.html

Flere film men i ret svingende kvalitet:

http://www.game1.nl/programmas/igtv/videos/cam/4097/Halo-3-singleplayer-Tsavo-Highway.html

http://www.gamevideos.com/video/id/14161

http://www.gamevideos.com/video/id/14162

http://www.gamevideos.com/video/id/14166

Multiplayer:

Sandtrap: http://www.game1.nl/programmas/igtv/videos/cam/4096/Halo-3---Multiplayermap-Sandtrap.html

Elefanten i aktion: http://www.youtube.com/watch?v=88zeGkXhLQE&NR=1

En kort kommentar fra Bungies Luke Smith om hvordan man kan justere Halo 3 på andre måder end bare sværhedsgraden(hugget fra Neogaf):

A few things, remember you were watching only Frank's screen, presumably his better, hairier half was softening things up for him. Also, there are ways to make Heroic harder, if Legendary is too difficult, with some effort you will be able to tune heroic and its enemies to suit your fancy.

Additionally, there are various types of Brute armors, with resiliences to certain ammo types that range from "not at all resilient lol die to AR" to "Betcha Can't Stick It" -- where your plasma grenades will bounce fruitlessly to the ground. Additionally, there are ways of exacerbating the resiliences contained within the game.

26 september synes bare så langt væk :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 23/08-07 08:16 
Efter at have set de film er jeg ikke synderligt imponeret, men det skal nok ændre sig, når jeg først selv spiller det.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/08-07 18:35 
Og lidt fra Filmen... (??)

http://www.gamersyde.com/stream_4291_en.html
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
nerosnerosSkrevet 23/08-07 19:11 
Huh?
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/08-07 23:20 
Vidste du ikke at de er i gang med at lave en biograffilm?

Det er vel en promo/rough cut-scene lavet af Neil Blomkamp - stilen er i hvert fald den samme som i hans "Alive in Joburg", rå kameraføring som skudt af en guerilla-fotograf midt i kampzonen.

Det kan også være, det "bare" er lidt reklamegejl op til spilreleasen?
nerosnerosSkrevet 23/08-07 23:32, rettet 23/08-07 23:32 
Nåh! Jeg troede faktisk filmen var blevet cancelled på grund af....Jah ting jeg ikke kan huske nu :-/!

Klokken er også mange ;-)

Men det ser da faktisk ikke så ringe ud.
Bashful Neophyte
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/08-07 01:08 
Hypen begynder også at komme hos mig. Kan det være? Kan spillet mon blive det vi altid drømte om at det sidste "rigtige" Halo spil skulle være?
Well crucify the insincere tonight...
Bede-xBede-xSkrevet 25/08-07 11:36, rettet 26/08-07 11:33 
IGN og Gamespot kigger nærmere på Halo 3s level editor "The Forge". Man kan ikke ændre banernes layout, men pille ved alt muligt andet og man behøver ikke gøre det alene. Forge tillader op til otte spillere af gangen og kan endda slåes til i normale spil, således man kan sidde og ændre på ting, mens man er i kamp. Når det sker, forlader man sin normale karakter og styrer i stedet en "monitor"(som den flyvende kugle Guilty Spark fra Halo), mens kampen kører videre. Så kan man så selv vælge, om man vil bruge sin tid på at styre sin karakter på jorden eller om man hellere vil lade ham stå urørt, mens man flyver rundt og manipulerer banens objekter:

http://xbox360.ign.com/articles/815/815041p1.html

http://www.gamespot.com/xbox360/action/halo3/news.html?sid=6177495&om_act=convert&om_clk=multimodule&tag=multimodule;picks;title;5

Gamersyde har nye film, der blandt andet viser, hvordan man kan styre kameraet i optagede singleplayerfilm. Det ser sindsygt fedt ud. Der er bare så mange lege options i Halo 3, at det er svært at forstille sig, hvordan communitiet kommer til at udvikle sig. Det bliver en oplevelse i sig selv at følge det :)

http://gamersyde.com/news_4868_en.html

Hyakotake>
Det kan også være, det "bare" er lidt reklamegejl op til spilreleasen?

Det er det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 29/08-07 22:44 
Så er Halo 3 gået guld. For en gangs skyld ingen svulstig reklamegas. Kun rene, rå facts:

Fra Gamespress.com:

The wait is almost over. “Halo 3,” the final chapter in the groundbreaking “Halo” trilogy and the most anticipated game `release` of 2007, has been released to manufacturing.

Three years in the making by renowned developer Bungie Studios, “Halo 3” is now finished and will begin its journey to store shelves around the world in less than four weeks. “Halo 3,” which has already set new records as the fastest preordered game in history, has exceeded one million presales in North America alone. The title is set to shatter day-one entertainment sales records when it is released worldwide beginning Tuesday, Sept. 25.

“This is a huge milestone for us and a big cause for celebration at Bungie and Microsoft Game Studios,” said Harold Ryan, Studio Head at Bungie Studios. “This is the game we’ve always wanted to make and certainly the best game our studio has developed. We can’t wait for gamers to get their hands on it on Sept. 25.”

Created by legendary developer Bungie Studios and exclusive to the Xbox 360™ video game and entertainment system, “Halo 3” will set a new standard for interactive storytelling and social gaming by engaging consumers worldwide in Master Chief’s epic battle to save humankind. In November 2004, the world’s view of video games changed forever with the `release` of “Halo 2,” which generated a record-setting $125 million (U.S.) in sales within the first 24 hours and changed the way people think about interactive entertainment. Three years later, it remains the most-played game on Microsoft’s Xbox LIVE® online gaming and entertainment network, with nearly 1 billion hours of online gaming logged to date.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 29/08-07 22:53 
Wehner>
with nearly 1 billion hours of online gaming logged to date.

:O! Vildt haha! Er det ikke snart d. 26 sep?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 29/08-07 23:02 
Jeg kan love dig, at jeg har taget min del af de timer :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 05/09-07 09:38 
Angiveligt skulle en person fra Sony have forsøgt at tone hypen omkring Halo 3 ned ved at skrive lidt kreativt på Wikipedia.

Hvem personen er, ved ingen endnu. Det er måske bare en supporter hos Sony, der har været ude på at lave lidt sjov.

Halo 3 edit på Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/w/index.php?diff=prev&oldid=125851329

Kilden
What is the Matrix?
1'324 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig